- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
mr1988nr2
-
- 3 messages
- 0 votes
ik zoek een film maar staat me beetje vaag bij heb er volgens mij alleen voorstukjes van gezien
gaat over een jonge gast die een spray of iets dergelijks heeft uitgevonden waar een maatje niet in mee wil investeren tot het een succes word
zoals ik al zei alleen voorstukjes gezien en dus erg vaag
mr1988nr2
-
- 3 messages
- 0 votes
die spray was trouwens tegen hondenpoep of zoiets
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
ik zoek een film maar staat me beetje vaag bij heb er volgens mij alleen voorstukjes van gezien
gaat over een jonge gast die een spray of iets dergelijks heeft uitgevonden waar een maatje niet in mee wil investeren tot het een succes word
zoals ik al zei alleen voorstukjes gezien en dus erg vaag
emreumay
-
- 2 messages
- 0 votes
Goedendag,
Kunnen jullie me helpen met het vinden naar een film.
Het gaat om een stel dat verhuisd naar een dorp. (de vrouw is zwanger)
Sinds ze daar wonen, had een man een oude envelop onder de deur van de huis
van de stel geplaats. De zwangere vrouw had de envelop gepakt en opeens had ze
last gekregen aan dr maag. Ze opende de envelop door de rode gedeelte voorop eraf
te halen, maar ze kon de envelop niet lezen omdat het volgens mij latijns of iets was..
dus toen vroeg ze aan haar man of ze haar daarbij kon helpen maar de man zelf wist het ook niet. Dus ging ze opzoek naar een jongen volgens mij rond de 13 /14 jaar, die kon de zwangere vrouw wel helpen alleen de jongen mocht het eerst niet van zijn moeder omdat het verboden was om zo iets op te lossen. Maar daarna werd de kind overgehaald om samen met de zwangere vrouw de envelop op te lossen.
Telkens als ze iets oplosten gebeurde het ook echt, als er in stond dat er bijvoorbeeld een oorkaan gaat gebeuren dan gebeurde dat ook echt.
De kleine kind zei tegen de vrouw dat er meer enveloppen gaan komen omdat het nog door moet gaan, er kwamen volgens mij 7 enveloppen. De vrouw moest de wereld redden door de kind op aarde te brengen en haar Eigen leven hiervoor geven
De man van de zwangere vrouw was volgens mij een rechter of een advocaat dat weet ik helaas niet echt meer. Maar de man van de zwangere vrouw moest de doodstraf voorkomen.
Ik hoop dat dit genoeg is, en dat jullie de titel weten. Het is een best wel oude film. rond de 1994.
emreumay
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Manier van communiceren op MM:
Goedendag,
last gekregen aan dr maag. Ze opende de envelop door de rode gedeelte voorop eraf
te halen, maar ze kon de envelop niet lezen omdat het volgens mij latijns of iets was..
dus toen vroeg ze aan haar man of ze haar daarbij kon helpen maar de man zelf wist het ook niet. Dus ging ze opzoek naar een jongen volgens mij rond de 13 /14 jaar, die kon de zwangere vrouw wel helpen alleen de jongen mocht het eerst niet van zijn moeder omdat het verboden was om zo iets op te lossen. Maar daarna werd de kind overgehaald om samen met de zwangere vrouw de envelop op te lossen.
Telkens als ze iets oplosten gebeurde het ook echt, als er in stond dat er bijvoorbeeld een oorkaan gaat gebeuren dan gebeurde dat ook echt.
De kleine kind zei tegen de vrouw dat er meer enveloppen gaan komen omdat het nog door moet gaan, er kwamen volgens mij 7 enveloppen. De vrouw moest de wereld redden door de kind op aarde te brengen en haar Eigen leven hiervoor geven
De man van de zwangere vrouw was volgens mij een rechter of een advocaat dat weet ik helaas niet echt meer. Maar de man van de zwangere vrouw moest de doodstraf voorkomen.
Ik hoop dat dit genoeg is, en dat jullie de titel weten. Het is een best wel oude film. rond de 1994.
allmodcons
-
- 382 messages
- 9392 votes
Goedendag,
Misschien deze?
mr1988nr2
-
- 3 messages
- 0 votes
Thanx dat is hem
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik zoek een film waarvan ik ongeveer een jaar geleden een trailer heb gezien in de bioscoop. Weet er helaas vrij weinig meer van. Ik herinner me dat de trailer begon met een jong meisje in een kamer, of een blokhut o.i.d. In ieder geval 'afgesloten' van de rest. Volgens mij was ze ontvoerd/misbruikt/mishandeld. Ze leefde in ieder geval in nare omstandigheden. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij probeerde ze daar ook weg te komen. Kan ook zijn dat ik dat na een jaar in mijn hoofd erbij heb verzonnen.
In ieder geval een redelijk recente film, maar helaas kan ik er weinig meer over vertellen. Dacht dat de titel 'What Maisie Knew' erbij hoorde maar dat is een compleet andere film volgens mij.
Iemand?
Geen idee... de films die bij mij opkomen heb je al gezien. Hier vind je een lijstje met (recente) films over ontvoeringen en over misbruik. Misschien dat ie daar tussen staat?
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Ik zoek een film waarbij iemand aan een helicopter hangt, dan schuift de deur dicht en worden zn vingers er af gehakt
Hahaha! Beetje een late reactie maar ik vond het gewoon een grappig zinnetje. Zou echt niet weten welke film het is.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Misschien dark man. Daarin worden vingers afgehakt en hangten ze aan de kopter. In verschillende scenes dar weer wel
connectcase
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek een film over een schaakgrootmeester:
Ik zoek een film over een schaakgrootmeester, die ik als kind gezien heb, dus ik vermoed dat de film van voor 1985 is.
De schaker wordt uiteindelijk gek en belandt in een inrichting. Hij probeert God uit te dagen voor een spelletje schaak en is ervan overtuigd dat zijn vrouw hem probeert te vergiftigen.
Ik dacht dat de hoofdrol door Armand Assante werd gespeeld, maar ik kan nergens in de IMDB terugvinden dat hij zo'n rol heeft gespeeld.
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
Ik zoek een film over een schaakgrootmeester, die ik als kind gezien heb, dus ik vermoed dat de film van voor 1985 is.
De schaker wordt uiteindelijk gek en belandt in een inrichting. Hij probeert God uit te dagen voor een spelletje schaak en is ervan overtuigd dat zijn vrouw hem probeert te vergiftigen.
Ik dacht dat de hoofdrol door Armand Assante werd gespeeld, maar ik kan nergens in de IMDB terugvinden dat hij zo'n rol heeft gespeeld.
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
1. Simply Irresistible
Ook niet.
sorry voor de late reacties, heb twee longontstekingen gahad.
Thanks anyway
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
1. No Reservations, kan ook nog
Nope, ook niet.
Sorry late reactie, 2x longontsteking
bEDANKT VOOR DE MOEITE
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
3. A Good Year?
Dank je, dit was de derde van 3, één binnen, twee te gaan
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Die tweede is meer geschikt voor 'Ik zoek een soortgelijke film'... Mijn poging: Bella Martha, of Les Saveurs du Palais
Helaas, nog steeds niet.
Iemand nog ideen?
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Helaas, ga ze wel kijken, mmar wil die twee nog wel vinden.
Toch bedankt voor de moeite
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
even de tekst aangepast, daar de derde boven water is en één van de twee andere verkeerd beschreven is.
De eerste film gaat over een vrouwelijke kok, die haar emoties in de gerechten toevoegd huilt zij, de klanten nadien ook, is ze in een andere emotie, de klanten ook..
Ook op zoek naar eentje waarbij een koppel met een goedlopend restaurant wil dumpen en op het platteland, in ik dacht engeland een oude pub willen kopen, eerst lukt het geloof ik niet maar krijgt de oude eigenaar toch zo ver te verkopen. Maar op de terug weg belt zij blij haar partner, waadoor ze een ongeluk veroorzaakt en overlijd. Voor hem hoeft het niet meer en naar ik mij kan herinneren laat hij zijn restaurant verslonsen. uiteindelijk gaat hij naar die pub en de eigenaar begreep niet waarom hij nooit meer van hun hoorde enfin aan het eind van de film, hoe voorspelbaar open hij daar toch een restaurant. maar met de nodige protesten van de lokale bevolking, daar het dorpje over spoelt wordt met verkeer, die bij hun "oude" chefkok willen eten. Iets in die strekking.
Ik hoop dat jullie mij weer kunnen helpen.
Thanks
stemvantwente
-
- 50 messages
- 80 votes
Tijd geleden en nu vroeg een kameraad aan mij het volgende ik weet zeker dat ik hem ken maar kan niet op een titel komen, hoop dat hier iemand me kan helpen
Film is nog niet zo heel oud, het gaat over een meisje dat mee gaat met iemand en dan de volgende dag weg wil gaan en dan iets mee wil stelen, dan word zij gepakt en op gesloten in de kelder met alleen een matras, ook komt er nog een oudere vrouw die wat vermoed en ook in de kelder word vast gehouden en deze dan word vermoord.
Ik kan helaas niet duidelijker zijn, wie weet welke film ik bedoel?
Groet,
Roy
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Sorry Gozoo8000, was toch love's kitchen, maar het probleem zat hem in het feit, dat er in 2010 en 2011 met dezelfde titel uitgekomen zijn. Wat "mijn" film aan gaat die stond op 2010 én 2011.
Maar goed, dus weer één binnen, bedankt Gozoo
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Geen probleem, Maar ik vond het wel vreemd aangezien ik hem als favoriet bewaard heb 
zierikzee
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > ?:
hallo mijn naam is frank .
en ik ben op zoek naar een titel van een film ?
de film speelt zich af in parijs , het gaat over een moord w2aarbij het lijk gedumpt w2ordt in een koffer .
er is ook apcent in het spel .
verder de film speelt zich grootendeels af op het politcieburo tijdens de ondervraging van de verdachte
gangstaevil
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > weet iemand hoe deze film heet?:
het gaat over 2 jongens en een meisje die gaan kamperen.
ze vinden een leeg staand huis en daar wordt door het DNA klonen van ze gemaakt.
op het einde hoort de jongen dat ze vriendin het wilt uitmaken dus neemt hij de kloon mee en laat zijn vriendin achter
alvast bedankt
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
CLONED: The Recreator Chron... (2012)
(even googelen op movie+camp+clone had je minder tijd gekost...
)
LittleDreamer
-
- 1 messages
- 0 votes
hallo,
ik ben opzoek naar een film.
het gaat over een normaal meisje die in eens te horen krijgt dat ze een princses/koningin is. ik heb maar vaag een stukje kunnen meekrijgen, ik hoop dat dit al genoeg is.
alvast bedankt.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Ik zoek 2 films:
#1: In mijn 100% onbetrouwbare herinneringen was het een zwart-wit film over een dikke, harige (boe)man die uit het toilet kwam om kinderen te ontvoeren.
#2: Een 80s summer school comedy, waarbij de scholieren op het einde van de film hun leraren pranken door een horrorspektakel op te voeren in het klaslokaal. Oogballen op stokjes, tongen die uit monden worden getrokken door een lopende hand.
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
#2: Een 80s summer school comedy, waarbij de scholieren op het einde van de film hun leraren pranken door een horrorspektakel op te voeren in het klaslokaal. Oogballen op stokjes, tongen die uit monden worden getrokken door een lopende hand.
Deze herkende ik meteen, vond ik zó gaaf
: Summer School (1987)
Zie hier de betreffende clip!
En is de andere film die je zoekt niet stiekem Ghoulies (1985)?
http://www.toplessrobot.com/Ghoulies-1985-toilet-ghoulie.jpg
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Deze herkende ik meteen, vond ik zó gaaf
: Summer School (1987)
Is hem idd! Thanks! Die andere is hem helaas niet...