- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dacht ik al aan Rob, mooie eer dan
Bij deze dan wel een reden om te solliciteren 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Dit was toch het blad waarin iedere maand een interview staat met iemand uit de Nederlandse industriie?
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4744 votes
Dit was toch het blad waarin iedere maand een interview staat met iemand uit de Nederlandse industriie?
Ja, maar dat lees ik als belg nooit
Ik ken die mensen allemaal niet 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
ik moet mn juni fv nog krijgen! Mn laatste was die met Davinci Code op de voorkant
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Die is wel laat dan, ik heb de mijne al een =/- een week geleden ontvangen...
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
ik moet mn juni fv nog krijgen! Mn laatste was die met Davinci Code op de voorkant
Tijd om ze te mailen of te bellen, zou ik zeggen. Ik heb dit al een aantal keren meegemaakt met fv, maar ze sturen wel vrij snel na. Ik raad je aan, om er ook duidelijk bij te vermelden welke DVD je gekozen had, want anders loopt ook dat gegarandeerd mis.
Succes!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
En als het niet lukt even melden, nemen we de redactie over 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ben net gisteren abonnee geworden. Iemand enig idee wanneer ik het eerste nummer krijg?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ergens eind juni krijg je het juli/augustus nummer, eind augustus het september nummer. Etc.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
nieuwe ronden, nieuwe kansen. Juli is aan de beurt;
Bij het blad: Wild at Heart SE
keuze-dvd's:
- Batman Begins 2-disk SE
- Pitch Black SE
- The Interpreter
- The Skeleton Key
- 8 Mile
- Bridget Jones: The Edge of Reason
Behalve Wild at Heart ben ik er niet kapot van...
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Batman Begins waarschijnlijk, Wild at Heart heb ik al. Even zien wat er bij mijn verjaardag binnen komt stromen, eventueel maakt The Skeleton Key anders ook nog wel een kans. Maar top-dvd's zijn het idd niet. Tja, je kan ook niet alles hebben hè 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tegenover de laatste maanden is deze keuze wel erg matig, ja. Buiten Wild at Heart niks echt interessants. Ook allemaal heel recente films.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Het word de eerste keer dat ik het blad ontvang, dus ik heb nog een abonneenummer, daardoor moet ik wel genoegen nemen met Wild at Heart. Wel heb ik als welkomsgeschenken: Lawrence of Arabia(super edition) en Bridge on the River Kwai(super edition) gekozen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat is dat voor iets nieuws; super edition?
Behalve door Filmvalley wordt die term nauwelijks gebruikt. Een interessantdoenerige variant op special edition ofzo? Of maakt het daadwerkelijk de naam waar en bevat het veel extra's en boekje?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zeker weten? Dan zetten ze dat er toch bij?
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=11505397752321433&sku=11460&genre=Drama
Geen woord over superbit.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
oh, ze heten collector's edition (ik dacht dat ze ook superbit waren, blijkbaar niet). Boekje, + kaarten etcetera. Verschilt per film.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik heb eergisteren mijn abonnee nummer ontvangen, en ik denk dat ik maar voor The Skeleton Key kies. Ik krijg gewoon Resevoir Dogs, omdat mijn nummer toen nog niet binnen was, had achteraf liever Schindler's list of Shakepeare in Love gehad.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik kreeg daarnet vreemd genoeg twee filmvalleys binnen. 1 met The Bridge on the River Kwai (besteld) en 1 met Gandhi (niet besteld). Heel vreemd 
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Als 'ie aan jou gericht is zou ik 'm gewoon houden...
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Wat een magere keuze deze maand! Er is eigenlijk niets bij waar ik hebberig van wordt. Heb 't niet zo op nick cage, maar goed, de rest heb ik óf al gezien (en vind ik zonde van mijn kastruimte), óf heel bewust niet gekeken, omdat het me niet aansprak. Nouja, dan Wild at heart maar... hoef ik tenminste niks te doen. (lui? ikke? )
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik kreeg daarnet vreemd genoeg twee filmvalleys binnen. 1 met The Bridge on the River Kwai (besteld) en 1 met Gandhi (niet besteld). Heel vreemd 
Duidelijk een vergissing van de bank in uw voordeel!
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Overigens ben ik er van overtuigd dat als je het netjes bij Filmvalley meld, ze je 1 exemplaar echt niet terug laten sturen. Over het algemeen zijn ze niet zo moeilijk bij FV...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik heb hem namelijk nog niet binnen (en had Gandhi besteld) ...
Had er normaal toch al moeten zijn.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Same here (niet ontvangen + Gandhi).
Dit is binnen anderhalf jaar al de zevende keer dat ik het blad niet netjes ontvang. Dus weer mailen. Ik word er een beetje moedeloos van. Hun distributie-systeem klopt van geen meter heb ik het gevoel. Dat heb ik ze ook al duidelijk gemaakt, omdat het nogal vreemd overkom als ik iedere keer dat blad niet ontvang via de massa-distributie en hen dat weer moet laten weten. Ik snap niet dat dit op deze manier rendabel blijft.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Eindelijk binnen (een nagezonden exemplaar, wat ook weer 6 dagen heeft geduurd).
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Same here (niet ontvangen + Gandhi).
Dit is binnen anderhalf jaar al de zevende keer dat ik het blad niet netjes ontvang. Dus weer mailen. Ik word er een beetje moedeloos van. Hun distributie-systeem klopt van geen meter heb ik het gevoel. Dat heb ik ze ook al duidelijk gemaakt, omdat het nogal vreemd overkom als ik iedere keer dat blad niet ontvang via de massa-distributie en hen dat weer moet laten weten. Ik snap niet dat dit op deze manier rendabel blijft.
Vreemd mijn tante had geen problemen met het blad en vond het zelfs geweldig ook door die aanbiedingen.
Damn 2 dagen geleden loop ik de Gianotten binnen dus en ik zocht een film blad of specefieke muziek en ik werd verwezen naar dit blad kwa layout was het al een lust voor het oog en toen vandaag deze magazine bij mijn tante ontdeke en de dvd aanbiedingen en recencies las kwam ik tot conclusie dat dit echt een must have voor een film liefhebben moest zijn.
Echt gewoon focking hard dit blad en ik wilde gelijk abonneren, maar het is dat Mug net vertelde dat er een distributie fout is en het blad toch relatief vaak niet op tijd binnen komt.
Dus ik vraag me af hoe het bij de rest van leden zit ...
Verder dacht ik dat dit blad - waar ik eigenlijk al €100 voor over zou hebben - het relatief echt cheapie is: € 99,95 voor het blad inclusief 2 dvd's (ook se) / serie per seizoen daarnaast kun je 11 keer een dvd uit zoeken en daar zitten toch echt ook goede titels bij en vaak ook special editions.
Zeg gemmideld €8 per dvd en je komt op een totaal uit van €104 slechts dus dan is het blad er al uit wtf trouwens hoe kunnen hun dan winst maken 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik persoonlijk heb nog nooit problemen met de bezorging gehad maar het schijnt wel eens te gebeuren. Geloof niet dat de schuld bij FV ligt trouwens.
Herinner me wel dat ik 1 keer een verkeerde dvd kreeg opgestuurd. 1 telefoontje en ik kreeg de juiste nagestuurd en mocht de ander houden...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Heb de nieuwe vandaag al ontvangen. Prachtige cover met Carice ! Wild at Heart is zoals beloofd een SE, enkel geen 2-disc ... maar omdat Filmvalley promoot met een 2-disc SE bij elk blad, krijg je deze maand ook nog eens Ellis in Glamourland gratis ! Dat is nou klasse service, ook van Universal. Had totaal niet gehoeven zoiets, maar ze doen het wel maar mooi. Erg blij met dit nummer, en niet alleen omdat er veel over de Nederlandse film in staat ...