- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Domske
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik zoek een film die gaat over een tienerjongen die zijn hele gezin live op het internet zet door camera's in elke kamer te zetten. Zou iemand mij kunnen helpen, ik heb echt al overal gezocht!
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
Ik zoek een film die gaat over een tienerjongen die zijn hele gezin live op het internet zet door camera's in elke kamer te zetten. Zou iemand mij kunnen helpen, ik heb echt al overal gezocht!
Randy1995
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een film, maar weet er alleen een klein stukje van.
Hoop dat hier iemand mij kan helpen. het stukje uit de film gaat als volgt:
Een groep ouderen mensen (schat 6 mensen) zijn voor iets op de vlug waardoor ze ondergronds gaan door een riool of oude kelders. Een vrouw van een van de mannen is (meende ik) ziek en sterft in het riool of kelder haar man heeft daar veel moeite mee om haar daar achter te laten. maar doordat er een hoop ratten / muizen aan komen moet hij haar achter laten. Nadat ze net een tunnel zijn in gevlucht komen de ratten / muizen bij de dode vrouw aan. de rest van de groep komt net op tijd weg.
Ik hoop dat er iemand is die mij aan de titel kan helpen.
Gr. Randy
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
@Randy1995: dat is volgens mij Daylight (1996)
Brigittex_
-
- 1 messages
- 0 votes
]Ik zoek een film die gaat over een hotel met een rare lift een kamer waar niemand in mag en op het eind herhaald een scene zich dat er brand is op een hotelkamer en iemand uit het raam wil springen vond de film zo vaag dat ik 'm nog wel is wil zien.
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
]Ik zoek een film die gaat over een hotel met een rare lift een kamer waar niemand in mag en op het eind herhaald een scene zich dat er brand is op een hotelkamer en iemand uit het raam wil springen vond de film zo vaag dat ik 'm nog wel is wil zien.
1408 lijkt het op.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Heb weer even jullie hulp nodig. 
Ik zoek een film ( als het goed is was het een drama) over iemand die gepest en bedreigd word online via een chatroom. Het is als het goed is een vrij nieuwe film. Het is niet Cyberbully (2015) maar lijkt er wel erg op.
Weet iemand toevallig de titel??
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik denk dat ik hem al gevonden heb. Als het goed is was het: Ratter (2015)
domingotol
-
- 12 messages
- 65 votes
Hoi,
Ik ben opzoek naar een filmtitel,
ik kan me dit nog herinneren van de film:
Een advocate (actrice met een franse naam) ontdekt als ze thuiskomt dat haar dochter gekidnapt is. Overal in het huis zijn camera's aangelegd en ze moet zelfmoord plegen, anders gaat haar dochter dood. erg eng door de vervormde stem die uit speakers komt en zegt wat ze doen moet en het kleurgebruik: vooral veel blauwtinten.
Ben benieuwd of iemand het weet ik heb overal al gezocht naar de titel.
Norman Mailer
-
- 873 messages
- 657 votes
Hoi,
Ik ben opzoek naar een filmtitel,
ik kan me dit nog herinneren van de film:
Een advocate (actrice met een franse naam) ontdekt als ze thuiskomt dat haar dochter gekidnapt is. Overal in het huis zijn camera's aangelegd en ze moet zelfmoord plegen, anders gaat haar dochter dood. erg eng door de vervormde stem die uit speakers komt en zegt wat ze doen moet en het kleurgebruik: vooral veel blauwtinten.
Ben benieuwd of iemand het weet ik heb overal al gezocht naar de titel.
Ontvoering & camera's in het huis doet mij denken aan Don't Say a Word (2001)
Mlein
-
- 2 messages
- 0 votes
Ook ik heb een filmscene in mijn hoofd hoofd zitten en kan niet op de titel komen. Heel vervelend.
Ik weet niet of het een film of (mini) serie was.
Volgens mij is hij ook al redelijk oud.
Een man wordt ervan verdacht dat hij een moordenaar of zelfs seriemoordenaar is.
Zijn vrouw wordt vermist en hij ontkent.
De
Politie komt zijn huis onderzoeken. Nadat ze met een chemisch goedje de boel bewerken blijkt het hele huis vol bloedsporen van de moord te zitten.
Misschien klinkt het erg suf maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik er niet opkom.
Kan iemand me helpen?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ook ik heb een filmscene in mijn hoofd hoofd zitten en kan niet op de titel komen. Heel vervelend.
Een man wordt ervan verdacht dat hij een moordenaar of zelfs seriemoordenaar is.
De
Politie komt zijn huis onderzoeken. Nadat ze met een chemisch goedje de boel bewerken blijkt het hele huis vol bloedsporen van de moord te zitten.
Misschien klinkt het erg suf maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik er niet opkom.
Kan iemand me helpen?
Hij is niet oud, maar volgens mij kan het bijna niet anders dan Gone Girl (2014) zijn.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
De
Kan iemand me helpen?
En de VERY scary de Palma-achtige scene is hier te zien...Ik was net te oud om hiervan slapeloze nachten te krijgen maar wel kippenvel.
In a Child's Name TV Movie 1991 Bertinelli Ontkean - YouTube
Mlein
-
- 2 messages
- 0 votes
Jaaaaaa dat is hem. Thanks Mikey, je bent geweldig!!!!
farmerman
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > Titel van film gezocht:
Hallo allemaal,
Ben op zoek naar een komedie maar weet de titel niet meer. De naam van de hoofdrolspeler in de film was Marty en hij wou graag partnerruil doen. Vrouw wil niet maar krijgt de smaak te pakken met alle hilarische momenten van dien. Is er iemand die de titel van deze film weet? Bij voorbaat dank.
Farmerman
Nostalgiegenius
-
- 3 messages
- 0 votes
Beste Leden,
Ik zoek echt al jaren naar een film die ik als kind heb gezien wat ik zo mooi vond maar kan hem niet vinden. Ik kan jullie het verhaal in grote lijnen beschrijven:
Het is een film die gaat over een paar vrienden (me geheugen zegt 5 maar weet het niet zeker) die na jaren weer bij elkaar komen(soort van reunie) en op een avond worden ze heel erg dronken op een feestje en op een gegeven moment zitten 2 of 3 van hun in de badkamer stomdronken waarna 1tje de ene raakt op zijn hoofd of wat dan ook en blijkt dus dat die ene dus een pruik ophad en waarna hij verteld dat hij kanker heeft. En vanaf de volgende dag doen ze met ze allen leuke dingen en die jongen komt te overlijden waarna ik me nog een scene herinner is dat de overgebleven vrienden en vriendin van de overledene samen accapella gaan zingen als eerbetoon. en ik herinner me zelfs de eerste zin nog van het liedje..: "You got a hold on". Misschien heel erg vaag maar ik was nog kind haha dus dit is echt enigste wat ik me nog herinner. Hoop dat jullie mij een endje kunnen helpen
bvd
centurion81
-
- 2066 messages
- 1988 votes
Beste Leden,
Ik zoek echt al jaren naar een film die ik als kind heb gezien wat ik zo mooi vond maar kan hem niet vinden. Ik kan jullie het verhaal in grote lijnen beschrijven:
Het is een film die gaat over een paar vrienden (me geheugen zegt 5 maar weet het niet zeker) die na jaren weer bij elkaar komen(soort van reunie) en op een avond worden ze heel erg dronken op een feestje en op een gegeven moment zitten 2 of 3 van hun in de badkamer stomdronken waarna 1tje de ene raakt op zijn hoofd of wat dan ook en blijkt dus dat die ene dus een pruik ophad en waarna hij verteld dat hij kanker heeft. En vanaf de volgende dag doen ze met ze allen leuke dingen en die jongen komt te overlijden waarna ik me nog een scene herinner is dat de overgebleven vrienden en vriendin van de overledene samen accapella gaan zingen als eerbetoon. en ik herinner me zelfs de eerste zin nog van het liedje..: "You got a hold on". Misschien heel erg vaag maar ik was nog kind haha dus dit is echt enigste wat ik me nog herinner. Hoop dat jullie mij een endje kunnen helpen
bvd
Hmm..Een duiding van je leeftijd zou erg kunnen helpen om te bepalen wanneer je kind was dunkt me 
Nostalgiegenius
-
- 3 messages
- 0 votes
Hmm..Een duiding van je leeftijd zou erg kunnen helpen om te bepalen wanneer je kind was dunkt me
Ben nu 30, als ik mij niet vergis was ik een jaar of 6-7 maar durf het niet met zekerheid te zeggen
centurion81
-
- 2066 messages
- 1988 votes
Ben nu 30, als ik mij niet vergis was ik een jaar of 6-7 maar durf het niet met zekerheid te zeggen
Hmm..volgende film is wat ik vond als ik beetje op je criteria zocht:
Nostalgiegenius
-
- 3 messages
- 0 votes
Ik zal hem vanavond downloaden en ik hoop dat het deze is ja. Je zal van me horen.
Ik Kon niet wachten tot vanavond dus heb beetje stukjes gekeken op youtube...EN JA HOOR WIJ HEBBEN EEN WINNAAR. WAT BEN IK JOUW DANKBAAR CENTURION81! Maar hoe heb jij hem gevonden dan? of hoe moet ik volgende keer op zoek gaan naar films ? want echt letterlijk ik ben heel erg slecht in zoeken en pas bijna na 12 jaar heb ik om hulp gevraagd en toen was de zoektocht voorbij.
bvd
centurion81
-
- 2066 messages
- 1988 votes
Ik zal hem vanavond downloaden en ik hoop dat het deze is ja. Je zal van me horen.
Ik Kon niet wachten tot vanavond dus heb beetje stukjes gekeken op youtube...EN JA HOOR WIJ HEBBEN EEN WINNAAR. WAT BEN IK JOUW DANKBAAR CENTURION81! Maar hoe heb jij hem gevonden dan? of hoe moet ik volgende keer op zoek gaan naar films ? want echt letterlijk ik ben heel erg slecht in zoeken en pas bijna na 12 jaar heb ik om hulp gevraagd en toen was de zoektocht voorbij.
bvd
Volgens mij heb ik gegoogled op: 90s cancer movie friends
En graag gedaan!
Korf2007
-
- 5 messages
- 0 votes
heey hallo ik ben op zoek naar en horror film het gaar over en stel die een weekenje weg gaan of op vakantie in het bos bij en mooi strandje tot dat ze er achter komen dat er en bepaald soord moord kinderen en in dat bos lopen die hun auto stelen en hun iedere keer maar dwars zitten
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
heey hallo ik ben op zoek naar en horror film het gaar over en stel die een weekenje weg gaan of op vakantie in het bos bij en mooi strandje tot dat ze er achter komen dat er en bepaald soord moord kinderen en in dat bos lopen die hun auto stelen en hun iedere keer maar dwars zitten