• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.293 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Dat is hem helemaal super bedankt!

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

hallo allemaal,

ik zoek een film over de noordpool, ............. geintje is zo warm.

het gaat om een film waarin de hoofdrolspeler (Nicolage Cage?) twee minuten voor uit kan kijken.

Dan zit ik denk de FBI achter hem aan om te helpen bij terroristen op te sporen.

Maar krijgt wel veel eerder een beeld van een ontvoerde vrouw, die op een bureaustoel zit omwonden met explosieven.

Makkie???

dank bij voorbaat

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hoi,

Ik denk zelf "Next", maar die warmte en al dat bier, vergeet je nog wel eens wat.

succes

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Yep,......... dat is hem dank je wel, neem nog een biertje.

Thanks man

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

Jeetje, one man-show?

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Ach mijn avatar zegt genoeg.

Ik zocht het werkelijk, maar Nicolas Cage bleef maar in mijn hoofd draaien, ff bij imdb, ja dan zie je next, klaar.

Was toch lekker bezig denk, doe maar zo heeft de rest ook wat te lachen.

See you

TheJordanYT

• 10 messages
  • 669 votes

Hallo,

Ik ben op zoek naar een film dat over aardbevingen ging. Ik had hem toentertijd, een paar jaar geleden op tv gezien. Het enige wat ik me kan herinneren was dat een zoon zijn vader belde en dat zijn vader in een gebouw was met meer mensen en er toen een aardbeving kwam. De vader overleefde het, met nog wat andere mensen en die moesten eruit zien te komen. Tevens was 1 iemand van de groep ook hoogzwanger. Het einde van de film was volgensmij dat de aardbeving in het water verdween, de scheur in ieder geval.

Greetz! Ik hoop dat iemand het kent.

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

@TheJordanYT: Zou dat 10.5 kunnen zijn?

BusterScala

• 8 messages
  • 426 votes

Hoi allen,

Heel lang geleden een keer een (tv) film gezien welke ging over een soort tussenstation tussen leven en dood. Je werd beoordeeld (of veroordeeld) over je leven en ging dan per bus naar je volgende fase in je leven. Sorry, errig warrig misschien maar weet iemand toevallig de titel?

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

@BusterScala:

Deze misschien? Defending Your Life (1991)

TheJordanYT

• 10 messages
  • 669 votes

Bubblez wrote:

@TheJordanYT: Zou dat 10.5 kunnen zijn?

Dankjewel, dat is hem!

Al een tijdje spoken er herinneringen van een film door mijn hoofd waarvan ik niet op de titel kan komen. Ik heb het ook al aan collega's / mede filmfanaten, gevraagd, maar ook zei tasten in het duister.

Wat ik me herinner is dat ik hem als klein jongetje op tv heb gezien. het zal rond 1997 zijn geweest. Ik heb een bepaalde scene in mijn hoofd. Een alien/predetor achtig personage is actief in een stad/dorp. Hij overleeft door hersenvocht van leven mensen te consumeren. Dit doet hij door een soort slang ofzo (komt uit zijn mond/hoofd, of een staart?)

Volgens mij gaat het om een menselijk figuur die gemuteerd is, of om een alien achtig wezen. Wel met twee benen en twee armen.Ik ben benieuwd

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

@ fervanrijswijk: Dark Angel?

Suteruni

• 80 messages
  • 233 votes

Shinobi wrote:

Een simpele zoekopdracht leidt mij naar Radio Flyer (1992) Suteruni.

geweldig!!!! DANK JE WEL!!!!

vraag me af hoe je het hebt gevonden, ben ik dan zo suf Hoe dan ook thx

cooltennis

• 3 messages
  • 2 votes

Ik hoop deze vraag bij deze passende topic plaatst.

Ik probeer goed mogelijk te beschrijven.

Afgelopen week van 22 juni zag ik een film aankondiging die ik niet meer weet welk dag en zender en een titel.

Wat ik ongeveer weet in de aankondiging van film. Ging over soort waarheid film.

Een jong blond vrouw die als brandweer werkt of wilde worden. Maar mocht niet meer werken van baas ivm een ziekte. Iets met haar hoofd/hersen.

Dit is tot zo ver ik kan beschrijven.

Weet iemand welk ik bedoel?

cooltennis

• 3 messages
  • 2 votes

Het is eruit was een serie: a gifted man

deal2001

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > palastijns israel conflict:

ik ben op zoek naar de titel van de volgende film die ik heb gezien maar niet meer weet.

Het gaat over een meisje waarvan haar opa in 1945 in israel was gelegerd.

Zij leest zijn dagboek en gaat met een vrindin naar israel.

Zij heeft daar vakantie en haar vrindin moet een militaire opleiding volgen.

Tijdens het lezen van het dagboek raakt ze meer en meer geintresseerd in de geschiedenis van het joods-palastijns conflikt.

Volgens mij was het een 6-delige serie die ook in engeland is uitgezonden.

Bubblez

• 2058 messages
  • 2500 votes

@deal2001: De Britse 4-delige mini-serie The Promise

Bubblez wrote:

@ fervanrijswijk: Dark Angel?

Excuses voor mijn late reactie. Maar deze lijkt het inderdaad wel erg veel op!! Thanks!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

fervanrijswijk wrote:

(quote)
Excuses voor mijn late reactie.
Was alles maar zo snel als Vodafone 4G .

KimberleyL

• 56 messages
  • 19 votes

Ik zoek een film er zijn verschillende soorten van dus veel reacties denk ik.

Een vrouw verhuist naar een appartement en wordt in de gaten gehouden door de buurman geloof ik door middel van camera's en een spiegel waar hij door heen kon kijken, zelfs snachts kwam hij in de kamer? weet iemand hoe deze film heet?

liefs

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

KimberleyL wrote:

Ik zoek een film er zijn verschillende soorten van dus veel reacties denk ik.

Een vrouw verhuist naar een appartement en wordt in de gaten gehouden door de buurman geloof ik door middel van camera's en een spiegel waar hij door heen kon kijken, zelfs snachts kwam hij in de kamer? weet iemand hoe deze film heet?

liefs

Doet me vooral aan Sliver denken.

m.artijn_

• 23 messages
  • 1 votes

Ik zoek een film, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat een persoon in een bepaalde tijd een enorme som geld moet uitgeven...

Alvast bedankt!

m.artijn_

• 23 messages
  • 1 votes

Thanks Kappeuter!

ditisjoy

• 1 messages
  • 0 votes

Ik zoek een film over een vrouw die er achter komt dat haar vriend met haar vreemd gaat en eigelijk een gezin heeft. Ze ontvoert hem en doet bij zijn gezin of ze zijn zus is om uiteindelijk wraak te nemen.

klinkt misschien vaag maar ik heb hem een paar jaar geleden gezien en zou em graag nog eens willen zien, ik hoop dat iemand hem herkent

Rie

• 2 messages
  • 0 votes

Ik ben opzoek naar een film titel

De film gaat over een vader met kinderen, de moeder is overleden. Ze heeft brieven achter gelaten voor haar gezin. De vader ontmoet een andere vrouw en die vrouw ziet zijn overleden vrouw (zoiets) En het huis van dat gezin (waar die brieven liggen) wordt in brand gestoken voor een ex man van die vrouw.

Hopelijk kan iemand me helpen!

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Rie

• 2 messages
  • 0 votes

Bedankt Shinobi!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.