• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Hey bubblez.

Geweldig dat is hem volgens mij.

Heel erg bedankt.

Groetjes

taximanhb2

• 2 messages
  • 0 votes

Grappig de film die ik zocht, heet Boot Camp...na verder speurwerk er achtergekomen.

Argyle

• 84 messages
  • 75 votes

In Film > Algemeen > Opzoek naar 2 titels van films:

Hallo, Ik ben al maanden opzoek naar 2 titels van 2 films, Maar ik kom er niet achter, De eerste is een onderzeer film..En nee dit is niet das boot, Deze film gaat over een onderzeer die echt op de bodem blijft, En dat bemanning constant van kamer naar kamer moet verhuizen omdat het water erin loopt Iemand enig idee?

En de tweede film is een horror&Thriller, Zou moeten gaan over zombies of monsters, De film begint als het goed is met een bus vol met gevangenen met oranje outfits aan, En die bus verongelukt en komt op zijn kant terecht, De gevangenen rennen een bos is naar een huis, Waar een familie woont, En die familie veranderen in zombies&Beesten. Iemand enig idee?

Argyle

• 84 messages
  • 75 votes

Hallo, Ik ben al maanden opzoek naar 2 titels van 2 films, Maar ik kom er niet achter, De eerste is een onderzeer film..En nee dit is niet das boot, Deze film gaat over een onderzeer die echt op de bodem blijft, En dat bemanning constant van kamer naar kamer moet verhuizen omdat het water erin loopt Iemand enig idee?

En de tweede film is een horror&Thriller, Zou moeten gaan over zombies of monsters, De film begint als het goed is met een bus vol met gevangenen met oranje outfits aan, En die bus verongelukt en komt op zijn kant terecht, De gevangenen rennen een bos is naar een huis, Waar een familie woont, En die familie veranderen in zombies&Beesten. Iemand enig idee?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Argyle wrote:

De eerste is een onderzeer film..En nee dit is niet das boot, Deze film gaat over een onderzeer die echt op de bodem blijft, En dat bemanning constant van kamer naar kamer moet verhuizen omdat het water erin loopt Iemand enig idee?

Ik denk dat je deze film bedoeld: U-571 (2000)

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

taximanhb2 wrote:

Grappig de film die ik zocht, heet Boot Camp...na verder speurwerk er achtergekomen.

Oh, die ben ik wel tegengekomen in m'n zoektocht, uit 2007? Voldoet niet helemaal aan je beschrijving toch? Vooral het einde niet.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

Argyle wrote:

En de tweede film is een horror&Thriller, Zou moeten gaan over zombies of monsters, De film begint als het goed is met een bus vol met gevangenen met oranje outfits aan...

Chain Reaction (2006)

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

Argyle wrote:

Ik moest meteen denken aan Below (2002).

Hallo, ik zoek een film over een Mexicaanse jongen die wordt gescout voor Newcastle United. Hij heeft in het begin moeite met het harde Engelse voetbal. Er is ook een 2e deel van en dan wordt hij gekocht door Real Madrid en speelt hij samen met oa David Beckham. Iemand enig idee welke films ik bedoel?

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3419 votes

TheManInBlack wrote:

Hallo, ik zoek een film over een Mexicaanse jongen die wordt gescout voor Newcastle United. Hij heeft in het begin moeite met het harde Engelse voetbal. Er is ook een 2e deel van en dan wordt hij gekocht door Real Madrid en speelt hij samen met oa David Beckham. Iemand enig idee welke films ik bedoel?

Nooit gedacht Beckhams 'filmografie' erbij te halen, maar vooruit. Lijkt me Goal! (2005), Goal II: Living the Dream (2007) en Goal! III (2009)

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ja, het is Goal! (2005), zelf ook ooit gezien.

ik zoek een film ook over duikboot men moet heel diep duiken om bommen te ontwijken.

ergens in de films worden de accu,s aan elkaar gekoppeld de kapotte cellen worden overbrugd zodat de strooom weer werkt.

aan het einde ligt de duikboot in de haven. de missie is ten einde.

er valt volgens mij een bom op de duikboot de kaptein gaat samen met het schip ten onder de rest van de bemaning overleeft het. die staan op de wal.

ik zoek nog een film.

vader en zoon moeten vluchten voor een uitbarsting van vulkaan.

ze rijden met de auto door vuur/bosbrand.

men rijdt een berg/grot in. dit is een verstopplek van de kinderen.

op deze manier weten ze te overleven.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

michiel3 wrote:

ik zoek een film ook over duikboot men moet heel diep duiken om bommen te ontwijken.

ergens in de films worden de accu,s aan elkaar gekoppeld de kapotte cellen worden overbrugd zodat de strooom weer werkt.

aan het einde ligt de duikboot in de haven. de missie is ten einde.

er valt volgens mij een bom op de duikboot de kaptein gaat samen met het schip ten onder de rest van de bemaning overleeft het. die staan op de wal.

Dit is Das Boot (1981).

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

michiel3 wrote:

ik zoek nog een film.

vader en zoon moeten vluchten voor een uitbarsting van vulkaan.

ze rijden met de auto door vuur/bosbrand.

men rijdt een berg/grot in. dit is een verstopplek van de kinderen.

op deze manier weten ze te overleven.

Dante's Peak (1997) ?

Bedankt Dying Rose en TornadoEF5! Dat is hem inderdaad!

ja dat is hem bedankt.

ja dat is hem. bedankt.

mouthaan

• 37 messages
  • 2887 votes

Ik ben op zoek naar een thriller/horror die ik enkele jaren geleden heb gezien. Denk zo rond 2010 ongeveer. Het gaat om een groep mensen die in een lab zijn en worden aangevallen door geesten via spiegels of glazen wanden(?) De enige manier waarop zij deze geesten kunnen zien is als zij een bril opzetten. Ik herinner me een scene waarbij een man de bril opzette en met een honkbal knuppel de geest wilde neerknuppelen. Hoop dat het zo duidelijk is

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

mouthaan wrote:

Ik ben op zoek naar een thriller/horror die ik enkele jaren geleden heb gezien. Denk zo rond 2010 ongeveer. Het gaat om een groep mensen die in een lab zijn en worden aangevallen door geesten via spiegels of glazen wanden(?) De enige manier waarop zij deze geesten kunnen zien is als zij een bril opzetten. Ik herinner me een scene waarbij een man de bril opzette en met een honkbal knuppel de geest wilde neerknuppelen. Hoop dat het zo duidelijk is

Thir13en Ghosts (2001)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Zou misschien ook nog Mirrors (2008) kunnen zijn. En anders is het een leuke aanrader.

mouthaan

• 37 messages
  • 2887 votes

Bedankt Bubblez Dat was de film die ik zocht!

In Film > Overige films > Ik zoek een oude tekenfilm:

Hoi! Ik ben al een paar dagen op zoek naar een film die ik vroeger heel vaak keek. Het was een tekenfilm met een meisje dat (geloof ik) in een paleis woonde. Ze kreeg vogeltjes die konden praten. Verder kan ik me er weinig van herinneren. Heeft iemand een idee welke film dit is?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Chantalx wrote:

In Film > Overige films > Ik zoek een oude tekenfilm:

Hoi! Ik ben al een paar dagen op zoek naar een film die ik vroeger heel vaak keek. Het was een tekenfilm met een meisje dat (geloof ik) in een paleis woonde. Ze kreeg vogeltjes die konden praten. Verder kan ik me er weinig van herinneren. Heeft iemand een idee welke film dit is?

Mischien deze?: Le Roi et l'Oiseau (1980)

Nee dat is hem niet... Volgens mij kreeg het meisje dan eieren waar die vogeltjes uit kwamen.

Ik heb hem al gevonden!

enchanted tales anastasia

ik zoek een film.

een groep mensen van het leger 1 of 2 squad lopen door de jungle.

door een soort ravijn. ze worden allemaal afgeschoten op een paar na.

of die komen later. die paar die later komen of het overleven.

gaan wraak nemen ze schieten de vijand overhoop.

welke film is dit ?

Tessa85

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi! Ergens in juni heb ik een trailer gezien in de bioscoop (filmhuis) en ik weet de naam van de film niet meer..

Het gaat over een man die na een werkdag niet thuiskomt bij zijn gezin maar in het huis er tegenover gaat wonen. Zonder dat zijn familie weet waar hij is "observeert" hij zijn vrouw en kinderen om te zien hoe hun leven verder gaat zonder hem.

Ik zou de film graag willen zien maar het is me nog niet gelukt hem te vinden! Wie weet hoe de film heet die ik bedoel?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Tessa85 wrote:

Het gaat over een man die na een werkdag niet thuiskomt bij zijn gezin maar in het huis er tegenover gaat wonen. Zonder dat zijn familie weet waar hij is "observeert" hij zijn vrouw en kinderen

Dat klinkt als Wakefield (2016) ?

Tessa85

• 2 messages
  • 0 votes

Norma

Ja, dat is hem!

Dank je wel!

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

hallo ik ben opzoek naar een film die denk ik ergens eind de jaren 80 op ons af is gekomen.

Het is een horror avonturenfilm met jonge kinderen in een huis vol monsters ik denk dat ze vanonder bed komen en ik herinner me ook iets in de tuin ofzo. Het was omdat ik net op Netflix Aliens in the attic zag passeren dat ik er moest aan denken

Maar ok als iemand meer weet let me know

Thanks guys and girls

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

[quote]

(quote)

Intussen all gevonden het was The Gate (1987)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.