• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

IMDb

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

HIER kunnen we klagen over de nieuwe IMDb lay-out. E.e.a. lijkt weer een knieval voor de commercie.

** Tekenen petitie: 'Get rid of the new IMDb layout!'

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

ik vind de nieuwe lay-out gewoon slecht. het ziet er zeer amateuristies uit en totaal niet overzichtelijk .

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Dogie Hogan wrote:

HIER kunnen we klagen over de nieuwe IMDb lay-out. E.e.a. lijkt weer een knieval voor de commercie.

** Tekenen petitie: 'Get rid of the new IMDb layout!'

heb getekend ik was de 726ste persoon.er zullen er nog veel volgen denk ik.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Inmiddels heb ik zelf ook getekend.

Alle beetjes helpen, hoop ik.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Wauw, al 700+ signatures. Daar gaat IMDb echt van wakker liggen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Betalen jullie abonnementsgeld aan imdb? Ze mogen toch zelf weten wat ze met hun site doen?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Onderhond wrote:

....en inmiddels ook al 48 pagina's met negatieve response: IMDb messageboard!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Als site owner weet je ook dat vooral de mensen met negatieve commentaar zullen reageren. 48 paginas voor een site als IMDb valt nog best mee, daar staan ongelofelijk veel mensen tegenover die het redesign wel goed vinden of zich er in ieder geval niet aan storen.

Als nu zou blijken dat de traffic enorm zou afnemen, dan zouden ze bij IMDb nog wel even nadenken. Maar de service en content die ze bieden is zo uitgebreid dat vele mensen het zogenaamd "mindere" design er nog wel bij zullen nemen.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

het is dan ook nog maar een goeie week !!!! we zullen wel zien binnen een maand ofzo hoeveel stemmen en brten er zijn en of het echt een verschil gaat maken.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

De meeste klagers zullen vast uit het klaagland komen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik kan mijn weg er in ieder geval nog slecht vinden, maar zal wel wennen denk ik....

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

In 'the land of the free' moet een beetje kritiek toch wel kunnen

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Er is niks mis met kritiek, maar als website beheerder hoop je dan wel op opbouwende kritiek. En geen kritiek die gebaseerd is op het feit dat je er nog even aan moet wennen.

Als het aan sommige gebruikers lag dan hadden we nu nog steeds dezelfde websites als 20 jaar geleden. Aan dat soort kritiek heeft niemand wat.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Logischerwijs is het wennen, maar ik zie er de gedachte van de redesign er wel achter. Alle (gerelateerde) informatie is op de hoofdpagina (min of meer) beschikbaar.

Grootste nadeel vind ik de grootte van een aantal onderdelen, zoals de bv. headers. Ook andere, secundaire elementen hadden een kleiner lettertype kunnen gebruiken. Nu is het één monotone brij aan tekst.

Het zou ook handig zijn om de optie te hebben om bepaalde elementen (die blokken met die mooie 'ronde' hoeken) uit te zetten of minstens te kunnen minimaliseren. Misschien geef ik wel niet om foto's, top-billed cast of fun facts. Het is 2.0, toch?

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Onderhond wrote:

Van die 700 handtekeningen gaan ze ab-so-luut niet wakker liggen nee! Gezien het feit dat de IMDb misschien wereldwijd wel miljoenen bezoekers/gasten en Users heeft....

Jordy wrote:

Betalen jullie abonnementsgeld aan imdb? Ze mogen toch zelf weten wat ze met hun site doen?

Ja, natuurlijk mogen ze zelf weten wat ze met hun site doen. Maar beste Jordy, het staat de Users en bezoekers ook vrij om hun mening daarover te geven, en om kritiek en/of feedback te geven (negatief én positief).

Jij vraagt toch óók om kritiek en feedback, al dan niet in opbouwende vorm?

Inderdaad, zomaar wat dingen roepen is niet echt constructief, maar een beetje opbouwende feedback zou toch moeten kunnen?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Tja, nieuwe lay-out is inderdaad wat minder overzichtelijk. Gebruik zelf voornamelijk de app op mn iphone, die is geweldig. Veel overzichtelijker en completer wordt het niet.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Erwinner wrote:

De meeste klagers zullen vast uit het klaagland komen

Onzin!

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Check die Nederlandse titels op IMDb.......

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

De Peetvader

De Sterrenoorlog (Star Wars)

Euhm, deze snap ik niet helemaal: ???

Aan de andere kant zie ik dat ze wél weer zijn teruggekomen van de Engelse (internationale) titels!

Dát dan weer wel...

Kijk, en dit vind ik dan weer geweldig: Spoorloos !!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

narva77 wrote:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Check die Nederlandse titels op IMDb.......

Ik ben meestal ingelogd bij de IMDb en heb bij de instellingen de oude, cq, overzichtelijke layout gekozen. Zue geen gekke dingen/titelvermelding.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ze staan nu als alternatieve titels vanboven. Vind ik eigenlijk niet zo erg, die Nederlandse/Vlaamse titels hebben wel iets.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

narva77 wrote:

De Peetvader

De Sterrenoorlog (Star Wars)

Zag het ook net. Harde faal. Straks moet ik nog een account gaan maken om dit soort ergernissen tegen te gaan (als het uitgezet kan worden??). Vond het weergeven van Aziatische titels in het Engels ook al ergerlijk.

narva77 wrote:

Aan de andere kant zie ik dat ze wél weer zijn teruggekomen van de Engelse (internationale) titels!

Dát dan weer wel...

Gelukkig.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Daar is inderdaad niet goed bij nagedacht.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik zie het probleem niet. In je profiel kun je gewoon instellen dat je de oorspronkelijke titels weer bovenaan wilt. Gelukkig maar, want IMDb had kennelijk besloten dat de Nederlandse titel voor Kind Hearts and Coronets die uit Frankrijk zou zijn.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Bij C'era una Volta il West (1968):

Het gebeurde in het westen (1968)

aka "C'era una volta il West" - Italy (original title)

aka "Once Upon a Time in the West" - International (English title), UK, USA

Het gebeurde in Amerika (1984)

aka "Once Upon a Time in America" - Italy (original title)

aka "Once upon a time in America - det stora gangsterkriget" - Finland (Swedish title)

De nederlandse titel staat bovenaan op IMDB . Bizar. Of past die site zich aan ofzow?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als je de imdb vanuit Nederland bekijkt wel.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

haha dat zou wat zijn, als de hele wereld de Nederlandse titel te zien krijgt.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Vroeger was dit niet. En ik vind het maar niks.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Bij Brute Force (1947):

IMDB naam, Wet zonder recht.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.