- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
Woodpecker
-
- 10 messages
- 0 votes
Vreemd, de line-up van volgende maand is nu al veranderd. In plaats van Crank en Alpha Dog zijn nu The Kingdom en Hot Fuzz de 1e en 2e titel!
was een foutje, het is Crank! sorry voor de onduidelijkheid...
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Nope ook tussen mn ongewenste mail is niets te vinden. Heb jij wel een bevestigingsmail gehad dan?
Heb vandaag voor de zekerheid nog eens even gebeld. Ik stond er wel tussen en krijg binnen 2 weken (waarom duurt dat zo lang?!) een bevestigingsbrief met mn abonneenummer (voor de keuze-dvd's).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, meestal duurt het een tijdje voordat de administratie op orde is. Ik kan me dat nog herinneren van toen ik lid was geworden. Ik dacht dat ik de eerstvolgende maand de nieuwe FilmValley al zou krijgen, maar moest nóg een maand wachten. de kans is dus aanwezig dat je het januarinummer nog niet krijgt, maar pas vanaf februari het blad thuis gestuurd krijgt. (Die komt trouwens al zo rond de 20e van de maand ervoor hoor, dus zo lang hoef je nu ook weer niet te wachten).
josseheijmen
-
- 503 messages
- 213 votes
Ik heb 3 van de vaste titels al, maar dat zijn perfecte verjaardagscadeau'tjes, zoals iemand op dat Filmvalley-forum al aangeeft 
De maand maart is overigens pure zelfmoord.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Dat worden zware tijden...
josseheijmen
-
- 503 messages
- 213 votes
Heb je de meeste ruilfilms van maart al gezien/ goede dingen over gehoord? Ikzelf zal kiezen voor Lust, Caution of voor La Grande Bouffe denk ik.
The Queen vond ik niet geweldig, Little Children en Motorcycle evenmin. Marie A en LiT heb ik al (als rechtgeaarde Coppola fan;) De rest zegt me niet heel veel. Door welke titels loopt bij jouw het water in de mond?
(een compleet overzicht van alle ruiltitels 2009 vind je hier)
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik heb (vooral) interesse in This Is England, Away From Her, The Diving Bell and the Butterfly, Lust Caution en The Queen. Allemaal mooie recensie over gelezen ja.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
In Maart denk ik dat ik voor Max Havelaar ga..
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Grmbl.. tis nou n dikke week geleden dat ik me heb geabonneerd en nog altijd niets. En ja ikw eet dat die mevrouw aan de telefoon 2 weken zei, maar dan nog vind ik t zwaar amateuristisch...
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Vanochtend nog een keer gebeld en t was dus toch fout gegaan de vorige keer.. Ze heeft t iig adequaat opgelost, want ze heeft m meteen ingevoerd terwijl ik mn gegeven telefonisch doorgaf. Erg netjes en zo krijg ik mijn eerste Filmvalley gewoon al in december
!
(heb zelfs mn abonneenummer al
)!
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Pfff, ik heb echt inmiddels al 5 keer naar de klantenservice gebeld..
Sta nu opeens onder 2 nummers ingeschreven, waarvan er 1 al betaald is. Nu toch maar weer gebeld en idd, ik ben 2 keer ingeschreven. Hopelijk hebben ze nu de juiste verwijderd, aangezien ik de ander al betaald heb...
Heb t iig nu zwart op wit..
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Godvriedvanboeljon! Nu ben ik weer vergeten de keuze-dvd door te geven
Crank is prima, maar Alpha Dog heb ik al. Hmm, hopelijk mag dit een afleer zijn voor de aankomende keren.
JohnMcLane
-
- 281 messages
- 1027 votes
Godvriedvanboeljon!

serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Wat zonde! Er waren prachtige anime-titels tussen deze maand!
josseheijmen
-
- 503 messages
- 213 votes
Idd, het was deze maand zeer moeilijk kiezen, Spirited Away, 2 andere (naar het schijnt meesterlijke) Miyazaki's, Y tu mama tambien en ook nog Blow.
Zelf kies ik toch met overtuiging voor Gael Garcia Bernal c.s.: wat een supersexy film!!!
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
De nieuwe filmvalley is te koop vanaf 18 december volgens Filmvalley.nl Wanneer krijgen abbonees m in de bus?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
De nieuwe filmvalley is te koop vanaf 18 december volgens Filmvalley.nl Wanneer krijgen abbonees m in de bus?
Iets te vroeg eigenlijk, want ik heb de vorige 3 nog niet uit
Daar moet ik in de vakantie maar iets aan gaan doen ...
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Hij lag vandaag in de bus met 2 dvd's 
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Nadat mn aanmelding meerdere keren fout is gegaan, ben ik nu geabonneerd onder 2 abonneenummer en heb t blad dus ook 2 keer gekregen.. 1 abonnement is betaald, t 2e niet. Ik had al ns gebeld en toen zeiden ze dat t opgelost was. Is dus blijkbaar niet gebeurd.. Morgen bellen en dan stuur ik 1 van de 2 valleys gewoon terug
.
Ben blij dat ik m binnen heb!
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Waarschijnlijk mag je die 2 exemplaren gewoon houden. Raar dat het zo moeizaam gaat bij jou. Ik heb nog niks binnengehad ... 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik ook nog niet... Krijg 'm altijd op woensdag...!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik had hem gewoon dinsdag binnen, inclusief 2 dvd's, waaronder Castle in the Sky.
Volgende maand ga ik voor de vaste dvd: In the Valley of Elah.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Ik ben toch maar voor Clerks II (met clerks 1) gegaan. Heb de film weliswaar al gezien, maar vond m echt hilarisch en zal die dus nog wel vaker op feestjes e.d. opzetten
!
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
Ik ben ook lid, en heb nooit problemen met de aankomst tijd.
Ik kreeg hem trouwens op donderdag of vrijdag 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik ga voor Deliver Us From Evil. Echt zo'n film die ik zonder Filmvalley niet zou kennen, niet zou kopen en niet zou kijken. En die ik nu dus toch krijg 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik had 'm nu trouwens op donderdag. Toch nog ruim op tijd. 
'k Zal eens kijken welke dvd's ik volgende maand wil ontvangen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heeft iemand de nieuwe al? Ik nog niet namelijk...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je kunt vanaf vandaag weer de nieuwe selectie kenbaar maken voor de keuzedvd.
Niet vergeten Harm Jan. 
http://www.filmvalley.nl/abonees.html?page=keuze_dvd&action2=keuze2&abokeuze=keuzedvd
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Niet vergeten Harm Jan. 
Ik zal vanavond direct een keuze doorgeven, als ik het niet vergeet