- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
the marsh
-
- 109 messages
- 1500 votes
Ik ben op zoek naar een horrorfilm (geloof ik)
Het gaat over een moeder en haar dochter. Die moeder pleegt zelfmoord, en die dochter wordt geadopteerd. Ze wordt telkens bezocht door die moeder en moet dingen van haar doen. Ik geloof dat de voorkant een meisje op een krukje is.
Meer informatie weet ik niet, hoop dat het genoeg is.
Volgens mij is het deze film.
Possessing Piper Rose (2011)
VeraScholten
-
- 2 messages
- 0 votes
Nee helaas dat is hem niet. Ik heb wat meer informatie over de film gekregen.
De moeder zit in een gevangenis en pleegt daar zelfmoord.
Alsnog bedankt.
Ellen0504
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Ik zoek een film!:
Hallo allemaal!
Ik zoek al dagen een film maar kan niet op de titel komen.... ken hem eigenlijk ook niet zo héél goed meer..
Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen!
Ik weet dat de film zich afspeelt in een klein huisje.
En wat ik me nog herinner is dat, wanneer de vrouw in het huisje komt ze haar man ziet kussen en seks hebben met haar zus in de zetel..
Uiteindelijk komen er 2 mannen, en die laten hen allerlei opdrachten doen... zoals bijvoorbeeld een opgezet dier kussen dat aan de muur hangt... Ik weet ook dat er in het begin een hond wordt vermoord... Ik denk ook dat de vrouw een soort van dokteres is maar een paar dagen vakantie nodig had...
maar uiteindelijk zie je op het einde van de film dat de vrouw zich alles heeft verbeeld (denk ik?) en niets waar is, enkel het begin dat haar man haar bedriegt met haar zus. En dat de vrouw zelf haar man en zus vermoord heeft....
Ik denk dat de film zo ging...
Hopelijk kunnen jullie me helpen de titel vinden, zodat ik deze film eindelijk nog eens kan terug zien!
Bedankt....
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Ellen0504
-
- 2 messages
- 0 votes
Zalig!! Super bedankt!!!
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Ik zou je graag willen helpen, maar het verhaal komt me helaas niet bekend voor.
Ik geloof dat de voorkant een meisje op een krukje is.
Hierbij denk ik eigenlijk direct aan deze scene van The Ring.
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2497 votes
Ik heb me ook rot gezocht, en inderdaad komt The Ring II het dichtstbij.
lpotjes
-
- 3 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Iemand enig idee welke film dit is?:
In het begin - van deel 2 laat deze Australische -iedereen schrikken, vooral John moet er van gillen.
Hoe heet haar - geheime vriend?
lpotjes
-
- 3 messages
- 0 votes
Voor mij is het inderdaad een quizvraag. Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Alvast bedankt
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
In Film > Overige films > Iemand enig idee welke film dit is?:
In het begin - van deel 2 laat deze Australische -iedereen schrikken, vooral John moet er van gillen.
Hoe heet haar - geheime vriend?
Dit gaat erg moeilijk worden ben ik bang, kun je het iets duidelijker formuleren?
Van deze omschrijving ga ik gillen. 
fuselier17
-
- 4 messages
- 1 votes
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Wie herkent deze oude WW2 film:
Op zoek naar een oudere WW2 film.
Speelt zich af in de woestijn
Duitse overmacht geeft zich over ( ik dacht aan de Engelsen )
Omdat ze geen water meer zouden hebben, de Engelsen hadden de Duitsers laten zien dat hun wel water hadden waardoor ze zich overgaven, na de overgave hadden de Engelsen natuurlijk geen water voor de Duitsers totdat ze op een waterput zaten, nadat de Duitsers voldoende hadden gedronken wilden ze in verzet komen.
Dat is alles wat ik nog weet van de film, ben helaas de titel kwijt.
polleke1234
-
- 4 messages
- 0 votes
Bij Film > Algemeen > Ik zoek... een filmposter:
hoi iedereen. wie zou mij kunnen helpen volgende film te vinden ?
de film die ik zoek lijkt zeer hard op taken. of john wix,....
Het komt er op neer dat de dochter van vader wordt ontvoerd. In het begin van de film werkt de vader in een garage aan een auto en facetimed hij altijd met zijn dochter om te praten over school en zo,.. op een dag kan hij zijn dochter niet meer bereiken en gaat hij naar haar op zoek. Dit doet hij met behulp van een goeie vriendin van zijn dochter ,... wat ik mij nog kan herinneren is dat het meisje in een drugsmilieu is geraakt, dat de vader een behoorlijk hoge vecht skills heeft,...
moest iemand mij kunnen helpen,...
groeten
polleke1234
-
- 4 messages
- 0 votes
Wie kan mij helpen?
Ik zoek namelijk een film maar ik weet er niet meer zoveel van en weet maar een paar zaken. Het is een kleine kans dat iemand mij zou kunnen helpen. Maar wie weet.
De film die ik zoek gaat over een huurmoordenaar. Hij gaat alleen contracten aan waar veel geld mee bemoeid is. Ik dacht dat een van de eerste beelden van de film komt hij toe in een gigantes huis waar ze aan het boxen waren denk ik. Daar moest hij iemand vermoorden. Ook moest hij een vrouw vermoorden. Dit speelde zich af in een grote alleen staande villa ,.. en ik dacht dat hij ook een ketting van haar moest hebben,..
de serie moordenaar was altijd zeer proper gekleed. kostuum, ook was hij slank en kaal... ( beetje zoals in hitman ) en zijn vecht skills waren zeer goed,....
hoop dat iemand er iets van kan maken
groeten
lpotjes
-
- 3 messages
- 0 votes
Dit gaat erg moeilijk worden ben ik bang, kun je het iets duidelijker formuleren?
Van deze omschrijving ga ik gillen.
Helaas dit is de enige informatie,haha
Dexter Morgan
-
- 8 messages
- 0 votes
Ik zoek een film waarin een fragment zit dat 2 'studenten?' (meisje en jongen) in hun ondergoed vastgebonden rug aan rug in bruine zeep moeten proberen los te geraken. Nederlands of engels weet ik niet... enkel dit fragment kan ik mij herinneren
Wataru
-
- 279 messages
- 787 votes
DENISEVB22
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar de titel van een film die ik ooit gezien heb.
Het is best al wel een oude film.
De film gaat over; een vrouw met 2 kinderen(jongetje&meisje) en haar man.
De vrouw word mishandeld door haar man.
Ze probeert te vluchten, wat op een dag eindelijk lukt. Maar dit was zonder haar kinderen.
Haar man praat daarna haar kinderen aan dat ze weg gegaan is, en dat moeder hun niet meer wilt.
Onder tussen probeert moeder haar kinderen terug te krijgen, wat pas op het einde van de film lukt. Omdat in de tijd dat de film zich afspeelt de wetten over huishoudelijk geweld er toen nog niet(of nog niet zo goed) waren.
In de periode dat de kinderen nog alleen bij vader waren, begon het jongetje het het gedrag van vader te kopieeren naar het meisje toe.
Ik hoop dat de beschrijving zo duidelijk genoeg is en dat iemand weet welke film dit is.
Willempjuh
-
- 3 messages
- 0 votes
Excuus, ik weet hem al: de Family Man uit 2000.
Barbarah
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Op zoek naar titel:
Ik ben op zoek naar de naam van een film die ik jaren terug heb gezien. Volgens mij ging het over een tv show, waarin mensen/gevangenen moesten strijden om hun vrijheid, die ze dan uiteindelijk toch niet wonnen?! Ging ook op leven en dood. Beetje als hunger games, inversion, etc.
Alvast bedankt!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
In Film > Overige films > Op zoek naar titel:
Ik ben op zoek naar de naam van een film die ik jaren terug heb gezien. Volgens mij ging het over een tv show, waarin mensen/gevangenen moesten strijden om hun vrijheid, die ze dan uiteindelijk toch niet wonnen?! Ging ook op leven en dood. Beetje als hunger games, inversion, etc.
Alvast bedankt!
Death Race of
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Hallo allen,
ga het weer eens proberen, misschien een hoop nieuwe leden en niet geschoten altijd mis.
Gebaseerd op waargebeurde feiten en gaat over een hacker, Engelstalige film, naar ik schat zeker 10/20 jaar oud.
De fbi zit achter een hacker aan, dan ver in mijn geheugen, bestormen ze zijn huis, met behoorlijk veel glas. Overigens hij is getrouwd, kinderen komen er niet in voor.
Ze arresteren hem en nemen ze hem mee. Terwijl hij bij de fbi vast zit, is er weer een aanval van een Masterhacker, die ze maar niet te pakken krijgen, dan maken ze een deal met hem Witness protection program.
Uiteindelijk pakt hij die Masterhacker, en aan het eind van de film staat dus, dat de film op waargebeurde feiten berust en hij ergens in de States in een witness protection program zit en hij nog regelmatig voor de fbi werkt. (dit vermeld ten tijde van de film uitkwam)
Was al eerder, iedereen weet wat ik bedoel, maar kan niet op de titel komen.
Ik hoop dat iemand het nu wel weet.
Thanks
Morv
Lazzzkizi61
-
- 5 messages
- 0 votes
Hallo, ik zoek een film.. maar herriner het me Niet zo heel goed, dus kan paar dingen ook mis hebben. Het gaat over een chineze famillie. Het is een beetje sci-fi , daar zie je meer van aan het einde van de film. Een man (geen chinees?) wordt opgeroepen om op de kleindochter te passen van een chinese man, omdat hij bijna gaat overlijden en in de eerste instantie wordt gedacht dat het gaat om zijn 'landgoed'. En de vader van het meisje onbetrouwbaar is. Later blijkt dat de opa niet betrouwbaar is.. je ziet ongeveer aan het einde van de film dat hij een 'machine' op zijn landgoed (thuis) heeft dat er voor zorgt dat hij nooit kan overlijden. Precies op het einde komt er een gevecht.. de man die werdt opgeroepen gaat naar een plek waar de opa zit verstopt.. tot hij daar kan zijn moet hij veel gevechten aan gaan met de mannen van opa , die er voor willen zorgen dat hij daar niet arriveerd. Het lukt hem toch daar te komen en dan zie je ook iets van sci-fi . De opa zit in een robot, waarvan ook andere robotjes naast hem. En je moest geloof ik op een bepaalde plek van de robot (opa) mikken om hem te kunnen uitschakelen. En dat lukte de man die dus werdt opgeroepen aan het einde ook.
Ik zal super blij zijn als iemand zou kunnen weten welke film ik bedoel!
Alvast bedankt
RURm
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik ben al tijden op zoek naar een film die ik tijden terug (ik denk in de jaren 80) op de televisie heb gezien. Het gaat over een groep (oudere) vrienden die op een avond op stap gaan met hun zo juist overleden vriend. Ze sjouwen met hem van bar tot bar, halen herinneringen op en bewijzen zo hun laatste eer. Ik ben er bijna zeker van dat het in Latijns Amerika speelt. Er is muziek; het is een heel bijzondere film. Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.
morvan
-
- 265 messages
- 0 votes
Nee, helaas, was toen ook één van de eerste films waar iedereen mee aan kwam.
Ik blijf hopen, maar evengoed bedankt voor het meedenken
Nala-R
-
- 6 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Ik zoek een film:
Hallo iedereen,
Ik zoek al heel lang de titel van een oude film.. Ik ben nu 26 en heb de film zeker meer dan 10 jaar geleden gezien. Ik weet er niet veel meer van maar wel nog de grote lijnen.
Het gaat over 2 jongetjes, 2 broers, en ze hebben een gemene (stief)vader, die hen slaat. Uiteindelijk willen ze ontsnappen van hem en willen ze een (soort) vliegtuigje bouwen.
Op het einde van de film (ik denk dat er ook een hond bij was, maar ben het echt niet meer zeker), vliegt het vliegtuig écht, tegen alle verwachtingen in en kan 1 jongetje zo ontsnappen met de hond. De andere broer blijft achter.. Dat was denk ik het einde van de film.
Meer info kan ik jammer genoeg niet geven, is het enige dat ik nog weet.
Ik hoop heeeeeeeel erg dat iemand mij kan helpen!!! Heb echt al zitten zoeken maar ik heb geen idee meer hoe hij noemt ofzo.
Alvast bedankt!
Groetjes!