- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik hoop ten zeerste dat het een 1 april grap is, wou net een abonnement pakken 
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
Denk dat het een slechte 1 april grap is. Anders staat er meestal wel wat meer uitleg over hoe en wat de situatie is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
:o
Over zoiets maak je geen grappen dus het zal geen grap zijn.
Frustrerend dat er verder geen infromatie op de site te lezen is waardoor je toch gaat twijfelen.
Binnen een week Boudisque en Filmvalley failliet. Beroerde tijden voor de filmfreak. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Als ze met zo'n blad stoppen, melden ze dat toch niet eerst op een forum lijkt me.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Hmja, de moderator die dat bericht postte, bevestigde zichzelf daarna nogmaals met het volgende:
Het komende nummer zal niet meer gedrukt worden.
Dank voor het meeleven.
En een andere moderator postte het volgende:
Ik hoop toch van harte dat het niet waar is. Op de eerste plaats omdat ik het een leuk blad vind, op de tweede plaats omdat er dan maar weinig overblijft voor de filmliefhebber in Nederland en op de derde plaats omdat ik pasgeleden mn abo-geld heb betaald.
Aan de andere kant zou het me ook niet enorm verbazen als je zo op de diverse fora leest (en in mijn geval: wat ik zelf meemaak) over en met de gang van zaken bij Filmvalley.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Lijkt me wel heel toevallig dat ze dit nu net op 1 april uitbrengen. Maar die reacties op het forum zijn net iets te vreemd om het helemaal een grap te laten zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wel slechte timing ja. Meld het dan gewoon een dag later als het echt zo is.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Ik vind de reacties ook maar vreemd. En als t wel een grap is, spelen ze t redelijk goed.
Mocht t geen grap zijn, is de timing belabberd en hadden ze t ook wel op filmvalley.nl zelf mogen plaatsen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
OlafK waar heb je bovenstaande mededeling gelezen? In welk topic?
Of zit JIJ ons nu voor de gek te houden.
Ik kom nog via deze link op het forum:
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
En dan vanaf de vijfde pagina, 4e bericht van boven..
Ik houd helemaal niemand voor de gek
!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat vind ik in dit geval jammer.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik werd laatst helemaal plat gebeld door de filmvalley, nadat ik gezegt had dat ik er even over na wilde denken aangezien het toch wel prijzig is. Een week nadenk tijd, en ze belde IEDERE dag...
Dan hoeft het van mij niet meer hoor.
Ik kocht het nog wel eens in de winkel, maar daar zijn ze niet meer te vinden volgens het toch wel aardige vrouwtje aan de andere kant van de lijn.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Eerlijk gezegd geloof ik wel degelijk dat het blad zijn einde gevonden heeft. De manier waarop dit naar buiten wordt gebracht vind ik wel vrij kwalijk.
Zonder enige vorm van toelichting op 1 april zeggen dat je er mee ophoud & wanneer mensen dan vol ongeloof reageren dingen roepen als "Ach ja, dan geloof je het lekker niet".
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Tuurlijk is dit een 1 april grap. Kom op zeg...
''We gaan al onze leden op 1 april, op een hele beroerde manier even vertellen dat het blad zijn einde gevonden heeft.'' Slaat nergens op natuurlijk.
We krijgen vast drie dvd's bij de volgende uitgave, als goedmakertje.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
We krijgen vast drie dvd's bij de volgende uitgave, als goedmakertje.
Laat ik eerst maar eens Filmvalley nummer 61 in de brievenbus krijgen
...
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Hmm, dat is wel vreemd trouwens dat je die nog niet hebt. Maar, dat staat natuurlijk los van deze grap, waar niet om gelachen gaat worden 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Ik geloof er niks van dat een grap is. Eerder een uiting van frustratie bij de redactieleden die ergens kwijtwillen wat ze net van hun bazen gehoord hebben nog voor het officiele persbericht de deur uitgaat. Mogen ze waarschijnlijk nog niet vertellen, maar ze kunnen het niet voor zich houden. Morgen weten we meer, maar een 1 april grap maken en er inzetten dat geen grap is is ook voor de grappenmaker niet leuk. En een site die uit de lucht is, is een heel slecht teken.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
@ Starbright Boy: ik vermoed dat de vork exact zo in de steel steekt.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik zeg: met z'n allen aan de Empire. Iets meer dan 60 euro voor een jaarabo is een betere grap dan dit Filmvalley debacle.
Joe
-
- 12 messages
- 683 votes
Hte is inderdaad afgelopen met FilmValley. Ik kan dat uit betrouwbare bron bevestigen. Het is afgelopen met het blad per direct.
Abonnees hebben pech, geen geld terug en geen blad.
Telefoonlijnen liggen eruit en site ligt eruit.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Hmja, ook op t FV-forum lijkt het er nu echt op dat het definitief over is. Heb net aan een van de redactieleden gevraagd of er geen doorstart mogelijk is en wanneer er officieel iets naar buiten wordt gebracht..
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Moeilijk te geloven zoiets op 1 april, maar ik denk dat starbright boy dat redeljik aanvoelt. Op het forum zijn een aantal topics gelocked. En je kan je niet meer als abonnee aanmelden. Dat lijkt me toch wel duidelijk dan.
Skrien is ook min of meer al ter ziele, mits ze samen met het NFM tot een tijdschrijft kunnen komen (maar ik heb daar als abonnee van beide niets over vernomen de afgelopen maanden).
Naast de speciaalzaken zijn de tijdschrijften dus nu ook zo'n beetje uitgestorven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan moeten we allemaal maar aan de Linda 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Tuurlijk is dit een 1 april grap. Kom op zeg...
1 april met een verlengsnoer dan? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De dvdvalley site zal dan ook wel verdwijnen, is toch een en hetzelfde bedrijf.
De site is nog wel online. http://www.dvdvalley.nl
Beroerd dat er nog steeds geen officieel statement op de Filmvalley site staat.
aire.
-
- 376 messages
- 111 votes
Hoe kan dit trouwens zo plotseling 
Sowieso erg raar om er via zo'n omweg achter te moeten komen. Maar nog belangrijker; mogen hun juridisch gezien dit wel flikken?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Maar nog belangrijker; mogen hun juridisch gezien dit wel flikken?
De grootste schuldeisers (als die er zijn) krijgen al eerste hun geld. Een enkele abonnee zal niet boven aan die lijst staan lijkt me. De curator bepaalt dat hoe de waarde van de restanten verdeeld wordt. Van DVD-voorraden tot eigen meubilair aan toe.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vind het dan wel kwalijk om zo vlak voor je faillisement (wat je toch moet zien aankomen) zo'n enorme ledenwerfactie te houden.