• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.990 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

chevy93 wrote:

Overigens is deze battle met 7-0 al afgelopen, maar waar staat het overzicht nou? Waarom heeft Animosh nou niet even gezegd waar het overzicht ook alweer stond toen hij de battle plaatste. Jongens, wat verwarrend dit. Ik ga even wat anders doen, hoor, ik snap er niets meer van.

Pagina 263 heb ik het herpost Chevy

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Wie zegt dat ik me aan tradities moet houden? In ieder geval, laat maar. Je hebt je zin, ga maar door. Ik probeer alleen rekening te houden met de meerderheid, dat jij zo nodig door moet gaan blijkt helaas maar weer omdat we ons anders niet aan "tradities" houden. Kom op zeg, is dat niet ook een beetje kinderachtig?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik stel voor dan de stemmers die nu slapen of ofline zijn nog een pm te sturen dat de Avatar KO officieel doorgaat omdat dit de regels zijn zodat ze kunnen meedoen als ze morgen de site opstarten.

Ik wil dat wel op me nemen, ik ga nog niet meteen slapen.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ik stop ook maar gauw met deze discussie want ik heb dus echt geen zin in een grote ruzie hier. Helaas dat er altijd, zelfs op deze site, wel weer iets moet zijn. Erg jammer, maar goed. Ik zal nog is een keer zoiets organiseren, vergeet namelijk niet dat als het niet aan mij lag we deze KO niet eens hadden op dit moment. Ik probeer niet arrogant te klinken.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

galaxydriver32 wrote:

Wie zegt dat ik me aan tradities moet houden? In ieder geval, laat maar. Je hebt je zin, ga maar door. Ik probeer alleen rekening te houden met de meerderheid, dat jij zo nodig door moet gaan blijkt helaas maar weer omdat we ons anders niet aan "tradities" houden. Kom op zeg, is dat niet ook een beetje kinderachtig?

Inderdaad

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ik stuur de mensen wel even een PM.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4696 votes

Los gezien van het feit dat het traditioneel er zo aan toe ging, slaat deze plots gemaakte regel (overeengekomen met enkele toevallige aanwezigen) helemaal nergens op.

Ik kan me perfect inbeelden dat we nu ook een meerderheid kunnen vinden die liever niet morgen om 10u heeft. Wat gaan we dan doen? Uitstellen tot 15u? Of wacht, dan moet X snel z'n kinderen van school gaan halen dus dat gaat ook niet. Anders doen we de KO gewoon telkens van 20 tot 22u! Twee uur vlammen zodat we daarnaast ook nog andere dingen kunnen doen...

Hé, wacht... Ik heb zaalvoetbal morgen om 21u!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ik heb toch al gezegd dat we doorgaan, is dat niet genoeg dan? Fuck it, this was supposed to be fun..

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

galaxydriver32 en Animosh kunnen jullie persoonlijke belangen opzij zetten dan? Laten we die traditie in ere houden. Maar Animosh ik vind dan wel dat je dat had mogen aangeven aan Galaxy dat een KO ronde niet officieel kan stoppen (dan had ie dat in de regels kunnen opnemen). Ik wist dat trouwens ook niet.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

galaxydriver32 wrote:

Kom op zeg, is dat niet ook een beetje kinderachtig?

Ik begrijp dat je het goed bedoelt, maar voor de gebruikers die hier al jaren rondlopen is jouw voorstel echt bizar. Waarom zou je de vrijheid van gebruikers om het spel voort te zetten beperken? Ik begrijp er oprecht helemaal niets van. Dat een aantal nieuwkomers het wel een goed idee lijkt verandert daar niets aan.

En even voor de duidelijkheid: we hebben alle waardering voor jouw organisatie! Je doet het erg snel, met weinig fouten. En hetzelfde geldt voor alexspyforever. Maar dat staat hier los van.

alexspyforever wrote:

Maar Animosh ik vind dan wel dat je dat had mogen aangeven aan Galaxy dat een KO ronde niet officieel kan stoppen (dan had ie dat in de regels kunnen opnemen).

Dat is een ongeschreven regel die nog nooit ter discussie is gesteld. Je kunt toch niet van mij verwachten dat ik inzicht heb in de spontane plannen waarmee jullie op de proppen komen?

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Bij deze (volgens de traditie ):

Battle 48:

IcU

(afbeelding)

vs.

Al DeNiro

(afbeelding)

1-0

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

IcU 2-0

Finisterra

• 15532 messages
  • 4696 votes

3-0 IcU

En nu ga ik weer film kijken.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Animosh wrote:

(quote)

Ik begrijp dat je het goed bedoelt, maar voor de gebruikers die hier al jaren rondlopen is jouw voorstel echt bizar. Waarom zou je de vrijheid van gebruikers om het spel voort te zetten beperken? Ik begrijp er oprecht helemaal niets van. Dat een aantal nieuwkomers het wel een goed idee lijkt verandert daar niets aan.

En even voor de duidelijkheid: we hebben alle waardering voor jouw organisatie! Je doet het erg snel, met weinig fouten. En hetzelfde geldt voor alexspyforever. Maar dat staat hier los van.

Oké, dat is duidelijk. Het leek mij op zich een goed voorstel. Maar dit is dan ook de eerste keer dat ik een Avatar KO organiseer, dus vandaar dat ik die tradities niet weet. Ik ben ook niet eens zo gek lang bekend met KO's hoewel ik wel bijna drie jaar top MoMe en GM rondloop. Dankje dat je het rustig en duidelijk onder woorden bracht zonder met het gevoel te geven dat ik mezelf totaal belachelijk maak. Je hebt ook wel gelijk zie ik nu in, ga gerust verder want je argument is valid.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4696 votes

galaxydriver32 wrote:

Ik heb toch al gezegd dat we doorgaan, is dat niet genoeg dan? Fuck it, this was supposed to be fun..

No hard feelings hoor. Zoals Animosh al aanhaalt inderdaad bedankt voor de organisatie! Maar het is een discussiesite waarbij blijkbaar zelfs verschillende standpunten over spelletjes keihard verdedigd worden... En je zal merken dat er sowieso vanzelf wel een rustpunt komt na de storm. Mensen gaan wat anders doen, slapen bijvoorbeeld.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

galaxydriver32 wrote:

Oké, dat is duidelijk. Het leek mij op zich een goed voorstel. Maar dit is dan ook de eerste keer dat ik een Avatar KO organiseer, dus vandaar dat ik die tradities niet weet.

Ik neem je uiteraard niets kwalijk! Aan je goede intenties is geen twijfel mogelijk.

3-1 trouwens (Al DeNiro), al spreken ze me allebei niet aan

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

3-2

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Fijn, ook bedankt voor jouw rustige en heldere antwoord Finisterra. Ik stel voor dat ik beter luister naar wat anderen te zeggen hebben en dat we dit soort dingen voortaan op een rustige manier afhandelen. Nogmaals bedankt

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

4-2 IcU

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4892 votes

Hey ineens ook een andere battle

4-3 DeNiro

Baggerman

• 10839 messages
  • 8282 votes

5-3 IcU

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Mijn laatste stem voor vandaag

6-3 IcU

Succes mensen!

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

Twilight Zone taferelen hier!

7-3

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Battle 49:

jassonn

(afbeelding)

vs

Number23

(afbeelding)

1-0, jasonn

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

2-0 jasonn

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

3-0

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3423 votes

Heb net de "laatste" (stuk of duizend zegt) berichten gelezen en het feit dat jullie er niet uitkomen over hoe de users nu moeten stemmen, is pure vermaak. Los daarvan niet erg handig.

Grappig dat het nu ineens moeilijk lijkt om via cijfers te stemmen terwijl dit altijd al zo gedaan werd. Is dat dan zo'n opdracht om na je plaatsing even te kijken of het nog klopt en om je bericht (oh nee) effe snel aan te passen?

Raar.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8282 votes

4-0 jassonn

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4517 votes

5-0

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3423 votes

6-0

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.