• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

mcdaktari

• 7276 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > Titel van film gezocht:

Hoi filmliefhebbers.

Ik ben op zoek naar een film (horror) het gaat over een groep vrienden die volgens mij in een maisveld een oud huis zien staan. Wanneer ze binnen gaan blijkt er van alles mis te zijn. Ik kan me nog herinneren dat er boven een kamer was waar op een gegeven moment één van de vrienden achter een naaimachine zat en niet meer reageerde op de andere als die hem wat vroegen. Ik weet dat het een vage beschrijving is, maar als iemand denk de titel te weten, graag.

Het is niet In the Tall Grass

In Film > Algemeen > Gezocht naam van deze horrorfilm:

Ik ben op zoek naar een horrorfilm zoals... 30 days of night

Het handelt over vriendinne in een herberg of hostel die dan ontvoerd worden om te worden overgedragen aan bloeddorstige vampieren in een afgesloten hangar

Maar 1 meisje zal het overleven

Ikzelf vind niet de naam van deze film

Misschien weet iemand de naam ervan

Alvast bedankt

Bubblez

• 2056 messages
  • 2497 votes

mcdaktari wrote:

Hoi filmliefhebbers

Ik ben op zoek naar een film (horror)

Husk (2011)!

mcdaktari

• 7276 messages
  • 0 votes

Bedankt man, dat is hem. Meteen de eerste is raak. Ik kon er niet meer op komen. Thanks

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

Netjes! Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord, ondanks alle horrchallenges en dat ik toch best een paar films heb gezien…

Tendoryu

• 6 messages
  • 0 votes

Nog een movie wat ik zoek in het horror segment kan ook oorlog segment zijn

Het handelt over een oorlog en mensen die schuldig zijn worden omgekeerd opgehangen op een grote x

Ik herinner mij niet veel van deze film maar ik heb deze gezien denk 20 jaar geleden toen er nog videotheken waren en op de voorkant was dus die tekening van een grote x waar mensen werden opgehangen weet iemand of herkend iemand deze film

Alvast bedankt mvg

UmbraVitae

• 4314 messages
  • 4021 votes

Ik ben opzoek naar een film of kan zelfs uit een anthology horrorfilm komen, die gaat over een 'village' die aangestuurd, bepaald wordt, door veranderingen die m'n uitvoert op een maquette van dit dorp, die ergerns ontdekt wordt op een verscholen donkere zolderkamer. Als iemand hier mij kan helpen met deze titel, hartelijk dank

Bubblez

• 2056 messages
  • 2497 votes

UmbraVitae wrote:

Ik ben opzoek naar een film of kan zelfs uit een anthology horrorfilm komen,

Het is de aflevering A Small Town uit de Twilight Zone serie.

UmbraVitae

• 4314 messages
  • 4021 votes

Bubblez wrote:

(quote)

Jups deze ist, thanx

UmbraVitae

• 4314 messages
  • 4021 votes

Bubblez wrote:

(quote)

Heb deze aflevering gisteren nog meteen gekeken. Ik heb het vooral, moelijk om verhaal of aflevering terug te vinden uit anthology-films/series of volledige anthology horrorfilms. Ik had da enkele jaren geleden ook vb met 'Battleground' uit Stephen King's Nightmares & dreamscapes en nog pak langer geleden, ferme zoektocht nr 'From Beyond the Grave'. Hebk ook dankzij hier terug gevonden, altijd opluchting

In Film > Overige films > Welke film is het ?:

Ik ben op zoek naar de titel van een film die gaat als volgt: het is een film die bestaat uit 2 films die over exact hetzelfde gaan: een gezin komt thuis en constateert dat de foto's omgedraaid zijn in de fotolijstjes en later zie je hoe dat komt, 2 kinderen die ingebroken hebben en in het huis bivakeren. De vader is een politieagent en ontvoert mensen en er zit er nog eentje in de kelder. Er zijn ook scenes in het bos bij een caravan waar ook iemand gevangen gehouden wordt.

Top, dankjewel, dat is die film idd .. laat ik nu gisteravond op alle Netflix, HBO en andere zenders hebben zitten kijken en daar schoot I see you ook langs zonder dat dat bij mij een belletje deed rinkelen .. en ik heb een filmsheet waar ik deze film gisteren in heb gezet en niet gecheckt of dit de film was ..

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

hallo

lang gelden

zoek een filmtitel, volgens mij in london herinner me een scene, meen dat er een melkboer de straat inrijd als afleiding

tegelijk kruipen denk swatteams langs de gevels de straat in, gericht op een pand waar ze bommen maken, d terroristen, merken de geplande inval op en blazen het hele pand op tussen de panden die er aan vastzitten

echt weer en oh ja film

ik kijk gewoon te veel films al van mijn tienertijd tot heden, komt bij dat ik al jaren thuis zit wegens handicaps door iets te veel ongevallen. komt bij dat ik geen tv zenders kijk alleen films streamen.

wie weet welke ik bedoel??

thnx in advance

Corcicus

• 2809 messages
  • 3910 votes

Hallo! Ik ben naarstig op zoek naar de titel van een horrorserie. Ik dacht dat het een YouTube Originals serie was, maar kan het met die zoekterm niet vinden. Elke aflevering gaat over een andere feestdag, Halloween, Pasen, etc. Een beetje zoals die anthologiefilm Holidays. Al dagenlang naar op zoek, wie kan mij helpen?

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

morvan - een wilde gok: The Devil's Own (Film, 1997) - MovieMeter.nl?

Het beschrevene komt me bekend voor, maar er zullen meer films zijn met soortgelijke scènes...

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik ga het hier ook eens proberen. Ooit had ik een videoband waarop een animatiefilm of -serieshow opgenomen was. Ik kan me niets meer herinneren over de tijdsduur. Verder is het sowieso van voor de jaren negentig, maar ik schat seventees, misschien wel sixties. Qua verhaal ging het over een soort spookhuis en er waren veel felle kleuren. Andere omschrijvingen waar ik iets minder zeker over ben: Waarschijnlijk Brits, humoristisch en ik meen me Beatles-esque muziek te herinneren.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Ik zoek al een hele tijd (maar vergeet dat telkens weer) een Scandinavische detective (film, geen serie!) uit de late jaren '80 of vroege jaren '90. Ik denk dat het een Zweedse film was en de hoofdrol voor een vrouw. Helaas ben ik nergens echt zeker van. Ik zag 'm op Nl.1, 2 of 3, ooit. Ik heb al eens flink gezocht op allerlei gegevens hier, maar niets...

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Van latere leeftjd, maar wellicht:

Smilla's Sense of Snow (Film, 1997)?

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Bericht gemist Baggerman, maar nee, helaas, die film ken ik maar al te goed.

Corcicus

• 2809 messages
  • 3910 votes

Nee, dat is het niet. Maar bedankt voor de reactie. Als ik mij niet vergis was het een Youtube Original, maar daar vind ik het nergens. Afleveringen waren zeer kort, 20 à 30 minuten. Slechts 1 seizoen.

Bubblez wrote:

(quote)

Misschien Back from Eternity (1956)?

Overigens is er ook nog de remake van Flight of the Phoenix uit 2004.

Het gaat hier wel degelijk om de film "The Sands of Kalahari" uit 1965 en op internet kun je hem gratis streamen.

Het is dus niet The Flight of the Phoenix (2004 of 1965) of Back from Eternity (1956), maar wel degelijk Sands of Kalahari!

Thread Defence - cationomi.click

https://www.moviemeter.nl/film/25240

Sands of the Kalahari (1965) - IMDb

Tendoryu

• 6 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > movie naam:

ben op zoek naar de naam van een movie waarbij 1 man zich schuil houd onder bed en achter 1 kast tusse 2 muren bij een koppel thuis en als de mensen weg zijn bv. werken dan leeft hij met de spullen van die mensen en gaat hij in bad enz ....

alvast bedankt

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

I See You (Film, 2019) lijkt me waarschijnlijker.

Bubblez

• 2056 messages
  • 2497 votes

Tendoryu wrote:

Ik ben op zoek naar de naam van een movie waarbij 1 man zich schuil houd onder bed en achter 1 kast

Ik dacht aan Hider in the House (1989) of recenter Crawlspace (2016)

gigabyte

• 89 messages
  • 168 votes

In Gebruikers > Algemeen > Welke film was dat ook al weer?:

Hoi, ik heb eens een keer een film gezien (Amerikaanse film) Dat ging over een man, die zich voordoet als een paragnost / Helderziende. Hij is een oplichter, en hij heeft hulp van iemand. Hij staat in een zaal en weet een man te overtuigen (met veel geld) Hij zou zijn overleden vrouw contact hebben. Een vriendin van de man, krijgt door dat de paragnost een oplichter is, ondanks dat helpt ze hem om ook mee te kunnen verdienen. De helderziende wordt daar ook thuis gevraagd bij de man. Hij schakelt iemand in die zich zou moeten verkleden als zijn overleden vrouw van die man, maar ze moet zich op een afstand houden. Dat loopt echter mis, daar vallen dus doden door. Op een gegeven moment wordt hij zelf opgelicht door de vrouw die ook een vriendin is van de man, die zijn vrouw had verloren en die de zogenaamde paragnost in huurt.

Weet iemand de titel van deze film?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.