- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
K*D
-
- 240 messages
- 653 votes
@jorisje Ja, ik zit nu in examenklas van t GLU (animatie/audiovisuele vormgeving)
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
nog drie dagen en dan kan je een brief krijgen!!! aaah het duurt zo lang allemaal 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Ik ga het echt zo niet begrijpen als ik zelfs de tweede ronde niet haal. x:
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Het verbaast me niets dat ik het niet haal. Maar dat zegt niet dat ik opgeef. Er zijn mensen die op dit moment beter zijn dan ik. Maar wie zegt dat ik die niet in kan halen 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
True, en soms vergis je je echt in iets, ik zie sommige echt kwa camera en geluid werk geweldige films maken, maar gewoon met een matige visie en een slechte regie.. Veel mensen die in een vaste set met regels zijn beland wat wel en niet mag, etcetera. Terwijl ik mensen heb gezien die met weinig toch iets boeiends weten te maken, gewoon omdat ze visie hebben. 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
daarnaast ben ik ook nog maar 17 dus.... maar ik kan wel zeggen dat ik het geprobeerd heb
Theo van Gogh is trouwens ook nooit aangenomen 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Haha, true that.
En nee, nog niks gehoord, maar vandaag is pas de eerste dag dat het kan, kan nog tot 4 april.. Je krijgt sowieso wat te horen. 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Ik ook.
Op Twitter e.d. ook nog niks gevonden over iemand die al iets weet.
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Gewoon voor de deur wachten op post all day, no problem. 
K*D
-
- 240 messages
- 653 votes
Ik ben aangenomen op t HKU!
Nu nog diploma halen en dan ben ik heeel erg blij (Ik ben nu al heeel erg blij)
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Een van de mensen die over toelatingen Regie Fictie gaat heeft er tweemaal over getweet.
Bij deze:
"Dag drie van toelatingen regie fictie Filmacademie bracht veel hilariteit, nogal wat pijnlijk gefröbel… en een paar ontroerende juweeltjes."
En dan:
"Een mannelijke gang bang verkrachtingsscène op de vroege ochtend… Tijd voor nog een bakkie koffie. #toelatingenregiefictie #filmacademie"
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Wanneer komt die postbode nou
Het zou me trouwens niets verbazen als je de brief dan pas op vier april krijgt
haha. Oh nee dat is helemaal niet grappig
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Eerlijk gezegd gok ik op Maandag, maar het zou me niet verbazen als 'ie laat is. Maar dat zegt verder niks. 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ik heb toch erg stek het gevoel dat ie vandaag komt. Maar ja m'n gevoel laat me helaas wel vaker in de steek 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Nou, dat ging niet zo lekker.
Door naar de tweede ronde, maar toen ik er eenmaal was bleek de opdracht te zijn een stuk na te spelen uit je favoriete musical op toneel. Ik raakte halverwege mijn tekst kwijt en ben niet aangenomen. Althans, zo ging het er in mijn droom aan toe. Blijkbaar zit mijn onderbewustzijn er nogal mee, want dit is de vierde droom alweer.
Maar helaas nog geen post, ben vooral bang dat als er post is er een flinterdun envelopje ligt waar nooit een opdracht e.d. in gaat passen. 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
haha ik voel je
In mijn droom was ik eens op de open dag en toen liepen er allemaal vervelende kindertje rond. En de mensen van de academie maar zeggen: ' We nemen liever wat oudere mensen aan'
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Heb dan ook een baardje laten staan zodat ik er wat ouder uit zie. 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Haha misschien kan ik dat ook nog doen
Ik heb trouwens vandaag geen brief gekregen
postbode is al geweest en hij zat er niet bij helaas.
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
En dan met die opmerking morgen even komen aankloppen wanneer ik mijn college geld kan overmaken.