• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

nee dat is hem niet bubbelz

weet iemadn anders watde titel is vn de film wnt ben al ff hopeloos opzoek

YSV

• 65 messages
  • 58 votes

Ik ben op zoek naar een (Amerikaanse ) film , waarvan ik de titel niet meer weet en ook niet meer welke acteurs er in spelen. Film is ouder dan 10 jaar dacht ik.

De filmlijn is: een man duikt met zijn kind onder na huiselijk geweld door zijn vrouw. Hij belandt in een netwerk die normaal alleen vrouwen helpt onder te duiken. Ik dacht ook dat het waargebeurd was. Kennen jullie deze film/titel?

MVFD

• 1 messages
  • 0 votes

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar de titel van een film die in lang geleden heb gezien.

Ik heb een vage beschrijving:

Gaat over een jongen (tiener) die ruzie heeft op school met een bende en in elkaar geslaan word.

De jongen zit met gezwollen gezicht thuis en gaat in soort van coma en moet nadien terug leren wandelen etc.

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Ik zoek de titel van een (denk ik) sf-horror film uit de VS. Vermoedelijk 1 uit de jaren 90 maar ik kan het me niet exact herrineren.

Het gaat over dat een buitenaardse levensvorm een mens kan infiltreren en controleren. Als het goed is gaat een groep mensen dan naar een andere planeet of in ieder geval een andere locatie om dit verschijnsel op te sporen. Er is een scene dat ze een verdwaald kind tegenkomen in de sneeuw ofzo en uiteindelijk blijkt dat dit kind ook bezeten was door deze buitenaardse levensvorm. Over het algemeen is het ook een redelijk donkere film volgens mij. Ik heb al een aantal sf-horror lijsten bekeken op IMDB maar deze film zat er naar mijn gevoel niet bij. Zo'n verhaal is al vaak gedaan maar wellicht herrinert iemand zich de specifieke scene met het kind.

Het zou ook misschien kunnen dat deze buitenaardse levensvorm meerdere levels heeft en dat de hoogste level de vorm is die zich in een mens kan infiltreren.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Majestics wrote:

Ik zoek de titel van een (denk ik) sf-horror film uit de VS. Vermoedelijk 1 uit de jaren 90 maar ik kan het me niet exact herrineren.

Het gaat over dat een buitenaardse levensvorm een mens kan infiltreren en controleren. Als het goed is gaat een groep mensen dan naar een andere planeet of in ieder geval een andere locatie om dit verschijnsel op te sporen. Er is een scene dat ze een verdwaald kind tegenkomen in de sneeuw ofzo en uiteindelijk blijkt dat dit kind ook bezeten was door deze buitenaardse levensvorm. Over het algemeen is het ook een redelijk donkere film volgens mij. Ik heb al een aantal sf-horror lijsten bekeken op IMDB maar deze film zat er naar mijn gevoel niet bij. Zo'n verhaal is al vaak gedaan maar wellicht herrinert iemand zich de specifieke scene met het kind.

Het zou ook misschien kunnen dat deze buitenaardse levensvorm meerdere levels heeft en dat de hoogste level de vorm is die zich in een mens kan infiltreren.

Screamers (1995) - MovieMeter.nl

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Haha, dat is hem! Heel cool dat je dat wist, dank je.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Majestics wrote:

Haha, dat is hem! Heel cool dat je dat wist, dank je.

Graag gedaan

Deel twee, Screamers: The Hunting (2009), is anders ook aardig te pruimen.

Ik zoek een film waarbij een jongen terug komt van de oorlog om de vriendin van zijn beste overleden vriend te bezoeken. Ze krijgen en relatie en zij kwam er achter dat hij zijn beste vriend was

MVFD wrote:

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar de titel van een film die in lang geleden heb gezien.

Ik heb een vage beschrijving:

Gaat over een jongen (tiener) die ruzie heeft op school met een bende en in elkaar geslaan word.

De jongen zit met gezwollen gezicht thuis en gaat in soort van coma en moet nadien terug leren wandelen etc.

The invisible heet ie

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Amboergonje wrote:

Ik zoek een film waarbij een jongen terug komt van de oorlog om de vriendin van zijn beste overleden vriend te bezoeken. Ze krijgen en relatie en zij kwam er achter dat hij zijn beste vriend was

The Lucky One (2012) ?

MelanyH

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > waargebeurde film niet te vinden:

Het verhaal gaat over een man en een vrouw die trouwen en een kind krijgen. De vader speelt een extreem psychisch spel met haar waardoor de familie en vrienden gaan geloven dat zij psychisch niet in staat is om voor het kind te zorgen. het gaat zelfs zo ver dat de vrouw aan zich zelf enorm gaat twijfelen. uit eindelijk wordt ze opgenomen in een psychiatrische instelling en weg gehouden bij haar kind omdat ze gevaarlijk zou zijn. later komen ze er achter dat de vader alles wat er gebeurd was met het kind in scene had gezet.

Het is een film over Narcisme en gas lighting.

Maar het was een kleuren film dus gas lighting is niet de film die ik zoek.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

MelanyH wrote:

In Film > Algemeen > waargebeurde film niet te vinden:

Het verhaal gaat over een man en een vrouw die trouwen en een kind krijgen. De vader speelt een extreem psychisch spel...

Unstable (2009)?

MG85

• 4 messages
  • 6 votes

Hoi filmkenners,

Ik ben al heel lang opzoek naar een film , waarschijnlijk een franse speelfilm begin jaren 2000 (tot 2003) of misschien eind jaren 90..

Het verhaal ging ongeveer zo: Er was een gezin (Mam, pap, broer, zus) waarvan het jongste jongetje/broertje opeens verdwijnt.. Na jaren komt er een jongeman die beweert het verdwenen broertje te zijn... ik weet nog dat hij een moedervlek laat zien aan zijn zus waardoor zij gelooft dat hij het echt is,, maar uiteindelijk blijkt dat het broertje direct na verdwijning vermoord is door de buurman en begraven in de kelder van de woning van de buurman. volgens mij krijgen zus en nep broer ook iets van sexuele gevoelens voor elkaar.. ik vond het een vage film maar is me tot de dag van vandaag bijgebleven.. Iemand?! Groetjes Meral

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

MG85 wrote:

Hoi filmkenners,

Voldoet niet aan de genoemde kenmerken, maar de beschrijving lijkt heel erg op The Imposter.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

MG85 wrote:

Ik ben al heel lang opzoek naar een film...

Of The Chameleon (2010) ?

Katniss

• 75 messages
  • 13 votes

Ik ben op zoek naar een film waarbij Denzel washington wordt gevangen en wordt gedrogeerd. Daarna wordt hij verkracht door een ingehuurde hoer die hem een soa geeft. Het gaat over de vijand hem te slim af. Geen idee of het kat en muis spel was of agent was..

Katniss

• 75 messages
  • 13 votes

Ik ben ook op zoek naar een film waarbij een vrouw zich verstopt achter de spiegel bij haar vriend en zogenaamd had uitgemaakt. (Denk ik) ze lette dan op hem door de spiegel en daar kon ze niet meer uit komen. Haar vriend ging verder met zijn leven en zij zag alles gebeuren..

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Katniss wrote:

Ik ben ook op zoek naar een film waarbij een vrouw zich verstopt achter de spiegel bij haar vriend en zogenaamd had uitgemaakt. (Denk ik) ze lette dan op hem door de spiegel en daar kon ze niet meer uit komen. Haar vriend ging verder met zijn leven en zij zag alles gebeuren..

Dat is volgens mij La Cara Oculta (2011)

Katniss

• 75 messages
  • 13 votes

Yes! The hidden face. Thanx!

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Katniss wrote:

Ik ben op zoek naar een film waarbij Denzel washington wordt gevangen en wordt gedrogeerd. Daarna wordt hij verkracht door een ingehuurde hoer die hem een soa geeft. Het gaat over de vijand hem te slim af. Geen idee of het kat en muis spel was of agent was..

Ricochet (1991) gok ik.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Amboergonje wrote:

zijn beste overleden vriend

Een wedstrijd wie het best overlijd?

Katniss

• 75 messages
  • 13 votes

Left4Dead wrote:

(quote)

Een wedstrijd wie het best overlijd?

Hahah ik d8: ik mag wel fouten maken haha

MG85

• 4 messages
  • 6 votes

[quote]skinny_tie wrote:

(quote)
Voldoet niet aan de genoemde kenmerken, maar de beschrijving lijkt heel erg op
(quote)

Helaas...film is te nieuw.. ik was 18 toen ik de film zag op RTL 4 (speelfilm) en nu ben ik 32.. dus kan em niet zijn , maar toch bedankt voor je antwoord

MG85

• 4 messages
  • 6 votes

Nee helaas is de Chameleon & the Imposter te nieuw en te Amerikaans.. Dit verhaal is speeld zich af in een zandachtige sobere omgeving en er wordt geen Engels gesproken.. het is vast een onbekende en slechte film haha

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

MG85 wrote:

Hoi filmkenners,

Ik ben al heel lang opzoek naar een film , waarschijnlijk een franse speelfilm begin jaren 2000 (tot 2003) of misschien eind jaren 90..

Het verhaal ging ongeveer zo: Er was een gezin (Mam, pap, broer, zus) waarvan het jongste jongetje/broertje opeens verdwijnt.. Na jaren komt er een jongeman die beweert het verdwenen broertje te zijn... ik weet nog dat hij een moedervlek laat zien aan zijn zus waardoor zij gelooft dat hij het echt is,, maar uiteindelijk blijkt dat het broertje direct na verdwijning vermoord is door de buurman en begraven in de kelder van de woning van de buurman. volgens mij krijgen zus en nep broer ook iets van sexuele gevoelens voor elkaar.. ik vond het een vage film maar is me tot de dag van vandaag bijgebleven.. Iemand?! Groetjes Meral

Is het wellicht Olivier, Olivier (1992)?

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hallo

wat is de titel van deze film youtube.com/watch?v=qQ320RKxgVY

wil hem normaal kijken, heb hem, maar ff niet de titel, heb er te veel

thanks

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.