• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Wanda24 wrote:

Ik ben opzoek naar een film en ik weet niet meer of hij nederlands was of een andere taal...

Het is volgens mij wel een kinderfilm. Wat ik me nog kan herinneren, is dat het gaat over een vader en een zoon. Die zoon krijgt op school straf en moet dan rondjes lopen op het plein, maar hij moet eigenlijk naar huis omdat hij een afspraak had met zijn vader. Dan springt die jongen over het hek om weg te komen.

De vader en zoon willen fazanten redden volgens mij, tegen jagers ofzo.. Dus vullen ze een enorme lading rozijnen met slaapmiddel, zodat de vogels de volgende dag niet kunnen vliegen.

Heeft iemand enig idee ??

Google zegt Roald Dahl's Danny the Champion of the World (1989).

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Ja, die bedoelde ik.

Thanks

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Nog eentje.

Een vrouwelijke huurmoordenaar (Hilary Swank??) moet naar een huis aan een meer voor een volgende opdracht. Wanneer ze kennis maakt met een meisje en haar vader, blijkt later, dat dat haar target is.

Uiteindelijk helpt ze hen te vluchten, achtervolgt door een stel tegenstanders, met verschillende gaven, eentje komen zijn tattoo's op zijn lichaam tot leven valk, wolven slangen en een vrouw, die wat ze aanraakt sterft

Thanks

Flieber

• 116 messages
  • 829 votes

Ha, dat is Elektra

D.Toretto

• 56 messages
  • 1733 votes

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik alleen nog vaag dingen kan herinneren.

Het gaat over een groepje soldaten die ergens in de jungle, waarschijnlijk Vietnam of een ander land daar in de buurt, mensen willen gaan bevrijden uit een kamp. Althans dat meen ik mij te herinneren van het plot. Alvorens ze dit gaan doen, gaan ze nog langs bij een wapenhandelaar die hun alleen tweedehands en slechte wapens meegeeft. Daarnaast weet ik nog dat er een 'local' meegaat die tevens zijn dochters laat meevechten. Het was een echte typische oorlogs/actie film. Film is waarschijnlijk gemaakt in de jaren 80 of hooguit begin jaren 90. Meer weet ik er niet meer van. Hopelijk gaat er bij iemand een lampje branden.

Hallo, ik zoek een film... En zou hem graag weer opnieuw willen zien.

Het gaat over een meid die totaal niet van tescnologie houd.

Toen ze jong was zijn haar ouders vermoord.

Ze wordt gestalkt en in de gaten gehouden door een man,

Wat later een persoon blijkt te zijn die al jaren lang bij haar in de buurt is geweest,

Wat tevens ook de persoon is die haar ouders heeft vermoord (geloof ik!)

Deze man was tijdens de film steeds in een rolstoel. En kon zogenaamd niet lopen..

Ongeveer aan het einde van de film, bleek hij dus ook gewoon te kunnen lopen.

Zo iets ongeveer. Hopelijk weet iemand de naam

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

Lazzzkizi61 wrote:

Hallo, ik zoek een film... En zou hem graag weer opnieuw willen zien.

Cyberstalker (2012)

D.Toretto

• 56 messages
  • 1733 votes

D.Toretto

Uncommon Valor (1983)?

Ja dat is hem! Bedankt.

Dat is hem!! Superrr

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Ik zoek dus een film die gaat over een eiland waar kinderen de baas zijn en moorden. Een koppel gaat naar dit eiland op vakantie maar ze moeten vechten tot overleving. Er zijn twee versies van, ik geloof uit de jaren 70 en 00.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Left4Dead wrote:

Ik zoek dus een film die gaat over een eiland waar kinderen de baas zijn en moorden. Een koppel gaat naar dit eiland op vakantie maar ze moeten vechten tot overleving. Er zijn twee versies van, ik geloof uit de jaren 70 en 00.

Nooit van gehoord, maar het moeten haast wel ¿Quién Puede Matar a un Niño? (1976) en Come Out and Play (2012) zijn...

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Nooit van gehoord, maar het moeten haast wel ¿Quién Puede Matar a un Niño? (1976) en Come Out and Play (2012) zijn...

Toppers Zwolle84!

katjamohr

• 3 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Tekenfilm:

Ik zoek al heel lang een film die ik vroeger zo leuk vond en ik heb al overal gezocht maar kan helaas niet meer vinden hoe het heette. Het is een film voor meisjes en het gaat over 3 meisjes (volgens mij vriendinnen) en ze zijn samen ergens met hun ouders en dan verdwijnen ze met ze 3en naar een soort andere 'dimensie' (de meisjes zijn ongeveer iets jonger dan 10 jaar en het is een tekenfilm) als ze daar aankomen zijn ze beland in een soort land van alleen maar snoep enzo. Zelf dragen ze alledrie een andere kleur jurk met een eigen geur eraan. Ik weet dat het een donker meisje is, een blond meisje en nog een. Dan lopen ze door dat land en aan het eind komen ze bij het huis van een jongen die in zijn huis heel veel snoep heeft. Dit is ongeveer alles wat ik weet alle suggesties zijn welkom

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

katjamohr

• 3 messages
  • 0 votes

Nee helaas, het lijkt er wel op maar die ik zoek is met veel jongere meisjes

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

katjamohr wrote:

In De Site > Algemeen > Tekenfilm:

Ik zoek al heel lang een film die ik vroeger zo leuk vond en ik heb al overal gezocht maar kan helaas niet meer vinden hoe het heette.

Misschien één van deze twee?

Magical Doremi Magical DoReMi - Opening - YouTube

Magical Knight RayEarth Magic Knight Rayearth ~ Opening ~ Sega Saturn - YouTube

katjamohr

• 3 messages
  • 0 votes

Ook niet helaas

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

morvan wrote:

Nog eentje.

Een vrouwelijke huurmoordenaar (Hilary Swank??) moet naar een huis aan een meer voor een volgende opdracht. Wanneer ze kennis maakt met een meisje en haar vader, blijkt later, dat dat haar target is.

Uiteindelijk helpt ze hen te vluchten, achtervolgt door een stel tegenstanders, met verschillende gaven, eentje komen zijn tattoo's op zijn lichaam tot leven valk, wolven slangen en een vrouw, die wat ze aanraakt sterft

Thanks

da's hem, ik ook met dat lekke korte termijn geheugen.

Thanks

cmmakkink

• 1 messages
  • 0 votes

Dag,

Ik ben op zoek naar de titel van een film;

Het gaat over een kind wat met (geloof) zijn/haar moeder gaat varen op het water door het bos. Er worden foto's gemaakt. Het kind denkt iemand in het bos te zien achter een boom.

Later als ze in een dorpje de foto's in een Doka (donkere kamer) laten onwikkelen blijkt inderdaad een man achter de boom te staan.

Verder gaat het ook om een blinde of gehandicapte oude vrouw die rinkelt met een belletje en vermoord wordt waarbij ze op het laatste moment volgens mij een bosje blauwe/paarse irissen vast pakt.

Veel meer weet ik er niet meer van maar misschien kan iemand mij helpen.

De film is voor 2002 gemaakt.

Alvast bedankt!

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hoi,

vorig jaar een hoop schaatsfilms gezien, omdat ik er 1 van zocht.

Toen de volgende gezien, allen de titel weer, he.

meisje traint, ik dacht, in een ijshockey hal.

Ze gaat meedoen en wint met kampioenschappen kunstschaatsen.

komt te vallen en wordt blind. een jongen werkt daar en haalt haar over en aan het eind ziet het publiek pas dat zeblind is

was niet Ice Princes

Thanks

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

morvan wrote:

Hoi,

vorig jaar een hoop schaatsfilms gezien, omdat ik er 1 van zocht.

Toen de volgende gezien, allen de titel weer, he.

meisje traint, ik dacht, in een ijshockey hal.

Ze gaat meedoen en wint met kampioenschappen kunstschaatsen.

komt te vallen en wordt blind. een jongen werkt daar en haalt haar over en aan het eind ziet het publiek pas dat zeblind is

was niet Ice Princes

Thanks

Ice Castles (2010). En er is er ook een uit de jaren 70 met dezelfde titel.

Korf2007

• 5 messages
  • 0 votes

ik ben op zoek naar een film. het gaat over en boot agent die achter en moordenaar aan zit die mensen vermoord en vervolgens in plastic folie rold en ze aan de randen van water verstopt

Collins

• 7294 messages
  • 4311 votes

Korf2007

Doet me denken aan Striking Distance (1993)

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

een vriend van mij is op zoek naar een film,,,hij vroeg het aan mij maar er ging geen belletje rinkelen.

zijn vraag:

ik ben opzoek naar een horror maar weet de titel niet meer, halfduits half engels over een serial killer die te werk gaat geinspireert door bekende serialkillers zoals bundy gein dahmer, ken jie toevallig>

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Zoek een titel sci-fi film.

Afbeelding hier, maar krijg hem er niet in.

leeg landschap wat mensen op de achtergrond verdeeld, vrouw voorop aan de linkerzijde (vanuit kijkers positie) haar knie gebogen haar arm boven haar hoofd, andere zijde been gestrekt van haar af, evenals haar arm erboven gestrekt met een zwaard.

Volgens mij die film waar ze naar een kolonie gaan waar iedereen dood is maar wel gewoon achter hun bureau zitten enz.

Wie o wie weet wat ik bedoelen anders hoe ik die afbeelding, wel erg klein van mijn hd hier krijg

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Plaats anders link naar dat plaatje hier of die in Google zoeken op gerelateerde afbeeldingen.

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

bedankt voor de tip.

logies achteraf.

Film is Serenity

Thanks

nicoleee

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > familie die lotto wint:

de film gaat over een franse, niet zo rijke, familie die de lotto wint. Ze verhuizen naar monaco waar ze dan een huis kopen. weet er iemand misschien hoe die film heet??

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.