• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.404 votes
Profile

Filmvalley

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Leuke 110 films hoor, maar ik weet al welke ik ga opgeven als nummer 111 ...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik wil best Rio Bravo als 111ste film opgeven (wat gezien mijn top 10 zou moeten), maar ergens heb ik het gevoel dat dit gewoon een kansloze actie is. Ik vrees dat uiteindelijk een recente en flink populaire film gaat winnen. Het liefst zie ik Rio Bravo, Annie Hall, It's a Wonderful Life (of niet Serpico?), North by Northwest of The Night of the Hunter wat extra aandacht krijgen. Ik zal kijken of ik er iets van kan maken.

Toch wel een aantal flinke verrassingen bij drama. Who's Afraid of Virginia Woolf en 12 Angry Men had ik nooit in deze lijst verwacht. Mar Adentro voegt weinig toe (al vind ik de film best te pruimen) en 21 Grams waarschijnlijk ook. Ik blijf het ook jammer vinden dat de actielijst zo relatief groot was. De plaatsen van Top Gun, Speed en Lethal Weapon hadden zeker achteraf naar interessantere films kunnen gaan. En geen enkele film van Billy Wilder, Howard Hawks of John Ford is ook wel een kleine minpunt. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

The One Ring wrote:

Ik wil best Rio Bravo als 111ste film opgeven (wat gezien mijn top 10 zou moeten), maar ergens heb ik het gevoel dat dit gewoon een kansloze actie is. Ik vrees dat uiteindelijk een recente en flink populaire film gaat winnen.

Dit dacht ik ook al. Ze kiezen echt geen titel die ze zelf niet ook liever hadden toegevoegd. Maar niet geschoten is altijd mis, toch?

It's a Wonderful Life (of niet Serpico?)
Zéker

En geen enkele film van Billy Wilder, Howard Hawks of John Ford is ook wel een kleine minpunt. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
Én geen enkele Capra.

Ik vond deze drama-aflevering overigens wel een erg interessante. 21 Grams hadden ze nog mogen omwisselen met Babel en dan It's A Wonderful Life erbij en je hebt een prachtige lijst Ook al had ik ergens ook graag Juno op zien duiken.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

'n Wilderfilm als Double Indemnity, Some Like it Hot, Ace in the Hole, The Apartment of Sunset Blvd had er best in mogen staan...

cinema.

• 230 messages
  • 0 votes

Bij Drama, 12 Angry Men en 21 Grams

PascalvE

• 308 messages
  • 22 votes

Ik mis Schindler's List... Had deze toch wel bij oorlog verwacht of anders bij drama...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

cinema. wrote:

Bij Drama, 12 Angry Men en 21 Grams

Jij houdt niet van films met een 1 en een 2 in de titel?

Ik heb Annie Hall gekozen als mijn inzending voor film 111 overigens.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Viel mij ook nog op dat Forrest Gump er niet in staat. Leek me aanvankelijk precies de goede titel die balans houdt tussen succes, kwaliteit, emotie, populariteit, acteerwerk, oscars, etc.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

MAGAZINE #52 SELECTIE DVD:

Perfume: The Story Of A Murderer S.E. (2 disc)

Keuze DVD's voor nummer 52:

- Dennis P.

- Breach

- Hooligans

- Lost City, The

- Down in the Valley

- Proof

- Central Do Brasil

- De Ontdekking van de Hemel

- Kill Bill 1 (single disc)

- River Queen

Ik ga voor Central Do Brasil.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Ik ook Central Do Brasil

De rest heb ik al.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hmmm, die film wil ik ook wel, maar Perfume toch net iets liever. Hele goede film naar mijn mening. De rest van de keuzes valt wat tegen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Denk dat ik voor down in the valley ga. De rest heb ik al gezien of trekt me verder niet.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Goede film hoor Down in the Valley. Goede cast vooral. Alleen die dvd werkt met rare alternatieve eindes die gewoon bij de film horen.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Central do Brasil de beste film, maar die heb ik al. Kill Bill, Hooligans en Perfume zijn ook interessant, maar heb ik ook al.

De rest is maar slapjes deze maand, ik ga denk ik een gokje wagen op Breach of Down in the valley.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Dat wordt Perfume voor mij , ik ben er alvast blij mee.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Niks geen spat jaloezie hier hoor, maar de winnaar van het Filmcanon filmpakket had werkelijk geen duffer berichtje kunnen schrijven ... Wat is daar nu in godsnaam zo bijzonder aan?

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

serpico wrote:

Niks geen spat jaloezie hier hoor, maar de winnaar van het Filmcanon filmpakket had werkelijk geen duffer berichtje kunnen schrijven ... Wat is daar nu in godsnaam zo bijzonder aan?

Welke film is het geworden?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Geen, ze geven een hele lijst van films waarop mensen gereageerd hebben. Een greep: Dances With Wolves, Amadeus, American History X, Schindler's List, The Sixth Sense, American Beauty, Requiem For A Dream. Niks opzienbarends, maar leuk om te lezen omdat ze er onderbouwingen van lezers bij hebben staan. Wij mogen als lezers zelf ons persoonlijk favoriet kiezen.

Maar het berichtje dat won was voor The Green Mile. En het is werkelijk te standaard en boring voor woorden. Best raar dat ze net die hebben laten winnen.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Apart dan inderdaad. Ik heb zelf Amadeus aangedragen, maar heb het blad nog niet binnen.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Je hebt een mooi stukje erin staan! 10 keer de passie van het winnende stukje kan ik je wel verklappen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

hallo mede gebruikers

is dat lid worden bij filmvalley per maand betalen of per jaar

want 100 euro per maand voor blad met film is veel neem ik aan.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Die 100 euro is per jaar. Je krijgt daarvoor elf tijdschriften.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

- edit: Starbright gaf al antwoord -

@ Serpico: de winnaar heeft inderdaad wel een héél standaard stukje ingezonden. Is er niet geloot ?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

starbright boy wrote:

Die 100 euro is per jaar. Je krijgt daarvoor elf tijdschriften.

bedankt

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Pure wrote:

-@ Serpico: de winnaar heeft inderdaad wel een héél standaard stukje ingezonden. Is er niet geloot ?

Ik neem bijna aan van wel eigenlijk.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

De winnaar was inderdaad heeft inderdaad niets bijzonders geschreven. Maar het ergste is dat zijn tekst een onwaarheid bevat: hij schrijft dat Tom Hanks een Oscar won, maar hij werd niet eens genomineerd

Mijn stem gaat naar M.

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Zijn er nog andere mensen die hun dvd niet hebben ontvangen? Ik heb namelijk nog niks ontvangen

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ik ook niet. (Lucky number slevin)

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ik wel The cook the wife etc.

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Goto wrote:

Ik ook niet. (Lucky number slevin)

Ik had inderdaad ook Lucky Number Slevin.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.