- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Test: "liken" van berichten
Test: "liken" van berichten
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Sowieso een mooie manier om leuke dames te behagen.
Sol1
-
- 581 messages
- 261 votes
Ik blijf het anders wel een beetje lastig vinden.
Ik probeer de hele tijd met de pijltjestoetsen precies midden in zo'n hartje te gaan staan, zodat ik er een klein cijfertje in kan typen, maar het lijkt wel alsof het systeem dat niet vasthoudt.
Daar moet de crew dan toch nog maar eens naar kijken.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Leuke optie!
Handig om anderen te complimenteren en een minimale (lees: geen) hinder voor degenen die het niet waarderen. Dus sorry Dick, ook ik vind je opinie véél te overdreven.
Gelukkig weet ik niks af van het verleden, vind het namelijk qua drukte helemaal prima hier op dit moment, zo'n forum is toch geen 40-urige werkweek die je vol moet krijgen?
Eens zien wie mijn 1e like verdient. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Er gaan al 15 jaar lang mensen weg van de site omdat ze het niet eens zijn met hoe het hier gaat, dat is echt niet iets van de laatste tijd.
Inderdaad. Ik ben toch een heleboel mensen tegengekomen en die waren al lang weg toen ik op de site kwam. Met een aantal had ik toch heel graag over bepaalde films willen praten.
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
Ik vind dit toch wel groot onzin. Waar staat per direct? Hier aan kan je zien dat er niet goed wordt gelezen.
Mensen mogen eerst rustig de test afwachten en intussen op zoek gaan naar een andere website, als ze dat in het verleden al niet hebben gedaan.
De toon is overigens al gezet in dit topic. Het is de laatste tijd rustiger maar dat zal dan wel veranderen. De één like wat er te liken wat omdat hij/zij toch niks beter te doen heeft totdat de verveling toeslaat en een aantal zullen wel weer hevig met elkaar in conflict komen, waarbij de één boos de site verlaat en de ander eraf wordt gestuurd. Uiteraard gaan er ook nog allerlei mensen mee bemoeien.
Ik heb al heel vaak meegemaakt dan mensen plots van de site weg zijn gegaan. Wat is daarvan de reden? Dat weet je dan niet. Al hoeven mensen geen reden op te geven.
Ik hou me aan mijn woord. Ik vermoed dat het toch wel door gaat. Ik ben 20 films tegengekomen waar ik hier wel maar bij IMDb niet op gestemd heb. Dat wil ik dus nog wel even controleren. Dus nog even geduld.
Dan nog.....ik blijf bij mijn standpunt dat men hier heel slecht tegen veranderingen kan. Net wat Jordy al aangaf: Misschien kun je die energie beter in iets anders steken dan je druk te maken om een nieuwe functie die Moviemeter heeft gekregen. Maar goed, dit is eveneens mijn persoonlijke mening. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Maar goed, dit is eveneens mijn persoonlijke mening.
Ja van mij ook. En ik hoef geen likes (dislikes).
Edit: en zoals ik al eerder opmerkte ik kan het niet uitschakelen. 
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Sorry, ik heb de mijne weggehaald (kinderachtig plagerijtje) Zal het respecteren.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Haha nee ik vind het grappig. Maar het gaat om straks. Jeroen heeft het eigenlijk al heel goed verwoord.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Jij vindt het grappig dat mensen je te kakken zetten? Donkerwoud is i.i.g. kerel genoeg om toe te geven dat het niet erg smaakvol is maar de volgende lolbroek heeft zich al aangemeld. Fantastische toevoeging, echt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jij vindt het grappig dat mensen je te kakken zetten? Donkerwoud is i.i.g. kerel genoeg om toe te geven dat het niet erg smaakvol is maar de volgende lolbroek heeft zich al aangemeld. Fantastische toevoeging, echt.
Hemeltje. Dit is toch geen EO forum waar mensen bij het minste al getraumatiseerd raken bij een geintje van iemand?
Zie de nieuwe functie nou eens een paar weken aan, dat geklaag vooraf is zowel grappig als tragisch tegelijk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je een probleem hebt met mensen die je berichten positieve feedback geven (echt waar hebben we het over) dan kun je bij je instellingen de meldingen uitzetten
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Hemeltje. Dit is toch geen EO forum waar mensen bij het minste al getraumatiseerd raken bij een geintje van iemand.
Niet het EO-forum, wel het internet heden ten dage. Moet je op Facebook eens een kritische noot plaatsen, of een klein beetje geinen tegen de mainstream huismoeder in. Oef.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vind dat het nu wel allemaal erg kinderachtig wordt.
Zie ook de reacties hierboven. Je kan er niks van zeggen of er vallen al likes die dislikes zijn door pesterijen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Persoonlijke aanval verwijderd. Houd de discussie svp inhoudelijk en met respect voor mensen die andere mening hebben.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Maar even inhoudelijk. Dit blijft een leuk idee. Wat je wel merkt in discussies is dat sommigen wel likes krijgen, anderen niet. Juist in discussies waar het hard tegen hard gaat of persoonlijk wordt kan je wel het gevoel krijgen buitengesloten te worden (de zgn groepjes). Dat is iets waar je rekening mee moet houden. Maar verder gewoon doen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Een tussenoplossing zou zijn dat het voorlopig alleen mogelijk wordt om recensies te liken. Dus berichten die als recensie zijn aangevinkt. Niet dat ik zo'n tussenoplossing nodig vind, maar het is wellicht een optie.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zie ook de reacties hierboven. Je kan er niks van zeggen of er vallen al likes die dislikes zijn door pesterijen.
Pesterijen, serieus?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een tussenoplossing zou zijn dat het voorlopig alleen mogelijk wordt om recensies te liken. Dus berichten die als recensie zijn aangevinkt. Niet dat ik zo'n tussenoplossing nodig vind, maar het is wellicht een optie.
Dan sluit je een goede inhoudelijke discussie dus al meteen uit van een waardering.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Moet je op Facebook eens een kritische noot plaatsen, of een klein beetje geinen tegen de mainstream huismoeder in. Oef.
Dat kan hier niet, hier kun je alleen mensen positieve feedback geven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Pesterijen, serieus?
Ja serieus. Er waren in deze thread al wat voorbeelden.
Dat vind ik serieus een goede oplossing.
Krijg je niet al die ongein en juist vooral de blijk van waardering voor een recensie / mening.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Zie de nieuwe functie nou eens een paar weken aan
Mee eens, ik snap die hele commotie dan ook niet. Er is ook een grote kans dat je er weinig tot niets van merkt. Als je in het algemeen al vrij weinig wordt gequote nadat je een recensie hebt geschreven, zoals ikzelf (ja ja dit geef ik eerlijk toe), dan zie je toch weinig voorbijkomen. Anders is zoals Jordy zelf aangeeft het een prima optie om dit uit te zetten als je er niet tegen kan. Het zou mij een worst wezen of ik wel of geen like zou krijgen, geen? Prima, wel, ook prima. Ik vind de discussie iets te overdreven, maar dat is mijn mening.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Oh wacht, dit had met een like gekund 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Ik vind dat hier wel meevallen Jordy, meestal zijn mensen niet snel op de teentjes getrapt en krijg je inhoudelijke discussies. Op andere media echter.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
is het voor de "tegenstanders" een optie dat er een profielinstelling komt, waarmee de hartjes onzichtbaar worden voor die betreffende personen?
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Like aan eRCee, maar ik durf niet meer. Die recensie-like is immers waar het voor bedoeld is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het lijkt er op dat we een andere definitie van pesten hebben. Ik zie wel wat voorbeelden van onschuldig plagen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het lijkt er op dat we een andere definitie van pesten hebben. Ik zie wel wat voorbeelden van onschuldig plagen.
Blijkbaar wel ja. Ik merk bij anderen ook wel dat ze het zo zien als ik het zie. Voor de sfeer en ervaring van de site is het niet per se bevorderlijk.
Er is een groep die dat erg tegenstaat. Het zou jammer zijn als mensen daardoor de site niet meer willen gebruiken.
Ik heb ook al een 'i dislike your like' gekregen via PM. Ik had per ongeluk een bericht ge-liked.
Wat de een als grapje opvat vindt de ander niet gepast.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Blijkbaar wel ja. Ik merk bij anderen ook dat ze het zo zien als ik het zie. Voor de sfeer en ervaring van de site is het niet per se bevorderlijk.
Los daarvan wordt in dit draadje ook van een mug (of een hartje) een olifant gemaakt. Ook dat is erg flauw.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het overdreven dramatisch en negatief reageren op relatief kleine wijzigingen aan de site eerlijk gezegd veel bezwaarlijker dan een plagerige "like" hier of daar
Het is inderdaad natuurlijk altijd vervelend als mensen door veranderingen op de site zich niet meer thuis voelen, dat is waar. Ik wil zoals gezegd deze mensen tegemoet komen door de "vind ik leuk" functionaliteit optioneel onzichtbaar te maken.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik heb ook al een 'i dislike your like' gekregen via PM. Ik had per ongeluk een bericht ge-liked.
Wat de een als grapje opvat vindt de ander niet gepast.