• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Filmvalley

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb overigens gekozen voor La Grande Bouffe.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik denk dat ik die ook doe.

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

De nieuwe Valley komt ook pas deze week uit, dus vanaf morgen (dinsdag) zal ie bij abo's op de mat vallen.

Ik kijk er iig naar uit ! Van alles over The Wrestler, Curious Case of Benjamin Button en Slumdog Millionaire!

zeus

• 1201 messages
  • 2891 votes

Ik lag vandaag al op de mat

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

zeus wrote:

Ik lag vandaag al op de mat

Vandaag al? Bij mij gebeurt dat weekends uit de kroeg nog wel eens, maar nu al...

- edit - Mijn moeder komt net ook met mijn pakketje aanzetten. Behoorlijk vreemd; ik krijgt twee Filmvalley's en ook nog een keer Girl With a Pearl Earring die vorige maand (?) als dvd al was bijgesloten. Hoezo vaag?

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

De administratie daar is echt lachwekkend, haha. Maar in dit geval levert het je enkel en alleen maar iets leuks op, dus das mooi meegenomen .

Ik had de vorige keer ook 2 valleys, had ik netjes doorgegeven maar ik mocht m houden. Was wat misgegaan bij t afsluiten van mn abo. Ben benieuwd of er morgen ook 2 op de mat liggen .

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Hmm, Girl With a Pearl Earring zat er vier maanden geleden ofzo al bij. Dat maakt het alleen maar vreemder dat ik 'm nu weer krijg. Maar oké, kan ik iemand anders blij maken.

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

Kunnen jullie overigens al jullie keuze doorgeven? Bij mij geeft ie de melding dat de combi onjuist is..

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Bij mij doet ie' het wel. Gister al m'n keuze doorgegeven.

OlafK

• 955 messages
  • 1814 votes

vreemd.. net weer maar gebeld dan en jahoor: er zal wel iets fout zijn gegaan en t wordt doorgegeven ..

Krijg er n beetje de schijt van zo langzamerhand. Sinds k abo ben, heb ik al 6 keer moeten bellen voor iets..

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

The One Ring mikt op een vaste baan als recensent bij FilmValley ? Gefeliciteerd maar weer.

@HarmJan: was het 2e exemplaar niet gewoon vanwege die wervingsactie? Zelf heb ik er ook twee ontvangen namelijk; iedereen die ooit wat besteld heeft bij MovieTradingCompany ontvangt er schijnbaar een (en abonnees dus dubbel).

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Omg, TOR, ik vond die recensie al interesse-voor-Godard-opwekkend, maar ik had niet eens gezien dat hij van jou was! Nice job

Ik heb ook twee nummers. Vind het altijd wel schattig, hoe ze altijd die wervingsacties houden. En ik kan weer iemands dag opfleuren

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb het nummer nog niet binnen (gewoonlijk wel op dinsdag), maar leuk om te horen dat ik er weer in sta. Ik dacht dat die recensie het niet zou redden, aangezien ik hem al twee maanden terug schreef.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Lol, ik keek ook al raar op toen ik twee exemplaren kreeg. Blijkbaar is dat dus de bedoeling.

Ik ga trouwens denk ik ook maar eens wat van die recensies insturen. Wil er tenslotte mijn vak van maken.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hij is nu binnen. Ik kreeg ook twee exemplaren.

Volgende maand ga ik voor The Diving Bell and the Butterfly.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Als jullie hem allemaal nu krijgen/gekregen hebben dan zal íe vanmiddag ook wel bij mij in de bus liggen (doorgaans op woensdag, dus ik verwacht het ook eigenlijk wel).

Ben benieuwd of ik ook twee exemplaren krijg. Heb al een aantal keer iets besteld bij de MovieTradingCompany. Ik vraag me alleen af hoe de postbode ze door de brievenbus gaat proppen, één FV past sinds komst van de dubbele dvd al nauwelijks door de gleuf! haha

Ik zal 'ns kijken welke film ik volgende maand neem...

dvd-me

• 329 messages
  • 418 votes

Ik schrok even toen ik 2 exemplaren kreeg

Wel ontzettend leuk zeg, ik heb een film liefhebbende vriend!

En ik had de 2 gewone dvd's dus Eastern Promises en In the Valley of Elah

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

En ja hoor, hij lag er. Of beter: ze lagen er! Met dat extra exemplaar kan ik wel iemand blij maken. Voor volgende maand ga ik trouwens voor La Grande Bouffe. Wilde ik sowieso hebben, maar de keuze was erg makkelijk dit keer want de rest heb ik al.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Huh? MovieTradingCompany? 2 exemplaren?

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

haha, nooit wat besteld zeker? MTC/FilmValley hebben deze maand een promotieactie om meer abonnees te werven voor hun blad. Daarom sturen ze naar iedereen die ooit iets heeft besteld bij MTC een exemplaat van FilmValley. Maar als je al abonnee bent én ooit iets besteld hebt, krijg je dus TWEE keer het magazine.

Snap je?

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Ik was deze maand heel tevreden met Eastern Promises en In the valley of Elah!

Volgende maand kies ik voor This is England. Spijtig dat ik Motorcycle Diaries al heb, maar goed daarmee kunnen we iemand anders wel plezieren.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Helemaal nu, dank je!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De keuzedvd kan weer worden geselecteerd:

link

Ik ga voor de automatische selectie Knocked Up.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Heh, heb de Mandy Lane prijsvraag gewonnen.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Leuk! Nog een pré van Filmvalley. Soms win je ook nog daadwerkelijk iets.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Gefeliciteerd met je prijs Phoenix!

Eindelijk La Grande Bouffe binnen voor de collectie.

Ik ga volgende maand voor Three Days of the Condor trouwens.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Klopt het dat je je niet kan aanmelden via de website om een abonnement te nemen?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik werd gisteren nog gebeld door Filmvalley met een aanbieding van 3 maanden voor 30 euro ofzoiets. Toen ik zei dat ik niet geïnteresseerd was, moest ik vervolgens gaan uitleggen dat ik, als 'filmliefhebber' echt geen interesse heb, ook al krijg je 5 dvd's voor 30 euro (ofzoiets) etc. en dat echt twee keer. Ik bedoel, leuk dat ze opbellen, maar laat het dan ook bij die aanbieding in plaats van mij zo lastig te vallen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

gotti wrote:

Klopt het dat je je niet kan aanmelden via de website om een abonnement te nemen?

Dat kan hier:

link

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Ik las ook op hun website dat vanaf het volgende nummer beide geschenkdvd's (dus zowel vaste titel als ruiltitel) kunnen geruild worden. Blijkbaar kwamen er veel kwade reacties binnen van filmliefhebbers dat ze de vaste titel vaak al in hun bezit hadden.

Leuk nieuws natuurlijk, al vind ik het toch nogal ondankbaar van de 'klagers'. Die vaste titel is in feite een extra cadeau die Filmvalley nu een paar maanden levert, maar sommigen zijn blijkbaar nooit content .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.