- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
madelien_
-
- 2 messages
- 0 votes
Hey,
Ik heb afgelopen donderdag m'n toelatingsgesprek gehad op de filmacademie (richting scenario),
en ik was benieuwd of hier iemand weet wanneer ik de uitslag kan verwachten.
Over 2/3/4 weken?
Ben echt te benieuwd haha, alvast bedankt!
gonsalvesmario
-
- 8 messages
- 0 votes
Hi,
Ik deed die van mij ook donderdag [cinematography] en de uitslag voor die zijn over 2, 3 weken.
Good luck! 
madelien_
-
- 2 messages
- 0 votes
Oké thanks, zal voor scenario wel ongeveer hetzelfde zijn dan.
Ben super ongeduldig dus zolang wachten is echt niks voor mij haha,
maar jij succes ook! 
Tipss
-
- 1 messages
- 0 votes
Misschien dat dit een paar mensen gerust kan stellen?? Selectiecriteria
gonsalvesmario
-
- 8 messages
- 0 votes
madelien_ Ik ook, het is well spannend. Hoe ging je gesprek? Had je wat moeilijke vragen gekregen?
tips Wow, best wel interesant.
rosaaak
-
- 12 messages
- 1 votes
rosaaak Hoe is het gegaan met jou gesprek?
Bij mij ging het goed! Ze waren heel erg positief over mijn scenario, echt leuk om te horen. En bij jou?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
In het weekend van 10 en 11 mei organiseren we een masterclass Camera en Licht door Rolf Dekens (Vet Hard, Oorlogsgeheimen) en Luuk Zonnenberg (Taped, Penoza):
BAMAmo v ie
-
- 1 messages
- 0 votes
Misschien leuk om links te delen van jullie toelatingsfilmpjes?? Ik ben nu 15 en ik ben heeeel benieuwd hoe hoog het niveau is!! En oh, er is blijkbaar wat fout gegaan bij mijn gebruikersnaam.
gonsalvesmario
-
- 8 messages
- 0 votes
Bij mij ging het goed! Ze waren heel erg positief over mijn scenario, echt leuk om te horen. En bij jou?
Nice!
Ik kan niet zeggen, maar ik voelde het chill gaan. Ze warren echt vriendelijk en het voelde als een normale gesprek. Ok al was ik een beetje nerveus voelde ik dat het gewoon smooth ging.
gonsalvesmario
-
- 8 messages
- 0 votes
In het weekend van 10 en 11 mei organiseren we een masterclass Camera en Licht door Rolf Dekens (Vet Hard, Oorlogsgeheimen) en Luuk Zonnenberg (Taped, Penoza):
Lijkt mij interessant. Ik ga mijn best doen om deel te nemen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ik heb vernomen dat er brieven in aantocht zijn!!! 
JustusBAMF
-
- 6 messages
- 0 votes
Reservelijst voor montage 
Wel slordig dat er in de brief stond dat ik afgewezen was voor IMVFX, terwijl ik nooit aangemeld ben voor IMVFX en alleen voor montage.
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ik ben ook aangenomen!! Zoo blij
Laat dat jaar maar snel beginnen 
MayaIndie
-
- 5 messages
- 0 votes
Reservelijst productie. Zo ontzettend balen.
Maar Iedereen heeeeeel erg gefeliciteerd die wel toegelaten is!
nandavdeijk
-
- 1 messages
- 0 votes
Heee mensen! Ik ben toegelaten voor imvfx en ben op zoek naar klasgenootjes. Lijkt me superleuk om elkaar nu al een beetje te leren kennen! Dus wie oh wie is er nog meer toegelaten?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De Amsterdam Film School is een nieuw instituut, gevestigd in een 17e eeuws pand aan de Herengracht 425 in het hart van Amsterdam. Alle docenten zijn bekende professionals uit de Nederlandse filmindustrie die het belangrijk vinden om hun kennis te delen met collega’s en met aanstormend talent.
De school biedt master classes voor professionals, workshops voor bedrijven, en een intensieve fulltime basisopleiding van 6 of 12 maanden.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
De vrouw van de rector werkt op de filmacademie. Grappig.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Gestoeld op de NY Filmacademy volgens mij, waar ze een soortgelijk lesprogramma aanbieden. Daar is de langste opleiding wel twee jaar.
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Het is meer een soort vooropleiding zoals open studio.
daphnefilms
-
- 79 messages
- 0 votes
Hello hello,
Ik had een jaar geleden beloofd dat als mijn toelatingsfilm online zou komen ik hem ook hier zou plaatsen. Daar houd ik me dan ook aan. Achteraf zou ik een hoop dingen anders gedaan hebben maar heb zoveel geleerd van dit project. Was een bijzonder leerproces dus ik raad vooral iedereen aan om samen films te gaan maken
Internet is een geweldig medium waar je elkaar kunt vinden.
Groetjes en succes met alle opleidingen en toelatingen!! 
Zilver_docu
-
- 8 messages
- 0 votes
Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die de richting documentaire regie (willen) doen.
Hebben er mensen nog tips voor het maken van een documentaire? En misschien een inschrijf documentaire te laten zien?
En hoelang mag zo'n docu dan maximaal duren of wat is het handigst?
Ik wil binnenkort aan de slag gaan met het maken van documentaires en me dan over ander half jaar inschrijven, dus tips zijn welkom 
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Zijn er hier nog meer mensen die zich ingeschreven hebben voor de 1e toelatingsronde van de HKU? En weten jullie toevallig of je na het uploaden van je materiaal een bevestigingsmailtje hoort te krijgen buiten de standaard het is gelukt tekst op de website?
janne163
-
- 21 messages
- 1 votes
Zijn er hier nog meer mensen die zich ingeschreven hebben voor de 1e toelatingsronde van de HKU? En weten jullie toevallig of je na het uploaden van je materiaal een bevestigingsmailtje hoort te krijgen buiten de standaard het is gelukt tekst op de website?
ddragon1690
-
- 184 messages
- 215 votes
Ja ik heb het mailtje onderhand ontvangen. Was gewoon wat ongeduldig blijkbaar 
janne163
-
- 21 messages
- 1 votes
Hahaha ik ken het
Veel succes met je toelating!
Misstarretje