• 178.479 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.798 actors
  • 9.379.424 votes
Profile

Filmacademie / Filmopleidingen

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

@jorisje Ja, ik zit nu in examenklas van t GLU (animatie/audiovisuele vormgeving)

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

nog drie dagen en dan kan je een brief krijgen!!! aaah het duurt zo lang allemaal

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Ik ga het echt zo niet begrijpen als ik zelfs de tweede ronde niet haal. x:

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Het verbaast me niets dat ik het niet haal. Maar dat zegt niet dat ik opgeef. Er zijn mensen die op dit moment beter zijn dan ik. Maar wie zegt dat ik die niet in kan halen

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

True, en soms vergis je je echt in iets, ik zie sommige echt kwa camera en geluid werk geweldige films maken, maar gewoon met een matige visie en een slechte regie.. Veel mensen die in een vaste set met regels zijn beland wat wel en niet mag, etcetera. Terwijl ik mensen heb gezien die met weinig toch iets boeiends weten te maken, gewoon omdat ze visie hebben.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

daarnaast ben ik ook nog maar 17 dus.... maar ik kan wel zeggen dat ik het geprobeerd heb Theo van Gogh is trouwens ook nooit aangenomen

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Al iemand iets gehoord? Ik nog niet

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Haha, true that. En nee, nog niks gehoord, maar vandaag is pas de eerste dag dat het kan, kan nog tot 4 april.. Je krijgt sowieso wat te horen.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

maar ik wil het nu zo graag weten

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Ik ook. Op Twitter e.d. ook nog niks gevonden over iemand die al iets weet.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

nieuwe dag nieuwe kansen

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Gewoon voor de deur wachten op post all day, no problem.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

ik zit lekker zenuwachtig te zijn op school

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Ik ben aangenomen op t HKU! Nu nog diploma halen en dan ben ik heeel erg blij (Ik ben nu al heeel erg blij)

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Een van de mensen die over toelatingen Regie Fictie gaat heeft er tweemaal over getweet. Bij deze:

"Dag drie van toelatingen regie fictie Filmacademie bracht veel hilariteit, nogal wat pijnlijk gefröbel… en een paar ontroerende juweeltjes."

En dan:

"Een mannelijke gang bang verkrachtingsscène op de vroege ochtend… Tijd voor nog een bakkie koffie. #toelatingenregiefictie #filmacademie"

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

K*D wrote:

Ik ben aangenomen op t HKU! Nu nog diploma halen en dan ben ik heeel erg blij (Ik ben nu al heeel erg blij)

Gefeliciteerd man! Je hoort ook blij te zijn. Nog wel even je diploma halen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Gefeliciteerd!

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Bedankt

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Gefeliciteerd!!!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Wanneer komt die postbode nou Het zou me trouwens niets verbazen als je de brief dan pas op vier april krijgt haha. Oh nee dat is helemaal niet grappig

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Eerlijk gezegd gok ik op Maandag, maar het zou me niet verbazen als 'ie laat is. Maar dat zegt verder niks.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Ik heb toch erg stek het gevoel dat ie vandaag komt. Maar ja m'n gevoel laat me helaas wel vaker in de steek

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Nou, dat ging niet zo lekker. Door naar de tweede ronde, maar toen ik er eenmaal was bleek de opdracht te zijn een stuk na te spelen uit je favoriete musical op toneel. Ik raakte halverwege mijn tekst kwijt en ben niet aangenomen. Althans, zo ging het er in mijn droom aan toe. Blijkbaar zit mijn onderbewustzijn er nogal mee, want dit is de vierde droom alweer.

Maar helaas nog geen post, ben vooral bang dat als er post is er een flinterdun envelopje ligt waar nooit een opdracht e.d. in gaat passen.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

haha ik voel je In mijn droom was ik eens op de open dag en toen liepen er allemaal vervelende kindertje rond. En de mensen van de academie maar zeggen: ' We nemen liever wat oudere mensen aan'

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Heb dan ook een baardje laten staan zodat ik er wat ouder uit zie.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Haha misschien kan ik dat ook nog doen Ik heb trouwens vandaag geen brief gekregen postbode is al geweest en hij zat er niet bij helaas.

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Nope, hier ook niks. Morgen weer nieuwe kansen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Geen nieuws, goed nieuws

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

nog wel ja....

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

En dan met die opmerking morgen even komen aankloppen wanneer ik mijn college geld kan overmaken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.