• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Ik ben op zoek naar een film die over een bruute oorlor gaat en alle dorpen worden veroverd door een soort bende of piraaten en het begin gaat over een moeder die haar dochter achter een deur verstopt om haar te beschermen maar zelf word ze op een bruute manier vermoord

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Ik zoek een Franse film waar ik net de trailer van heb gezien in de bioscoop, maar de titel nwt gemist heb. Het gaat over een blinde vrouw en een man die doet alsof hij blind is, ofwel om haar hart te winnen of dat hij een uitdaging kreeg van haar. Maar ik heb de reden waarom.niet goed begrepen uit de trailer.

De film zag me er zowel ontroerend als best leuk uit. Kan iemand me helpen? De film.moet nog uitkomen.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

ibendb wrote:

Het gaat over een blinde vrouw en een man die doet alsof hij blind is

Misschien La Prunelle de Mes Yeux (2016) ?

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Exact! Dank je wel!

In Film > Overige films > op zoek naar film:

Hallo Iedereen,

ben op zoek naar een film, maar heb geen idee wat de filmtitel is

kunnen jullie misschien mij helpen

probeer het zoveel mogelijk te omschrijven

het gaat over 2 gezinnen die bij elkaar gaan wonen, het zijn 2 grote gezinnen, het ene gezin heeft een vader die uit het leger komt

zover ik kan terug denken gingen die 2 grote gezinnen in een huis met een vuurtoren wonen, volgens mij stond dat ook op de voorkant van de film

hoop dat ik genoeg info heb gegeven anders hoor ik het wel

ben benieuwd of er iemand weet welke film dit kan zijn

alvast bedankt voor het meedenken

Ik zoek een film waarbij een man heel erg goed kan stelen samen met zijn vriendin, Later gaan ze uit elkaar en komen ze elkaar weer tegen. Dit is het enige wat ik nog van deze film weet.

Wie kan me helpen?

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

m.artijn_ wrote:

Ik zoek een film waarbij een man heel erg goed kan stelen samen met zijn vriendin, Later gaan ze uit elkaar en komen ze elkaar weer tegen. Dit is het enige wat ik nog van deze film weet.

Wie kan me helpen?

Focus

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

juniormovie wrote:

In Film > Overige films > op zoek naar film:

ben op zoek naar een film

Yours, Mine and Ours (2005)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Snitch (2013), zegt Google na een niet al te moeilijke zoekopdracht.

Bedankt Zwolle!

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

Ik zoek een soort horror film,

Best oud zwart wit maar dat weet ik niet keer zeker .

Over een man op een groot eiland en later komen er allemaal beesten meestal insecten die enorm groot waren geworden.

De film is me bijgebleven omdat het het heel wat tientallen jaren oud was maar de effecten waren erg knap gedaan.

Earth

• 862 messages
  • 375 votes

Ik zoek een Franse(?) film jaren 60/70 waarin overvallers/criminelen worden bevrijd omdat er een gat in de onderkant van het busje wordt gezaagd.

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

dat zou hem best eens kunnen zijn,,thanx

RaDer

• 1 messages
  • 0 votes

Ik zoek een film, maar geen idee welke acteurs alleen een beschrijving:

Een rijk koppel waarvan de vrouw terminaal ziek is willen toch nog een kind. De man mag met een andere vrouw naar bed om haar zwanger te maken. Na de geboorte van de baby voedt het koppel de baby op als hun eigen kind. Nadat de vrouw sterft komt de biologische moeder bij de man wonen om mee te helpen met de opvoeding van het kind. Maar dat mag niet weten dat zij de echte moeder is. Als het kind bijna verdrinkt kan de vrouw echter niet meer zwijgen en bekent dat zij de echte moeder is.

Hoi,

Ik ben opzoek naar de naam van een tekenfilm over muizen/ratten. Het is al heel lang geleden dat ik deze film heb gezien dus ik hoop dat ik het me nog goed herinner. Helaas weet ik van het middenstuk echt bijna niets meer.

De film begint heel leuk met twee muizen (broer en zus misschien?). Een van hen wordt ontvoerd in een kooi en ze zien elkaar dus nooit meer.

Dan gaat de muis om een of andere reden op reis, of is genoodzaakt te reizen en komt andere dieren tegen, beleeft aantal avonturen en eindigt dan in een experimenteel lab?? Komt erachter dat dit lab gerund wordt door de ontvoerde broer die is gehersenspoeld? Volgens mij eindigt de film met dat het lab in vuur en vlam staat en dat alle dieren gered worden.

Het is niet heel veel info, maar ik hoop dat iemand me kan helpen!

Hallo! Wie o wie kan mij helpen aan een titel.

Het gaat om een Amerikaanse film over een man die al hotelmanager een relatie krijg met een persooneelslid (een vrouw). Hij woont samen met een andere man en komt eten bij de vrouw en haar man (streng christelijk). De relatie met de vrouw loopt verder op - ze ontmoeten elkaar stiekem in lege hotelkamers, de man komt erachter. Hij dwingt de hoofdrolspeler een keuze te maken; óf de vrouw, of hijzelf mag slechts in leven blijven. De film is niet helemaal chronologisch, we zien de hoofdrolspeler door de hele film heen op het dak (daar moet hij vanaf springen) zijn verhaal vertellen aan een donkere politieman. Ook diens privéleven komt aan bod in de film. De film is van het afgelopen decennium, ik schat een jaar of 5 oud.

Vanwege een interessante discussie over god en religie in de film wilde ik nog eens kijken....maar ik weet geen enkel detail (naam acteur, wat dan ook) waarmee ik de film kan terugvinden.

Grandioos tof als je het herkent en mij weet te vertellen wat de titel is!!!

groet,

Hilbert

Hallo, ik ben al 2 weken op zoek naar een film, maar ik vind hem echt niet.

Dit is het verhaal; in het begin van de film zit een gezin met 2 kinderen aan de zee.

Vervolgens verdwijnt 1 kind (Alice) spoorloos. De ouders dachten dat ze verdronken was, maar ze was eigenlijk door een man en vrouw ontvoerd. Pas na 18 jaar herkent de moeder haar kind op straat en ze doet er alles aan om te bewijzen dat het haar kind is. Ik ken het verhaal niet meer zo goed, op het einde gaat er wel een vrouw dood (de vrouw die het kind had ontvoerd).

Herkent iemand deze film?

De film was voor 2008. Het exacte jaar ken ik niet.

Alvast bedankt!!

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Hilbert1981 wrote:

Hallo! Wie o wie kan mij helpen aan een titel.

The Ledge (2011)

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Marithelisa wrote:

Hoi,

Ik ben opzoek naar de naam van een tekenfilm over muizen/ratten.

The Secret of NIMH 2: Timmy to the Rescue (1998)

Yep, dat is ém. Ik zie nu dat het met Liv Tyler was, die ken ik toch wel een beetje...niet herkend bij het zien van de film. I owe you one...great thanks Bubblez!

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Ik zoek een film die ik ooit op Videoland gezien heb. Het was een Horror film met een aantal vrienden waaronder een stripper op een avond in aanmerking kwamen met een politie agent die vervolgens (volgens mij) 2 van het groepje ontvoerde. De politieman zijn gezin at mensen volgens mij en het was een pittig gore film maar ik kom niet op de naam en zou hem graag nog een keer willen zien.

Iemand die me kan helpen?

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

n00r wrote:

Ik zoek een film...

The Hills Have Eyes (2006) ?

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

n00r wrote:

Ik zoek een film...?

In de film The Texas Chainsaw Massacre (2003), blijkt de sheriff uiteindelijk tot "de daders" te behoren. Zoek je deze?

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Bubblez wrote:

(quote)

In de film The Texas Chainsaw Massacre (2003), blijkt de sheriff uiteindelijk tot "de daders" te behoren. Zoek je deze?

Nee ook niet. Is een niet zo bekende film. TCM is wel een goede!

Hallo

Ik heb eens een film gezien echt al ffjes geleden weet de titel echt niet meer

Het gaat eig over een meisje en ze wil haar eigen bakkerijtje openen en heeft een huis gekocht en toevallig heeft een man dat ook gekocht en ze kunnen elkaar niet uistaan in het begin maar daarna worden ze verliefd enz

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Lollymolly wrote:

Hallo

Ik heb eens een film gezien echt al ffjes geleden weet de titel echt niet meer

A Christmas Reunion (2015) ?

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Beste filmliefhebbers

Ik ben opzoek naar een film waar er dit jaar een trailer van uitgekomen is !

Ik weet niet of de film zelf al uit is.

Als ik een trailer bekijk is dat enkel de eerste 30sec dus veel kan ik er niet over vertellen.

Het gaat over een Horror film die zich afspeelt in een bos ergens begin 1900 als ik me niet vergis.

Op het eerste zicht zag het er een vrij simpel maar huiverwekkende film uit met een kleine cast.

Ik weet dat het niet veel is maar ik denk dat de Horror fans deze trailer zich wel kunnen herinneren en hopelijk ook de titel.

Alvast bedankt

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.