• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Filmvalley

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Tss, inderdaad. Cool nieuws, maar wel een beetje no-life van al die klagers. Alsof je absoluut niks kunt beginnen met een dubbele dvd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hoeveel kost zo'n nummer eigenlijk? Ik zou er wel eens eentje willen proberen maar ik kan het niet bekijken want het zit in de plastiek

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Metalfist wrote:

Hoeveel kost zo'n nummer eigenlijk?

Eén nummer kost 9,95.-

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

Heb m ook binnen incl. Motorcycle Diaries & Max Havelaar.

Wat een lijke coverfoto trouwens !

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Martin Van K wrote:

Ik las ook op hun website dat vanaf het volgende nummer beide geschenkdvd's (dus zowel vaste titel als ruiltitel) kunnen geruild worden. Blijkbaar kwamen er veel kwade reacties binnen van filmliefhebbers dat ze de vaste titel vaak al in hun bezit hadden.

Leuk nieuws natuurlijk, al vind ik het toch nogal ondankbaar van de 'klagers'. Die vaste titel is in feite een extra cadeau die Filmvalley nu een paar maanden levert, maar sommigen zijn blijkbaar nooit content .

Waar heb je dat gelezen? Ik kan het nergens vinden (maar ik kijk waarschijnlijk niet goed )

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

BenicioDelToro wrote:

Waar heb je dat gelezen? Ik kan het nergens vinden (maar ik kijk waarschijnlijk niet goed )

staat op het forum bij de site. En het berichtje kwam van één van de crewleden, dus betrouwbaar veronderstel ik

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ah, ik lees het nu ook:

forum.filmvalley.nl :: View topic - 22 films per jaar!

Vanaf #61 (dus over een maand) zijn BEIDE TITELS te ruilen tegen één van de andere titels uit de keuzelijst voor die maand. Het bleek dat vele filmliefhebbers onze vaste filmkeuze al hadden, en juist die die-hard filmliefhebbers willen we niet kwijt!

Bij de keuze voor #61 blijkt dit nog niet zo te zijn. Wellicht nog een maand uitgesteld?

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Ik heb vandaag gratis 2 dvd's ontvangen van Filmvalley en het blad zelf (2x). Dit heb ik gekregen omdat ik ooit een dvd of meerdere dvd's bij hun filmshop gekocht had. Wel een leuke reclamecampagne eigenlijk. Misschien neem ik toch een abonnement.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Ik vind dat 2 dvd's-systeem eigenlijk wel helemaal geweldig.

Deze maand The Motorcycle Diaries en The Diving Bell and the Butterfly! Volgende maand Charlie Wilson's War en The Illusionist!

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

serpico wrote:

Volgende maand Charlie Wilson's War en The Illusionist!

Samen here! Tenzij het klopt dat je ze allebei mag ruilen, dan Trainspotting en The Illusionist!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik ga komende maand voor Three Days of the Condor, die wou ik al een tijdje zien.

Ook wel leuk dat je binnenkort twee dvd's kunt ruilen. Het systeem zoals het nu ging stoorde me niet, maar anderzijds hoefde ik The Motorcycle Diaries nou ook weer niet op dvd.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Erg vriendelijk. Mag bij mijn nieuwe abonnement meteen een keuze dvd kiezen. Ik hou het maar bij Knocked Up. Die was erg leuk namelijk. Charlie Wilson's War doe ik alvast in de aanbieding...

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Dit staat op de homepage van de site:

LET OP!

Door onvoorziene omstandigheden is het niet gelukt om het voor elkaar te krijgen dat vanaf deze maand twee titels geruild kunnen worden. We doen hard ons best om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen, maar we vragen dus nog even geduld.

Excuses voor het ongemak.

Het team van FilmValley

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

Al mensen die m binnen hebben?

Bij mij helaas nog niet, terwijl de post van Sandd vanochtend al was bezorgd. Hoop dat ik m later deze week krijg .

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja ik heb 'm vandaag ontvangen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik ook

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Misschien een beetje zuurpruimerig, maar vinden niet meer van jullie dat Filmvalley er in de loop der jaren niet echt veel sterker op is geworden?

Vroeger keek ik altijd vol verwachting uit naar het moment dat de FV door de bus viel, maar tegenwoordig betrap ik me er op dat het blad soms een paar dagen stof ligt te happen,alvorens ik het echt open sla. Scherpe recensies of originele artikelen zijn al tijden eerder uitzondering dan regel.

Het blad bulkt van de reclame (weet 't niet zeker, maar ik geloof dat er binnenkort 10 gelimiteerde collector's editions uit gaan komen!) en ik krijg ontzettende jeuk van zinnen als "te zien vanaf 28 april, rond die tijd is een recensie te vinden op www.filmvalley.nl";.

Lol, als ik dan toch bezig ben: ik baal ook behoorlijk van de vele slordigheidjes en spelfouten die elke maand weer in het blad te vinden zijn. Niet dat ik zelf nou zo'n taalpurist of vlekkeloos type ben, maar als je als cinefiel nou zó'n leuke baan hebt, hoe moeilijk kan het dan zijn om je eigen stukjes een keer grondig na te lopen alvorens ze in te leveren? Schijnbaar doet niemand anders van de redactie het, dus dan zorg je er toch in ieder geval zelf voor dat je hersenspinsels helemaal strak op papier komen te staan?

(Een beetje flauw misschien, maar 't was toch echt niet Keira Knightley die zich in 2005 door de Wachowski brothers liet regisseren. Nathalie Portman ook niet uiteraard, maar dat lijkt me eerder een slordigheid van iemand van Warner Bros).

Anyway, Filmvalley blijf ik wel trouw, maar een flinke bezem of frisse wind over de redactie lijkt mij geen kwaad kunnen. Mij maak je nu voornamelijk nog blij met de twee maandelijkse dvd's. Voor het echt fijne leesplezier heb ik tegenwoordig een abootje op de Empire.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

JP wrote:

ik baal ook behoorlijk van de vele slordigheidjes en spelfouten die elke maand weer in het blad te vinden zijn.

Mee eens . Een verzorgde uitstraling houdt meer in dan alleen full color stills en een fraaie lay-out. Dat bepaalde stijlfouten over het hoofd worden gezien is begrijpelijk, maar er staan (te) vaak domme spelfouten in.

Ook ben ik het met je eens dat FV inhoudelijk soms wat te wensen over laat, maar voor mij persoonlijk is dat niet echt een probleem. Ik lees het blad meer als tussendoortje (en verslind het zeker niet op de dag van binnenkomst). FV leent zich daar prima voor; i.c.m. de twee maandelijkse dvd's is het mijn geld voorlopig nog helemaal waard.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

En het wordt wel eens tijd voor een artikel over MovieMeter.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Ik vind het wel een chill blad. Zeker omdat ik er nogmaals in sta met een recensie En dit keer krijg ik Burn After Reading opgestuurd, yeah!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kappeuter wrote:

Ah, ik lees het nu ook:

forum.filmvalley.nl :: View topic - 22 films per jaar!

(quote)

Bij de keuze voor #61 blijkt dit nog niet zo te zijn. Wellicht nog een maand uitgesteld?

Schijnbaar nog een maand uitgesteld of gewoon niet door laten gaan, want ik kon maar een film kiezen. Niet erg verder, want ik wou Michael Clayton nog wel een keer zien. The Mist is mijn keuzetitel van de maand.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Rambo natuurlijk! haha zo cool!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Heb gekozen voor The Ballad of Jack and Rose. Erg weinig stemmen nog maar hier, maar ben wel benieuwd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ga net als de vorige keer (Knocked Up) voor de automatische keuzetitel: Earth (2007)

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Klopt het dat er vanaf volgende maand geen verplichte 'keuzetitel' meer bij zit?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

serpico wrote:

Dit staat op de homepage van de site:

LET OP!

Door onvoorziene omstandigheden is het niet gelukt om het voor elkaar te krijgen dat vanaf deze maand twee titels geruild kunnen worden. We doen hard ons best om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen, maar we vragen dus nog even geduld.

Excuses voor het ongemak.

Het team van FilmValley

´Zo snel mogelijk´ is een rekbaar begrip... Laten we het hopen!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Hebben jullie de nieuwe Valley al binnen?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ja, vorige week al.

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

Ik ook nog steeds niet... grmbl...

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

Op t Filmvalley-forum:

Dames en heren,

Treurig bericht: FilmValley bestaat sinds vandaag niet meer. Dit is geen 1 april grap.

Het is einde oefening. Jullie zullen geen nieuwe FilmValley meer ontvangen.

We hebben het blad met liefde gemaakt en hopen dat jullie het met liefde gelezen hebben.

Dank voor de aandacht en hopelijk tot een volgende keer.

Groeten,

De redactie

T zal vast een, absoluut mislukte, 1 april grap zijn, maar zo niet..

wat gebeurt er dan met t al vooruitbetaalde abo-geld?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.