• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Ads / reclame op de site

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Yep! Doet het weer .

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Op de mobiele weergave maakt de advertentie het nogal lastig om uit te loggen:

https://i.imgur.com/Tv0Jxm9.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

je afbeelding doet het niet (bij mij)

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Mij ook niet

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy en John Milton: zou in orde moeten zijn

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ga het doorgeven, bedankt

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Die reclame van Spotlight 5 voordelen van het nieuwe Film1-abonnement beslaat bijna een derde van het schermoppervlak. Nu moet je voor iedere film scrollen als je meer info wenst. En het verschijnt op elke pagina. Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer voorvalt. Dat is echt niet handig.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Als je een donatie doet krijg je als dank 1 jaar geen reclame.......

Daar doe ik het overgens niet persee voor maar het is wel heel fijn, zeker als ik jou reactie lees.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

....maar dan zul je nooit de 5 voordelen van het nieuwe Film1-abonnement weten!

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ik vind het ook groot, maar het is vast tijdelijk en als Jordy daarmee weer wat centen binnenhaalt die MM in de lucht houden, is het een klein offer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zo’n stukje tekst vind ik persoonlijker minder vervelend dan grafische / bewegende reclame. Maar anders zal ik kijken of het de volgende keer weer anders kan. Of bv. met een beperkt aantal weergaves per dag.

Voor nu is het even zoals het is. Over een paar dagen is het weer weg

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

John Milton wrote:

Ik vind het ook groot, maar het is vast tijdelijk en als Jordy daarmee weer wat centen binnenhaalt die MM in de lucht houden, is het een klein offer.

Geld verdienen, dikke prima zeker als dat MM in de lucht houd. Wat mij gewoon stoort is het feit dat ik telkens weer een groot lap tekst in mijn beeld zie bij elke pagina die ik open. Dat kan ook wel wat minder, en dan vind ik de bewegende advertenties (mits er geen geluid is) minder irritant.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Eens.

het is wel wat extra scrollwerk om even al je updates bij films en forumtopics door te lopen, maar als het een paar dagen is, niet zo boeiend. Grafische / bewegende reclame is inderdaad vervelender.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal zorgen dat ingelogde bezoekers de advertentie minder vaak zien

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Is dat nieuw, adds/trailers tussen de berichten in?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Klein kritiekpuntje: wat doen die advertenties op iPhone (8, nieuwste update, Safari) de laatste tijd vervelend. Niets zo irritant als een pagina die inhoudelijk al geladen is en daarna alsnog verspringt omdat er een advertentie bij komt, waardoor je misklikt.

Verder niets dan lof hoor.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zwolle84 Ja vind het soms ook vervelend. Alternatief is om de ruimte altijd te reserveren, en deze weg te halen als er geen reclame is. En aangezien er vaker niet, dan wel reclame is op mobiel, vind ik dat een minder goede oplossing. Of zorgen dat er altijd reclame staat, desnoods "u bent de 100.000e bezoeker!!!1" meuk, en dat heb ik liever ook niet.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Net offline even gezocht naar zoekresultaat 'the package' en op het moment dat ik zoekresultaten krijg druk ik een willekeurige titel in en kom ik vervolgens uit bij Aruba nog wat punt weet ik veel wat. Probleem was dat dat bij elke zoekresultaat gebeurde die ik wilde openen, wat het dus onmogelijk maakte om een resultaat te bekijken. Geen idee of het gewoon een banner was die overigens niet in beeld was welke werd geopend, of een hardnekkiger iets.

Edit 22:09

Weer hetzelfde probleem als ik niet ben ingelogd. Zojuist gezocht naar de film 'four flies on Grey velvet' en wederom kom ik terecht op Aruba.nl of iets dergelijks. Maakt niet uit naar welke film ik zoek, elke keer dat ik niet ingelogd ben en naar zoekresultaten wil gaan, kom ik terecht op reclame in plaats van mijn zoekopdracht.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Heeft hier niemand anders last van dat je heel ergens anders uitkomt dan datgene wat je wilt openen?

Ik kom constant uit bij iets van hbm ofzo (gereedschap voor het klussen geloof ik) een Manchester United jas op mandm nog wat en wanneer ik wil uitloggen lukt dat ook meermaals niet en kom ik wederom op een vreemde nooit eerder bezochte website terecht, wat zich constant blijft herhalen.

Ik krijg toch wel de neiging een donatie te gaan doen om al deze reclame kwijt te zijn, op dit moment is het voor mij op mijn mobiel amper mogelijk iets te doen hier.

Edit 1

Uitloggen lukt weer niet. Druk ik op profiel dan opent ie profiel telkens opnieuw. Moet profiel ingedrukt houden op mijn scherm om bij menu opties in mijn profiel te komen. Druk ik op uitloggen kom ik op spellenrijk.nl/ nog wat.

Edit 2

Uitloggen brengt mij bij jumbo.com. probeer ik het forum te openen om hier te komen kom ik na 5 pogingen jumbo.com eindelijk hier.

Nieuwe poging om uit te loggen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Nergens last van.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Het aantal advertenties is wel erg toegenomen de afgelopen weken. Die onderaan de pagina is prominent aanwezig en ik krijg ook af en toe pop up ads bovenaan de pagina. Als je er niks aan doet heb je dus boven en onderaan je scherm ads staan.

1 woord: meh

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Dat viel mij ook al erg op, ik heb er maar voor gekozen te doneren om de ads kwijt te raken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Uiteindelijk vind ik het jammer dat het ons zo wel heel erg opgedrongen wordt. Ik krijg nu ook al van die scroll ads over de pagina's heen. Heel irritant als je op een mobiele browser (99,9% van de tijd in mijn geval) zit en je halve pagina is continu gevult met advertenties.

Jordy is nog geen maand weg en de eerste kleine ergernissen beginnen al te komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die enorme adds volledig over je telefoonscherm heen zijn wel echt een pain in the ass ja. Dan geef je weinig om je gebruikers als je dat normaal vind.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Ik gebruik "MovieMeter" alleen op mijn computer en ik heb er nog geen last (ik heb dan ook een programma lopen wat advertenties blokkeert, want net zoals reclames op de televisie, heb ik ook een schurfthekel aan reclame op het Internet) van en ik doneer ook nog niet.

Maar ik denk dat de nieuwe eigenaar wat geld wilt verdienen met deze site en daarom verwacht ik dat doneren misschien wel verplicht gaat worden om reclames kwijt te raken. Het wordt dan een soort van jaarlijks betaalabonnement. Het zal mij ook niet verbazen als mijn huidige programma (wat ik nu gebruik om reclames te weren) niet meer is toegestaan op deze site. Dus dan moet je het uitzetten en krijg je alsnog reclames te zien en die kan je dan alleen kwijt raken door te betalen.

Een kleine betaling vind ik niet erg (ik zie dat je nu minimaal 12,50 euro moet betalen voor een jaar), maar het moet niet zo zijn dat dit bedrag jaarlijks exceptioneel gaat stijgen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Theunissen wrote:

Ik gebruik "MovieMeter" alleen op mijn computer en ik heb er nog geen last (ik heb dan ook een programma lopen wat advertenties blokkeert, want net zoals reclames op de televisie, heb ik ook een schurfthekel aan reclame op het Internet) van en ik doneer ook nog niet.

Die heb ik ook wel op mijn computer staan maar ik heb deze expres uitstaan op de Meter sites omdat ik door middel van advertenties hoop dat de sites online bleven, dat was ten tijden van Jordy (volgens mij vorig jaar) naar voren gekomen omdat hij zei dat natuurlijk via de ads en/of doneren de site nog runnende was. Gewoon een soort onkosten vergoeding omdat de site voor mij in het dagelijks leven plaatje staat en ik er veel gebruik van maak. Maar zoals nu het geval is vond ik 12 euro 50 niet veel dus heb ik het maar overwogen.

Ik vind ook na het vertrek van Jordy dat er al enige ergernissen aanbod komen, ik heb in mijn tijd van MovieMeter ook nog niet vaak gezien dat dit topic zo werd overspoeld met klachten over bepaalde functies die niet meer werken o.i.d.

PS. die vind-ik-leuk button blijkt voor mij ook al niet meer te werken als ik er op druk via de PC.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Kondoro wrote:

PS. die vind-ik-leuk button blijkt voor mij ook al niet meer te werken als ik er op druk via de PC.

12,50 euro vind ik ook niet erg om te betalen, maar als ik niets hoef te betalen en het werkt ook, dan ga ik daar natuurlijk voor. Meestal is dat wel niet verstandig om te doen (in eerste instantie wel voor de portemonnee), want meestal volgen er dan maatregelen die uiteindelijk nog duurder zijn en dan doel ik niet alleen op deze site. Maar ook aan sites waar jij je o.a. aan zondigt.

Die vind-ik-leuk button heb ik volgens mij nog nooit gebruikt. Als je daarvoor moet betalen, dan zou ik dat dus niet erg vinden

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zou een jaarabonnement (mits het wel leuk blijft qua prijs) best interessant vinden, als je er wat extra's voor terug krijgt. Een eenmalige kans je gebruikersnaam aan te passen of meer zoekmogelijkheden. Of een subforum met een bepaald iets wat alleen voor betalende leden is. Of een top 20 in je profiel ipv een top 10. etc etc.

Iets exclusiefs dus.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Een soort V.I.P. arrangement? Of misschien beter verwoord als 'subscriber'.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.