- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
boemboemboem
-
- 4 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik ben op zoek naar de titel van een film.:
Goedenavond,
Ik ben al een hele tijd opzoek naar de titel van een film die ik ooit eens gezien heb.
Als ik het me goed kan herinneren is de film van ergens in de jaren 90.
Het ging over een soort superheld die verdacht veel op een witte power ranger leek.
Wat ik me nog kan herinneren was een scene in het bos waarbij er iemand in de verte werd aangevallen door een beer en hij bij zijn groepje vrienden wegging met een smoes en in zn pak transformeerde.
Zou iemand de titel van deze film weten?
Bij voorbaat dank en een fijne avond.
Groetjes,
Boemboemboem.
mcdaktari
-
- 7291 messages
- 0 votes
boemboemboem
-
- 4 messages
- 0 votes
Hey Bubblez,
Heb even gekeken en dit is niet de film die ik bedoel.
De film die ik bedoel is echt met een power ranger achtig figuur die volledig wit is en met beren en dergelijke vecht in het bos.
Er zit ook een schurk in maar die kan ik me niet herinneren.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!!!
Groetjes,
Boemboemboem.
Mister.X
-
- 4 messages
- 51 votes
Ook ik ben opzoek naar de titel van een film maar weet niet meer hoe die heet dus hierbij de vraag aan jullie of 1 van jullie het weet.
Ik heb weinig hints voor jullie maar het enigste wat ik mij kan herinneren is.
Denk dat het een soort maffia film is.
Op het einde zit die man in de gevangenis en weet dat zijn tijd is gekomen zijn cel deur gaat open en er wachten al een paar man hem op hij loopt met zijn handen zo omhoog zo van kom maar en ze steken hem dan dood waardoor hij daarna over de reling naar beneden valt.
Das wat ik mij kan herinneren.
Hopelijk weet iemand gelijk over welke film ik het heb.
Bubblez
-
- 2059 messages
- 2501 votes
Heb even gekeken en dit is niet de film die ik bedoel.
Kijk anders even hier. Als het een echte superhero-film is, moet ie daar tussen staan. Was het niet gewoon een van de Power Ranger-films?
Bubblez
-
- 2059 messages
- 2501 votes
Denk dat het een soort maffia film is.
Op het einde zit die man in de gevangenis en weet dat zijn tijd is gekomen zijn cel deur gaat open en er wachten al een paar man hem op hij loopt met zijn handen zo omhoog zo van kom maar en ze steken hem dan dood waardoor hij daarna over de reling naar beneden valt.
American Me (1992) ----------> scène
boemboemboem
-
- 4 messages
- 0 votes
@Bubblez ik zag hem staan tussen de lijst die je me stuurde.
Het is the guyver.
Hartstikke bedankt en een fijne avond.
Groetjes,
Boemboemboem.
rrommel
-
- 1 messages
- 0 votes
In Overigen > Algemeen > weet iemand welke film dit is?:
Werd als intro getoond in Los Cabos/Mexico ... 10 seconden gacaptured.
Bubblez
-
- 2059 messages
- 2501 votes
In Overigen > Algemeen > weet iemand welke film dit is?:
Werd als intro getoond in Los Cabos/Mexico ... 10 seconden gacaptured.
Rancid
-
- 599 messages
- 866 votes
Nog maar een keertje proberen
Hallo, ik ben op zoek naar een Franse film, redelijk arthouse en redelijk traag. Het gaat over een oude man, die ergens vanaf het midden of richting het einde, in een soort kleine hippiecommune op een bouwvallig boerderijtje terecht komt. Misschien omdat hij autopech had..? Daar vrijt een van de jonge bewoonsters 's nachts met hem, waardoor hij zich de volgende dag erg vrolijk voelt. Meer weet ik er niet meer van, het zou kunnen dat de man kunstschilder is, maar dat weet ik niet zeker. Het is geen al te oude film, misschien gemaakt binnen de laatste 10 jaar ofzo. Bedankt!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Geen idee, klinkt bizar. Een van de meest bizarre films van de laatste tien jaar is waarschijnlijk Pas de Repos pour les Braves (2003), maar meer dan het bouwvallige hutje komt het eigenlijk niet overeen met je synopsis
. Trailer: Pas de repos pour les braves - Video Dailymotion
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Denk dat die Les Petits Ruisseaux bedoelt van Pascal Rabaté. Leuke film. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Waarschijnlijker
Kijk een goed antwoord én een tip voor je ineen!
shotterke
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > filmanno1990-2006:
ik ben op zoek naar een amerikaanse film ik denk dat hij gemaakt moet zijn in de jaren 90 of in de jaren 2000.
het gaat over een dokter die vrijkomt uit de gevangenis omdat hij zijn vrouw in een kwade bui heeft vermoord. hij komt vrij en gaat naar een typische amerikaanse bar en ontmoet daar een knappe blondine, en gaat mee met haar. kan iemand mij helpen, dankuwel!
sausolita
-
- 10 messages
- 4 votes
In Film > Overige films > vrouwen onder de douche:
ik zoek een film, maar ik weet de titel niet meer. de film begint met een douche scene met een aantal jonge vrouwen die over hun partner praten. ze zijn uitgenodigd voor een of ander feest waar ze spelletjes moeten doen voor de gastheer. wie kan mij helpen.
Bear312
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik zoek een film die over een bus gaat die harder dan zoveel moet rijden anders ontploft de bus. Ik ben alleen de titel vergeten
Rancid
-
- 599 messages
- 866 votes
Denk dat die Les Petits Ruisseaux bedoelt van Pascal Rabaté. Leuke film.
Ja, dat moet 'm zijn! Dankjewel Verhoeven! Hij lijkt gezien de trailer meer op the Straight Story dan ik me kon herinneren. En jij ook bedankt voor de tip, Mochizuki 
michiel3
-
- 16 messages
- 0 votes
ik zoek een film, maar ik weet de titel niet meer. de film begint met een vrouw die naar de noordpool of zuidpool gaat om daar als arts te werken. op een gegeven moment raakt ze buitengesloten en raakt ze een paar vingers kwijt
michiel3
-
- 16 messages
- 0 votes
ja het is whiteout
maar er is er nog eentje volgens mij
de film begint met een vrouw die naar de noordpool of zuidpool gaat om daar als arts te werken
een oudere dokter legt haar het een ander uit en vertrekt
een scene waarin een snee in de vinger met secondelijm wordt gelijmd
meerdere gebouwen in een soort grot/ overkoepeling(weet ik niet zeker)
ik weet hem al icebound
Shelseyy
-
- 4 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > ik zoek dus een film:
Heel lang geleden gezien.. Weet nog dat het over een duikboot ging die niet meer boven water kon komen, i dont know why
en heel ondereen in de duikboot ware er machine die mense uiteen rukte om dan zo een 'moordwapen' te maken/robots.. Is me allemaal zo vaag.. Help mij! 
Bubblez
-
- 2059 messages
- 2501 votes
Heel lang geleden gezien.. Weet nog dat het over een duikboot ging die niet meer boven water kon komen, i dont know why
en heel ondereen in de duikboot ware er machine die mense uiteen rukte om dan zo een 'moordwapen' te maken/robots.. Is me allemaal zo vaag.. Help mij!
Time Under Fire (1996), The Rift (1990) of Leviathan (1989)?
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Schat zo in dat je deze bedoelt: Virus
Movieclip cyborg Virus overigens gaat het in deze film niet om een duikboot maar een Russisch satellietschip
Shelseyy
-
- 4 messages
- 0 votes
Schat zo in dat je deze bedoelt: Virus
Movieclip cyborg Virus overigens gaat het in deze film niet om een duikboot maar een Russisch satellietschip
Het lijkt heel hard op Virus 1999 maar ben er zeker van dat het een duikboot was want op het einde kwam die duikboot uiteindelijk naar boven en leefde er nog 2 personen dacht ik en ze zate in het water.. En kan me nie herinneren dat het met computers was.. Maar ge zit in de buurt xD wil zo graag die film vinden