• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.404 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

DiamondsRealDeal wrote:

Interessant. Over dat nieuwsfilter ; welke ik ook gebruik velen blijven staan, zoals het artikel van Leo's honden. Dan heb ik liever alleen filmnieuws.

Het lijkt erop dat dit bericht zowel valt onder 'acteurs' als onder 'films en series', dit laatste denk ik ten onrechte.

Er volgt binnenkort nog een kleine update over de mogelijkheden die ik heb om hier iets aan te doen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik blijf me nog steeds iets afvragen. Heb hier laatst al een keer een melding van gemaakt dacht ik maar, als ik in dit tekst vlak op mijn naam druk, wordt ik door gestuurd naar dit account: Profiel van MissVegas - MovieMeter.nl. Erg hinderlijk. Ook vreemd dat dit account iets van twee uur voor op de tijd loopt?

film013

• 37 messages
  • 3302 votes

Kan het mogelijk gemaakt worden om een grotere Trending lijst te zien? Nu zijn alleen de 5 films meest trending films in een lijstje te zien. Maar ik weet dat MovieMeter wel een trending lijst bijhoudt die tot minimaal top 75 trending loopt, omdat ik soms zie dat een film bijvoorbeeld "72 in Trending" is.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

film013 wrote:

Kan het mogelijk gemaakt worden om een grotere Trending lijst te zien? Nu zijn alleen de 5 films meest trending films in een lijstje te zien. Maar ik weet dat MovieMeter wel een trending lijst bijhoudt die tot minimaal top 75 trending loopt, omdat ik soms zie dat een film bijvoorbeeld "72 in Trending" is.

Goeie. Geef ik door.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

Kondoro wrote:

Ik blijf me nog steeds iets afvragen. Heb hier laatst al een keer een melding van gemaakt dacht ik maar, als ik in dit tekst vlak op mijn naam druk, wordt ik door gestuurd naar dit account: Profiel van MissVegas - MovieMeter.nl. Erg hinderlijk. Ook vreemd dat dit account iets van twee uur voor op de tijd loopt?

Lastige bug. Als ik op jouw link klik, zie ik gewoon jouw profiel. Tim94, enig idee?

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

film013 wrote:

Overigens heb ik geen idee waar die info vandaan komt. Het gebeurt mij wel eens dat ik een film toevoeg of een toevoeging goedkeur en dat die film meteen in de top 100 van trending staat. Het lijkt dus externe info te zijn, waarschijnlijk TMDb. De vraag is dus hoe waardevol deze info voor MM is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

film013

In aanvulling op het bericht van joachimt:

We hebben trouwens al een trending lijst van films waarop de afgelopen 3 dagen het meest gestemd:

https://www.moviemeter.nl/list/trending

Dit is dus wel een lijst gebaseerd op MM-data.

De trending aanduiding bij films komt inderdaad vermoedelijk van TMDb.

film013

• 37 messages
  • 3302 votes

joachimt wrote:

(quote)

Overigens heb ik geen idee waar die info vandaan komt. Het gebeurt mij wel eens dat ik een film toevoeg of een toevoeging goedkeur en dat die film meteen in de top 100 van trending staat. Het lijkt dus externe info te zijn, waarschijnlijk TMDb. De vraag is dus hoe waardevol deze info voor MM is.

Ik heb even gekeken, maar met de lijst Movies Trending op TMDb (https://www.themoviedb.org/list/49435) zie ik geen match met MovieMeter. Ik heb 3 films die op TMDb tussen 11 en 20 staan opgezocht op MovieMeter, maar die zijn hier niet trending. En de film die hier wel als trending staat (nu 77e in trending op MovieMeter) is op TMDb niet in de top 100 te vinden. Verder zag ik bijvoorbeeld dat Home Alone (bij sommige mensen nog steeds populair in de kerstvakantie) op MovieMeter plek 28 inneemt en op TMDb 95e staat.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Ik wilde de taal aanpassen bij deze film naar het Engels, maar kan dat niet vinden bij corrigeren. Misschien lukt een crewlid het wel?

Five Guns to Tombstone (Film, 1960) - MovieMeter.nl

Five Guns to Tombstone (1960) - IMDb

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

trebremmit wrote:

Ik wilde de taal aanpassen bij deze film naar het Engels, maar kan dat niet vinden bij corrigeren. Misschien lukt een crewlid het wel?

Five Guns to Tombstone (Film, 1960) - MovieMeter.nl

Five Guns to Tombstone (1960) - IMDb

Dat kunnen wij helaas niet rechtstreeks doen; dat moet middels een correctie op de TMDb, waar die data vandaan komt. Ik heb op TMDb een correctie ingediend m.b.t. de taal.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

joachimt wrote:

(quote)

Lastige bug. Als ik op jouw link klik, zie ik gewoon jouw profiel. Tim94, enig idee?

Nee het gaat erover als ik hier op mijn naam durk:

https://i.ibb.co/SNFm2Cw/missvegas.png

Dan wordt ik dus doorgestuurd naar dit account: Profiel van MissVegas - MovieMeter.nl

Dit is dus in het tekst vlak waar ik een bericht schrijf.

EDIT:

Dit is overigens alleen bij de nieuwe lay-out. Op de klassieke modus wordt ik gewoon netjes naar mijn eigen account door verwezen. Zowel op de computer als op de telefoon.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Even een update over de nieuwssectie:

Sinds kort heb ik toegang tot het paneel van waaruit de nieuwsberichten worden gegenereerd en dit geeft meer mogelijkheden. Ik kan nu tags toevoegen aan een artikel zodat het onder een bepaald nieuwsfilter valt, ik kan reactie-secties sluiten (evt. op voorhand), titel/foto wijzigen en een stuk uitlichten op de eerste positie.

Wat ik niet kan, en wat ook niet de bedoeling is, is nieuwsberichten weghalen. De inhoudelijke verantwoordelijkheid van de berichten ligt nog steeds bij de redacteuren. Ik lees lang niet alle stukken en ben dat ook niet van plan. Dus als je iets ziet wat niet klopt of aangepast moet worden, stuur me een PM of plaats een opmerking, dan pak ik het zo nodig op.

NB: het is technisch nog steeds niet mogelijk om reacties onder een nieuwsbericht te verplaatsen naar elders op de site, ter info.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

@ kappeuter: Ik dacht je in je bericht bij The Unforgivable 18 december 13:13 op een spoiler te kunnen betrappen.

Als ik namelijk je comment lees dan staat het deel "grote verrassing is dat het meisje....etc." op het oog niet tussen spoilertags (de regel er boven wel). Toen ik de melding wilde doen stond deze regel in het bericht naar de mods wel tussen spoiler tags.

Kunnen jullie daar eens induiken? Het is natuurlijk wel van belang dat de spoilertags op alle plekken werken zoals ze door de schrijver bedoeld zijn en dan vooral ook consequent het zelfde in alle vormen en op alle plekken. Zelfs als het crew betreft

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

wavanbuuren

Dankjewel voor je bericht.

Er is op dit moment een bug bij de spoilerweergave, maar alleen bij users die al op de film hebben gestemd. Gelukkig is de weergave bij users die de film nog niet hebben gezien wel goed, maar uiteraard moet het gewoon altijd goed werken.

Het staat op de bugslist.

Ik heb bij dit bericht even een extra spoilertag geplaatst, zodat het daar nu weer goed wordt weergegeven.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Oke helder. Dan valt het gelukkig mee. Thanks!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Waarom zie ik de beste films van 2021 nergens op de nieuwe lay-out?

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

Ervaren anderen momenteel ook problemen met de performance van de site? Ik heb zojuist twee keer geprobeerd een film toe te voegen, maar beide keren eindigde dat in lang laden en "Niet gevonden". Toevoeging was dus ook helemaal weg.

Seam

• 991 messages
  • 2310 votes

Kondoro wrote:

Waarom zie ik de beste films van 2021 nergens op de nieuwe lay-out?

Ik zie ook niets...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ja mensen, het is balen voor iedereen. De lijst is alsnog wel in te zien, hier: Jaarlijst - MovieMeter.nl.

Tup&Joep

• 210 messages
  • 2578 votes

Het overzicht films op tv is al een paar dagen leeg?

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

Tup&Joep wrote:

Het overzicht films op tv is al een paar dagen leeg?

Helaas wel. Is doorgegeven, maar er werd met de feestdagen weinig gewerkt, dus is er niks gebeurd.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Beste meter_fan,

Ik kom hier even langs omdat ik niet het idee heb dat het veel nut heeft om de vraag op MusicMeter te stellen. Geen idee of ik op MovieMeter wel een reactie mag verwachten, maar dat zien we vanzelf wel.

Dit bericht las ik zojuist van een user op MusicMeter:

Ik hoop dat de site in deze vorm nog wel even blijft bestaan, maar vrees het ergste. Die placeholders zouden weleens een voorbode kunnen zijn. Zou het echt balen vinden, want ik en vele andere users hebben echt ontieglijk veel energie in deze site gestoken

Ik herken me sterk in dit bericht - met name de laatste zin - en ik weet dat er vele MuMe-users er ook zo over denken. Mijn vraag voor nu is heel simpel: voor het geval dat jullie geen zin meer hebben in de MusicMeter-website, zouden jullie alsjeblieft de database van MusicMeter goed willen bewaren? Op MusicMeter hebben we een behoorlijk grote groep actieve gebruikers die er veel voor over zou hebben om de kern van de site intact te houden, met of zonder jullie samenwerking. Het belangrijkste wat dat betreft is de database van de albums en de persoonlijke stemmen.

En mochten jullie MusicMeter helemaal zat zijn en er vanaf willen danwel de regie liever uit handen geven, dan denk ik dat er veel mogelijk is vanuit de actieve gebruikers van de website.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is er iets met de site weer aan de hand? Meerdere meter-sites zijn vreselijk traag en ik zie ook geen update van mezelf hier:

Spider-Man: No Way Home (Film, 2021) - MovieMeter.nl

Volgens de index (wel de oude layout) is er 21.06 daar voor het laatst gepost, maar ik heb daarna nog gereageerd. Dit was tot vanavond geen probleem bij de oude layout.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

The Oceanic Six wrote:

Is er iets met de site weer aan de hand? Meerdere meter-sites zijn vreselijk traag en ik zie ook geen update van mezelf hier:

Spider-Man: No Way Home (Film, 2021) - MovieMeter.nl

Volgens de index (wel de oude layout) is er 21.06 daar voor het laatst gepost, maar ik heb daarna nog gereageerd. Dit was tot vanavond geen probleem bij de oude layout.

Loop ik al een paar dagen tegenaan. We zijn met de filmcrew ook even gestopt met toevoegingen keuren, want het gebeurde meerdere keren dat na het aanklikken van de knop "goedkeuren" de pagina een minuut bleef laden en helaas was het werk vervolgens helemaal weg. Kon de film weer opnieuw worden toegevoegd. Het is doorgegeven, maar in het lange weekend gebeurt er dan niks. Hopelijk snel opgelost.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

joachimt wrote:

(quote)

Loop ik al een paar dagen tegenaan. We zijn met de filmcrew ook even gestopt met toevoegingen keuren, want het gebeurde meerdere keren dat na het aanklikken van de knop "goedkeuren" de pagina een minuut bleef laden en helaas was het werk vervolgens helemaal weg. Kon de film weer opnieuw worden toegevoegd. Het is doorgegeven, maar in het lange weekend gebeurt er dan niks. Hopelijk snel opgelost.

Leest er überhaupt nog wel eens iemand van die eigenaren de feedback? Ook in dit topic echt nooit een reactie terug. Je wordt echt moedeloos van de staat van deze site. Echt deprimerend. Onder Jordy werkte alles gewoon prima.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Leest er überhaupt nog wel eens iemand van die eigenaren de feedback? Ook in dit topic echt nooit een reactie terug. Je wordt echt moedeloos van de staat van deze site. Echt deprimerend. Onder Jordy werkte alles gewoon prima.

Wel op het crewforum. Tim communiceert daar met ons. Waar nodig koppelt hij terug naar Roy of Dion.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Het crewforum? Maak op zn minst effe lekker een whatsappgroepje aan met alle betrokkenen voor het geval er snel iets moet gebeuren lijkt me.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Ja het wordt toch wel echt een beetje moedeloos.. Alles werkt slechter dan voorheen; blijft gigantisch gemis om gewoon een regisseur te kunnen aanklikken en te zien welke films je nog van hem wil zien; het is al een stukje beter dan voorheen (aangezien je nu tenminste regisseur als categorie direct kan aanklikken), maar er zijn gewoon heel vaak films missing op mijn versie, dus ik vertrouw het gewoon nooit meer.. moet altijd naar imdb gaan om te checken of het wel juist is...

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

donnie darko wrote:

Ja het wordt toch wel echt een beetje moedeloos.. Alles werkt slechter dan voorheen; blijft gigantisch gemis om gewoon een regisseur te kunnen aanklikken en te zien welke films je nog van hem wil zien; het is al een stukje beter dan voorheen (aangezien je nu tenminste regisseur als categorie direct kan aanklikken), maar er zijn gewoon heel vaak films missing op mijn versie, dus ik vertrouw het gewoon nooit meer.. moet altijd naar imdb gaan om te checken of het wel juist is...

Wat bedoel je met "missing op mijn versie"? Als er gaten in de filmografie zitten, dan horen we die graag. Dat kan de crew als het goed is herstellen. Of bedoel je met "mijn versie" de klassieke modus? Dat wordt dan niet meer opgelost.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.