- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
mooi, ik had hem idd morgen verwacht aangezien hij hier altijd op dinsdag komt.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
huh normaal komt een tijdschrift toch altijd aan het begin van een maand ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Nee hoor, dat is bij elk tijdschrift anders, maar meestal komt aan het einde van de ene maand het tijdschrift voor de volgende maand.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Damn 2 dagen geleden loop ik de Gianotten binnen dus en ik zocht een film blad of specefieke muziek en ik werd verwezen naar dit blad kwa layout was het al een lust voor het oog en toen vandaag deze magazine bij mijn tante ontdeke en de dvd aanbiedingen en recencies las kwam ik tot conclusie dat dit echt een must have voor een film liefhebben moest zijn.
Echt gewoon focking hard dit blad en ik wilde gelijk abonneren, maar het is dat Mug net vertelde dat er een distributie fout is en het blad toch relatief vaak niet op tijd binnen komt.
Dus ik vraag me af hoe het bij de rest van leden zit ...
Nooit ergens last van gehad, behalve dat ik ooit twee exemplaren van het blad binnen kreeg. Deze maand niet gebeurt. Het kan altijd eens mislopen met het verzenden; heb ik wel eens bij een ander blad gehad. Het is geen ramp.
Ik kreeg ook Ellis in Glamourland. Nou niet bepaald een film die ik wou zien, maar een leuk gebaar. En heb ik ook eens een Nederlandse film in bezit
Over twee maanden ga ik voor Gone With the Wind. Tenzij de vaste dvd beter blijkt te zijn.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Iemand trouwens enig idee wat de selectie dvd van het volgende nummer is?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
De selectie-dvd voor het volgende nummer is:
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Wat een bagger-dvd, ligt hier trouwens al thuis(aan voetbal verslaafde tweelingbroer). Ik heb meteen voor Empire of the Sun gekozen.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
hier hetzelfde... Het was duidelijk dat ze deze maand op Ray SE rekenden, maar op 1 of andere manier werd dat m niet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
Johan Cruijf - En Un Moment.... ik ben er wel blij mee...
De andere had ik allemaal al.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
hier hetzelfde... Het was duidelijk dat ze deze maand op Ray SE rekenden, maar op 1 of andere manier werd dat m niet.
Ik had ook liever Ray gehad. Nu ga ik maar voor Gone With the Wind. Die wou ik toch nog wel op dvd hebben.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Ik baal hier echt ontzettend van ik heb me 2 weken geleden aan gemeld en mij gelijk lid gemaakt van Filmvalley + 2 keuze dvd's en wat blijkt ik heb nog steeds niks ontvangen.
9 augustus heb ik mij abonee gemaakt en het is nu 22 augustus ik weet niet hoe dat bij andere mensen zat, maar ik heb nog steeds geen acceptgiro binnen.
Is het soms de bedoeling dat ik contact op zoek met hen of duurt het normaal gesproken gewoon een tijdje.
Bedankt voor uw bestelling!
Datum: 09-08-2006
Ordernr.:115515553572339502-2314
Shop: DVDValleyShop
Dit bericht had ik ontvangen, maar verder staan er behalve wat zakelijke gegevens geen verder instructies bij heeft iemand enig idee ?
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik baal hier echt ontzettend van ik heb me 2 weken geleden aan gemeld en mij gelijk lid gemaakt van Filmvalley + 2 keuze dvd's en wat blijkt ik heb nog steeds niks ontvangen.
9 augustus heb ik mij abonee gemaakt en het is nu 22 augustus ik weet niet hoe dat bij andere mensen zat, maar ik heb nog steeds geen acceptgiro binnen.
Is het soms de bedoeling dat ik contact op zoek met hen of duurt het normaal gesproken gewoon een tijdje.
Bedankt voor uw bestelling!
Datum: 09-08-2006
Ordernr.:115515553572339502-2314
Shop: DVDValleyShop
Dit bericht had ik ontvangen, maar verder staan er behalve wat zakelijke gegevens geen verder instructies bij heeft iemand enig idee ?
Het duurt een tijdje voordat je 'aangemeld' bent. Je krijgt over enkele weken je welkomscadeau's en daarna het eerste nummer.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Huh maar ik heb nog niet eens een acceptgiro binnen normaal gesproken moet je toch eerst betalen en dan pas krijg je het blad binnen.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Huh maar ik heb nog niet eens een acceptgiro binnen normaal gesproken moet je toch eerst betalen en dan pas krijg je het blad binnen.
Aha, dan is het een andere zaak. Ik heb online betaald en kreeg de cadeau's ongeveer een maand daarna. Ik denk dat je idd eerst een acceptgiro ontvangt.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
waarom bel je ze niet even? Gaat een stuk sneller en ze zijn erg behulpzaam...
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Misschien doe ik dat nog wel man is wel het verstandigste alleen ik had 20 augustus een emailtje gestuurd nota bene naar de redactie voor vragen over het abonnement en nu 2 dagen later heb ik nog niks ontvangen terwijl een berichtje terug sturen toch niet te veel gevraagt is : /
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Vakantie-periode verwacht ik. Ik kreeg altijd netjes binnen 24 uur antwoord op mijn e-mails.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
lol de acceptgiro heb ik echt net 10 minuten geleden ik de bus gekregen i'm so fuckin happy, maar weer iets wat ik niet helemaal snap er staat het volgende, ik citeer:
Uw abonnement gaat in met ingang van Nr: 33 en zal rondom 26 september worden bezorgt.
Maar nummer 33 komt toch aan het einde van deze maand binnen of zit ik er nu naast.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Vorige editie was de zomer-editie (zomervakantie). 2 maanden in een juli-augustus. De enige dubbel-editie van het blad dat 11x per jaar uitkomt.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
ooh zo op die manier thx man ik vond het al een beetje vreemd dat dit blad maar 11 keer per jaar uitkomt, maar dan heb ik dus wel pech moet ik nog langer wachten op het blad 
Wel heb ik nog een klein vraagje zoals je weet heb ik die acceptgiro binnen alleen kan ik nu alvast die keuzeselectie bestigen ?
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Yess ik heb net mijn keuzeselectie bevestigd en heb gekozen voor Fargo ook heb ik even getwijfeld tussen Pulp Fiction en Empire of the Sun. De rest vond ik maar matig en heb ik al gezien. Helaas moet ik nog even wachten voordat ik mijn 1e blad + dvd binnenkrijg, nog een volle 20 dagen (life is hard). Jammer alleen dat het ik niet iets eerder vakantie had dan kon naast Fargo ook Crash en El Machinist worden toegevoegt aan de filmmarathon die voor de hersftvakantie gepland staat 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Bij het blad #34 zit: De Dominee SE
Als ruiltitels:
- And Now for Something Completely Different
- Lilya 4-ever
- In Oranje
- Bend it like Beckham
- Costa!
- Dog Day Afternoon SE
Dog Day Afternoon voor mij. Fijne titel!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ook voor mij Dog Day Afternoon ! Daar wilde ik net eens naar op zoek gaan tegen een fijne prijs.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ook voor mij Dog Day Afternoon ! Daaar wilde ik net eens naar op zoek gaan tegen een fijne prijs.
Vorige week bijna gekocht!
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Dog Day heb ik al. Waarschijnlijk ga ik voor Monty Python (of misschien Lilja)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Monty Python en Dog Day heb ik al, Costa en Lilja staan op dikke onvoldoende, In Oranje wil ik niet zien en Bend It Like Beckham is niet goed genoeg. Dan maar De Dominee. Eerste echt tegenvallende keuze voor mij 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Tja er zit variatie genoeg in om iets uit te zoeken en voor mij als beginnende met de collectie zijn er steeds keuzes genoeg. Monthy Python en Dog Day Afthernoon wil ik zeker aan mijn collectie toevoegen dus dat word nog even twijfelen. Lilja weet toch een zekere interesse te wekken, afgaand op het gemiddelde en de rest is maar matig.
edit: wat hebben jullie eigenlijk voor de nummer #33 geslecteerd als dvd ?
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
JOHAN CRUIJFF, EN UN MOMENTO DADO S.E
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik heb voor Empire of the Sun gekozen.