• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.086 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zeitgeist

Ishtar (1987) wellicht?

Anders iets met Mel Brooks, schat ik zo. Kan me de scene ook wel herinneren.

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

die bedoelde ik.

Super, bedankt

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

Zeitgeist wrote:

Ik ben opzoek naar een film rond eind jaren '80. Een mega flauwe comedy! ...een zeer rijke meneer die totaal geen tegenslag of armoede kent in zijn leven ,bevindt zich alleen in de woestijn en heeft verschrikkelijk veel dorst. Hij is zo belachelijk rijk dat hij nog nooit water heeft gedronken en roept daarom ook om " CHAMPAGNE...CHAMPAGNE!! " om zijn enorme dorst te lessen.'

Deze scène zit aan het einde van Modesty Blaise (1966). Bedoel je die?

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

weer een uitdaging.

Lijkt op the holiday , maar is hem dus niet

Een vrouw uit ik meen Londen, met een mooi huis (oude stijl) gaat naar de US en ongekeerd, maar hierbij kinderen??

Met de vrouw uit Engeland is iets en tegen het eind van de film gaat de hele bubs naar amerika

Vaag, maar als ik me meer herinner voeg ik dat later wel bij.

Vast bedankt

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Nog één met sandra bullock of angela joli

Zit bij "de politie" ofzo. Is een thriller.

Aan het eind verhuisd ze naar een alleen staand huis, is zwanger, dacht fake en lokt zo dus die moordenaar daar naar toe.

En of dit uit die of uit een andere film komt weet ik niet, maar de agente, heeft een fobie en zit op haar knien de vloer te schrobben. Verder herinner ik me wel dat de dader die ze zoekt bij de politie zit en haar zo afleid van het onderzoek

thanks

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bubblez wrote:

(quote)

Deze scène zit aan het einde van Modesty Blaise (1966). Bedoel je die?

you're right !! Wel 20 jaartjes ouder dan de vragensteller dacht.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

morvan wrote:

Aan het eind verhuisd ze naar een alleen staand huis, is zwanger, dacht fake en lokt zo dus die moordenaar daar naar toe.

Dat is Taking Lives (2004)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

morvan wrote:

weer een uitdaging.

Lijkt op the holiday , maar is hem dus niet

Een vrouw uit ik meen Londen, met een mooi huis (oude stijl) gaat naar de US en ongekeerd, maar hierbij kinderen??

Met de vrouw uit Engeland is iets en tegen het eind van de film gaat de hele bubs naar amerika

Vaag, maar als ik me meer herinner voeg ik dat later wel bij.

Vast bedankt

Tara Road (2005) misschien?

En anders weet Bubblez het vast

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

Haha, je was me nét voor met deze...

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Beiden bedankt.

Moet ze nog wel kijken, maar door de omschrijving uit de database, denk dat het ze alle twee zijn

Tot de volgende

Ps.

Ben nog steeds op zoek naar de titel over die hacker, waar gebeurd en zitten in het witness protection program

keukenzout

• 429 messages
  • 473 votes

Ik ben op zoek naar een horrorfilm. Er zitten kinderen in die mismaakt zijn, wat me het best bijgebleven is, is een meisje met verband om haar hoofd waar 2 poppenogen op geplakt zijn...

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

keukenzout wrote:

Ik ben op zoek naar een horrorfilm. Er zitten kinderen in die mismaakt zijn, wat me het best bijgebleven is, is een meisje met verband om haar hoofd waar 2 poppenogen op geplakt zijn...

Plague Town (2008)

In Film > Algemeen > Ik zoek een film:

Hoi, ik zoek een film die gaat over een groep tieners die verblijven in de natuur, vermoedelijke een horrorfilm. In die film speelt/zingt er op een bepaald moment bij een kampvuur een man met gitaar de song "The man in the moon is happy today ...." Lang geleden en heb géén idee meer hoe deze film heet.

Thanks for commitment. André

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

indy1thunder2-55 wrote:

Hoi, ik zoek een film die gaat over een groep tieners die verblijven in de natuur, vermoedelijke een horrorfilm. In die film speelt/zingt er op een bepaald moment bij een kampvuur een man met gitaar de song "The man in the moon is happy today ...." Lang geleden en heb géén idee meer hoe deze film heet.

Thanks for commitment. André

. Friday the 13th misschien?

ErikvH

• 29 messages
  • 147 votes

Ik zoek een film waarbij een groep mensen op excursie/survivaltocht/aan het bergbeklimmen is en bij die groep blijkt zich een moordenaar te hebben aangesloten. Werkelijk geen idee meer welke cast/regisseur/naam etc.

Ook ben ik nog op zoek naar een film (waargebeurd verhaal), waarin een gezin hun (stief)kind of iets dergelijks ombrengt, om de levensverzekering op te strijken. Alvast bedankt!

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

[quote]ErikvH wrote:

Ik zoek een film waarbij een groep mensen op excursie/survivaltocht/aan het bergbeklimmen is en bij die groep blijkt zich een moordenaar te hebben aangesloten. Werkelijk geen idee meer welke cast/regisseur/naam etc.

Shoot to Kill?

ErikvH

• 29 messages
  • 147 votes

[quote]Left4Dead wrote:

(quote)

Yes, dat is hem. Bedankt!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

ErikvH wrote:

Ook ben ik nog op zoek naar een film (waargebeurd verhaal), waarin een gezin hun (stief)kind of iets dergelijks ombrengt, om de levensverzekering op te strijken. Alvast bedankt!

Doet me hier een beetje aan denken: The Glass House (2001)

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

ErikvH wrote:

Justice for Annie: A Moment of Truth Movie (1996) ?

pkmiro

• 1 messages
  • 0 votes

Dag

Ik zoek een film die ik jaren terug heb bekeken. Het film herinner ik niet zo goed, maar een scene vergeet ik niet. Een vrouw naaide de vagina van een meisje dicht zodat ze geen seks zou hebben. Ze deed allerlei slechte dingen tegen over het meisje.

Kunnen jullie mij helpen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

pkmiro wrote:

Dag

Ik zoek een film die ik jaren terug heb bekeken. Het film herinner ik niet zo goed, maar een scene vergeet ik niet. Een vrouw naaide de vagina van een meisje dicht zodat ze geen seks zou hebben. Ze deed allerlei slechte dingen tegen over het meisje.

Kunnen jullie mij helpen

Ik vermoed deze: The Girl Next Door (2007)

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

An American Crime zou ook kunnen.

Martijx

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > IK ZOEK EEN FILM! Help me al maanden opzoek!!!:

Ik zoek al heel lang een film/documantaire, ik heb hem 3/4 jaar geleden ooit gezien maar kan hem nergens vinden...

Het gaat om een waargebeurd verhaal ergens in Amerika/Canada. Een man is fotograaf en vroeg meisjes voor een fotoshoot, hij ontvoerde ze en ging later met ze in een vliegtuig naar een stuk bos om ze daar los te laten en vervolgens op ze te gaan jagen als wilde dieren. Nadat hij haar had vermoord begraafde hij ze in dat gebied. Hij was al een aantal jaar actief maar er waren nog veel lijken zoek. In de film zie je hoe het zich afspeelde en hoe de polite te werk ging.

Ik hoop dat jullie het weten! Het was een film met echte en nagespeelde beelden!

Alvast bedankt

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Weet je zeker van fotograaf, het vliegtuig en echte beelden.

Ik heb gisteren deze gezien, maar die zal het dan wel niet zijn. The Frozen Ground (2013)

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Ik zoek ook weer een film. Doordat morgen 'My sisters keeper' wordt uitgezonden, herinnerde ik me een film die nog niet zo lang geleden op tv te zien was.
Volgens mij met een soortgelijk thema, alleen speelde dit zich af op een kostschool, waar de kinderen goed behandeld werden, alleen mochten ze nooit voorbij een bepaalde grens komen, want dan zouden ze vermoord worden of voor altijd verdwijnen. Iets in die trant.
Later gaan er twee kinderen die inmiddels volwassen zijn geworden op zoek naar dat mysterieuze van die kostschool.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat die kinderen speciaal 'in het leven geroepen waren' om te dienen als donor.
Wie weet welke film ik bedoel?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Panta Rei wrote:
Ik zoek ook weer een film. Doordat morgen 'My sisters keeper' wordt uitgezonden, herinnerde ik me een film die nog niet zo lang geleden op tv te zien was.
Volgens mij met een soortgelijk thema, alleen speelde dit zich af op een kostschool, waar de kinderen goed behandeld werden, alleen mochten ze nooit voorbij een bepaalde grens komen, want dan zouden ze vermoord worden of voor altijd verdwijnen. Iets in die trant.
Later gaan er twee kinderen die inmiddels volwassen zijn geworden op zoek naar dat mysterieuze van die kostschool.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat die kinderen speciaal 'in het leven geroepen waren' om te dienen als donor.
Wie weet welke film ik bedoel?

Bedoel je Never Let Me Go (2010)?

Zo ja, dan kun je beter hierna dat zinnetje met donor even uit je stukje halen, is een megaspoiler voor wie de film nog wil zien.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Ja, dat is em. Dank je wel, Zwolle84.

Spoiler is aangebracht, sorry.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Graag gedaan. Fantastisch film!

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Martijx wrote:

In De Site > Algemeen > IK ZOEK EEN FILM! Help me al maanden opzoek!!!:

Ik zoek al heel lang een film/documantaire, ik heb hem 3/4 jaar geleden ooit gezien maar kan hem nergens vinden...

Het gaat om een waargebeurd verhaal ergens in Amerika/Canada. Een man is fotograaf en vroeg meisjes voor een fotoshoot, hij ontvoerde ze en ging later met ze in een vliegtuig naar een stuk bos om ze daar los te laten en vervolgens op ze te gaan jagen als wilde dieren. Nadat hij haar had vermoord begraafde hij ze in dat gebied. Hij was al een aantal jaar actief maar er waren nog veel lijken zoek. In de film zie je hoe het zich afspeelde en hoe de polite te werk ging.

Ik hoop dat jullie het weten! Het was een film met echte en nagespeelde beelden!

Alvast bedankt

Dick2008 had het al over The Frozen Ground en ik sluit mijn aan bij die mening.

Film gebaseerd op het verhaal van serialkiller Robert Hansen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.