- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
on-line (ehm de lijn op)
de lucht in 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
vast te vullen
betekent dit dat ik alvast de carriere van Hans en James mag toevoegen 
manic
-
- 474 messages
- 1376 votes
YES!!!!!!!!!! ahum: JAAAAAAAAAAAAA!
waarvan akte!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
in de testperiode gaan we eerst "normale" albums toevoegen, later gaan we dan de grenzen wel opzoeken (ook soundtracks? ook verzamel? ook ep's? etc)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik wil allmusic.com als "imdb" gaan gebruiken op musicmeter. Misschien vindt iemand het leuk om even uit te zoeken of (en zo ja, hoe) het mogelijk is om naar een betreffende entry op allmusic.com te linken. Op dezelfde manier als we nu bij imdb doen, bv. via
http://www.allmusic.com/search.php?title=Absolution
&artist=Muse&year=2003
of iets dergelijks
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Dat wordt niks, tenzij je degene die een album toevoegt zelf laat uitzoeken wat de link is naar de allmusic-gegevens. Belle & Sebastian's 'Tigermilk' heeft bijvoorbeeld als link http://www.allmusic.com/cg/amg.dll ?p=amg&uid=UIDMISS70311061754331931&sql =Atwz8b594msqh. Daar valt album noch artiest uit op te maken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Belle & Sebastian's 'Tigermilk'
5 sterren.
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Nog even ruim anderhalve maand wachten joh! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
uit http://us.imdb.com/title/tt0113277/combined valt ook geen Heat te halen... misschien is er een speciale search
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
En wat als de cd of plaat die je wil toevoegen niet op allmusic.com staat? Ik zag net namelijk al dat m'n favoriete platenlabel Third Movement daar bijvoorbeeld volledig ontbreekt (om over een sublabel als Men in Motion nog maar te zwijgen
)
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hmm... ook Discogs.com maar gebruiken voor de dansplaatjes dan maar? Third Movement. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Veel toevoegwerk van ene Tovenaar aldaar, wel betrouwbaar dus 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
als beide MMs maar niet hard groeien... ymdb.com ligt er sinds deze week ondanks of juist door zijn grote succes uit...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
ymdb.com ligt er sinds deze week ondanks of juist door zijn grote succes uit...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
in de testperiode gaan we eerst "normale" albums toevoegen, later gaan we dan de grenzen wel opzoeken (ook soundtracks? ook verzamel? ook ep's? etc)
Ja schuif de minder populaire muziek maar weer aan de kant 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
zeg maar de internationale moviemeter
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik hoop nog even door te kunnen (binnenkort waarschijnlijk andere sponsor) maar wie weet gaat deze site ook nog wel eens ten onder aan het succes... jammer maar helaas, dat risico blijft.
En allmusic zal niet bindend zijn, er zullen ook veel Nederlandse albums niet op staan, maar het lijkt me vooralsnog de beste referentie site. Als ik dan naar die dance site kijk... niet elke keer als een dj een scheet laat en dat besluit op een stukje vinyl te laten zetten zal ik dat op musicmeter willen hebben, maar de precieze grenzen gaan we dus later wel over discussiëren. In eerste instantie 'normale' albums.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Wat is ymdb.com eigenlijk ?
Yosemite's Movie Database? 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
Yosemite's Movie Database? 
your
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
elke keer als een dj een scheet laat en dat besluit op een stukje vinyl te laten zetten
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Zucht, weer zo 1 die denkt dat alle dance/house muziek die die ergens in een discotheek hoort "trance" is.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dat filterde mijn mind automatisch uit jouw opmerking, dus dan kan ik er nog wel eens naast zitten
. Als't niet zo is, sorry dan hehe.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Nu ik je opmerking anders lees ben ik het eigenlijk wel met je eens; véél te veel trance op vinyl!! Tis maar hoe je het leest.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het eerste album staat er al vast op 

planning is nog steeds 1 februari
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes