• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

MusicMeter.nl

Melkor

• 357 messages
  • 706 votes

Waarvoor heb je 'videotheek' en 'bioscoop' nodig in het menu links, Jordy ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sja het moge duidelijk zijn dat er nog het één en ander moet gebeuren

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Weet er iemand een goede (referentie) site voor release data van albums? Geen benul hoeveel albums er per week uitkomen, en of dat uberhaupt wel voor één iemand te doen is trouwens.

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Jordy schreef:

Geen benul hoeveel albums er per week uitkomen.

Tsja, als je dat al niet weet hou ik mijn hart vast voor musicmeter. Volgens mij komen er zo'n 10.000 (nieuwe) cd's per jaar uit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Laten we ons in eerste instantie nog maar op de grote releases richten... en anders wachten we nog met het release-gedoe tot de site begint te lopen.

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Bij die 10.000 zitten er een hoop voor een selectief publiek. Die zullen denk ik door de liefhebbers vanzelf wel toegevoegd worden.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Je kan op de site van Free Record Shop een release-lijst vinden Is wel wat karig maar toch, ik draag graag een steentje bij

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ik zag een paar berichten terug dat de richtlijn 1 februari was. Denk je dat je dat nog zal gaan halen Jordy?

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik haal de releasedates meestal van Pitchfork en Brainwashed, maar daar staan volgens mij voornamelijk kleine independent gitaarrock-releases.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nick Kang wrote:

Ik zag een paar berichten terug dat de richtlijn 1 februari was. Denk je dat je dat nog zal gaan halen Jordy?

Ja denk het wel, de vraag is alleen in hoeverre de site dan getest is, en in hoeverre dit soort dingen geregeld zijn...

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Gelukkig maar, want een tijdje terug zag je er voorlopig niks meer in MusicMeter. Maar het is goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Als je nu naar Musicmeter.nl gaat dan is er nu een site (soort van). Is dat van jou Jordy, of is ie soms ingepikt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee er staan nog wat dingen verkeerd op de server, moet inderdaad nog even aangepast worden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Op die datum van 1 februari hoop ik trouwens te beginnen met testen met een paar mensen, voor de site live staat zal het wel een paar weken later worden. Site heeft nog 1 dagje werk nodig, maar zou even niet weten wanneer ik daar tijd en zin voor heb Heb bovendien pas over een paar weken weer een vaste verbinding, wat de boel ook niet bevordert (al kan ik evt. ook wel zonder verbinding bouwen)

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Jordy, je zei in dit topic een keer dat je voorlopig geen EP's op musicmeter wilde hebben, maar alleen albums. Mijn vraag: hoe ga je dit regelen / controleren? Een voorbeeld: er zijn platen waar 4 tracks opstaan van een artiest, maar er zijn ook platen waar 8 tracks op staan van een artiest. Is dat laatste dan een album? Waarom? Waar leg je de grens? Hoe definieer jij op musicmeter wat een album is?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bestaat er een Nederlandtalige site waar men oude hits kan terugvinden???

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

speedy23 wrote:

Bestaat er een Nederlandtalige site waar men oude hits kan terugvinden???

Ik ken wel een Nederlandstalige site waarbij je alle nummers uit de Top40 kan opzoeken. Dus nummers van 1965 tot nu

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Art wrote:

Ik ken wel een Nederlandstalige site waarbij je alle nummers uit de Top40 kan opzoeken. Dus nummers van 1965 tot nu

Nu weet ik nog niets meer...

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

speedy23 schreef:

(quote)

Nu weet ik nog niets meer...

Wat wil je nog meer weten dan? Ik zal even de site opzoeken en dan plaats ik wel even een linkje voor je

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ok, bedankt op voorhand..

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ik kan degene die ik bedoel niet vinden maar hier heb je iets wat er op lijkt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tovenaar wrote:

hoe ga je dit regelen / controleren?

Gewoon, voorlopig geen cd's waar twijfel over kan bestaan. Later gaan we de boel wel precies omkaderen

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Ik heb wel zin in Musicmeter. Simpelweg omdat ik meer van muziek houd dan van films. Hopelijk gaat de site niet ten onder aan allerlei gespuis. Gewoon, hetzelfde als MovieMeter, maar dan met muziek.

Trouwens, Jordy. Je zei dat je op 1 februari de site gaat testen of zoiets. Wat houdt dat testen in dan?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Gewoon, voorlopig geen cd's waar twijfel over kan bestaan. Later gaan we de boel wel precies omkaderen

1. Ik had het natuurlijk niet over CD's

2. Dan wordt de categorie 'dance' wel heel erg beperkt...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alvast wat albums invoeren enzo. Maar goed, pin me maar niet op data vast, want ik zit momenteel weer even in een inspiratie-dipje waarin ik niet zoveel zin heb

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tovenaar wrote:

1. Ik had het natuurlijk niet over CD's

Om bovenstaande redenen zie ik een beetje tegen de site op we krijgen (begrijpelijk) weer vele discussies voor we de grenzen opgezocht hebben

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Tja, je begint eraan of niet he Jordy.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Precies! als ik er aan begin wil ik het goed doen, dus zou het wel later kunnen worden. We zien wel!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tovenaar wrote:

Jij kijkt er volgens mij heel erg vanuit de DJ-die-platen-draait hoek naar. De vraag is of MusicMeter dan een site voor je gaat worden. Ik verheug me vooral op het bediscussiëren van de wat grotere releases.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Zo ist . Ik zou toch voordat je echt begint, die discussies een keertje aangaan. Dat hoeft niet nu natuurlijk, maar voordat je echt 'live' gaat lijkt me dit wel handig. Ik hou me wel aanbevolen om mijn mening te geven natuurlijk! Maar geniet eerst maar even van relatieve 'meter'-rust hehe.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.