• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.138 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Sas1796

• 1 messages
  • 0 votes

Goedendag,

Ik zoek een filmtitel en hoop dat iemand mij kan helpen.

Het gaat om een Franse film die ik op TV heb gezien tijdens/ivm Rotterdam film festival.

Ik kan me het verhaal niet herinneren maar ik weet wel dat er tijdens een feestje in het plafond van het toilet een woestijn zat verstopt en dat er ook iemand door het plafond klom en in deze woestijn kon rond lopen.

Misschien dat er iemand iets weet of iets herkent ?

alvast bedankt.

Mvg.

Sascha

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

@Sas1796: Peut-être (1999)

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ik ben op zoek naar een documentaire, maar ik kan niet meer op de naam komen.

Het gaat over moordenaars die openlijk hun verhaal doen en bewonderd worden, Oosterse personen dacht ik.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

j0enne wrote:

Ik ben op zoek naar een documentaire, maar ik kan niet meer op de naam komen.

Het gaat over moordenaars die openlijk hun verhaal doen en bewonderd worden, Oosterse personen dacht ik.

The Act of Killing (2012)

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dat was die inderdaad, bedankt.

sasja007

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Film uit 2005? 2007?:

ik zoek een film van volgensmij 2 of 3 kinderen die verhuisden naar een raar huis. Daar gingen ze op onderzoek uit en hoorden ze geronsel. Dit blijkt dan een dwerg die met ze praat en ze een ring geeft waar ze doorheen moeten kijken als ze gaan vechten. Iemand enig idee? Ik wil deze film al jaren kijken..

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

mister blonde

• 12696 messages
  • 5828 votes

Is dat niet gewoon The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe (2005)

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Sjoerdb. wrote:

Ik weet alleen nog een bepaalde scene en wil graag weten bij welke film die hoort.

Er zitten 2 mannen in een huiskamer met volgens mij een koffer met geld(of drugs).

Ik geloof dat er een of andere deal gaat plaats vinden.

Daarna vindt er een shootout plaats waarin iedereen op elkaar gaat schieten. Kussens worden kapot geschoten waardoor de veren in het rond vliegen.

Het enige wat ik nog weet is dat die kamer redelijk wit was ingericht.

Lock, Stock and Two Smoking Barrels?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

fervanrijswijk wrote:

Al een tijdje spoken er herinneringen van een film door mijn hoofd waarvan ik niet op de titel kan komen. Ik heb het ook al aan collega's / mede filmfanaten, gevraagd, maar ook zei tasten in het duister.

Wat ik me herinner is dat ik hem als klein jongetje op tv heb gezien. het zal rond 1997 zijn geweest. Ik heb een bepaalde scene in mijn hoofd. Een alien/predetor achtig personage is actief in een stad/dorp. Hij overleeft door hersenvocht van leven mensen te consumeren. Dit doet hij door een soort slang ofzo (komt uit zijn mond/hoofd, of een staart?)

Volgens mij gaat het om een menselijk figuur die gemuteerd is, of om een alien achtig wezen. Wel met twee benen en twee armen.Ik ben benieuwd

Serie "Sliders" The Breeder (TV Episode 1997) ?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Hallo, ik zoek zelf twee films alleen kan er helaas niet veel over kwijt... ik kan me er alleen vaag iets over herinneren.

- Een film met Chuck Norris. Volgens mij komt er steeds een buurjongetje bij hem thuis langs en het jongetje wil graag karate les hebben... doordat hij gepest werd en Chuck Norris doet dat uiteindelijk ook... Dit is niet waar de hele film over gaat. Gewoon een paar scenes in de film. Het is niet de film 'Sidekicks' overigens.

- Uit de jaren 90... Ik weet alleen dat er een buurjongen is die zijn buurman niet vertrouwd en gaat erop uit. Het enige wat ik me kan herinneren is dat de jongen uit het raam kijkt als de man wegloopt van huis.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Alexander1900 wrote:

Een film met Chuck Norris. Volgens mij komt er steeds een buurjongetje bij hem thuis langs en het jongetje wil graag karate les hebben... doordat hij gepest werd en Chuck Norris doet dat uiteindelijk ook... Dit is niet waar de hele film over gaat. Gewoon een paar scenes in de film. Het is niet de film 'Sidekicks' overigens.

Chuck Norris - Wikipedia.

Uit de jaren 90... Ik weet alleen dat er een buurjongen is die zijn buurman niet vertrouwd en gaat erop uit. Het enige wat ik me kan herinneren is dat de jongen uit het raam kijkt als de man wegloopt van huis.
Disturbia (2007) is niet uit de jaren 90, maar sluit wel erg goed aan bij jouw omschrijving.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Bedankt voor je hulp.

De film van Chuck Norris heb ik zo net gevonden. Heb toevallig de scene gevonden door 'juist' te googelen. Het is uit de film 'The Hitman'.

Disturbia (2007) is het niet, maar lijkt er wel op.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Uit de jaren 90... Ik weet alleen dat er een buurjongen is die zijn buurman niet vertrouwd en gaat erop uit. Het enige wat ik me kan herinneren is dat de jongen uit het raam kijkt als de man wegloopt van huis.
Fright Night (1985).

Weer niet uit de jaren 90, maar past wederom goed bij jouw omschrijving.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Fright Night (1985).

Weer niet uit de jaren 90, maar past wederom goed bij jouw omschrijving.

Ik denk dat deze het is, bedankt. Heb deze in mijn dvd kast staan en ga die zeer binnenkort bekijken. Heb uren en uren gegoogled en deze komt dan het meest dichtbij.

mirella18

• 2 messages
  • 0 votes

Mijn moeder en ik zoeken een oude film over studenten die op vakantie willen en horen een man in de trein praten over een mooie plek. Daar gaan ze dus naar toe. Eenmaal daar verdwijnt er steeds een student. Toen ze naar een museum gingen zagen ze de hoofden van hun vrienden ophangen. dus ze waren vermoord later in de film word een student wakker in een kamer vast aan een stoel en een man die hem in stukken wil snijden. Hij komt uiteindelijk vrij (maar wel gewond) en vermoord de man die hem wou vermoorden. Hij ontsnapt en vind onderweg in het gebouw een vriendin van hem zij was ook gewond. samen proberen ze te ontsnappen en komen allemaal rare dingen en mensen tegen maar ze mogen natuurlijk niet gezien worden. (het waren mensen die naar die plek kwamen om andere mensen te vermoorden) Dan komen ze in een kamer waar allemaal schorten ophingen die de moordenaars aandeden voordat ze de mensen gaan vermoorden. de jongen en het meisje doen een schort aan zodat ze niet opvallen tussen de moordenaars. ze komen uiteindelijk vrij en dan scheiden hun wegen de jongen stap in de trein naar huis en hoort weer de zelfde man praten tegen andere studenten over die mooie plek (dit is de zelfde man die hem en zijn vrienden wist te overtuigen om naar die plek op vakantie gaan) toen de man klaar was met zijn verhaal ging hij naar de wc en de jongen volgt hem en vermoord vermoord hem op de wc. weet iemand hoe deze film heet?? is ongeveer 10 jaar geleden dat ik hem gezien heb op tv

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

mirella18 wrote:

Mijn moeder en ik zoeken een oude film over studenten die op vakantie willen en horen een man in de trein praten over een mooie plek. Daar gaan ze dus naar toe. Eenmaal daar verdwijnt er steeds een student. Toen ze naar een museum gingen zagen ze de hoofden van hun vrienden ophangen. dus ze waren vermoord later in de film word een student wakker in een kamer vast aan een stoel en een man die hem in stukken wil snijden. Hij komt uiteindelijk vrij (maar wel gewond) en vermoord de man die hem wou vermoorden. Hij ontsnapt en vind onderweg in het gebouw een vriendin van hem zij was ook gewond. samen proberen ze te ontsnappen en komen allemaal rare dingen en mensen tegen maar ze mogen natuurlijk niet gezien worden. (het waren mensen die naar die plek kwamen om andere mensen te vermoorden) Dan komen ze in een kamer waar allemaal schorten ophingen die de moordenaars aandeden voordat ze de mensen gaan vermoorden. de jongen en het meisje doen een schort aan zodat ze niet opvallen tussen de moordenaars. ze komen uiteindelijk vrij en dan scheiden hun wegen de jongen stap in de trein naar huis en hoort weer de zelfde man praten tegen andere studenten over die mooie plek (dit is de zelfde man die hem en zijn vrienden wist te overtuigen om naar die plek op vakantie gaan) toen de man klaar was met zijn verhaal ging hij naar de wc en de jongen volgt hem en vermoord vermoord hem op de wc. weet iemand hoe deze film heet?? is ongeveer 10 jaar geleden dat ik hem gezien heb op tv

Hostel (2005) ??

mirella18

• 2 messages
  • 0 votes

yesss dat is hem!!! dank je wel!!

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Alexander1900 wrote:

- Een film met Chuck Norris. Volgens mij komt er steeds een buurjongetje bij hem thuis langs en het jongetje wil graag karate les hebben... doordat hij gepest werd en Chuck Norris doet dat uiteindelijk ook... Dit is niet waar de hele film over gaat. Gewoon een paar scenes in de film. Het is niet de film 'Sidekicks'

Karate kid? Zonde chuck maar met mr. Myagi

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

mikey wrote:

(quote)
Karate kid? Zonde chuck maar met mr. Myagi

De film had ik al gevonden, 'The Hitman' met Chuck Norris. Chuck Norris en Kesuke Miyagi haal ik niet snel door elkaar , toch bedankt.

Smetske

• 3 messages
  • 1 votes

In Film > Algemeen > Ik zoek... filmtitel?:

Hey,

Ben op zoek naar titel van een film die ik vroeger eens zag. Denk film van eind jaren 80 ongeveer...

Film gaat over vrouwelijke State Trooper die wordt neergeschoten door berenjager. Deze schiet beren af om organen te verkopen. Ze overleeft evenwel de aanslag en gaat terug de wildernis in om de jager " op te jagen " .

Vond dit vroeger goeie film en zou deze graag eens terug bekijken maar weet titel niet meer.

grtz...

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Smetske wrote:

In Film > Algemeen > Ik zoek... filmtitel?:

Hey,

Ben op zoek naar titel van een film die ik vroeger eens zag. Denk film van eind jaren 80 ongeveer...

Film gaat over vrouwelijke State Trooper die wordt neergeschoten door berenjager. Deze schiet beren af om organen te verkopen. Ze overleeft evenwel de aanslag en gaat terug de wildernis in om de jager " op te jagen " .

Vond dit vroeger goeie film en zou deze graag eens terug bekijken maar weet titel niet meer.

grtz...

De film heet: The Bear (1988) aka L'Ours.

Smetske

• 3 messages
  • 1 votes

Alexander1900 wrote:

(quote)

De film heet: The Bear (1988) aka L'Ours.

Is niet The Bear hoor... ander genre film welke ik bedoel.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Smetske wrote:

(quote)

Is niet The Bear hoor... ander genre film welke ik bedoel.

Als het de film 'Wounded (1997)' niet is, dan geef ik het op.

'Julie Clayton en Don Powell zijn opzieners in een afgelegen natuurreservaat in de Rocky Mountains. Hun vredig bestaan eindigt als ze een groot aantal berenkarkassen vinden, achtergelaten door genadeloze stropers. Als een groep federale agenten, toegesneld per helikopter, in een hinderlaag vallen en Don brutaal wordt afgeslacht, blijft Julie voor dood achter. In het hospitaal aanbeland, sluit ze vriendschap met politieman Rollins, maar die kan evenmin beletten dat Julie naar de bergen terugkeert op zoek naar de stropers....'

Smetske

• 3 messages
  • 1 votes

Alexander1900 wrote:

(quote)

Als het de film 'Wounded (1997)' niet is, dan geef ik het op.

'Julie Clayton en Don Powell zijn opzieners in een afgelegen natuurreservaat in de Rocky Mountains. Hun vredig bestaan eindigt als ze een groot aantal berenkarkassen vinden, achtergelaten door genadeloze stropers. Als een groep federale agenten, toegesneld per helikopter, in een hinderlaag vallen en Don brutaal wordt afgeslacht, blijft Julie voor dood achter. In het hospitaal aanbeland, sluit ze vriendschap met politieman Rollins, maar die kan evenmin beletten dat Julie naar de bergen terugkeert op zoek naar de stropers....'

That's the one... was inderdaad deze die ik bedoelde... hartelijk dank daarvoor.

ss1990

• 2 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Filmtitel:

Hoi,

Ik zoek een film dat gaat over een moeder en 2 kinderen. Die ouders zijn gescheiden en krijgt een nieuwe vrouw. Plots krijgt de moeder van die 2 kinderen kanker en moet de nieuwe vrouw van hun vader de kinderen opvangen. Iemand enig idee?!?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

ss1990 wrote:

In De Site > Algemeen > Filmtitel:

Hoi,

Ik zoek een film dat gaat over een moeder en 2 kinderen. Die ouders zijn gescheiden en krijgt een nieuwe vrouw. Plots krijgt de moeder van die 2 kinderen kanker en moet de nieuwe vrouw van hun vader de kinderen opvangen. Iemand enig idee?!?

Stepmom (1998) ?

Ik zoek een film maar ik ken de titel niet:

De film is vermoedelijk Amerikaans. Het gaat over een groep jonge fans van een zanger of groep. Ze zitten vast in de garage of parkeergarage van het hotel waar de zanger of groep logeert. Ze geraken niet op het concert en maken kennis met elkaar. Ze hebben het dan over hun levens en levensverhalen.

Ken jij de titel? Laat het alvast weten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.