- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Ik zou graag wat reggae en franse rap voor mijn rekening nemen als jullie ermee akkoord gaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ga er van uit dat anderen deze mensen even de URL gaan pm-en 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Gaan we nu al beginnen met andere bands dan de allerbekendste? Ik dacht dat er eerst nog een test ging plaatsvinden aan de hand van enkele tientallen albums, om te kijken of het al goed werkt.
Zo niet, dan hou ik me aanbevolen om ook albums toe te voegen!
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Zou ook graag willen toevoegen (te beginnen bij mijn persoonlijke favorieten uiteraard
)...
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Is het nou eigenlijk ook al mogelijk om je op de site in te loggen, af gebeurt dit pas als er iets meer is toegevoegd?
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Ik wil ook wel graag meehelpen..... maarja ik zie dat er al heel veel mensen bezig zijn.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik ga er van uit dat anderen deze mensen even de URL gaan pm-en 
(En nu niet allemaal tegelijk!)
Monsta Kody
-
- 157 messages
- 207 votes
Ik zou wel alvast wat underground hiphop willen toevoegen als dat OK is...
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
gotti schreef
Zal dan wel Eels zijn zeker? 
Als er vraag is naar "vergeten" gitaarbands (b.v. The Dream Syndicate, The db's, X en soortgelijken) - wil ik ook wel mijn steentje bijdragen.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Had graag willen helpen met toevoegen, maar ben simpelweg té druk 
Als de site up and running is zal ik tezijnertijd helpen met toevoegen.
Kunnen we trouwens al beslag leggen op de usernames op musicmeter? Zou niet graag zien dat iemand m'n nickname wegkaapt :O
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
We kunnen ook de grote Movie/MusicMeter Nickname Wisseltruc doen, dat wordt lachen! Registreer ik mezelf als Goodfella, Hobbes zich als dttom, Gotti als Stinissen en de grote klapper natuurlijk: Engel_Eyes als Jordy. 
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Yak zit weer vol goeie ideen...
En Zachary Glass, inderdaad heb ik als allereerste de 5 albums die ik heb van Eels toegevoegd. Wee je gebeente als je me voor bent geweest! 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ja, al 4 albums toegevoegd 
wanneer worden ze goedgekeurd?
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Als ik www.musicmeter.
nl intyp komt er gewoon witte pagina met musicmeter erop. ???Is musicmeter nu al online eigenlijk ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als we de URL nog even geheim willen houden voor "het grote publiek" is de URL natuurlijk niet www.musicmeter.nl, dat zou iets té makkelijk zijn 
T.O.
-
- 2415 messages
- 2793 votes
"Ik ga zaterdag en zondag even bugs fixen, zal de site zondag avond hier weer online zetten voor het verdere testen. Alvast bedankt tot zover
Jordy"

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Het ging wel in razend tempo gisteren, dat cd's toevoegen. En ik heb er nog veel te gaan
.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
"Ik ga zaterdag en zondag even bugs fixen, zal de site zondag avond hier weer online zetten voor het verdere testen. Alvast bedankt tot zover
Jordy"

Ja, ik had er nét eentje toegevoegd en wou aan de volgende beginnen, staat dat ineens op het scherm. Timing
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dan kan er verder getest worden
de echte opening is, denk ik, volgend weekend
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Jammer, ik had vanavond eens flink intensief willen toevoegen op Musicmeter. Kwam er net pas achter dat hij het nu niet doet want ik moest de hele dag werken.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Als we de URL nog even geheim willen houden voor "het grote publiek" is de URL natuurlijk niet www.musicmeter.nl, dat zou iets té makkelijk zijn 
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Shit, ik had gehoopt vanavond nog ff op musimeter te kunnen. Maar de site is nu zelfs een week niet online. Treurig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat klinkt wel erg dramatisch
Er moeten nog wat bugs gefixed worden waar ik vandaag een beetje te brak voor was. En er moeten nog wat afspraken gemaakt worden over het hoe en wat van de site, dus 't zal volgend weekend wel worden, al garandeer ik niets 
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Shit, ik had gehoopt vanavond nog ff op musimeter te kunnen. Maar de site is nu zelfs een week niet online. Treurig.
Het kan beter nu wat langer duren en goed gedaan worden, als dat het in de toekomst regelmatig plat ligt omdat het snel af moest.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Al die teleurstelling, ineens kan ik er niet meer tegen