- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Welke film zou je misschien moeten/willen herzien? - Film: Algemeen - filmforum - moviemeter.nl
Komt denk ik het meest in de buurt.
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Welke film zou je misschien moeten/willen herzien? - Film: Algemeen - filmforum - moviemeter.nl
Komt denk ik het meest in de buurt.
Thx.
MJ_DA_MAN
-
- 412 messages
- 1663 votes
Gaat het over dezelfde serie als de samples in het begin van het nummer? Dat is een Nederlands gedubde versie van Shaman King, aflevering 7 uit seizoen 1.
CinnamonYT
-
- 3 messages
- 0 votes
Heb dat geprobeerd met een andere sample van een Opgezwolle track, en toen gaf de beatmaker aan dat hij ook niet meer precies wist waar het vandaan kwam.
CinnamonYT
-
- 3 messages
- 0 votes
Gaat het over dezelfde serie als de samples in het begin van het nummer? Dat is een Nederlands gedubde versie van Shaman King, aflevering 7 uit seizoen 1.
Deze was inderdaad al bekend, maar toch bedankt voor het meedenken!
r/DutchHipHop - "Luister naar mijn stem! Sta op en ontdek het pad van jouw wereld naar de mijne!"
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Vraag van Crain Rainbow:
Ik weet de naam van deze film echt niet meer....
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Volgens mij heet die film van L&H officieel The music box. En verder moest ik meteen denken aan It's your move van Eric Sykes (ik kan nu even geen links plaatsen), maar die was in kleur.
Crain Rainbow
-
- 4 messages
- 0 votes
Ok thanks saar lijkt er wel op. Ga mijn ouders even navraag doen. Thanks
Crain Rainbow
-
- 4 messages
- 0 votes
Thanks! Maar voor zover ik me kan herinneren was het geen laury en hardy. Die van Roger komt meest wel in de buurt.
mcdaktari
-
- 7276 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek een filmtitel:
Hoi ik zoek een titel van een film, maar kan er nog maar heel weinig van herinneren. Het is volgens mij een film uit de jaren 80 en gaat over een man die met zijn bootje op zee in een mistbank vaart en dan 40 jaar terug of vooruit in de tijd gaat. Dus een soort van sf film. Ik weet niet zeker of het in de Bermuda driehoek afspeelt. Ja ik weet dat het weinig info is, maar dat is wat me nog bijstaat. Trouwens ik weet ook niet zeker of deze vraag hier wel thuis hoort, maar weet nooit waar ik dit soort vragen moet plaatsen.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
mcdaktari, ik moet meteen denken aan The final countdown uit 1980, maar dat gaat om een compleet vliegdekschip dat 40 jaar terug in de tijd gaat, naar vlak vóór de Japanse aanval op Pearl Harbor. En volgens mij is dit forum overigens juist voor vragen als die van jou opgezet.
mcdaktari
-
- 7276 messages
- 0 votes
mcdaktari, ik moet meteen denken aan The final countdown uit 1980, maar dat gaat om een compleet vliegdekschip dat 40 jaar terug in de tijd gaat, naar vlak vóór de Japanse aanval op Pearl Harbor. En volgens mij is dit forum overigens juist voor vragen als die van jou opgezet.
Nee die is het niet
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2497 votes
Hoi ik zoek een titel van een film...
blijemama
-
- 27 messages
- 0 votes
Hoi ik zoek een film. Thriller.
Man en vrouw hebben huis gekocht huren werknemers in. Vrouw gaat vreemd met een van de medewerkers. Gebeuren rare dingen in huis
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2497 votes
Gebeuren rare dingen in huis
Definieer rare dingen ...
blijemama
-
- 27 messages
- 0 votes
Dat weet ik dus niet. Heb de film ooit gezien. Volgens mij Is de man makelaar. En zijn vrouw gaat vervolgens vreemd met een jongen die daar is komen werken. Ik vergeet veel soms.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Komt niet helemaal overeen met de beschrijving, maar misschien Straw Dogs (Film, 1971) - MovieMeter.nl ?
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Hoi ik zoek een film. Thriller.
Man en vrouw hebben huis gekocht huren werknemers in. Vrouw gaat vreemd met een van de medewerkers. Gebeuren rare dingen in huis
blijemama
-
- 27 messages
- 0 votes
Is een thriller die ik zoek enigste wat me goed is bijgebleven is dat de vrouw hier in vreemd gaat met een man die aan hun huis klust.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Is een thriller die ik zoek enigste wat me goed is bijgebleven is dat de vrouw hier in vreemd gaat met een man die aan hun huis klust.
Things Heard & Seen (Film, 2021) - MovieMeter.nl
???
blijemama
-
- 27 messages
- 0 votes
Nee die ik bedoel is ouder. En kopen ze een oud huis. Na mijn mening hadden ze ook geen kind. Ja heb al zoveel films gezien dat ik soms er maar stukken van kan onthouden
♀️
blijemama
-
- 27 messages
- 0 votes
K heb m eindelijk gevonden. Maar klopt beet je met de beschrijving. De film heet
Rendez-Vous. Toch bedankt voor het mee denken
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
enigste wat me goed is bijgebleven is dat de vrouw hier in vreemd gaat met een man die aan hun huis klust.
beorolex
-
- 6 messages
- 0 votes
Ik zoek een Amerikaanse film die uitgebracht is tussen 2017 en 2020 die mij erg bevallen is. De film gaat over een jongedame die uitgaat met vrienden en je ziet hoe het verhaal verloopt als ze met iemand anders was uitgeweest of een relatie was begonnen. Het zijn zo’n beetje tijdlussen die je te zien krijgt en dat komt wel meer voor de laatste jaren. Ik herinner me ook de minder goede relatie met haar ouders, maar die evolueert toch. Meer kan ik mij niet herinneren. Het zou de film “Before I fall” kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2497 votes
Het zou de film “Before I fall” kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zou zeggen, kijk Before I Fall en vraag het daarna nog een keer. 
Mysterie-schrijver
-
- 223 messages
- 447 votes
In Film > Algemeen > Weet iemand hoe deze film heet?:
Ik heb vorig jaar ergens een film gezien en ik heb echt totaal geen idee meer hoe die heet. Het is een thriller die gaat over een meisje met meen ik bruin haar dat bevriend raakt met een meisje met blond haar. Dat blonde meisje wil die vriendin dan bij haar thuis laten logeren en dat gebeurt ook. Het hele doel voor haar en die ouders is om hun vermiste zusje/dochter te vervangen, dus die meid wordt opgesloten in haar kamertje en mag ook absoluut het huisje niet uit. Ergens staat wel eens een buurvrouw te koekeloeren. Dan ineens is er ook een jongen die haar wil helpen ontsnappen, maar eenmaal in de auto wordt het duidelijk dat hij ook bij dat hele zootje hoort. Uiteindelijk weet die meid toch weg te komen en ziet opeens, meen bij haar thuis, dat zusje zitten dat zich verstopt heeft. Dat zusje krijgt een bus of vliegticket van dat meisje zodat ze kan vluchten.
Iemand een idee welke film ik bedoel? Heb me echt een ongeluk zitten zoeken…
Bedankt alvast!
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2497 votes
Ik heb vorig jaar ergens een film gezien...
The Girl Next Door (2007) of House at the End of the Street (2012)?