• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.154 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Wataru

• 279 messages
  • 785 votes

morvan, Ik heb er even een klikbare link van gemaakt: YouTube link

Wataru

• 279 messages
  • 785 votes

Volgens mij is het deze: The Marine (2006) - MovieMeter.nl

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Wataru wrote:

morvan, Ik heb er even een klikbare link van gemaakt: YouTube link

ehhhh, ja die had ik ook, wist alleen niet of ik een actieve link mocht plaatsen.

Zoek de titel, daar ik hem origineel wil kijken, ben alleen de titel vergeten, dus dat is het enige wat ik zoek, de titel

thanks

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

je was me net voor, bedankt

Was volgens mij inderdaad de titel.

Ga hem zoeken, als het een andere is meldt ik me weer, anders mijn dank

Wataru

• 279 messages
  • 785 votes

Graag gedaan, morvan!

Hier nog even de IMDb-link voor je: The Marine (2006) - IMDb.

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Helaas was hem niet, ik keek overigens naar the Marine 2, daar de film die ik zoek uit 2016 is, geloof ik.

Verder ideeën, of de acteur, komt me zo bekend voor alleen, ik en namen ;-(

In Film > Overige films > Ik zoek een film/serie:

Ik zoek een film wat gaat over een vermist meisje.

Twee ambulance chauffeurs hebben haar voorbhet laatst gezien. Uiteindelijk blijkt de sheriff van de stad haar ontvoerd te hebben en heeft haar jaren lang opgesloten in zijn huis. Zij heeft ook een zoon van hem.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Lindapronk wrote:

Twee ambulance chauffeurs hebben haar voorbhet laatst gezien. Uiteindelijk blijkt de sheriff van de stad haar ontvoerd te hebben en heeft haar jaren lang opgesloten in zijn huis. Zij heeft ook een zoon van hem.

The Keeper (2004) misschien?

Ik zoek de titel van een duitse film die ik jaren geleden gezien heb. Volgens mij is het een wat oudere film.

Het gaat over een man waarvan anderen denken dat hij 'gek' of niet niet goed bij zijn verstand is. Men zoekt naar aanwijzingen in het gedrag van de man maar ze kunnen niks vinden. Aan het eind van de film gaat de man dood en gaat men de hersens onderzoeken om te zien of er iets raars in zit. Maar ook hier wordt niks gevonden. Moraal: niet de man blijkt gek te zijn maar diegenen die hem hiervoor uitmaakten.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

morvan wrote:

(quote)

Helaas was hem niet, ik keek overigens naar the Marine 2, daar de film die ik zoek uit 2016 is, geloof ik.

Verder ideeën, of de acteur, komt me zo bekend voor alleen, ik en namen ;-(

The Marine 4: Moving Target (2015)

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Zoals bij het filmpje op YouTube staat is het niet The Marine Maar The Marines

The Marines (TV Movie 2006) - IMDb

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Gonzo8000 wrote:

Zoals bij het filmpje op YouTube staat is het niet The Marine Maar The Marines

The Marines (TV Movie 2006) - IMDb

Heb jij dan wel de goede video gekeken? Wat er staat is dit: Action Movies 2016 full Movie English ❀ Action Crime Movies 2016 Full Movie Hollywood - Super Spy

Jij linkt naar een documentaire, terwijl dit zoals ik al aangaf The Marine 4: Moving Target (2015) is. De acteur in de hoofdrol is wrestler Mike 'the Miz ' Mizanin en hij moet een dame beschermen die met een vliegtuig wordt gebracht. Vervolgens moet hij met haar op de vlucht en gaan ze daarom de bossen in. morvan dit is de film die je zoekt waarbij Wataru die youtubelink heeft geplaatst nadat jij er een verwijzing van had gemaakt.

axf

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > ik zoek een film:

ik zoek een actiefilm, die zich afspeeld in de toekomst.

een man is bezig met een apparaat en sochtends als hij wakker word met een vrouw word er een inval gedaan door een bende en de vrouw waar hij langs wakker werd die hoord bij hun.

hij probeerd hun steeds te slim af te zijn maar als hij dood gaat komt hij door een soort dynamo machine in een tijdloop en beleeft hij die dag steeds opnieuw en hij is de enigste die zich dat kan herrinneren tot na een aantal keer het te hebben beleefd een van de invallers het ook door heeft. uiteindelijk draait het om een code die ze willen en de machine

weet iemand hoe deze film heet ?

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

axf wrote:

ARQ (2016)

MG85

• 4 messages
  • 6 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Is het wellicht Olivier, Olivier (1992)?

ook niet helaas , but thx!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

axf wrote:

In Film > Overige films > ik zoek een film:

een man is bezig met een apparaat en sochtends als hij wakker word met een vrouw word er een inval gedaan door een bende en de vrouw waar hij langs wakker werd die hoord bij hun.

hij probeerd hun steeds te slim af te zijn maar als hij dood gaat komt hij door een soort dynamo machine in een tijdloop en beleeft hij die dag steeds opnieuw en hij is de enigste die zich dat kan herrinneren tot na een aantal keer het te hebben beleefd een van de invallers het ook door heeft. uiteindelijk draait het om een code die ze willen en de machine

weet iemand hoe deze film heet ?

ARQ (2016)?

Waardeloze film overigens.

Ik zoek een dramafilm, met dat gaat over een (puber)meisje die veel alleen in haar slaapkamer is (omdat ze ziek is, denk ik). Er is een jongen die met haar moet omgaan, volgens mij van zijn ouders en uiteindelijk worden ze (uiteraard) vrienden. Zij heeft iets met boeken of een boek en op het einde heeft ze in haar slaapkamer een figuurtje uit een boek op haar muren getekend? Het is al een oudere film.

Het is niet The Fault in our stars of The Perks of being a wallflower.

Kan iemand mij helpen met deze onduidelijke zoektocht ^_^

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

siemsalabiem wrote:

Ik zoek een dramafilm, met dat gaat over een (puber)meisje die veel alleen in haar slaapkamer is (omdat ze ziek is, denk ik). Er is een jongen die met haar moet omgaan, volgens mij van zijn ouders en uiteindelijk worden ze (uiteraard) vrienden. Zij heeft iets met boeken of een boek en op het einde heeft ze in haar slaapkamer een figuurtje uit een boek op haar muren getekend? Het is al een oudere film.

Het is niet The Fault in our stars of The Perks of being a wallflower.

Kan iemand mij helpen met deze onduidelijke zoektocht ^_^

Vooral het begin van je omschrijving klinkt heel erg als Me and Earl and the Dying Girl (2015), ook de rest zou kunnen passen met wat andere details (een film op de muur ipv een figuurtje uit een boek).

Edit: dat van een figuur op de muur zou ook zomaar kunnen kloppen, de film staat me niet meer in detail bij.

Vooral het begin van je omschrijving klinkt heel erg als Me and Earl and the Dying Girl (2015), ook de rest zou kunnen passen met wat andere details (een film op de muur ipv een figuurtje uit een boek).

Edit: dat van een figuur op de muur zou ook zomaar kunnen kloppen, de film staat me niet meer in detail bij. [/quote]

Vele malen dank, klopt als een bus!

Nala-R

• 6 messages
  • 0 votes

Ik zoek de titel van een film, hij is al wat ouder, denk zeker 10 jaar geleden gemaakt.

Het is een avontuurlijke film, ik herinner me vooral een boot en mythologische wezens, wat ik nog exact weet is die vrouw met haar slangenhaar (als je in de ogen kijkt, versteen je), zij ging uiteindelijk mee op tocht met die man (en ik denk dat er kinderen bij waren ook), en zij moest dan een bril dragen zodat ze hun niet kon verstenen. Ik weet dat het niet zoveel info is, maar het is alles wat ik nog weet?

Hopelijk kan iemand me helpen! Alvast bedankt xxxx

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Nala-R, dat zou deze kunnen zijn: Voyage of the Unicorn (2001)

Zoniet, de vrouw met slangenhaar die mensen in steen verandert, dat is Medusa (Wikipedia), dat helpt misschien met de zoektocht.

mantes78

• 3 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Ik zoek een film, maar weet de titel niet:

Hey allemaal, ik ben al heel lang op zoek naar een film, maar weet de titel niet. Ik heb alleen een beschrijving, wat ik me kan herrineren is een donker meisje in de film, 2 broers , 1daarvan is een junk. Ze staan op het kerkhof. En op het einde steekt de verslaafde broer ze andere broer dood, het donker meisje stond erbij, even daarvoor was het slachtoffer nog bij zijn moeder thuis. Ze hebben een Italiaanse achtergrond volgens mij weet het niet zeker, dat is alles wat ik me nog kan herrineren van de film. Ik had hem een keer gezien op Net5, het is een drama film.

Alvast bedankt ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

[quote]Nala-R wrote:

Ik zoek de titel van een film, hij is al wat ouder, denk zeker 10 jaar geleden gemaakt.

Het is een avontuurlijke film, ik herinner me vooral een boot en mythologische wezens, wat ik nog exact weet is die vrouw met haar slangenhaar (als je in de ogen kijkt, versteen je), zij ging uiteindelijk mee op tocht met die man (en ik denk dat er kinderen bij waren ook), en zij moest dan een bril dragen zodat ze hun niet kon verstenen. Ik weet dat het niet zoveel info is, maar het is alles wat ik nog weet?

Hopelijk kan iemand me helpen! Alvast bedankt xxxx[/quote

Percy Jackson the lightning thief misschien?

Darksmart

• 1 messages
  • 0 votes

Ik zoek nu al een tijdje naar een film, maar ik kan de titel maar niet vinden. Het gaat over 2 vrienden (mannelijke) die naar de ex vriendin bruiloft gaan. De ene vriend sluit met de andere een weddenschap dat hij gedurende dit weekend van de bruiloft geen seks mag hebben. Uiteindelijk gaat de jongen met z'n ex vandoor en verliest de andere vriend zijn weddenschap en heeft hij seks onder andere met een stripper en een van de bruidsmeisjes. Film is 10 jaar oud en ik zoek nu al een tijdje naar de titel ervan, weet iemand het misschien?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ik zoek naar een film die ik rond 2003/2004 zag: Een roadmovie over twee mensen waarvan 1 een Japanse jongen. Volgens mij speelde het in Australië (of Nieuw Zeeland? of ik zit helemaal fout..). Ook zit er een heerlijke dansscene in een bar in. De film zal wel ongeveer uit het jaar 2000 komen, give or take.

Help me please, ik zoek me rot op google zonder resultaat

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Die beschrijving komt mij heel bekend voor danuz, maar van een film die ik niet gezien heb en ooit op de kijklijst heb geplaatst. Herinner me de kleur roze, maar kan niet op een titel, regisseur of acteur komen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Volgens mij is het Japanese Story (2003).

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Die is het niet Baggerman.

Op de poster staat een auto, je ziet een landschap (volgens mij een typisch dor Australisch vergezicht) en de titel heeft volgens mij ook iets met een automerk te maken ofzo...

Edit: Gevonden! Het is The Goddess of 1967 (2000) - MovieMeter.nl

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.