• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Filmacademie / Filmopleidingen

Credendo Vides

• 43 messages
  • 122 votes

@cecilelentezon

Hi, welkom op het forum.

Ik heb me ook aangemelt voor Productie. Heb jij je filmpje op internet staan? Hoe oud ben je dan? =)

katalin

• 31 messages
  • 0 votes

@mjk87

Superbedankt voor je compliment! maakt me echt blij haha.

Ja en die muziek komt inderdaad uit Double Indemnity, goed gehoord! Heb ik stiekem gejat.

@cecilelentezon

Welkom! Ja hoe oud ben je? Ik heb hetzelfde :s

@katalin @credendo haha dankjewel!

Ik ben zeventien (bijna achttien dat wel!) en heb dus ook weinig ervaring op de vakgebieden. Productie is wel echt wat ik wil en heb zelfs geen keuze B opgegeven, waarvan ik niet weet of dat slim was..

Ik heb films van mij online ik ga 'm opzoeken die link stuur ik jullie later

Credendo Vides

• 43 messages
  • 122 votes

@cecilelentezon

Nja, ik heb gehoord dat als je een keuze B invult dat ze je sowieso al niet aannemen. Dat geloof ik niet. Ik heb wel een keuze B ingevlut (Regie Fictie), maar heb duidelijk gemaakt dat ik echt voor Productie wil gaan.

Het is wel zo dat ze wat 'oudere' leerlingen aannemen rond de 20. Maar daar kan ik verder niks over zeggen. Als jij goed bent in wat je doet, moeten ze je toch gewoon aannemen.

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Ik heb als keuze B camera ingevuld maar heb er wel duidelijk in vermeld dat mijn echte passie bij regie ligt en dat het regisseren van films mijn einddoel is. Als ze je niet aannemen na het invullen van keuze B dan valt er al een enorme groep af. Lijkt me dus sterk als dit echt waar is. Daarentegen sprak ik een producent toen ik bij de premiere van Death Race 3 was en die vertelde mij wel dat ze op de filmacademie willen dat je echt voor de volle 100% voor je 1e keuze gaat en dus niet 50% regie wil en 50% camera oid.

Ik heb nog een tijdje zitten denken om gewoon 2 keer regie fictie in te vullen maar heb uiteindelijk toch gekozen om camera in te vullen en in mijn motivatie daar gewoon duidelijk te maken waar mijn echte passie ligt.

katalin

• 31 messages
  • 0 votes

Ik heb duidelijk regie fictie maar als tweede regie documentaire, maar veel minder motivatie hiervoor. Het is beide regie maar regie fictie is wel echt wat ik wil. Mijn materiaal komt ook niet overeen met dat van documentaire dus een redelijk kansloze zet dus

Daniel95

• 5 messages
  • 0 votes

Als je goed werk hebt ingestuurd kijken ze niet meer naar of je wel of niet een keuze B hebt ingevuld. Dus daar zou ik je niet zo druk over maken.

Credendo Vides

• 43 messages
  • 122 votes

@ddragon1690

Zo zal het idd zijn (dat je voor de volle 100% voor je eerste keuze moet gaan).

@cecilelentezon

Ben benieuwd naar je filmpje =)

Ik heb een compilatie gemaakt van films, waar onder andere deze bij zat:

GUILT - SHOOT YOUR SHOT # - shootyourshot.nl

De kwaliteit is een beetje frappant door de lijntjes er doorheen en het is al een tijdje terug dat ik 'm gemaakt heb.. haha

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Credendo Vides

• 43 messages
  • 122 votes

@cecilelentezon

Mooie compilatie!

Wat was jouw rol precies in dit project?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Voor de mensen uit het Zuiden des lands, binnenkort twee interessante masterclasses/mini-opleidingen:

Uitnodiging: masterclass ‘Geluid in Film’ - cinesud.nl

'Geluid in Film' door Michel Schöpping (Altiplano, Broken Circle Breakdown). Voor slechts 15 euro krijg je een twee uur durende masterclass met aansluitend de vertoning van Fien Trochs Kid (2012).

Uitnodiging: Workshop Pitchen en Begroten - cinesud.nl

Maak van je filmidee een doelgerichte en sterke pitch (van logline tot begroting tot presentatie) voor slechts (vanaf) €195,-. In vier dagen ontwikkel je je volledige pitch. Ter vergelijking: een halve dag training in Pitchen kost bij de Media Academie al €550,-.

Deze kosten zijn ook nog eens fiscaal aftrekbaar.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laat het maar weten als je beroemd bent geworden, dan maak ik een documentaire over je!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

De 26e kregen jullie uitslag toch? Spannend spannend

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mescaline wrote:

Laat het maar weten als je beroemd bent geworden, dan maak ik een documentaire over je!

Lol

Credendo Vides

• 43 messages
  • 122 votes

Vanaf de 26e kunnen we bericht krijgen. Kan echt niet meer wachten.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Al meer mensen bericht?

Brief tweede ronde

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

nog niks gehoord btw

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Nog iemand die de brief al heeft ontvangen

Suzan ‏@SuuSzzz 3m

Helaas helaas niet door naar de tweede ronde van de Filmacademie, vond het wel super leuk om de film te maken!!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Haha ddragon1960!!

Komen de toelatingskriebels nu weer naar boven?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Whaha Ze waren de hele week al aanwezig maar nu hebben ze wel een kritiek punt bereikt ja xD

katalin

• 31 messages
  • 0 votes

Huh hoe kan het dat sommige al wel bericht hebben dan? Was toch pas vanaf de 26ste?

Weet ook toevallig iemand hoeveel mensen er door gaan naar die ronde?

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@Katalin

Voor zover ik gelezen heb hebben de mensen die vandaag een brief ontvangen hebben zich aangemeld voor de richting productie. Daarentegen las ik ook dat ze afgelopen dinsdag nog bezig waren met het beoordelen van de ingezonden stukken voor regie. Denk dus niet dat wij binnen 1 of 2 dagen een brief op onze deurmat hebben liggen

Vind het wel fijn dat de afwijzingen en uitnodigingen tegelijk verzonden worden

DOOR!!!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Gefeliciteerd! Had het van jou wel verwacht succes met voorbereidingen

katalin

• 31 messages
  • 0 votes

@ddragon1690

O zo ik snap het ik hoop wel dat we t snel krijgen! Zo spannend. En iinderdaad wel fijn dat ze afwijzingen enzo tegelijk versturen!

@cecilelentezon

Supergoed!! Gefeliciteerd

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@katalin

Ja ik kan ook echt niet meer wachten!

@ cecilelentezon

Gefeliciteerd! Supertof

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@cecilelentezon Gefeliciteerd! Wat is jouw kandidaatnummer?

TomHalff wrote:

@cecilelentezon Gefeliciteerd! Wat is jouw kandidaatnummer?

Nummero 152!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.