- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Shit, ik had gehoopt vanavond nog ff op musimeter te kunnen. Maar de site is nu zelfs een week niet online. Treurig.
Zeur niet zo man. Het is het einde van de wereld niet.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
He, wat is dat... ik ga een week op vakantie en musicmeter is in aantocht ! mooi !
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Doe je best en neem de tijd, Jordy. De preview heeft me iig enthousiast gemaakt.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Zeur niet zo man. Het is het einde van de wereld niet.
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
Volgende week zal voor mij een grote mijlpaal, in mijn kleine onbeduidende leventje zijjn. Volgende week ga ik namenlijk het ouderlijke huis uit, ik ga dan samenwonen met m`n meissie.
Hardstikke leuk en aardig allemaal, natuurlijk, maar een vervelend bijeffect is dat ik (nog) geen eigen computer heb, en dus (nog)geen beschikking heb over internet, en ook zeker (nog) geen geld heb daarvoor. Mijn vader en moeder wonen dan te ver weg om ff op en neer te gaan voor ff internet, en ik hou er ook niet van om telkens weer bij vrienden te bedelen.
Hierdoor zal ik zeker voor een half jaar het zonder het gezellige gekeuvel op MovieMeter moeten doen, en ook het ¨begin¨ van MusicMeter zal aan mij voorbij gaan.....
snif.....
Het leven is hard....
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Always look on the bride side of life, paramparamparam...
Gefeliciteerd 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Doe je best en neem de tijd, Jordy. De preview heeft me iig enthousiast gemaakt.
Mij ook! Weer een goede deur naar nieuwe ontdekkingen en ideeën
.
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Geen internetcafé in de buurt??
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Haha dit topic is al zo'n driekwart jaar oud, en nog is MusicMeter er niet 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nu zal hij zes maanden moeten bewijzen wat hij gezien heeft op de sites buiten MM... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Morgen kan er verder getest en gevuld worden, en dan als alles goed gaat volgend weekend online
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Morgen kan er verder getest en gevuld worden, en dan als alles goed gaat volgend weekend online
He, das vandaag! Staat de site ergens anders of gaat ie later pas online?
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
He, das vandaag! Staat de site ergens anders of gaat ie later pas online?
Als Jordy op 7 februari zegt dat MusicMeter 'volgend weekend' online gaat, neem ik aan dat hij daarmee niet 8 februari bedoelt. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Als Jordy op 7 februari zegt dat MusicMeter 'volgend weekend' online gaat, neem ik aan dat hij daarmee niet 8 februari bedoelt. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ja ik bedoelde dus eigenlijk het testen en toevoegen zoals Yekezzez al opmerkte. Verder ben ik eigenlijk nog steeds niet echt wakker dus vandaar dat mn bericht niet helemaal de spijker op zijn o zo spreekwoordelijke kop sloeg. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
He, das vandaag!
Pfft, ben net wakker...
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Maar kan er wel 'getest en gevuld' worden? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Pfft, ben net wakker...
Mooie tijd 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Nog vullers nodig? Zal wel voornamelijk onbekend gitaarwerk zijn wat ik toe te voegen heb, maar misschien dat de eerste testfase over is en nu ook de minder bekende artiesten mogen worden toegevoegd.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Hoe kom je op die nieuwe site eigenlijk?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes

Denk je niet dat er een reden is dat de URL hier nog niet gemeld is??
(edit: reactie op verwijderd bericht)
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Nounou, je hoeft niet meteen zo woest te reageren!!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sja, je kunt natuurlijk ook gewoon even nadenken.
Jason, de site is nog niet aan een massale toeloop toe, ik zal je het adres even via een prive bericht sturen.