• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

In De Site > Gebruikers > Film tittel:

Heey

Ik zoek dus een film en da gaat eig over een meisje da door haar vriendinnen van het balkon is geduwd en en ongeluk heeft gehad en sindien kan ze haar niks herrinere als ze opstaat en ze gaat ook naar een klas reunie

Kweet de titel ni meer hopelijk kunne jullie helpe

Greetz

Ik zoek een film. Het gaat over een man die een vrouw ontvoert, ik weet niet meer waarom. De man wordt gezocht door een geheime dienst ofzo. De man heeft een vriend die een batterij heeft uitgevonden die nooit leeg gaat. Een paar mensen zitten daar achter aan. De man hoort bij de goeden. Ook laat hij houdt hij met zijn mobiel of iets voortdurend het huis van zijn ouders in de gaten. Ook weet ik nog dat hij via de daken van huizen probeert te vluchten, maar kan op een gegeven moment nergens meer heen. Hij springt met de batterij in een rivier. Iedereen denkt dat hij dood is, maar niemand weet dat hij meer dan 2 minuten zijn adem in kan houden.

Weet iemand de naam van deze geweldige film?

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

pablo123456789 wrote:

Ik zoek een film. Het gaat over een man die een vrouw ontvoert, ik weet niet meer waarom. De man wordt gezocht door een geheime dienst ofzo. De man heeft een vriend die een batterij heeft uitgevonden die nooit leeg gaat.

Weet iemand de naam van deze geweldige film?

Ja, weet ik; Knight and Day (2010)

MovieLynn

• 19 messages
  • 0 votes

Ik zoek de titel van een film met een hoofdpersoon die lijkt op Adje van de shows van Paul de Leeuw. En die wil geen loser meer zijn en gaat daarom op les bij een leraar die de hele tijd iets zegt als 'be a lion'.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

MovieLynn wrote:

Ik zoek de titel van een film met een hoofdpersoon die lijkt op Adje van de shows van Paul de Leeuw. En die wil geen loser meer zijn en gaat daarom op les bij een leraar die de hele tijd iets zegt als 'be a lion'.

Dat is volgens mij Napoleon Dynamite.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

MovieLynn, de film heb ik zelf niet gezien, maar het doet me denken aan Napoleon Dynamite (2004).

EDIT: Wat Baggerman dus zegt.

MovieLynn

• 19 messages
  • 0 votes

Dat is niet de film die ik zoek, maar jullie hebben me toch geholpen, want de hoofdrol in Napoleon Dynamite is wel dezelfde acteur als in de film die ik bedoelde. Ik herkende hem op de poster. Daardoor heb ik via zijn naam verder kunnen zoeken en ben ik uitgekomen bij de film die ik bedoel: School for Scoundrels.

Met een omweg dus alsnog de juiste film gevonden. Bedankt!

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > Film:

Hoi ik zoek een film thriller/horror

Het om een groep jongeren die de dood moeten zien te voorkomen het gaat ook om de tijd op de klok is volgens mij uit 2004 /2005

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

Gaat om een groep jongeren die de dood moet zien

Te voorkomen het gaat daarbij ook om de tijd op de klok hij volgens mij uit2004/2005

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Sorena wrote:

Te voorkomen het gaat daarbij ook om de tijd op de klok hij volgens mij uit2004/2005

Deze misschien: The Ring (2002) ?

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Sorena wrote:

Gaat om een groep jongeren die de dood moet zien te voorkomen het gaat daarbij ook om de tijd op de klok hij volgens mij uit2004/2005

Ik dacht direct aan Final Destination (2000) of één van de vervolgen.

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

Nee dat is niet de film die ik zoek als ik de titel zie weet ik het gelijk weer misschien dat iemand er nog op komt het heeft wel wat weg van final destination

MaartenTuinstra

• 251 messages
  • 0 votes

Wrong Turn (2003) wellicht?

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

Nee ook niet haha word nog moeilijk

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Het is ook niet een erg gedetailleerde omschrijving...

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

Dat is het enige wat ik nog weet

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Toch zeker niet één van de ontelbare Saw-delen? Saw II (2005) bijvoorbeeld...

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

Nee hoor die is het niet maar toch bedankt

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Sorena wrote:

Mindhunters (2004) misschien?

Sorena

• 7 messages
  • 0 votes

ja mindhunters is het super bedankt!!!

DonPeliculón

• 775 messages
  • 980 votes

De film die ik zoek is Spaanstalig (en volgens mij uit een Latijns-Amerikaans land en niet Spanje). Het enige wat ik me herinner is dat het zich afspeelde op een eiland dat in beweging was/langzaam kantelde en dat er op een gegeven moment dingen omvielen in huizen en dingen van de muren vielen vanwege dat kantelen.

Geen idee of dit iemand iets zegt maar ik hoor het graag!

allmodcons

• 382 messages
  • 9391 votes

DonPeliculón wrote:

De film die ik zoek is Spaanstalig (en volgens mij uit een Latijns-Amerikaans land en niet Spanje). Het enige wat ik me herinner is dat het zich afspeelde op een eiland dat in beweging was/langzaam kantelde en dat er op een gegeven moment dingen omvielen in huizen en dingen van de muren vielen vanwege dat kantelen.

Geen idee of dit iemand iets zegt maar ik hoor het graag!

Misschien deze?

La Balsa de Piedra (2002)

DonPeliculón

• 775 messages
  • 980 votes

Hm, heb even gekeken op YouTube maar ik herken er niets van, dus ik denk het niet. Maar bedankt!

Koen010

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi, ik zoek een jeugdfilm dat een paar jaar geleden uitgezonden is op Nederlandse televisie. Het is een film dat uit Duitsland komt, met Nederlandse ondertiteling en het ging over een gijzeling op een school. De titel was iets met het woord 'Tijd' dacht ik.

Alvast bedankt.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Koen010

Ik ken wel films over gijzelingen op school, zoals Light It Up (1999), Masterminds (1997), Detention: The Siege at Johnson High (1997), Demolition High (1996) en Toy Soldiers (1991). Maar allemaal Amerikaans...

Kleine kans dat de film die je zoekt er tóch tussenzit?

Ik zoek een - mogelijk korte - animatiefilm over een honkbalwedstrijd. In mijn herinnering ging de wedstrijd tussen mensen en een buitenaards ras. Volgens mij werd er niet in gesproken. Ik ben niet op zoek naar de Disney honkbal film en ook niet naar Everyone's Hero. Ik heb de film twee keer op tv gezien als kind ergens tussen '95 en '99 gok ik, maar het zou heel goed kunnen dat de film ouder is. Google research heeft me helaas niets opgeleverd, dus ik hoop dat iemand hier weet naar welke titel ik zoek.

Koen010

• 2 messages
  • 0 votes

Bubblez wrote:

Koen010

Ik ken wel films over gijzelingen op school, zoals Light It Up (1999), Masterminds (1997), Detention: The Siege at Johnson High (1997), Demolition High (1996) en Toy Soldiers (1991). Maar allemaal Amerikaans...

Kleine kans dat de film die je zoekt er tóch tussenzit?

Nee, zit er helaas niet tussen. Toch bedankt!

Ik ben op zoek naar een horrorfilm (geloof ik)

Het gaat over een moeder en haar dochter. Die moeder pleegt zelfmoord, en die dochter wordt geadopteerd. Ze wordt telkens bezocht door die moeder en moet dingen van haar doen. Ik geloof dat de voorkant een meisje op een krukje is.

Meer informatie weet ik niet, hoop dat het genoeg is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.