• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

In Film > Algemeen > Opzoek naar de titel van een horrorfilm:

Hoi allemaal, ik ben opzoek naar 2 titels van een horrorfilm.

Film 1: Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat een man vastgebonden aan een boom wordt gevonden gewikkeld in prikkeldraad. Volgens mij door een groepje vrienden.

Film 2: Een man en vrouw gaan samen in een een nieuw huis wonen. De buurman (dacht ik?) ontvoert dan de vrouw en sluit haar op in zijn kelder die hij heeft omgebouwd tot een knus (poppen)huis. Daar behandeld hij de vrouw als zijn pop..

Weet iemand misschien om welke films dit gaat?

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Joellejacobs17 wrote:

In Film > Algemeen > Opzoek naar de titel van een horrorfilm:

Film 2: Een man en vrouw gaan samen in een een nieuw huis wonen. De buurman (dacht ik?) ontvoert dan de vrouw en sluit haar op in zijn kelder die hij heeft omgebouwd tot een knus (poppen)huis. Daar behandeld hij de vrouw als zijn pop..

Dit doet mij denken aan Ghostland (Film, 2018) .

Bubblez

• 2056 messages
  • 2496 votes

Joellejacobs17 wrote:

[i]

Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat een man vastgebonden aan een boom wordt gevonden gewikkeld in prikkeldraad. Volgens mij door een groepje vrienden.

Eden Lake (2008)?

https://cdn3.whatculture.com/images/2018/02/698783233a097a4e-600x338.jpg

Nee, er is geen moord in geweest en horror is het ook niet. Toch bedankt voor het meedenken!

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Mysterie-schrijver wrote:

In Film > Algemeen > Weet iemand hoe deze film heet?:

Iemand een idee welke film ik bedoel? Heb me echt een ongeluk zitten zoeken…

Bedankt alvast!

Bedoel je misschien Deadly Switch (2019)?

jippie2010 wrote:

(quote)

Bedoel je misschien Deadly Switch (2019)?

Kijk eens aan, dat is hem! Mijn dank is groot!

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Mysterie-schrijver wrote:

Kijk eens aan, dat is hem! Mijn dank is groot!

Graag gedaan

rmiranda

• 1 messages
  • 0 votes

Ik probeer de naam van een film te achterhalen, wellicht gemaat tussen 1980-2020, met deze elementen:

is een tragikomedie, er is weinig werk, Belgische karakters, een jong arme stel, oude knarren. In een van de verhaallijnen,

de personages kopen een lot in de hoop iets te winnen. Maar ze winnen niets: grote teleurstelling.

Bubblez

• 2056 messages
  • 2496 votes

rmiranda wrote:

Ik probeer de naam van een film te achterhalen...

Misschien Offline (2012)

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Ik ben op zoek naar de titel van een Belgische kortfilm.

In die kortfilm ( sci-fi ), of misschien een nabije toekomst zijn er geen ziektes of medische problemen. Je krijgt een pil bij je geboorte die je dagelijks moet nemen. Maar als je de leeftijd van 65 hebt bereikt moet je je leven beëindigen en een eigenschap van jezelf doorgeven aan iemand anders.

Tino1

• 2 messages
  • 0 votes

In Hoe heet film met Samuel L Jackson:

Beste filmkenners,

Ik kan niet achterhalen hoe een film heet waar volgens mij Samuel L Jackson een hoofdrol speelt. Ik heb veel gegoogled en naar foto's en trailers gekeken, en ga ineens heel erg twijfelen.

Een aantal dingen weet ik wel; Hij rijd in een oude afgetrapte auto, en is volgens mij op den duur op de vlucht, ik weet niet meer precies hoe en wat.

Wat het opvallendste is dat me heel erg bij staat is het volgende: Hij neuriet steeds een deuntje, ik plak een link van youtube bij, daar beginnen ze met dat deuntje. https://www.youtube.com/watch?v=DAgju5QgsFc

Vervolgens zegt hij na dat deuntje steeds wat hij vervolgens gaat doen. Ik vond het erg vermakelijk, maar ik weet niet meer hoe de film heet.

Straks zal blijken dat het een hele andere acteur is, maar volgens mij niet, en volgens mij had hij een hoedje op.

Gr, Tino

Bubblez

• 2056 messages
  • 2496 votes

Tino1 wrote:

Ik kan niet achterhalen hoe een film heet waar volgens mij Samuel L Jackson een hoofdrol speelt.

Black Snake Moan (2006) ?

beegie

• 45 messages
  • 3473 votes

Hallo filmkenners ik zoek een film die ik ongeveer 10 tot 15 jaar geleden gezien heb. Ik probeer op elke film te stemmen die ik gezien heb, maar ik kan hem tussen mijn eigen stemmen ook niet weer vinden. Dit is wat ik nog weet. In de toekomst is er iets gebeurt waardoor dat mensen niet meer naar buiten durfen te gaan.Een groot gedeelte speelt zich af in een verlaten winkelcentrum waar ook nog een beer in voorkomt. Aan het einde van de film kom je er achter dat de jeugd wel weer naar buiten durft. Het was geen heel bijzondere film, ik heb tussen mijn 2.5 en 3 * gezocht . De laatste tijd komt dit weer bij mij boven, en dan blijf je zoeken. Ik hoop dat iemand een titel weet. Alvast bedankt.

Rodger

• 1805 messages
  • 1768 votes

beegie wrote:

Hallo filmkenners ik zoek een film die ik ongeveer 10 tot 15 jaar geleden gezien heb. Ik probeer op elke film te stemmen die ik gezien heb, maar ik kan hem tussen mijn eigen stemmen ook niet weer vinden. Dit is wat ik nog weet. In de toekomst is er iets gebeurt waardoor dat mensen niet meer naar buiten durfen te gaan.Een groot gedeelte speelt zich af in een verlaten winkelcentrum waar ook nog een beer in voorkomt. Aan het einde van de film kom je er achter dat de jeugd wel weer naar buiten durft. Het was geen heel bijzondere film, ik heb tussen mijn 2.5 en 3 * gezocht . De laatste tijd komt dit weer bij mij boven, en dan blijf je zoeken. Ik hoop dat iemand een titel weet. Alvast bedankt.

The mist ( 2007) ) ?

beegie

• 45 messages
  • 3473 votes

Nee dat is hem niet

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik heb zelfs even zitten googelen, maar kon het niet vinden. Zoekresultaten vervuild door Cocaine Bear

Volgens mij heb ik hem zelf niet gezien.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

night of the comet?

maar zat daar een beer in?

wel 2.5 sterren van beegie

beegie

• 45 messages
  • 3473 votes

Helaas dit is hem ook niet, De mensen die nog leven hebben een soort van pleinvrees, zodat ze niet naar buiten durven. En een groepje mensen trekt door een verlaten afgesloten winkel centrum, hier komen ze ook de beer tegen die blijkbaar uit een dierentuin is onsnapt. Aan het eind van de film zie je de nieuwere generatie die angst van pleinvrees hebben overwonnen, en dat ze in de verlaten stad weer aan het jagen zijn.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

beegie wrote:

Helaas dit is hem ook niet, De mensen die nog leven hebben een soort van pleinvrees, zodat ze niet naar buiten durven. En een groepje mensen trekt door een verlaten afgesloten winkel centrum, hier komen ze ook de beer tegen die blijkbaar uit een dierentuin is onsnapt. Aan het eind van de film zie je de nieuwere generatie die angst van pleinvrees hebben overwonnen, en dat ze in de verlaten stad weer aan het jagen zijn.

Los Últimos Días (Film, 2013) ?

Wel een 3,5* van jou.

beegie

• 45 messages
  • 3473 votes

Dit moet hem wel zijn denk ik, ik heb de trailer gekeken maar ik zag nog niet heel veel herkenning. Ik ga een poging doen om hem ergens te downloaden. Heel erg bedankt, met deze titel had ik hem nooit terug gevonden.

Ik had al uren lang door mijn eigen stemlijst gezocht, en niets gevonden.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Hi,

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet-> comedy - teenager uit de jaren 91 (denk ik).

Eén scène die ik mij kan herinneren is dat de vader van de hoofrolspeler in het ziekenhuis ligt, (de veel jongere vriendin van de vader naar een fesstje gaat en klaagt dat hij zo oud is) en die jongen een hond in de armen duwt, die gaat ermee het ziekenhuis en legt de hond bij zijn vader in bed.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Dat is James Bond license to kill

morvan wrote:

hallo

lang gelden

zoek een filmtitel, volgens mij in london herinner me een scene, meen dat er een melkboer de straat inrijd als afleiding

tegelijk kruipen denk swatteams langs de gevels de straat in, gericht op een pand waar ze bommen maken, d terroristen, merken de geplande inval op en blazen het hele pand op tussen de panden die er aan vastzitten

echt weer en oh ja film

ik kijk gewoon te veel films al van mijn tienertijd tot heden, komt bij dat ik al jaren thuis zit wegens handicaps door iets te veel ongevallen. komt bij dat ik geen tv zenders kijk alleen films streamen.

wie weet welke ik bedoel??

thnx in advance

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Jeepers Creepers?

mcdaktari wrote:

In Film > Overige films > Titel van film gezocht:

Hoi filmliefhebbers.

Ik ben op zoek naar een film (horror) het gaat over een groep vrienden die volgens mij in een maisveld een oud huis zien staan. Wanneer ze binnen gaan blijkt er van alles mis te zijn. Ik kan me nog herinneren dat er boven een kamer was waar op een gegeven moment één van de vrienden achter een naaimachine zat en niet meer reageerde op de andere als die hem wat vroegen. Ik weet dat het een vage beschrijving is, maar als iemand denk de titel te weten, graag.

Het is niet In the Tall Grass

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Gonzo8000 wrote:

Dat is James Bond the living daylights

(quote)

Flavio

• 4893 messages
  • 5224 votes

Ik zoek een film die zich afspeelt tijdens WO2, waarbij een stuk van Mendelssohn als code geldt binnen een verzetsgroep. Als de hoofdrolspeler het niet begrijpt wordt nog een paar keer geroepen "Mendelssohn!" en wordt het stuk geneuried. Film is al wat ouder, ik schat zo in uit de jaren 70.

Herkent iemand dit?

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Flavio wrote:

Ik zoek een film die zich afspeelt tijdens WO2, waarbij een stuk van Mendelssohn als code geldt binnen een verzetsgroep. Als de hoofdrolspeler het niet begrijpt wordt nog een paar keer geroepen "Mendelssohn!" en wordt het stuk geneuried. Film is al wat ouder, ik schat zo in uit de jaren 70.

Herkent iemand dit?

Kan het The hiding place zijn?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Flavio

• 4893 messages
  • 5224 votes

Bedankt, beide films doen eerlijk gezegd geen belletje rinkelen op het eerste gezicht, maar ik ga het checken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.