- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Die bedoelde ik inderdaad.
Roze haar, roze auto etc. Grappig dat geheugen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ging trouwens om deze poster in mijn herinnering 
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Ik zoek de titel van een film, hij is al wat ouder, denk zeker 10 jaar geleden gemaakt.
Het is een avontuurlijke film, ik herinner me vooral een boot en mythologische wezens, wat ik nog exact weet is die vrouw met haar slangenhaar (als je in de ogen kijkt, versteen je), zij ging uiteindelijk mee op tocht met die man (en ik denk dat er kinderen bij waren ook), en zij moest dan een bril dragen zodat ze hun niet kon verstenen. Ik weet dat het niet zoveel info is, maar het is alles wat ik nog weet?
Hopelijk kan iemand me helpen! Alvast bedankt xxxx
The Sorcerer's Apprentice
m.artijn_
-
- 23 messages
- 1 votes
Ik zoek een komedie. Waarbij een jongen jarig is maar niet wil feesten omdat hij de dag erna een belangrijk examen heeft..!? Vervolgens komen zijn vrienden langs gaan ze naar de kroeg en loopt het helemaal uit de hand!
Wie o wie kan me helpen?
Josh1979
-
- 2 messages
- 0 votes
Hoi allemaal!
Ik heb jullie hulp nodig.. Ik zoek een film(titel) maar kan er gewoon NIET opkomen..
Het is al een hele oude film die ik graag nog eens zou zien. Mijn beschrijving is dan misschien ook wat vaag..
Wat ik er nog van weet is dat een vliegtuig vol mensen "ergens" doorheen vliegt. Ze landen op een vliegveld en bevinden zich nu in een soort van stilstaande tijd. Omdat de tijd niet gaat verder gaat komen de "monsters" die de dag van gisteren opeten steeds dichterbij, dit hoor en zie je ook in de film. Ik dacht altijd dat het van Stephen King was maar kan het dan nog niet vinden..
Het zou ook nog een serie kunnen zijn.. Haha
Wie helpt mij? 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Wie helpt mij?
tienduizend
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
ik ben al de hele avond op zoek naar een Nederlandse film.
Hij is ergens in het afgelopen jaar een keer op de Nederlandse tv geweest (schat ik).
De film gaat over twee jongens, waarvan er één wordt doodgereden. De tweede kan daar niet zo goed mee omgaan en ziet zijn dode vriend nog wel eens.
één van de twee heeft een vreemde naam, wat volgens mij ook de titel van de film is.
Ik kan me ook herinneren dat er sprake was van een meisje, waarmee de tweede jongen afspreekt. Ze ontmoeten elkaar op een schemerige locatie waar hij kaarsen heeft aangezet.
Wie weet welke film ik zoek?
Alvast bedankt, degene die het weet krijgt tienduizend internetpunten.
plompiehompie
-
- 2 messages
- 0 votes
in mijn bericht van 7 januari zei ik dat het om een duitse film gaat. ik bedacht me echter nu pas dat ik het op de duitse tv gezien heb en het dus nagesynchroniseerd zou kunnen zijn. dat kan ik me niet meer herinneren. het hoeft dus niet per se een duitse film te zijn.
n00r
-
- 669 messages
- 1069 votes
Ik zoek een thriller film waar volgens mij moeder en dochter een weekendje weg gaan naar een spa ofzo iets en uiteindelijk de eigenaar achter al die dingen zit. Beetje vaag maar hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb hem destijds op videoland of netflix gezien..
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik zoek een thriller film waar volgens mij moeder en dochter een weekendje weg gaan naar een spa ofzo iets en uiteindelijk de eigenaar achter al die dingen zit. Beetje vaag maar hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb hem destijds op videoland of netflix gezien..
n00r
-
- 669 messages
- 1069 votes
Ja dat is 'm! Thanks 
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
[quote]Gonzo8000 wrote:
Hallo Nala,
Heb je gevonden wat je zocht?
We helpen elkaar graag hier bij Moviemeter, Maar het zou wel leuk (en beleefd) zijn om te weten of we gevonden hebben wat iemand zoekt.
Bedankt voor je antwoord.
imsaya
-
- 10 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Ik zoek deze film:
In de jaren 80 was deze op televisie. Het gaat over dat een man binnendringt in een huis waar 3 vrouwen wonen. Op een gegeven moment overmeesteren ze deze man en binden hem vast en martelen hem. Op een gegeven moment begraven ze hem dacht ik in de tuin, maar daar komt hij uit en hij dringt weer binnen. Ik meen me te herinneren dat er een actrice meedeed uit de serie The Golden Girls. Wie weet de naam van deze film, ben al jaaaaaren op zoek naar deze film.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Niet The Witches of Eastwick (1987) toevallig?
Lizzartking
-
- 4 messages
- 0 votes
Hoii ik zoek een film die vroeger eens gezien heb.
De film gaat over een reallife game apparaat die in het lichaam geplaatst kan worden. Je ziet in de film dat er soort koptelefoon jacket in de rug zit waarop ze het systeem kunnen aansluiten. En vervolgens een game modus kunnen selecteren. Die ze dan als "echt" mee maken. Ik weet nog aan het eind van de film dat je niet wist of die gene nou nog in een game modus zat of dat hij in de echte wereld leefde. Wat ik nog heb onthouden is dat er een soort pistool gemaakt werd. Van kippen botjes. De film spiegelde het gebruik van die nieuwe game ervaring als een soort heroïne van de toekomst.
Ik hoop dat het een beeetje duidelijk is. Ik heb deze film oooit eens gezien. Ik hoor het graag.
Groetjes James
Lizzartking
-
- 4 messages
- 0 votes
Dat is eXistenZ (1999).
Bedankt baggerman!! Dat is em
stefan0316
-
- 7 messages
- 0 votes
Goedemiddag Allen,
ik heb laatst een stukje van een film gekeken, echter kan ik hem niet meer vinden.
Het ging over de koude oorlog waarbij een spion van de CIA een vrouw mee nam van een auto garage, omdat de russen haar wouden vermoorden. Ik weet alleen de titel niet meer, weet iemand de titel van deze film?
alvast bedankt!
gr
aggiepeer
-
- 1 messages
- 0 votes
Hoi moviemeters!
Ik zoek een film van jaren geleden die lijkt op Neverending Story en ook op Labyrinth. De film kwam eind jaren '80 elk jaar weer met Kerst op de buis, ik geloof vaak vóór de film Ernest Sales Christian.
De film begint geloof ik met een scène van een jong stelletje dat kerstinkopen gaat doen. Daarna wordt het meisje met de mooie bruine haren ontvoert. Toen kwam ze in een sprookjeswereld terecht met allemaal snoep winkeltjes en ze leek opeens op een prinses in haar roze jurk. Er kwamen trollen in voor, en er stond dan ergens op een veld een HELE GROTE ZWARTE BOL. Daar ging het ontvoerde meisje met haar roze jurk dan in terecht en kwam ze in die boze trollen wereld.
Wie o wie, wat o wat zoek ik?!
loverlie
-
- 3 messages
- 0 votes
Ik zoek een film waarin een man een gehandicapte/geretardeerde man speelt, maar in werkelijkheid is hij heel slim. Hij heeft een snor, kwijlt en heeft een beige 'uniform' met korte broek aan. Volgens mij heeft hij ook een rugtasje om.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik zoek een film waarin een man een gehandicapte/geretardeerde man speelt, maar in werkelijkheid is hij heel slim. Hij heeft een snor, kwijlt en heeft een beige 'uniform' met korte broek aan. Volgens mij heeft hij ook een rugtasje om.
Ik kan niet op de titel komen, maar was dat een man die zit in een psychiatrische inrichting met andere zware gehandicapten, of een gesloten afdeling of zoiets? Hij deed dat om de gevangenis te ontlopen dacht ik? Met een bekende hoofdrolspeler (ik dacht Robert de Niro, maar dat is ie niet denk ik). Er zat ook een grote Indiaan tussen de patiënten die deed alsof hij niet kon praten en de man helpt. Uiteindelijk krijgt de man electroshocks dacht ik en wordt echt gehandicapt, maar ik kan niet op de titel komen. Klinkt dat als de film die je zoekt? Een wat oudere film.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan niet op de titel komen, maar was dat een man die zit in een psychiatrische inrichting met andere zware gehandicapten, of een gesloten afdeling of zoiets? Hij deed dat om de gevangenis te ontlopen dacht ik? Met een bekende hoofdrolspeler (ik dacht Robert de Niro, maar dat is ie niet denk ik). Er zat ook een grote Indiaan tussen de patiënten die deed alsof hij niet kon praten en de man helpt. Uiteindelijk krijgt de man electroshocks dacht ik en wordt echt gehandicapt, maar ik kan niet op de titel komen. Klinkt dat als de film die je zoekt? Een wat oudere film.
A Clockwork Orange? Althans, daar bleef me geloof ik dat einde met elektroshocktherapie bij.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Nee joh, dat is One Flew Over the Cuckoo's Nest. 
Oh, dat stond er al.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die Alex uit ACO werd toch ook behandeld via hele weirde elektrotherapie?