- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
de film gaat over een franse, niet zo rijke, familie die de lotto wint. Ze verhuizen naar monaco waar ze dan een huis kopen. weet er iemand misschien hoe die film heet??
Kun je voortaan hier vragen: Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel #2 
Jusstinb
-
- 73 messages
- 404 votes
Hallo allemaal!
Ik zoek een film, erg lang geleden gezien en weet er niet veel meer van.
Het speelt zich af in New York. Het gaat over een man en een vrouw.. Ze zien elkaar enkele jaren niet en op het einde van de film komen de hoofdrolspelers elkaar weer tegen. Zowel de man en vrouw hebben dan kinderen. Maar niet van elkaar..
Heel vaag, sorry daarvoor haha.
Hopelijk weet iemand wat 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik zoek een film dat iedereen opeen dood gaat weet niet precies waarom het speelt zich geloof ik ook af aan het strand. De film is nog niet zo heel oud
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
Patzzzz
-
- 2 messages
- 0 votes
Hoi allemaal,
Ik zoek al jaren naar een film die ik mid jaren 80 heb gezien. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Film start met een man die inbreekt in een onderzoekslaboratorium. Tijdens deze inbraak raakt bij besmet met een virus. Hij vlucht en verbergt zich in een trein. Hier besmet hij anderen voor hij (geloof ik) sterft. Ze komen de trein op het spoor en besloten wordt de trein af te sluiten met iedereen er in. Metalen platen worden voor de deuren gelast en gewapende mannen in witte pakken staan in de trein en op het dak.....
Tot zo ver wat ik er nog van weet. Wie helpt me verder?
Alvast bedankt.
Jusstinb
-
- 73 messages
- 404 votes
Inderdaad te oud. Maar toch bedankt, 2 films voor erbij op de lijst 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Ik moest denken aan Never Let Me Go (2010), hoewel het plot niet helemaal overeenkomt met je beschrijving.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik moest denken aan Never Let Me Go (2010), hoewel het plot niet helemaal overeenkomt met je beschrijving.
Bedoel je niet die vraag van Q Jones?
Patzzzz
-
- 2 messages
- 0 votes
Yep dat is m! Thanx man!
Ik heb tijden gezocht naar termen als virus, bacteria, quarantin, etc. Maar moest natuurlijk de naam van de brug zijn... 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik ben op zoek naar een serie gemaakt naar aanleiding van een Amerikaanse kinderboeken reeks. Met aliens en 5 kinderen die kunnen transformeren in dieren en die bizarre shit moeten doen waaronder een kind dat gevangen word in een rat en op een eiland gezet.
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
ik zoek een film weet de cover maar niet de tittel. blanke gast met afro kapsel grote zonnebril op en super gespierd. is een komedie /spoof film van de jaren 90 denk ik. weet iemand de film ?? zo top zijn
tim.rotsaert
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Ik zoek een film!!:
Help!! Ik ben vreselijk op zoek naar een film die ik ooit eens op tv heb gezien. Ik vond het een super film!
Ik heb geen flauw idee meer wat de naam was en welke acteurs er waren.
Ik herinner me wel nog dat het een film was met superkrachten die ze hadden met behulp van ringen en dat een oude man een jongere een ring gaf en hij zijn krachten moest leren beheersen op een soort hoge kamer waar hij oefende en dingen uitvond ofzo. Ik dacht dat er ook een scene was waarin er een soort achtervolging was waarin een oldtimer veranderde in een snelle auto. Kan iemand mij helpen aub?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
[i]Ik dacht dat er ook een scene was waarin er een soort achtervolging was waarin een oldtimer veranderde in een snelle auto.
Een dergelijke scène zit in The Sorcerer's Apprentice (2010) ?
tim.rotsaert
-
- 2 messages
- 0 votes
DANKJEWEL!!!! Eindelijk ! Heel erg bedankt!!
dreambrotherjb
-
- 196 messages
- 311 votes
Iemand een idee uit welke film deze afbeelding komt?
http://www.tasteofcinema.com/wp-content/uploads/2015/03/best-movies-about-first-love.jpeg
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
mike2
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
heb laatst gekeken naar: "Secret History Londons Graveyard The Crossrail Discovery".
Sindsdien hopeloos op zoek naar de intrigerende muziek die hierin voor komt.
Flarden zijn te horen tussen 2'36"-3'50" en 36'55"-37'35".
Iemand een idee van wie deze muziek is?
Hoop dat het een leuke uitdaging is...en dat jullie mijn slapeloze nachten kunnen beëindigen.
Succes!!
stefan0316
-
- 7 messages
- 0 votes
Goedemiddag Allen,
ik heb laatst een trailer gezien over een groep soldaten die aangevallen word door een andere veel grotere groep soldaten, volgens mij is dit een nieuwe film.
Het leek mij een leuke film maar ik kan hem helaas nergens meer vinden, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
gr
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Goedemiddag Allen,
ik heb laatst een trailer gezien over een groep soldaten die aangevallen word door een andere veel grotere groep soldaten, volgens mij is dit een nieuwe film.
Het leek mij een leuke film maar ik kan hem helaas nergens meer vinden, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
gr
Kan het deze zijn? Dunkirk Official Announcement Trailer (2017) - Christopher Nolan Movie - YouTube
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Goedemiddag Allen,
gr
stefan0316
-
- 7 messages
- 0 votes
Kan het deze zijn? Dunkirk Official Announcement Trailer (2017) - Christopher Nolan Movie - YouTube
dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij waren ze in een kolonie.. en probeerde ze daar stand te houden.
stefan0316
-
- 7 messages
- 0 votes
the siege of jadotville, is het inderdaad! THNX!!
Collja
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Zoek filmtitel (man verdacht van moord ex vrouw):
Een man word erin geluist door de nieuwe vriend/man van zijn ex vrouw.
De vriend/man van zijn ex vrouw komt er achter dat zij nog gevoelens heeft voor haar ex man.
Hij wil hem laten opdraaien voor moord en weet dat hij langs komt (doordat hij een berichtje heeft gelezen van haar)
Hij neemt warme donuts mee, op het moment dat hij binnen komt wordt zij "vermoord" (door haar nieuwe vriend/man) de vrouw belt nog 911 (hoort dat haar ex binnen komt) en roept zijn naam.
Doordat alles linkt naar haar ex man wordt hij hoofdverdachten.
Een agent die alles onderzoekt komt erachter dat de ex man niet schuldig is (door de warme donuts die hij had mee genomen)
Dit is wat ik ongeveer nog weet, ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat de titel is van deze film.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Volgens mij is dat Taken 3.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
In De Site > Algemeen > Zoek filmtitel (man verdacht van moord ex vrouw):
?