- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Helaas zijn die films het niet, maar bedankt voor het meedenken.
Morice80
-
- 30 messages
- 29 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek de titel van een waargebeurde film van rond 2002:
Wie o Wie weet deze titel? Ik zou het knap vinden
Wat is de titel van de waargebeurde film rond het het jaar 2001 dat zich afspeelde in Brazilië waarin een oud stel een appartement in een flatgebouw heeft gekocht maar deze flat niet afgebouwd kon worden een waar iedereen zijn geld is kwijt geraakt met deze oplichting maar waarbij een zoon van een investeerder jacht maakt op deze zwendel en hierbij een visieon en hulp krijgt van God zelf en door een blikseminslag bevrijd wordt uit de gevangenis en uiteindelijk een van de schuldige van deze zwendel van de flat zelf afgegooid wordt samen met al zijn geld
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Ik had zelf ook even gegoogled maar niks kunnen vinden. De film die deprie83 noemt kan ik overigens ook niet vinden. Heb je een link?
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Zojuist heb ik een AI site gevonden , die dit forum wellicht wat overbodig gaat maken , maar of het echt heel goed is heb ik nog niet kunnen beoordelen .
Maar het concept lijkt zeer sterk dus doe er je voordeel mee !!!!
Describe Your Movie - guessmymovie.com

Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Ik zoek een film die slechts een uur duurt. Weet geen titel of acteur.
Wat ik me nog wel herinner: vier aliens die er als mensen uitzien crashen met hun ruimteschip op aarde in de tijd van de dino's.
De drie 'mannen' dragen achtereenvolgens een witte laboratoriumjas (de wetenschapper), een leren jack (de piloot) en een hawaii-shirt (de debiel van het trio), de vrouw draagt een soort Star Trek uniform
Ze vinden een struik met rode bessen en raken hiervan zo stoned als een garnaal. Dan gaat hawaii-shirt op zoek naar meer voedsel en zien de anderen dat het oerwoud opeens heftig begint te bewegen en een voorwereldlijk gebrul laat horen.
Dan komt hawaii-shirt terug, zijn gezicht vol bloed en hij kluift aan een enorm dino bot.
Tot zover, meer weet ik niet.
Weet iemand welke film dit is?
Bubblez
-
- 2056 messages
- 2497 votes
Ik zoek een film die slechts een uur duurt. Weet geen titel of acteur.
Weet iemand welke film dit is?
[email protected]
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > De titel van deze film:
Goede dag iedereen,
Toen ik klein was had mijn vader een videoband over een kung fu film.
Het was een gevecht tussen japanners en Chinezen.
De Japanners speelde vals en gebruikte een steekwapen wat berenklauw werd genoemd.
Ik wil na 30 jaar deze film terug zien.
Kan iemand mij vertellen wat de titel is.
het vreemde is dat ik niks kan vinden over het wapen berenklauw wat in die film werd genoemd.
Het is geen Bruce film of Jacky Chan film!
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
In Film > Algemeen > De titel van deze film:
Het was een gevecht tussen japanners en Chinezen.
De Japanners speelde vals en gebruikte een steekwapen wat berenklauw werd genoemd.
Is het toevallig Tian Xia Di Yi Quan (1972) (alternatieve titel: Five fingers of death)
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
@ Bubblez: Nee helaas, is em niet. Toch bedankt. 
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Is het toevallig Tian Xia Di Yi Quan (1972) (alternatieve titel: Five fingers of death)
Is dit de film die je zocht [email protected]?
Richsdr
-
- 33 messages
- 24 votes
In De Site > Algemeen > ik zoek de film waar whiskey in the jar wordt gespeeld door zweedse groep:
ik zoek al tijden naar de film waar whiskey in the jar wordt gespeeld door een zweedse groep.
De muziek heb ik alleen ik weet de film niet meer waarin dit wordt gespeeld.
Hier de link naar de muziek
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
In De Site > Algemeen > ik zoek de film waar whiskey in the jar wordt gespeeld door zweedse groep:
ik zoek al tijden naar de film waar whiskey in the jar wordt gespeeld door een zweedse groep.
De muziek heb ik alleen ik weet de film niet meer waarin dit wordt gespeeld.
Hier de link naar de muziek
Whiskey in the jar Wellicht hier te vinden?
Sem100
-
- 29 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik zoek ook weer een titel ,dit keer over een film die zich afspeelt in een vrouwengevangenis .
Een jonge vrouw word op een luchthaven aangehouden omdat in haar surfplank drugs word gevonden ,daardoor beland ze in de gevangenis,volgens mij op de Phillipijnen of Indonesië.
doeg
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Hallo,
Ik zoek ook weer een titel ,dit keer over een film die zich afspeelt in een vrouwengevangenis .
Een jonge vrouw word op een luchthaven aangehouden omdat in haar surfplank drugs word gevonden ,daardoor beland ze in de gevangenis,volgens mij op de Phillipijnen of Indonesië.
doeg
Of misschien Schapelle (Film, 2014) - MovieMeter.nl.
En hier kan je nog zoeken op soundtrack 'whiskey / jar'.
Sem100
-
- 29 messages
- 0 votes
ahh jammer, nee dat zijn ze niet helaas .
Hopelijk heeft iemand anders nog een idee.
Het was best een goeie film maar ik heb ook al proberen te zoeken.
Dus alle hoop ligt hier .
Theunissen
-
- 12267 messages
- 5513 votes
Misschien deze "Brokedown Palace (1999)"?
Sem100
-
- 29 messages
- 0 votes
Nee helaas ook niet
,deze kwam ik zelf ook tegen ,goeie film ,maar niet die ik bedoelde .
Sem100
-
- 29 messages
- 0 votes
wat ik er nog van weet ,is dat een jonge vrouw samen met haar broer (dacht ik) dan uit de rij word gepikt omdat er in haar surfplank drugs is gevonden ,ze komt dan in een vrouwengevangenis terecht waar ze in een soort van hutten of houten gebouwen verblijven,met meerder vrouwen in zo'n gebouw ,ze verblijven ook grotendeels buiten .
En het is in een soort van Aziatisch land .
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Ik heb 'Whiskey in the Jar' foutief geassocieerd met de laatste te zoeken titel... Via Phil Lynott - IMDb heb ik nog even gekeken, maar niets gevonden voor de voorlaatste. En ook de laatste is me een raadsel.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Whiskey in the jar is een oud iers volksliedje dacht ik. Ooit ook door metallica gedaan; dat was de thin lizzy versie.
UmbraVitae
-
- 4314 messages
- 4021 votes
Ik zoek een film, ik denk qua genre mystery/horror waarbij er groep in wit gewaad en wit strak driehoek hoofd hebben en buiten rondom woning lijken te wachten. Het is geen oude film, denk gee 10j oud. Als iemand deze film en titel kent, laat zeker weten. Alvast bedankt.
Shadowed
-
- 11345 messages
- 6677 votes
Ik zoek een film, ik denk qua genre mystery/horror waarbij er groep in wit gewaad en wit strak driehoek hoofd hebben en buiten rondom woning lijken te wachten. Het is geen oude film, denk gee 10j oud. Als iemand deze film en titel kent, laat zeker weten. Alvast bedankt.
UmbraVitae
-
- 4314 messages
- 4021 votes
Jup dat ism, schaam mij, goeie film. Merci
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zoek een aantal westerns die ik in de jaren 80 op TV gezien heb.
1. Een sheriff brengt drie gevangenen door de natuur heen. Een van hen schiet hem in zijn rug. Hij valt gewond (niet dood blijkt later) in een boot die in de rivier ligt. De dader zegt tegen de andere twee. "I helped you". De andere twee die hem totaal niet kennen zeggen. "Yeah by shooting someone in the back." Dan schieten ze hem dood.
2. Een film waarin een beul een aantal boeven sarcastisch toespreekt met: "Al die kelen die gaan knakken"
3. Een film waarin een man zegt: "I need a woman" Hij spuugt dan op de grond. Aan het einde van de film krijgt hij twee prostituees die al eerder in de film te zien waren. Wat me opviel was het violenthema (achtergrondmuziek) dat gedurende de hele film te horen was.
Hopelijk weet iemand het antwoord, al zijn de omschrijvingen wat vaag. In ieder geval bedankt. 
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
En dan had ik nog twee westerns:
4. Een groep mannen komt een andere groep mannen tegen in het gebergte. Er ontstaat een gesprek. "Where are you going, enz". Op het laatst zegt iemand "Ga met God". Dat wordt niet vertrouwd en er ontstaat een schietgevecht.
5. Speelt zich in een gebergte af. Een valt naar beneden en slaakt een kreet. Dat wordt door de groep niet gewaardeerd omdat die kreet de vijand kan waarschuwen. Later valt nog twee man, ze vallen in een rivier. Maar ze slaken geen kreten om de rest van de groep niet te verraden. Heeft iemand een idee? 
Thijs69
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek een film:
Hallo allemaal,
Ik zoek een film die ik vroeger ooit gezien heb.
Het gaat over een man die in een appartement woont en een saaie baan heeft op kantoor.
Op kantoor is een collega die hem vaak pest.
Ook in het appartementen complex wordt hij voor de gek gehouden.
Op een gegeven moment komt hij erachter dat een vrouwelijke bewoonster een vampier is.
Hij weet de vrouw te vangen en sluit haar op in een kooi van de kelder van het appartement.
Hij vertelt het zijn collega die komt vervolgens kijken en wordt gedood door de vrouw.
Ik hoop dat dit voldoende is voor iemand die weet welke film het is.
Alvast bedankt !!
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
The Insatiable (Film, 2006) . ????
In Film > Algemeen > Ik zoek een film:
Hallo allemaal,
Ik zoek een film die ik vroeger ooit gezien heb.
Het gaat over een man die in een appartement woont en een saaie baan heeft op kantoor.
Op kantoor is een collega die hem vaak pest.
Ook in het appartementen complex wordt hij voor de gek gehouden.
Op een gegeven moment komt hij erachter dat een vrouwelijke bewoonster een vampier is.
Hij weet de vrouw te vangen en sluit haar op in een kooi van de kelder van het appartement.
Hij vertelt het zijn collega die komt vervolgens kijken en wordt gedood door de vrouw.
Ik hoop dat dit voldoende is voor iemand die weet welke film het is.
Alvast bedankt !!