• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Zoeken op de site

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Deze film De l'Autre Côté (2002) is nog altijd niet te vinden als je in het zoekvenster autre cote intikt (dus zonder de accenten).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, gaat op de lijst

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Good Ol' Freda (2012) is niet te vinden als je Good Ol' intypt. Pas als je er een F achter zet, verschijnt de film in de zoekresultaten.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bij mij al bij de l

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ja, ik doel dan ook op het ' teken en niet op al hetgeen er voor staat

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ah bedoel je dat.

(Nou ik vind de zoekbalk behoorlijk slecht. (Sorry dat ik het zeg)).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Good Ol' Freda (2012) is niet te vinden als je Good Ol' intypt. Pas als je er een F achter zet, verschijnt de film in de zoekresultaten.

beetje een theoretisch/hypothetisch probleem omdat je de film bij "Good Ol" wel ziet, maar goed het zou wel moeten werken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Die apostrophe is vaak een struikelblok bij het zoeken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ja inderdaad, maar waren we een tijd geleden niet eens tekens aan het opsommen waar de zoekfunctie niet goed mee overweg kon? Laat ik maar eens even mijn five cents geven dacht ik

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Ja inderdaad, maar waren we een tijd geleden niet eens tekens aan het opsommen waar de zoekfunctie niet goed mee overweg kon? Laat ik maar eens even mijn five cents geven dacht ik

Ja graag, met opmerkingen als "ik vind het slecht" zoals van Dick2008 kan ik niet zo veel. Ik hoor graag voorbeelden.

Er zijn me nu 2 situaties bekend, zoekopdrachten met een punt of met een enkel aanhalingsteken, die niet altijd goed gaan. Daar zal ik binnenkort even naar kijken. Verder zijn mij momenteel geen problemen bekend, allerlei rare en vreemde leestekens gaan goed. De search is volgens mij nog nooit zo goed geweest als nu.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Ja graag, met opmerkingen als "ik vind het slecht" zoals van Dick2008 kan ik niet zo veel.

Nou ik heb toch gezegd sorry. Ik bedoel het gewoon in het algemeen. Je kan toch niet verwachten dat iedereen even goed geletterd is. Eén tekentje verkeerd en hij vindt het al niet eens meer. Ik vind dat het best wel wat gemakkelijker had gemogen. Bijvoorbeeld zoals bij Google, je typt wat in en er komen al suggesties. Als ik bij IMDb "The lengest day" intypt vind hij meteen The longest day. Kan je hier lang zoeken.

Ook nemen de eerste twee titels die in de zoekresultaten verschijnen veel ruimte in beslag, door de poster en de gegevens die bij die film horen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je hoeft geen sorry te zeggen Ik was gewoon benieuwd naar voorbeelden. Toen ik in het verleden ooit eens soepel omging met spelfouten vond "iedereen" het weer vervelend dat je resultaten zag die niet gelijk waren aan je zoekopdracht. Altijd lastig om het iedereen naar z'n zin te maken Maar goed, bedankt voor de feedback

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Toen ik in het verleden ooit eens soepel omging met spelfouten vond "iedereen" het weer vervelend dat je resultaten zag die niet gelijk waren aan je zoekopdracht.

Ah, dat wist niet. Dat is dan duidelijk.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Forumtopics worden niet meer weergegeven wanneer je iets in de zoekbalk typt? Een eventuele match zie je wel nadat je op enter hebt gedrukt. Niet erg handig...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal er even naar kijken!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Werkt terug. Bedankt!

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

De film Gwai Wik (2006) is op de alternatieve titel " Re-cycle " niet te vinden. Niet via het 'snel zoeken' met de pop-up, en ook niet met de uitgebreide zoekfunctie, terwijl de alternatieve titel wel bij de film getoond wordt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

badfans69

• 3962 messages
  • 6126 votes

In De Site > Algemeen > Zoeken op film + jaartal:

Is het misschien mogelijk om een zoek functie te creeren voor

een film + jaartal bijv Vertical Limit (2000)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

dat is er toch al. Ik typ Vert in de zoekbalk (rechsboven) en dan heb ik hem al compleet met jaartal.

badfans69

• 3962 messages
  • 6126 votes

Dk2008 wrote:

dat is er toch al. Ik typ Vert in de zoekbalk (rechsboven) en dan heb ik hem al compleet met jaartal.

Type de film compleet met jaartal in en dan krijg je 'm niet

Als je 'vert' intikt dan worden er suggesties gedaan voor een aantal films, waaronder Vertical Limit. Dat is toch iets anders.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

badfans69 wrote:

Als je 'vert' intikt dan worden er suggesties gedaan voor een aantal films, waaronder Vertical Limit. Dat is toch iets anders.

Ik begrijp nu wat je bedoelt. Vertical Limit (2....zodra je de twee hebt intypt verdwijnt ook de suggestie.

(Ik vind suggesties wel gemakkelijk, hoef je niet alles in te typen, het is net als bij google).

badfans69

• 3962 messages
  • 6126 votes

Dick2008 Dat is wat ik precies bedoel !

Doe ik dat via imdb, geen probleem..

badfans69

• 3962 messages
  • 6126 votes

Suggestie : Film van elke regisseur is beschikbaar

zoals Steven Spielberg

Kan dit misschien ook per acteur / actrice??

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

badfans69 wrote:

Suggestie : Film van elke regisseur is beschikbaar

zoals Steven Spielberg

Kan dit misschien ook per acteur / actrice??

Nee. De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Ik ben alle films aan het bekijken welke jullie op de site hebben staan maar ik krijg heel vaak de melding de film is niet bekend in het systeem. Kunt u vertellen waar dit door komt.

Met vriendelijke groet Willem

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Willem Debbink wrote:

Ik ben alle films aan het bekijken welke jullie op de site hebben staan maar ik krijg heel vaak de melding de film is niet bekend in het systeem. Kunt u vertellen waar dit door komt.

Met vriendelijke groet Willem

Dat heeft verschillende redenen, o.a. dit Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

En niet bij alle films, vooral oude(re) is er gemakkelijk een plaatje/poster of plotbeschrijving te vinden.

Films die je niet kunt vinden, kunnen ook hier staan http://www.moviemeter.nl/forum/16. Daar kan je dan niet op stemmen.

Hoi Dick. Ik ben alles op nummer aan het bekijken dus moviemeter film 102148 bijvoorbeeld en dan geeft die juist deze melding en dat gebeurt dus vrij vaak dat hij deze melding dan geeft. Je zou toch verwachten dat je gewoon op een volgende nummers een film te zien krijgt. Ik wacht jullie antwoord weer af en alvast bedankt dat jullie zo vlug mijn vraag hebben beantwoord. Willem

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.