• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.010 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Exclutiz

• 8 messages
  • 0 votes

Bedankt voor het meedenken !

Helaas is het ook niet Setup en Hunt to Kill...

Frustrerend dit want het was zo'n goede film haha

Exclutiz

• 8 messages
  • 0 votes

Exclutiz

• 8 messages
  • 0 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Ik heb geen idee, je hoort het vanzelf wel van Exclutiz.

(quote)
Veel kijk plezier, ik zal jouw recensie in de gaten houden .

Nog even als aanvulling: Ik weet nog dat het een bom was die aangesloten was aan een mobiele telefoon. Die oudere man die de rest had achtergelaten met die bom zat in zijn busje en ging bellen om de bom af te laten gaan. Dan heeft hij ineens de leider van de groep aan de lijn, omdat iemand uit de groep net op tijd de bom onklaar had gemaakt.

Does this ring any bells? Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn, haha

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

@ Exclutiz

Hunt to kill is tot nu toe precies wat jij beschrijft (zie dit stukje: avcdvd-hunt.to.kill.bdrip.xvid.avi - YouTube), maar misschien hebben ze het van een andere film... zou goed kunnen.

Exclutiz

• 8 messages
  • 0 votes

Alexander1900 wrote:

@ Exclutiz

Hunt to kill is tot nu toe precies wat jij beschrijft (zie dit stukje: avcdvd-hunt.to.kill.bdrip.xvid.avi - YouTube), maar misschien hebben ze het van een andere film... zou goed kunnen.

Wow, ik dacht dat Hunt to Kill zeker niet de film was die ik zocht, maar blijkbaar toch wel.

Many thanks!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Hallelujah Exclutiz .

Veel kijkplezier toegewenst.

Exclutiz

• 8 messages
  • 0 votes

HALVE TAMME. wrote:

Hallelujah Exclutiz .

Veel kijkplezier toegewenst.

Thanks, dat gaat zeker lukken

New_girl1990

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Hoe heet die film ook alweer:

Hallo mensen wie kan mij helpen.

Ik zoek een film, maar weet niet meer het jaar, de acteurs of de titel. Ja dan wordt het lastig hea.

De voorkant van de dvd was geloof ik een vrouw die zit in geloof ik een grote pump, maar kan me ook vergissen.

De film gaat over een journalist (denk ik) die te dik is. Ze gaat een uitdaging aan en ze valt veel af. Uiteindelijk past ze in de jurk die ze aan het begin van de film heeft gezien.

Ja ik weet het klinkt saai, maar vond het toen een geweldige film.

Wie zegt dit wat?

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ik zoek twee films. Beide spelen zich af in een houten hut/huisje (cabin). De een gaat over een stel vrienden waarbij de buitenwereld volledig verdwenen is en alleen nog zwarte niets is.

De ander over een vrouw die met haar vriend en gezin onverwachts bezoek krijgen van twee criminelen. Uiteindelijk blijken die twee criminelen imaginair te zijn.

• 13470 messages
  • 1305 votes

Glacius wrote:

De een gaat over een stel vrienden waarbij de buitenwereld

volledig verdwenen is en alleen nog zwarte niets is.

The Cabin in the Woods (2012).

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Nee. Komt ook niet overeen met mn beschrijving. Plot van de eerste film lijkt een beetje op Vanishing on 11th street.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Was het niet toevallig het witte niets i.p.v. het zwarte niets?

Een film waarbij twee vrienden in een houten huis wonen te midden van niets: Nothing (2003)

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Heel misschien Enter Nowhere (2011) ?

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Glacius wrote:

De ander over een vrouw die met haar vriend en gezin onverwachts bezoek krijgen van twee criminelen. Uiteindelijk blijken die twee criminelen imaginair te zijn.

The Dark Hours (2005)?

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Dit zou em kunnen zijn, maar weet het niet 100% zeker.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Yes, dit is in ieder geval correct, thanks

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3421 votes

Ik zoek oudere filmtitels, pakweg vanaf de jaren 50, geregisseerd door Vlaamse vrouwelijke regisseurs. Waarover de films gaan, maakt niet zoveel uit, als ze maar aan bovenstaande criteria voldoen.

Wie kan helpen?

Kisje

• 970 messages
  • 1190 votes

New_girl1990 wrote:

In Film > Algemeen > Hoe heet die film ook alweer:

Hallo mensen wie kan mij helpen.

Ik zoek een film, maar weet niet meer het jaar, de acteurs of de titel. Ja dan wordt het lastig hea.

De voorkant van de dvd was geloof ik een vrouw die zit in geloof ik een grote pump, maar kan me ook vergissen.

De film gaat over een journalist (denk ik) die te dik is. Ze gaat een uitdaging aan en ze valt veel af. Uiteindelijk past ze in de jurk die ze aan het begin van de film heeft gezien.

Ja ik weet het klinkt saai, maar vond het toen een geweldige film.

Wie zegt dit wat?

Real women have curves misschien?

Rancid

• 599 messages
  • 866 votes

Hallo, ik ben op zoek naar een Franse film, redelijk arthouse en redelijk traag. Het gaat over een oude man, die ergens vanaf het midden of richting het einde, in een soort kleine hippiecommune op een bouwvallig boerderijtje terecht komt. Misschien omdat hij autopech had..? Daar vrijt een van de jonge bewoonsters 's nachts met hem, waardoor hij zich de volgende dag erg vrolijk voelt. Meer weet ik er niet meer van, het zou kunnen dat de man kunstschilder is, maar dat weet ik niet zeker. Het is geen al te oude film, misschien gemaakt binnen de laatste 10 jaar ofzo. Bedankt!

good will

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > iets met alibis:

Ik zoek een engelse/amerikaanse film over een bedrijf waar mensen alibis verschaffen aan mensen die vreemdgaan.

• 13470 messages
  • 1305 votes

@ good will

The Alibi (2006).

Als je nou nog eens een film zoekt, plaats dan jouw vraag in het volgende topic.

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel #2.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb het topic verplaatst.

ilse2

• 2 messages
  • 0 votes

hey mensen!

Ik zoek de titel van een nederlandse film.

omschrijving:

1 jongen en 2 meisjes die hun voetbal per ongeluk bij een man achter in de tuin hebben geschopt

die man heeft een zwembad en daar gaan zij in zwemmen.

ze willen die bal terug maar durven niet.

die jongen had een blauwe boxenshort aan.

Hopelijk herkend iemand deze film.

rbn098765

• 2 messages
  • 0 votes

In De Site > Gebruikers > film titel kwijt:

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben namelijk op zoek naar een film die ik zon 12/13 jaar terug heb gezien.

De film gaat over een gezin dat vermoord word in hun huis alleen een jongen weet zich te verstoppen.

die jongen weet te ontkomen en dan gaat hij trainen om wraak te nemen dan zie je hem trainen en dan oefent hij een trap en dan wordt hij ineens een aantal jaar ouder dan gaat hij proberen bij de bende te horen en dat lukt hem en uiteindelijk vermoord hij iedereen in die bende als ze samen in een huis zitten.

dit is alles wat ik nog weet van de film ik hoop dat hier iemand deze film nog herkend want ik ben al jaren op zoek naar de titel!

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

rbn098765

• 2 messages
  • 0 votes

Ja dat is hem Bedankt!!

ilse2

• 2 messages
  • 0 votes

weet iemand mijn film titel al?

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

ilse2 wrote:

weet iemand mijn film titel al?

Briefgeheim (2010)

mcdaktari

• 7291 messages
  • 0 votes

Hoi, ik ben op zoek naar een film die ik een tijd geleden gezien heb maar weet de titel niet. Het verhaal gaat over een groepje mensen die een meisje zoeken die zich bij een sekte heeft aangesloten, en ze zegt zelf dat ze er heel happy is. Maar dat geloven ze niet en gaan er zelf kijken. Ze komen dan ergens in een bos bij de sekte terecht waar ze in eerste instantie vriendelijk ontvangen worden, maar op het eind loopt het op een grote massamoord partij uit. Ik weet het verhaal niet helemaal precies meer, maar ik dacht dat het een soort found footage film is.

Weet iemand de titel?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.