- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8285 votes
Dat is inderdaad waar. De beeld- en geluidskwaliteit van films van b.v. A-film en DFW zijn soms ècht niet om aan te zien!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Door de grootte van het scherm ziet het er op de TV beter uit dan in de bios hoor.
Dus jij kijkt het liefst op een high res telefoonscherm.....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Filmmakers hangen wel heel fijn copyright aan een film, maar ze weten dat het achterhaald is.
Beetje hetzelfde als een berg geld in een grote tas stoppen waarvan je van te voren weet dat er een gat in zit, er dan mee over straat gaan lopen en dan dan zeggen dat niemand het van straat mag oprapen.
Dus omdat het makkelijk is, mag het? Kan ik ook naar de creche lopen en een paar babies gaan wurgen en dan aanvoeren dat ze wel heel makkelijk stikten...?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Inderdaad heel bizar.
En bij de meeste dvd's moet je dat filmpje dan nog uitkijken en kan je niet skippen naar het volgende deel... Overtuigen van de laatste Mohikanen zeker?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Inderdaad vreselijk dat je net die stukjes niet kan doorspoelen of skippen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
De "crap" is een reden waarom ik A-film uitgaves slechts bij uitzonderingen koop.
startkabels
-
- 383 messages
- 0 votes
Dus jij kijkt het liefst op een high res telefoonscherm.....
Ja liefste wel en dan een cam versie van hele slechte kwaliteit.
Dus omdat het makkelijk is, mag het? Kan ik ook naar de creche lopen en een paar babies gaan wurgen en dan aanvoeren dat ze wel heel makkelijk stikten...?
Nou dan download ik toch liever een filmpje hoor psychopaatje.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Een celstraf
. Is een flinke boete niet genoeg?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Alsof je daar normaal naar kan kijken, een camversie gefilmd met de iphone 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Dat is een ander verhaal natuurlijk
. Maar kunnen ze niet beter iemand die films downloadt en doorverkoopt als voorbeeld gebruiken?
Vind dit nogal overdreven
Bruens
-
- 190 messages
- 108 votes
In Film > Algemeen > Downs:
Downloaden de meesten leden hier films of worden deze gekocht, en wat zijn jullie meningen over het downloaden van films. Ben gewoon benieuwd.
Gr, Bruens
andrizzle
-
- 29 messages
- 69 votes
In Film > Algemeen > Downs:
Downloaden de meesten leden hier films of worden deze gekocht, en wat zijn jullie meningen over het downloaden van films. Ben gewoon benieuwd.
Gr, Bruens
Ik zou zeggen lees het topic door en je weet het.
Ik denk grofgeschat dat het meerendeel van 16 t/m 35 jaar ze vooral download en dat het meerendeel van 35+ de meeste films koopt.
Ik zelf vind downloaden geen diefstal. Diefstal is het origineel wegnemen van iemand anders. Mocht ik echt onder de indruk zijn van een film is de kans groot dat ik hem alsnog koop (bij downloads zijn de extra features vaak van de schijf gestript).
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ik download wel eens, maar het beeld is minder scherp, het geluid van de laptop is minder goed dan de Bose-surround set en m'n bureaustoel is niet zo flex.
Ik kijk een film liever op een tv, rustig chill op de bank.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als ik erg benieuwd ben naar een film, dan download ik hem. Als ik het wat vind dan koop ik hem.
Maar over het algemeen koop ik mijn films.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Dat heb ik ook een beetje. Onbekende films, waar ik niks over gelezen og gezien heb download ik (of het moet een bekende film zijn die hier niet speelt) vind ik een film goed, dan koop ik deze uit eindelijk
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Achja, koop gewoon de dvd en ga anders lekker met torrents aan de slag
.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2935 votes
Vandaag was het weer raak, mijn niet-download princiepe en ik kregen behoorlijke ruzie. Net Avalon voor veel geld binnengehaalt, maar wil eigenlijk eerst Talking head and the like eerst zien, vraag me niet waarom, want daar heb ik simpelweg geen antwoordt op. Dus weer even cdjapan beken en kreeg bijna een verzakking van de prijsjes, dus boogeyman gaat op onderzoek, en wat bleek, hij staat gewoon op het net. Fantastisch.
Maar ik download immers niet, uit princiepe, ik ben er niet tegen, maar doe het zelf gewoon niet, period. Toch knaagt het behoorlijk aan mij, en het wordt steeds verleidelijker. [sarcasm]Zijn er misschien meer mensen met dit probleem, in dat geval wil ik graag een praatgroepje beginnen [/sarcasm]. But one can see their point.
Dan maar gewoon een dvdtje miyazaki vanavond. 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Sterk, morgen Google uit de lucht dan?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Gaat inderdaad nergens over, gebruikte FTD ook best vaak. Gelukkig zijn er genoeg andere manieren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zoals? Ik baal best wel dat FTD moet stoppen. Torrents vind ik persoonlijk vreselijk.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
het is balen dat FTD weg moet maar er zijn idd andere manieren. Je hebt andere web based community's, in het downloadprog zit ook vaak een zoek functie en de nzb sites, FTD was eigenlijk alleen maar een 'tussenpersoon'. In principe heb je FTD niet eens nodig om te downloaden
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vond het altijd handig om te zien welke kwaliteit de film had, welke subs/talen er aanwezig waren, etc. Dat kan volgens mij niet via de sites zelf. Moet het maar eens uitpluizen.
Per wanneer gaat het weg?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Dat was inderdaad ook het handigste van FTD, het zocht gewoon een stuk makkelijker. Gewoon zoeken via binsearch e.d is een stuk onoverzichtelijker.
Ik weet eigenlijk wanneer het weg gaat, zie nu iigv nog alles staan.
Fortune
-
- 4317 messages
- 2774 votes
Torrents zijn ook erg easy. Uiteindelijk heb je genoeg sites met opmerkingen waar je meteen kan uitmaken welk taal het gesproken is, wat voor ondertiteling en wat voor kwaliteit het is.