• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

In De Site > Gebruikers > Hallo ik ben op zoek naar een film:

Hallo

Ik ben opzoek naar een film waar een man op uitzending gaat en dan terug komt.

En dan in een droom of hij was dronken weer denkt dat die in de oorlog is en zen familie hem vinden in de tuin een gat te graven.

Dit is het enige wat ik er van herinner

Groet Stefano

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

Sfclorello wrote:

In De Site > Gebruikers > Hallo ik ben op zoek naar een film:

Ik ben opzoek naar een film waar een man op uitzending gaat en dan terug komt.

En dan in een droom of hij was dronken weer denkt dat die in de oorlog is en zen familie hem vinden in de tuin een gat te graven.

Stop-Loss (2008)

robsdam

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi,

Ik ben op zoek naar een film,waarvan ik eigenlijk niet zoveel meer weet.

Enigste wat ik nog weet is dat het gaat over parallelle dimensies en eindigt dat een man en vrouw zich eigen in dezelfde ruimte bevinden,je raad het al ,maar wel in andere dimensie( of tijd)....

Lekker duidelijk ik weet het ,maar wie helpt mij op weg.......

greetzzzzz

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

robsdam wrote:

Hoi,

Enigste wat ik nog weet is dat het gaat over parallelle dimensies en eindigt dat een man en vrouw zich eigen in dezelfde ruimte bevinden,je raad het al ,maar wel in andere dimensie( of tijd)....

greetzzzzz

Insidious (2010) ?

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

robsdam wrote:

Hoi,

greetzzzzz

Ik moest denken aan The Lake House (2006)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Of misschien Coherence (2013)?

robsdam

• 2 messages
  • 0 votes

Ga ze checken...thnxxx

michiel3

• 16 messages
  • 0 votes

ik zoek een film een persoon wordt wakker in het ziekenhuis.

de wereld is verlaten er is helemaal niemand.

ik weet niet of er monsters/zombies inzitten.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

michiel3 wrote:

ik zoek een film een persoon wordt wakker in het ziekenhuis.

de wereld is verlaten er is helemaal niemand.

ik weet niet of er monsters/zombies inzitten.

28 Days Later... (2002)

michiel3

• 16 messages
  • 0 votes

ja dat is hem bedankt.

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Oke dames en heren, dit is een moeilijke. Ik zoek een vechtfilm voor mijn moeder (vermoedelijk Amerikaans of Brits) van voor 1992. Er wordt gevochten zonder handschoenen, de hoofdacteur heeft voornamelijk een boksstijl en qua uiterlijk is die blank met (kort) donker haar. Met name vanwege het feit dat er zonder handschoenen gevochten wordt heb ik al behoorlijk wat boksfilms kunnen uitsluiten. Het kan dus best zijn dat de gevechten 'underground' waren.

Bovendien was het niet een komedie of iets dergelijks, het was wel echt een vrij serieuze film. Ze vond de hoofdacteur best knap overigens...dus dat. Ook kan ze niet herrineren dat ze de hoofdacteur in een andere film gezien heeft...vrij obscuur allemaal maargoed! Ik dacht aan een film van Mickey Rourke maar hem kent ze wel als acteur. Dus de grote namen van Hollywood toendertijd kent ze wel denk ik. Eigenlijk denk ik dus dat het helemaal geen Amerikaanse/Britse film was, wellicht Frans ofzo. Het kan allemaal. Ze keek het in de Sovjet-Unie met een Russische dub dus ze weet niet meer wat de originele taal was in de film.

The Big Man (1990) heb ik al kunnen uitsluiten, dat was het niet helaas. Vermoedelijk moet ik denken aan een film die gemaakt is tussen 1988 en 1992.

Edit:

Het is ook geen Van Damme film trouwens haha.

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

hallo,

ik ben op zoek naar de titel van een sci-fi film, zit nu aen flux te kijken dacht aan deze film. Een courier komt op een motor aan rijden bij een grote betonnen muur en wordt eerst helemaal gescreend . Zij is een undercover van te resistants. Ze moet iets wat naar ik mij herinner een witte hardcover backpack is.

Als zij weg is komt de echte courrier aan.

Ze gaat naa een bevriende wetenschapper, er blijkt een kind in te zitte.

Ze vlucht naar een kamp waar the outcast in dozen enz leeft.

Denk zo wel voldoende

was dit ook de film waarin grote rone zwarte ballen binnenrollen, en daar ziite gewapende opstandelingen in, maar is een val. speelt zich af in een grote ruimte vol zware grote zuile

wie o wie

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

sorry voor de typefouten toetsen bord probleem

Collins

• 7294 messages
  • 4311 votes

Majestics

Wel wat ouder en bovendien Amerikaans, maar doet me denken aan Hard Times (1975)

michiel3

• 16 messages
  • 0 votes

ik zoek een film.

het begint met een gijzeling in een bus.

het gaat over soldaten welke machines/mensen zijn welke niet stuk kunnen.

1 soldaat wordt slecht. aan het einde van de film deze wordt

verneittigd door hem in een hakselaar te gooien.

(waarschijnlijk verliezen ze de controle over deze soldaat)

maar het is geen robocop geen terminator en ook niet the matrix.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

universal soldier???????

michiel3

• 16 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

universal soldier???????

ja dat is hem. bedankt

(ik kon gewoon niet meer op de naam komen)

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

geen dank

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

iemand voor mijn sci-fi film zie het zo voor me, maar weet ook geen acteurs meer

schiet mij er nog één te binnen sci-fi in een tijd, dat alle oude dingen die mensen emotioneel treffen, als boeken, dieren, schilderijen oude platen en muziek enz verboden zijn. Ook moeeten ze verplicht een middel innemen, wat ze emotoeloss houd innemen, dat wordt dan via grot schermen gemeld en dan neem iedereen het in. Die mensen verzamelen vaak in verborgen kamers oude lampen platen en andere zaken die verboden zijn. Er wordt door units gejaagd op deze mensen, vaak met geweld en alles wordt vernietigd. Tot één van de chefs van zo'n unit die elixer ook nie meer neemt en tijdens een inval een boek in zijn zak stopt. Hij vind ook een hond die hij meesmokkeld einde van de film is er een gevechtsscene met zwaarden waar hij de bewkwers uitschaleld en daarna de dictator.

sorry maar er vallen steeds letters weg met dit laptop toetsenbord.

alvast bedanktt

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

michiel3 wrote:

(quote)

ja dat is hem. bedankt

(ik kon gewoon niet meer op de naam komen)

Ja die ken ik, zie mijn 2 vragen. zie het voor me, maar de titel ajh wat was het toch,haha

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

morvan wrote:

schiet mij er nog één te binnen sci-fi in een tijd, dat alle oude dingen die mensen emotioneel treffen, als boeken, dieren, schilderijen oude platen en muziek enz verboden zijn...

Equilibrium (2002)

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

morvan wrote:

hallo,

ik ben op zoek naar de titel van een sci-fi film, zit nu aen flux te kijken dacht aan deze film. Een courier komt op een motor aan rijden bij een grote betonnen muur en wordt eerst helemaal gescreend . Zij is een undercover van te resistants. Ze moet iets wat naar ik mij herinner een witte hardcover backpack is.

Als zij weg is komt de echte courrier aan.

Ze gaat naa een bevriende wetenschapper, er blijkt een kind in te zitte.

Ze vlucht naar een kamp waar the outcast in dozen enz leeft.

Denk zo wel voldoende

was dit ook de film waarin grote rone zwarte ballen binnenrollen, en daar ziite gewapende opstandelingen in, maar is een val. speelt zich af in een grote ruimte vol zware grote zuile

wie o wie

Ultraviolet (2006)

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

en dan zie je hem en dan Oh ja

hartelijke dank en goed weekend

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

dacht eerst nee, die heb ik pas gezien, maar je hebt gelijk, die andere die ik bedoelde was milla als huurmoordenaar met dat huis aan een meer,.........................ehh, jaja

bedankt en fijn weekend ik kan weer films kijken

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hallo,

graag wat hulp.

ik ging The gift zitten kijken, maar had een andere in gedachte.

Een man is in een hotel en bij het uitboeken krijgt hij een pakje met een mobiel.

Dan krijgt hij een goede aanbieding van het hotel en blijft, gaat naar de speelautomaten en krijgt opdracht via die telefoon om een bepaalde machine te spelen, maar daar staat een vrouw hij betaalt haar om weg te gaan, vervolgens wint hij de jackpot en elke keer krijg t hij betere aan biedingen, dan komt de beveiliging achter hem aan.

Er zijn meer mensen die een telefoon krijgen, maar komen alle om het leven, .............................. bla bla

Het eindigd met een super computer, die ergens in een verlaten hal, die opgestart isalles te weeg brengt en moet vernietigd worden.

Genoeg???

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

morvan wrote:

Hallo,

graag wat hulp.

Echelon Conspiracy (2009) ?

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

nee,

maar wel een aanrader om te kijken,

bedankt en volgende poging

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Sorry, je had toch gelijk.

maar welke conspiracy bedoelde ik dan??

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.