• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.946 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Shelseyy

• 4 messages
  • 0 votes

Bubblez wrote:

(quote)

Time Under Fire (1996), The Rift (1990) of Leviathan (1989)?

Hmm jammer genoeg geen van beide juist.. :/

Toch bedankt!

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ik zoek twee films die ik als ik klein was deels heb gezien.

1) Ging over een aardbeving, en ik vermoed Australie. En ik herinner me stukken dat men in het puin zat te zoeken, en er nog mensen gered konden worden. Iemand een idee over welke het gaat. Ik denk dat het één van de betere rampenfilms is.

2) Deze herinner ik me heel vaag. Ik denk Zwart-Wit, eventueel oorlog, Filipijnen misschien. Ik herinner me een scene waar bij er een boot was met een ladder en mensen probeerden te vluchten voor iets (krokodillen?) en er een vrouw in het water valt... Iemand een idee waarover ik het zou hebben. Het is echt superlang geleden en zeer vaag. Maar ik wil deze eens zien.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

TornadoEF5 wrote:

1) Ging over een aardbeving, en ik vermoed Australie. En ik herinner me stukken dat men in het puin zat te zoeken, en er nog mensen gered konden worden. Iemand een idee over welke het gaat. Ik denk dat het één van de betere rampenfilms is.

Vrij voor de hand liggend, maar wellicht Earthquake (1974)?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

TornadoEF5

Je beschrijving is vrij miniem. Zijn veel films over aardbevingen gemaakt. Een aantal voor de hand liggende:

San Andreas (2015)

Tangshan Dadizhen (2010)

Cloverfield (2008)

10.5 (2004)

Aftershock (2012)

Aftershock: Earthquake in New York (1999)

2012 (2009)

En da heb je nog tientallen SyFy-producties.

Tiany

• 527 messages
  • 754 votes

Ik zoek de titel van een thriller, het gaat over een jong koppeltje en een buurman (of is het een politieagent ? weet het niet meer zeker) die eerst zeer vriendelijk overkomt maar daar komen problemen van, want hij plaatst camera's in het koppel hun huis, en begluurt zo de vrouw...enz...enz...

Het is niet "Arlington Road" of "Unlawful Entry". Ik herinner me vaag dat de gluurder een blonde man van ± 40 jaar is en de geterroriseerde vrouw donkerharig ? maar ben niet 100% zeker.

Weet iemand welke film ik bedoel aub ?

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Bubblez wrote:

(quote)

Vrij voor de hand liggend, maar wellicht Earthquake (1974)?

Ja ik denk het. Moet die nog zien, het is al zeker geen recente film.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Tiany wrote:

Ik zoek de titel van een thriller, het gaat over een jong koppeltje en een buurman (of is het een politieagent ? weet het niet meer zeker) die eerst zeer vriendelijk overkomt maar daar komen problemen van, want hij plaatst camera's in het koppel hun huis, en begluurt zo de vrouw...enz...enz...

Het is niet "Arlington Road" of "Unlawful Entry". Ik herinner me vaag dat de gluurder een blonde man van ± 40 jaar is en de geterroriseerde vrouw donkerharig ? maar ben niet 100% zeker.

lakeview terrace?

Tiany

• 527 messages
  • 754 votes

Neen Mikey, ook niet Lakeview Terrace. De man die het koppel terroriseert is een blanke (blonde) veertiger, hij heeft ook een camera in de douche geplaatst, ik herinner me vaag dat de vrouw de camera daar ontdekt, maar daar ben ik niet meer zeker van.

Toch bedankt.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

Tiany wrote:

Neen Mikey, ook niet Lakeview Terrace. De man die het koppel terroriseert is een blanke (blonde) veertiger, hij heeft ook een camera in de douche geplaatst, ik herinner me vaag dat de vrouw de camera daar ontdekt, maar daar ben ik niet meer zeker van.

Toch bedankt.

Ik kom steeds op Alone With Her (2006), maar dat gaat niet over een koppel.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Tiany wrote:

Video Voyeur: The Susan Wilson Story (2002)?

dreambrotherjb

• 196 messages
  • 311 votes

Laatst kwamen er plots wat fragmenten van een bepaalde film bovendrijven die ik geloof ik ooit op tv moet gezien hebben, nog voor ik echt als filmliefhebber wekelijks dvd's begon te kijken.

Ik herinner me iets van een man die met zwarte stift mannetjes/gezichtjes tekent op de buik/het lichaam van zijn geliefde terwijl ze op bed wat liggen te filosoferen.

Ik denk dat het een vrij romantische film was, met over het algemeen een lichtere toon, maar geen zoveelste romcom, eerder iets meer richting 'arthouse', maar daar kan ik me ook in vergissen.

De man was denk ik tekenaar van beroep, en had een wat moeizame relatie met deze vrouw (er was mogelijk ook nog een andere vrouw in het spel), terwijl het duidelijk was dat zij voor elkaar gemaakt waren.

Iemand enig idee?

Tiany

• 527 messages
  • 754 votes

Het is niet "Alone with her" Bubblez, maar wel de film "Video Voyeur: The Susan Wilson Story" super Dragon !, weet ik eindelijk waar ik naar moet zoeken.

maccy1988

• 19 messages
  • 0 votes

Hoi,

Ik zoek een filmtitel maar kan me bitterweinig herinneren.

Denkelijk is het een thriller en enige wat ik weet is dat een man gedwongen ofzo word om te vechten met iemand die een doek over zich heeft en waardoor de man niet kan zien wie die andere persoon is.

Die persoon met die doek heeft ook precies een bult en achteraf blijkt dat die persoon zijn eigen vrouw/vriendin is en die bult was zijn kind die vastgebonden was op die vrouw.

Kan iemand me helpen met deze film?

Alvast bedankt!

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Doet me aan Kill List (2011) denken maccy1988.

foxxjoost

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > film over (carriere)echtpaar en gedachtengang baby:

Ik ben zoek naar een film die gaat over een man en vrouw ( 2 carriere mensen) die wonen op een appartement. Als de baby huilt, dan geeft de vrouw de baby aan de man, en deze weet zich ook geen raad. Er is nog een 2e vrouw( oma) bij. De baby wordt op een gegeven moment aan de borst gezet en je leest dan wat de baby denkt. Dit geeft hilarische momenten weer. (NIET "look who is talking"). bedankt.

maccy1988

• 19 messages
  • 0 votes

Dankje! Hij is het!

KimberleyL

• 56 messages
  • 19 votes

hoi allemaal.

Ik zoek een film,

het gaat over een vrouw wat in een appartement complex komt wonen en ze wordt in de gaten gehouden iemand een idee hoe deze film heet?

Films die erop lijken dus dat mensen worden bespied zijn ook welkom ik ken der namelijk een hoop maar weet de titels niet meer.

liefs.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

KimberleyL wrote:

hoi allemaal.

Ik zoek een film,

het gaat over een vrouw wat in een appartement complex komt wonen en ze wordt in de gaten gehouden iemand een idee hoe deze film heet?

Films die erop lijken dus dat mensen worden bespied zijn ook welkom ik ken der namelijk een hoop maar weet de titels niet meer.

liefs.

The Resident (2011)?

Mientras Duermes (2011)?

KimberleyL

• 56 messages
  • 19 votes

Dankje wel Dragon

Weet jij of toevallig iemand anders die film over dat een meisje van 14 op internet zit en in aanraking komt met een pedofiel? is een rtl 4 film van vroeger geloof ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

KimberleyL

• 56 messages
  • 19 votes

nee, dat is hem helaas niet. Heb deze wel gezien.

Die film over die pedofiel gaat erover dat de moeder opzoek naar de dader.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Trust (2010) misschien? (al is het de vader die op onderzoek gaat)

Reijer34

• 2 messages
  • 0 votes

In Filmdragers en apparatuur > Titels > op zoek naar een titel?:

Beste medefilmliefhebbers,

Ik ben op zoek naar een titel van een film waar ik een aantal jaar naar de bioscoop ben geweest, misschien al wel tien jaar geleden. De film gaat over een soort Amishdorp waar mensen verdwijnen die schijnbaar te ver van het dorp afgedwaald zijn om te voorkomen dat ze ontdekken in wat maatschappij ze eigenlijk leven? Het was volgens mij wel best wel een hit in de bioscoop destijds. Het einde is misschien een beetje flauw, maar de film heeft wel erg veel spanning. Kan iemand mij helpen aan de titel? Alvast bedankt! gr Reijer

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Reijer34

• 2 messages
  • 0 votes

dank je wel mug!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Glacius wrote:

Ik zoek twee films. Beide spelen zich af in een houten hut/huisje (cabin). De een gaat over een stel vrienden waarbij de buitenwereld volledig verdwenen is en alleen nog zwarte niets is.

Dit bleek niet Enter Nowhere te zijn. Iemand anders een idee?

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Mr. Jones?

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Glacius wrote:

(quote)

Dit bleek niet Enter Nowhere te zijn. Iemand anders een idee?

Cabin Fever??

MikeBrouwer87

• 19 messages
  • 1 votes

In Film > Overige films > Wie helpt me aan de titel??:

Beste leden,

Er is een horror film die we een tijd terug gezien hebben toevallig op vakantie. Vielen er zomaar in. Helaas geen info kunnen vinden van cast of iets dergelijks. Wel een beetje het verhaal nog in gedachten. Alles al afgegoogled maar kan niks vinden

6 ringen en 6 geesten die een vrouw proberen te pakken voordat ze gered word uit een zwembad en dat mensen die (later blijken) al dood te zijn haar proberen mee te sleuren in de dood genaamd Walkers. vrachtwagen chauffeur die haar probeert van de weg af te drukken, een skate boarder die haar probeerd te doden en dit gebeurt dus 6 keer. als ze dan denkt dat het klaar is gaat haar verloofde geld halen en word door een overvaller dood gestoken en nu probeert hij haar mee de dood in te nemen. en de clou is dus dat de vrachtwagen chauffeur geen walker was maar een boze chauffeur die de pest in had en haar daarom van de weg wilde drukken.

wie o wie helpt me??

Groetjes

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Daan258 wrote:

(quote)

Cabin Fever??

Nee. Komt qua plot ook niet in de buurt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.