• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.752 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

KimberleyL wrote:

het gaat over een vrouw wat in een appartement complex komt wonen en ze wordt in de gaten gehouden iemand een idee hoe deze film heet?

Sliver (1993)

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

KimberleyL wrote:

Dankje wel Dragon

Weet jij of toevallig iemand anders die film over dat een meisje van 14 op internet zit en in aanraking komt met een pedofiel? is een rtl 4 film van vroeger geloof ik.

Every Mother's Worst Fear (1998)

?

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3421 votes

Ik zoek een film waarin een alien in zijn ruimteschip de hoofden van een vrouw en een hond omwisselt. Ik herinner me enkel deze scène, kwam eind jaren negentig uit op televisie. Vermoed ik.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3421 votes

Het ziet er naar uit ja. Bedankt! Zag de filmtitel wel eens passeren, maar dacht dat het een minder bekende film zou zijn. Van Tim Burton dan nog, je komt hier wat tegen.

timvdzwet

• 3 messages
  • 0 votes

Dag iedereen.

Ik ben opzoek naar een film.

De flim begint dat er een belangrijke vrouw met hoge status wordt neergeschoten.

De gene die die vrouw neerschiet wordt opgepakt en moet voorkomen, maar (ik dacht) doordat hij deze vrouw heeft neergeschoten willen veel mensen hem vermoorden. Hij heeft een bodyguard nodig maar hij wil er maar 1. Deze man was vroeger bodyguard maar is met dit beroep gestopt. Hij wil deze laatste klus nog aannemen, maar de man die die vrouw vermoord kent hij op de een of andere manier van vroeger. Misschien is het een beetje vaag uitgelegd maar zo kan ik me het herinneren.

Kan iemand mij helpen aan de titel van deze film?

Groetjes Tim

Koelschip

• 1 messages
  • 8 votes

Hoihoi ik ben op zoek naar de titel van een horror film, ik weet alleen nog wazige flitsen dus hopelijk kan iemand me wel helpen.. Het gaat dus om een horror film en als ik me niet vergis komt 1 vd hoofdpersonages op het einde terrecht in het pand van 2 gestoorde moordenaars, als het goed is een man en vrouw(een stel) en zij hebben het pand van binnen ingerciht als een soort strakke film/set/studio waar ze mensen martelen en vermoorden en dit om te beurt filmen en op t eind zou 1 hofdpersonages ook t slachtoffer worden? Die 2 moordenaars dragen ook hele rare kleding soort ruime/dokterspraktijk. Zegt iemand dit??:( zus graaaaag reacties!!:)

mich1996

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi ik ben al heel lang op zoek naar een titel het gaat over twee zusjes die aan elkaar beloven dat ze nooit verliefd worden en als ze dat worden moet de man aan allerlei kenmerken voldoen zoals een groen en een blauw oog, achterstevoren op een paard kunnen rijden. Meer weet ik er niet echt veel van maar heb hem nooit af kunnen zien dus zou de film graag nog een keer willen zien.

Weet iemand de titel van deze film?

Alvast bedankt.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

mich1996 wrote:

Hoi ik ben al heel lang op zoek naar een titel het gaat over twee zusjes die aan elkaar beloven dat ze nooit verliefd worden en als ze dat worden moet de man aan allerlei kenmerken voldoen zoals een groen en een blauw oog, achterstevoren op een paard kunnen rijden. Meer weet ik er niet echt veel van maar heb hem nooit af kunnen zien dus zou de film graag nog een keer willen zien.

Weet iemand de titel van deze film?

Alvast bedankt.

Practical Magic (1998)

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2809 votes

Ik zoek er ook 1.

Ik weet dat James Belushi er in speelt en hij kreeg volgens mij een klein rood autootje voor z'n verjaardag. Film uit de 80', misschien early 90's.

Thanks!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Hier zeker tussen staan brabusRUS.

James Belushi.

Succes .

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2809 votes

Moet ik ze allemaal zeker gaan zien Film ooit ergens in de jaren 90 gezien, en dat autootje is mij bijgebleven.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Als je ze allemaal even lezend afgaat , misschien schiet de titel jou dan weer te binnen.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

@brabusRUS: Volgens mij herken ik Mr. Destiny (1990) daarin.

mich1996

• 2 messages
  • 0 votes

Bubblez heel erg bedankt!

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2809 votes

Bubblez Thanks!

Ik ga 'm binnekort even kijken! Het liefst kijk ik 'm met Russisch voice-over van die tijd. Brings back good old memories

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

Koelschip wrote:

Hoihoi ik ben op zoek naar de titel van een horror film, ik weet alleen nog wazige flitsen dus hopelijk kan iemand me wel helpen.. Het gaat dus om een horror film en als ik me niet vergis komt 1 vd hoofdpersonages op het einde terrecht in het pand van 2 gestoorde moordenaars, als het goed is een man en vrouw(een stel) en zij hebben het pand van binnen ingerciht als een soort strakke film/set/studio waar ze mensen martelen en vermoorden en dit om te beurt filmen en op t eind zou 1 hofdpersonages ook t slachtoffer worden? Die 2 moordenaars dragen ook hele rare kleding soort ruime/dokterspraktijk. Zegt iemand dit??:( zus graaaaag reacties!!:)

Een oudere film? The Last House on Dead End ... (1977)?

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

timvdzwet wrote:

De flim begint dat er een belangrijke vrouw met hoge status wordt neergeschoten.

De gene die die vrouw neerschiet wordt opgepakt en moet voorkomen, maar (ik dacht) doordat hij deze vrouw heeft neergeschoten willen veel mensen hem vermoorden. Hij heeft een bodyguard nodig maar hij wil er maar 1. Deze man was vroeger bodyguard maar is met dit beroep gestopt. Hij wil deze laatste klus nog aannemen, maar de man die die vrouw vermoord kent hij op de een of andere manier van vroeger. Misschien is het een beetje vaag uitgelegd maar zo kan ik me het herinneren.

Dat is de film Body Armour (2007)

RoosG

• 18 messages
  • 18 votes

Ik ben al een tijdje opzoek naar een film die ik rond 2008/2009 op school heb gezien.

In mijn herinneringen is het een film ala he's just not that into you. Dus dat iedereen op een bepaalde manier een connectie heeft. In de stad waar het plaats vindt heerst een hitte golf (In denk Los Angeles) en wat ik me herinner is een boombox. Door de hittegolf raken mensen steeds meer geïrriteerd naar elkaar waarna de hel los breekt er er verschillende rellen/vechtpartijen zijn.

Volgens mij zit er ook iets van de italiaanse maffie in, maar dat weet ik niet zeker.

Weet iemand welke film ik bedoel?

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

@RoosG: Komt de film ook dadelijk uit die jaren? Anders denk ik aan Do The Right Thing

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

RoosG

• 18 messages
  • 18 votes

Bubblez wrote:

@RoosG: Komt de film ook dadelijk uit die jaren? Anders denk ik aan Do The Right Thing

Ja! Ik denk dat dit hem is! Dank je wel!

YKuipers

• 1 messages
  • 0 votes

Ik ben al een tijdje op zoek naar een film,

De film gaat over 2 moeders, een lerares en een serveerster. De serveerster zit in geld nood door de dood van haar man (soldaat volgensmij). Hierdoor werkt haar oudste zoon. Deze jongen is doordat hij 's avonds werkt moe en let daarom niet op in de klas. De lerares vraagt een gesprek aan met de serveerster, maar deze komt te laat. Eenmaal op het parkeerterrein komen de 2 moeder elkaar tegen. Daarna weigert de lerares om het gesprek nog voort te zetten. Uiteindelijk komt de lerares in een auto-ongeluk (?) waardoor ze van lichaam verandert met de serveerster. (je volgt het verhaal alleen uit het perspectief van de lerares). En aan het einde van de film wordt de serveerster verliefd op haar buurman. (film is gemaakt rond 2000/2012)

Volgens mij gaat de film ongeveer zo, maar weet iemand misschien de titel?

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

YKuipers: A Walk In My Shoes (2010)

biankyyy

• 2 messages
  • 0 votes

Beste allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een film die ik maar 1 keer gezien heb. Ik weet dat ik hem heel leuk vond toen en wil hem graag nog een keer zien! Als jullie me willen helpen graag..

Het ging er over dat een gezin, geen echt gezin maar wel een vrouw als moeder een bekende amerkiaanse acteur als vader een meisje als dochter en een jongen als zoon bij elkaar gingen wonen in een vila wijk. Voor hun werk. Ze waren namelijk daar om goed in de smaak te vallen bij de rest van de buurt. Dit is om spullen, auto's, horloge's en verschillende andere gadgets, onopvallend te verkopen. En dit lukte de cijfers gingen omhoog en er werd door hun veel omzet gedraaid omdat zij zo populair waren. Uiteindelijk gaat het natuurlijk mis en komen de mensen er achter dat de spullen die zij voor heel veel geld hebben aangeschaft niet goed zijn en krijgen ruzie met de familie..

Zo gaat het een beetje kan iemand mij helpen aub? Ik heb al zoveel gegoogled maar kan het echt niet vinden.

Hartstikke bedankt

xo Biankyyy

biankyyy

• 2 messages
  • 0 votes

JAa ! super bedankt dick :D:D:D:D:D:D:D:D

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

graag gedaan.

xrjan

• 3 messages
  • 0 votes

dag allemaal

zit ook al geruime tijd met een film in mijn hoofd...

hieronder wat beschrijvingen

- ik denk post - apocalyptisch, maar ben niet zeker. Soieso actiefilm

- ik denk met Stallone, maar eerdere zoekresultaten door me leverden niets op, dus ben ook niet zeker.

ik herinner me slechts 1 fragment:

Stallone(?) en nog iemand (vrouw?) staan op een gegeven moment op het uiteinde van een grote rioolbuis of windtunnel (ik vermoed na een ontsnappingspoging), ergens in een rots / gebouw. Daar kijken ze over een gans (groen?) landschap.

Sla me dood, maar dit is het enige dat ik nog herinner...

ik heb een paar ideeën, maar zou de films even moeten zien

-judge dredd?

-escape from la, maar is met Kurt Russel

-Soldier, ook met Kurt Russel

Wie o wie heeft genoeg aan mijn weinige uitleg en kan me verlossen uit mijn kwelling

alvast bedankt

mvg

jan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.