- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Joellejacobs17
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Opzoek naar de titel van een horrorfilm:
Hoi allemaal, ik ben opzoek naar 2 titels van een horrorfilm.
Film 1: Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat een man vastgebonden aan een boom wordt gevonden gewikkeld in prikkeldraad. Volgens mij door een groepje vrienden.
Film 2: Een man en vrouw gaan samen in een een nieuw huis wonen. De buurman (dacht ik?) ontvoert dan de vrouw en sluit haar op in zijn kelder die hij heeft omgebouwd tot een knus (poppen)huis. Daar behandeld hij de vrouw als zijn pop..
Weet iemand misschien om welke films dit gaat?
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
In Film > Algemeen > Opzoek naar de titel van een horrorfilm:
Film 2: Een man en vrouw gaan samen in een een nieuw huis wonen. De buurman (dacht ik?) ontvoert dan de vrouw en sluit haar op in zijn kelder die hij heeft omgebouwd tot een knus (poppen)huis. Daar behandeld hij de vrouw als zijn pop..
Dit doet mij denken aan Ghostland (Film, 2018) .
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2496 votes
[i]
Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat een man vastgebonden aan een boom wordt gevonden gewikkeld in prikkeldraad. Volgens mij door een groepje vrienden.
https://cdn3.whatculture.com/images/2018/02/698783233a097a4e-600x338.jpg
Mysterie-schrijver
-
- 223 messages
- 447 votes
Nee, er is geen moord in geweest en horror is het ook niet. Toch bedankt voor het meedenken!
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
In Film > Algemeen > Weet iemand hoe deze film heet?:
Iemand een idee welke film ik bedoel? Heb me echt een ongeluk zitten zoeken…
Bedankt alvast!
Bedoel je misschien Deadly Switch (2019)?
Mysterie-schrijver
-
- 223 messages
- 447 votes
Kijk eens aan, dat is hem! Mijn dank is groot! 

jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Kijk eens aan, dat is hem! Mijn dank is groot! 

Graag gedaan 
rmiranda
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik probeer de naam van een film te achterhalen, wellicht gemaat tussen 1980-2020, met deze elementen:
is een tragikomedie, er is weinig werk, Belgische karakters, een jong arme stel, oude knarren. In een van de verhaallijnen,
de personages kopen een lot in de hoop iets te winnen. Maar ze winnen niets: grote teleurstelling.
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2496 votes
Ik probeer de naam van een film te achterhalen...
Misschien Offline (2012)
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik ben op zoek naar de titel van een Belgische kortfilm.
In die kortfilm ( sci-fi ), of misschien een nabije toekomst zijn er geen ziektes of medische problemen. Je krijgt een pil bij je geboorte die je dagelijks moet nemen. Maar als je de leeftijd van 65 hebt bereikt moet je je leven beëindigen en een eigenschap van jezelf doorgeven aan iemand anders.
Tino1
-
- 2 messages
- 0 votes
In Hoe heet film met Samuel L Jackson:
Beste filmkenners,
Ik kan niet achterhalen hoe een film heet waar volgens mij Samuel L Jackson een hoofdrol speelt. Ik heb veel gegoogled en naar foto's en trailers gekeken, en ga ineens heel erg twijfelen.
Een aantal dingen weet ik wel; Hij rijd in een oude afgetrapte auto, en is volgens mij op den duur op de vlucht, ik weet niet meer precies hoe en wat.
Wat het opvallendste is dat me heel erg bij staat is het volgende: Hij neuriet steeds een deuntje, ik plak een link van youtube bij, daar beginnen ze met dat deuntje. https://www.youtube.com/watch?v=DAgju5QgsFc
Vervolgens zegt hij na dat deuntje steeds wat hij vervolgens gaat doen. Ik vond het erg vermakelijk, maar ik weet niet meer hoe de film heet.
Straks zal blijken dat het een hele andere acteur is, maar volgens mij niet, en volgens mij had hij een hoedje op.
Gr, Tino
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2496 votes
Ik kan niet achterhalen hoe een film heet waar volgens mij Samuel L Jackson een hoofdrol speelt.
beegie
-
- 45 messages
- 3473 votes
Hallo filmkenners ik zoek een film die ik ongeveer 10 tot 15 jaar geleden gezien heb. Ik probeer op elke film te stemmen die ik gezien heb, maar ik kan hem tussen mijn eigen stemmen ook niet weer vinden. Dit is wat ik nog weet. In de toekomst is er iets gebeurt waardoor dat mensen niet meer naar buiten durfen te gaan.Een groot gedeelte speelt zich af in een verlaten winkelcentrum waar ook nog een beer in voorkomt. Aan het einde van de film kom je er achter dat de jeugd wel weer naar buiten durft. Het was geen heel bijzondere film, ik heb tussen mijn 2.5 en 3 * gezocht . De laatste tijd komt dit weer bij mij boven, en dan blijf je zoeken. Ik hoop dat iemand een titel weet. Alvast bedankt.
Rodger
-
- 1805 messages
- 1768 votes
Hallo filmkenners ik zoek een film die ik ongeveer 10 tot 15 jaar geleden gezien heb. Ik probeer op elke film te stemmen die ik gezien heb, maar ik kan hem tussen mijn eigen stemmen ook niet weer vinden. Dit is wat ik nog weet. In de toekomst is er iets gebeurt waardoor dat mensen niet meer naar buiten durfen te gaan.Een groot gedeelte speelt zich af in een verlaten winkelcentrum waar ook nog een beer in voorkomt. Aan het einde van de film kom je er achter dat de jeugd wel weer naar buiten durft. Het was geen heel bijzondere film, ik heb tussen mijn 2.5 en 3 * gezocht . De laatste tijd komt dit weer bij mij boven, en dan blijf je zoeken. Ik hoop dat iemand een titel weet. Alvast bedankt.
The mist ( 2007) ) ?
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik heb zelfs even zitten googelen, maar kon het niet vinden. Zoekresultaten vervuild door Cocaine Bear 
Volgens mij heb ik hem zelf niet gezien.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
beegie
-
- 45 messages
- 3473 votes
Helaas dit is hem ook niet, De mensen die nog leven hebben een soort van pleinvrees, zodat ze niet naar buiten durven. En een groepje mensen trekt door een verlaten afgesloten winkel centrum, hier komen ze ook de beer tegen die blijkbaar uit een dierentuin is onsnapt. Aan het eind van de film zie je de nieuwere generatie die angst van pleinvrees hebben overwonnen, en dat ze in de verlaten stad weer aan het jagen zijn.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Helaas dit is hem ook niet, De mensen die nog leven hebben een soort van pleinvrees, zodat ze niet naar buiten durven. En een groepje mensen trekt door een verlaten afgesloten winkel centrum, hier komen ze ook de beer tegen die blijkbaar uit een dierentuin is onsnapt. Aan het eind van de film zie je de nieuwere generatie die angst van pleinvrees hebben overwonnen, en dat ze in de verlaten stad weer aan het jagen zijn.
Los Últimos Días (Film, 2013) ?
Wel een 3,5* van jou.
beegie
-
- 45 messages
- 3473 votes
Dit moet hem wel zijn denk ik, ik heb de trailer gekeken maar ik zag nog niet heel veel herkenning. Ik ga een poging doen om hem ergens te downloaden. Heel erg bedankt, met deze titel had ik hem nooit terug gevonden.
Ik had al uren lang door mijn eigen stemlijst gezocht, en niets gevonden.
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Hi,
Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet-> comedy - teenager uit de jaren 91 (denk ik).
Eén scène die ik mij kan herinneren is dat de vader van de hoofrolspeler in het ziekenhuis ligt, (de veel jongere vriendin van de vader naar een fesstje gaat en klaagt dat hij zo oud is) en die jongen een hond in de armen duwt, die gaat ermee het ziekenhuis en legt de hond bij zijn vader in bed.
Alvast bedankt voor de hulp.
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Dat is James Bond license to kill
hallo
lang gelden
zoek een filmtitel, volgens mij in london herinner me een scene, meen dat er een melkboer de straat inrijd als afleiding
tegelijk kruipen denk swatteams langs de gevels de straat in, gericht op een pand waar ze bommen maken, d terroristen, merken de geplande inval op en blazen het hele pand op tussen de panden die er aan vastzitten
echt weer en oh ja film
ik kijk gewoon te veel films al van mijn tienertijd tot heden, komt bij dat ik al jaren thuis zit wegens handicaps door iets te veel ongevallen. komt bij dat ik geen tv zenders kijk alleen films streamen.
wie weet welke ik bedoel??
thnx in advance
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Jeepers Creepers?
In Film > Overige films > Titel van film gezocht:
Hoi filmliefhebbers.
Ik ben op zoek naar een film (horror) het gaat over een groep vrienden die volgens mij in een maisveld een oud huis zien staan. Wanneer ze binnen gaan blijkt er van alles mis te zijn. Ik kan me nog herinneren dat er boven een kamer was waar op een gegeven moment één van de vrienden achter een naaimachine zat en niet meer reageerde op de andere als die hem wat vroegen. Ik weet dat het een vage beschrijving is, maar als iemand denk de titel te weten, graag. 
Het is niet In the Tall Grass
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Ik zoek een film die zich afspeelt tijdens WO2, waarbij een stuk van Mendelssohn als code geldt binnen een verzetsgroep. Als de hoofdrolspeler het niet begrijpt wordt nog een paar keer geroepen "Mendelssohn!" en wordt het stuk geneuried. Film is al wat ouder, ik schat zo in uit de jaren 70.
Herkent iemand dit?
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Ik zoek een film die zich afspeelt tijdens WO2, waarbij een stuk van Mendelssohn als code geldt binnen een verzetsgroep. Als de hoofdrolspeler het niet begrijpt wordt nog een paar keer geroepen "Mendelssohn!" en wordt het stuk geneuried. Film is al wat ouder, ik schat zo in uit de jaren 70.
Herkent iemand dit?
Kan het The hiding place zijn?
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Bedankt, beide films doen eerlijk gezegd geen belletje rinkelen op het eerste gezicht, maar ik ga het checken.