• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.292 votes
Profile

MusicMeter.nl

Wolkenmeter

• 640 messages
  • 1448 votes

wil ook wel wat toevoegen

Sjan

• 777 messages
  • 2748 votes

Ik zou gaarne ook wat albums toevoegen!

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

Ik zou graag wat reggae en franse rap voor mijn rekening nemen als jullie ermee akkoord gaan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ga er van uit dat anderen deze mensen even de URL gaan pm-en

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Others ?

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Gaan we nu al beginnen met andere bands dan de allerbekendste? Ik dacht dat er eerst nog een test ging plaatsvinden aan de hand van enkele tientallen albums, om te kijken of het al goed werkt.

Zo niet, dan hou ik me aanbevolen om ook albums toe te voegen!

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Zou ook graag willen toevoegen (te beginnen bij mijn persoonlijke favorieten uiteraard )...

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Is het nou eigenlijk ook al mogelijk om je op de site in te loggen, af gebeurt dit pas als er iets meer is toegevoegd?

FeZ

• 460 messages
  • 3170 votes

Ik wil ook wel graag meehelpen..... maarja ik zie dat er al heel veel mensen bezig zijn.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Ik ga er van uit dat anderen deze mensen even de URL gaan pm-en

Daar ga ik ook van uit...... èh, dit jaar nog?

(En nu niet allemaal tegelijk!)

Monsta Kody

• 157 messages
  • 207 votes

Ik zou wel alvast wat underground hiphop willen toevoegen als dat OK is...

Zachery Glass

• 575 messages
  • 584 votes

gotti schreef

Zou ook graag willen toevoegen (te beginnen bij mijn persoonlijke favorieten uiteraard )... ¨

Zal dan wel Eels zijn zeker?

Als er vraag is naar "vergeten" gitaarbands (b.v. The Dream Syndicate, The db's, X en soortgelijken) - wil ik ook wel mijn steentje bijdragen.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Had graag willen helpen met toevoegen, maar ben simpelweg té druk

Als de site up and running is zal ik tezijnertijd helpen met toevoegen.

Kunnen we trouwens al beslag leggen op de usernames op musicmeter? Zou niet graag zien dat iemand m'n nickname wegkaapt :O

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

We kunnen ook de grote Movie/MusicMeter Nickname Wisseltruc doen, dat wordt lachen! Registreer ik mezelf als Goodfella, Hobbes zich als dttom, Gotti als Stinissen en de grote klapper natuurlijk: Engel_Eyes als Jordy.

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Yak zit weer vol goeie ideen...

En Zachary Glass, inderdaad heb ik als allereerste de 5 albums die ik heb van Eels toegevoegd. Wee je gebeente als je me voor bent geweest!

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Ja, al 4 albums toegevoegd

wanneer worden ze goedgekeurd?

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Als ik www.musicmeter.

nl intyp komt er gewoon witte pagina met musicmeter erop. ???Is musicmeter nu al online eigenlijk ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Heb ik deze ochtend ook gezien...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als we de URL nog even geheim willen houden voor "het grote publiek" is de URL natuurlijk niet www.musicmeter.nl, dat zou iets té makkelijk zijn

T.O.

• 2415 messages
  • 2793 votes

"Ik ga zaterdag en zondag even bugs fixen, zal de site zondag avond hier weer online zetten voor het verdere testen. Alvast bedankt tot zover

Jordy"

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Het ging wel in razend tempo gisteren, dat cd's toevoegen. En ik heb er nog veel te gaan .

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

T.O. wrote:

"Ik ga zaterdag en zondag even bugs fixen, zal de site zondag avond hier weer online zetten voor het verdere testen. Alvast bedankt tot zover

Jordy"

Ja, ik had er nét eentje toegevoegd en wou aan de volgende beginnen, staat dat ineens op het scherm. Timing .

visje1991

• 111 messages
  • 0 votes

dus is ie zondag avond online?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dan kan er verder getest worden

de echte opening is, denk ik, volgend weekend

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Jammer, ik had vanavond eens flink intensief willen toevoegen op Musicmeter. Kwam er net pas achter dat hij het nu niet doet want ik moest de hele dag werken.

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Jordy wrote:

Als we de URL nog even geheim willen houden voor "het grote publiek" is de URL natuurlijk niet www.musicmeter.nl, dat zou iets té makkelijk zijn

azo, ik begrijp het

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Shit, ik had gehoopt vanavond nog ff op musimeter te kunnen. Maar de site is nu zelfs een week niet online. Treurig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat klinkt wel erg dramatisch

Er moeten nog wat bugs gefixed worden waar ik vandaag een beetje te brak voor was. En er moeten nog wat afspraken gemaakt worden over het hoe en wat van de site, dus 't zal volgend weekend wel worden, al garandeer ik niets

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Nick Kang wrote:

Shit, ik had gehoopt vanavond nog ff op musimeter te kunnen. Maar de site is nu zelfs een week niet online. Treurig.

Het kan beter nu wat langer duren en goed gedaan worden, als dat het in de toekomst regelmatig plat ligt omdat het snel af moest.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Al die teleurstelling, ineens kan ik er niet meer tegen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.