- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
Wouterg93
-
- 36 messages
- 0 votes
Omdat het koninginnedag is bezorgen ze nu geen post? En morgen is het zondag...
goelian
-
- 217 messages
- 323 votes
Ze heeft hem al binnen he, alleen nog niet geopend 
@ Jesse, interessant! Alleen jammer dat er pas in het 3e en 4e jaar aandacht wordt besteed aan film. Want aan je laatste zin vat ik op dat de NFTA toch echt je einddoel is? Maar goed, kansen spreiden is natuurlijk ook handig.
Wouterg93
-
- 36 messages
- 0 votes
Ja, maar ik heb nog geen brief 
Ik heb overigens op internet (hier, twitter, youtube etc.) nog geen mensen gevonden die aangenomen zijn... Enkel afgewezen...
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
ik kan wel lezen hoor goelian
maar ik neem aan dat ze inmiddels al wel weer terug zou zijn van haar stage.
goelian
-
- 217 messages
- 323 votes
Het was ook niet tegen jou bedoeld maar tegen Wouter, omdat ik dacht dat zijn bericht een antwoord was op jouw vraag 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
@ Jesse, interessant! Alleen jammer dat er pas in het 3e en 4e jaar aandacht wordt besteed aan film. Want aan je laatste zin vat ik op dat de NFTA toch echt je einddoel is? Maar goed, kansen spreiden is natuurlijk ook handig.
Al heb je talent, je moet dan altijd nog het geluk vinden en hebben om aangenomen te worden, om een plaats in de filmwereld te krijgen, dan moet je ook nog een juiste productie vinden die iets in jou ziet, je moet dan omhoog klimmen op die ladder. Daarna moet je vernieuwend en succesvol zijn, en alsnog hard werken wil je echt goed je geld verdienen met film. Nu zou ik het ook gratis doen, en werken doe en wil ik erook voor. Maar inderdaad, kansen verspreiden en verder dan een punt kijken vind ik wel gepast. NFTA lijkt me wel super, maar niet mijn einddoel. HKU of een andere film opleiding (misschien zelfs wel in het buitenland) lijkt me ook helemaal super 
penelope
-
- 18 messages
- 0 votes
Helaas! Ontzettend balen! Ik heb een standaard afwijzings brief ontvangen
Ik was het hele weekend niet thuis meer geweest vandaar mijn late reactie... iemand anders ook nieuws?
Wouterg93
-
- 36 messages
- 0 votes
Wat jammer voor je...
En nee, ik wacht nog met smart op de postbode.
Heeft er trouwens iemand iets gehoord van mensen die zijn aangenomen? Er zijn namelijk nu alleen nog maar mensen afgewezen volgens mij.... Het lijkt me niet logisch als ze eerst alle mensen die niet toegelaten zijn informeren toch?
Rockxas
-
- 6 messages
- 0 votes
Hallo allemaal ik ben nieuw op deze forum 
Ik heb inderdaad ook nog geen bericht gekregen van de film academie, ik
heb me ingeschreven voor IMVFX, twee andere van mijn school hadden vorige week al een
brief gekregen ook voor IMVFX dat ze niet aangenomen zijn.
Zit echt met zenuwen te wachten 
Rockxas
-
- 6 messages
- 0 votes
@ Wouterg93
Ik denk nu wel dat degene die aangenomen zijn later de brief krijgen, zo een
idee heb ik nu! Ook geen brief ontvangen nog...
RuwanHeggelman
-
- 4 messages
- 0 votes
Ben ook afgewezen! Helaas! Hku voor mij!
Ik denk het ook, afgewezen krijgen eerst een briefje. Aangenomen later!
Good job Wouter
!
Rockxas
-
- 6 messages
- 0 votes
@RuwanHeggelman
Had jij je brief vorige week gekregen dan?
Wouterg93
-
- 36 messages
- 0 votes
Ruwan had m vorige week ja...
Nouja, ik juich maar niet te vroeg
gp12
-
- 11 messages
- 0 votes
Al heb je talent, je moet dan altijd nog het geluk vinden en hebben om aangenomen te worden, om een plaats in de filmwereld te krijgen, dan moet je ook nog een juiste productie vinden die iets in jou ziet, je moet dan omhoog klimmen op die ladder. Daarna moet je vernieuwend en succesvol zijn, en alsnog hard werken wil je echt goed je geld verdienen met film. Nu zou ik het ook gratis doen, en werken doe en wil ik erook voor. Maar inderdaad, kansen verspreiden en verder dan een punt kijken vind ik wel gepast. NFTA lijkt me wel super, maar niet mijn einddoel. HKU of een andere film opleiding (misschien zelfs wel in het buitenland) lijkt me ook helemaal super
Mooi gesproken 
Sabine468
-
- 4 messages
- 4 votes
Gefeliciteerd Rockxas!
Ik heb hier tot nu toe alleen nog maar stilletjes meegelezen, maar heb net de brief ontvangen en ben aangenomen voor montage!
Dus Rockxas, zie je 29 augustus
.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Gefeliciteerd Sabine en Rockxas, Sabine heb je jouw toelatings filmpje ergens online staan? Ik smacht naar toelating materiaal van montage en/of scenario.
Rockxas
-
- 6 messages
- 0 votes
Dank je 
voor de geintreseerde mensen heb ik hier een film trailer met visual effects en 3D animatie wat we voor ons eind examen jaar gemaakt hebben. Deze heb ik tevens met een goede maat van mij gemaakt die ook ingeschreven heeft en volgens mij ook aangenomen is.
NIBURU - OFFICIAL TRAILER on Vimeo
en Sabine tot 29 augustus 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Indrukwekkend 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Fijn neergezet die Niburu, maar wat is dat Engels van de cast een verschrikking zeg. Komt bovendien erg ongemakkelijk over.
Rockxas
-
- 6 messages
- 0 votes
@ jeroentjuhhh
klopt het gaat ons ook echt om de effecten
de cast waren ook vrienden van ons haha
dus indd de engels was echt slecht 
Dus dat betekend dat we klasgenoten zijn Wouter
tot dan!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
klopt het gaat ons ook echt om de effecten
de cast waren ook vrienden van ons haha
dus indd de engels was echt slecht
!
Hehe dat dacht ik al
. Heeft ook wel wat, hou enorm van no/low-budget films dus heb al het één en ander aan acteerwerk voorbij zien komen, maar dit vond ik wel grappig door die duidelijke accenten
.
Sabine468
-
- 4 messages
- 4 votes
Wouter gefeliciteerd!!
@ Jesse, nee ik heb daar niets van online staan, misschien dat ik later nog iets upload. Kan alleen niet allemaal online gezet worden. Wil je zelf ook aanmelding doen voor montage?
Totem
-
- 3 messages
- 0 votes
Ik heb vandaag bericht gekregen dat ik ben aangenomen richting productie!! Zijn er meer mensen die richting productie zijn aangenomen?
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Gefelitciteerd totem!
@sabine, ik twijfel tussen scenario, montage en productie. En het gaat voornamelijk tussen scenario (doe ik vaak, evenals montage, maar ik wil toch graag meer in het proces zitten) en productie (weet ik nog weinig vanaf).
fappie
-
- 2688 messages
- 2005 votes
Ik ga btw communicatie studeren, er is in het 3de en 4de jaar ruimte om richting film te gaan, heel breed.
Ok, ik doe ook communicatie. Op welke school ga je dat doen dan?