- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4891 votes
7-0 Jasonn
Laatste stem en nu hup naar bed 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Wat een onnozele discussies
. Ik stem zonder naam erachter, waarom: dat brengt voor mij veel minder verwarring met zich mee. Ik pas mijn eigen reactie aan als ik zie dat het niet klopt en als er eerdere reacties verkeerd zijn tel ik zelf wel even door, niet zo moeilijk toch? Ging tot nog toe volgens mij vrij goed met af en toe wat verwarring hier en daar, maar dat hoort erbij. Volgende keer als ik een avondje weg ben en 's avonds mijn laptop opstart zal ik zorgen dat ik een bak popcorn erbij heb staan! Voel je vooral vrij om mijn laatste zin sarcastisch op te vallen
.
Inmiddels 9-0.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Grappig dat het nu ineens moeilijk lijkt om via cijfers te stemmen terwijl dit altijd al zo gedaan werd.
Nee hoor, vroeger ook al veel problemen mee gehad. Daarom is de leus als het snel gaat:
01. Typ/kopieer naam.
02. Klik op 'Bericht plaatsen'.
03. Tel stemmen boven je.
04. Klik op 'Bewerk bericht'.
05. Voeg score toe.
06. Klik op 'Wijzigingen opslaan'.
Eitje.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3422 votes
Wat een onnozele discussies
. Ik stem zonder naam erachter, waarom: dat brengt voor mij veel minder verwarring met zich mee. Ik pas mijn eigen reactie aan als ik zie dat het niet klopt en als er eerdere reacties verkeerd zijn tel ik zelf wel even door, niet zo moeilijk toch? Ging tot nog toe volgens mij vrij goed met af en toe wat verwarring hier en daar, maar dat hoort erbij. Volgende keer als ik een avondje weg ben en 's avonds mijn laptop opstart zal ik zorgen dat ik een bak popcorn erbij heb staan! Voel je vooral vrij om mijn laatste zin sarcastisch op te vallen
.
You're reading my mind! 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Lievehemel, ben je een paar uurtjes weg...stort het hele kaartenhuis in elkaar

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Lievehemel, ben je een paar uurtjes weg...stort het hele kaartenhuis in elkaar
We wilden eerst stoppen voor vandaag en afspraak maken om morgen weer rond 19u verder te gaan omdat het plots niet meer vooruit ging. Maar dat mocht dus niet volgens de traditie. Daarom ben ik nu nog wat pm's rond aan het sturen aan die mensen die dan de volgende dag pas rond 19 u zouden terugkomen. Pm's met exuses dus.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
We wilden eerst stoppen voor vandaag en afspraak maken om morgen weer rond 19u verder te gaan omdat het plots niet meer vooruit ging. Maar dat mocht dus niet volgens de traditie. Daarom ben ik nu nog wat pm's rond aan het sturen aan die mensen die dan de volgende dag pas rond 19 u zouden terugkomen. Pm's met exuses dus.
Ik heb alle discussies gezien vanaf dat ik weg was, en ik vond het allerminst grappig of vermakelijk...eerder vervelend en triest 
patrickman
-
- 149 messages
- 159 votes
ik vind de online zijn kwestie toch wat vervelend maar goed gl wie er nog over is 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
2-4, een kauwgomballenmachine, interesting.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik heb alle discussies gezien vanaf dat ik weg was, en ik vond het allerminst grappig of vermakelijk...eerder vervelend en triest
Wees gerust het is bijgelegd ondertussen. Dus je mag gewoon verder stemmen en een battle plaatsen als er eentje is afgelopen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
3-8, Ste*
Battle 51:
HarmJanStegenga
![]()
vs
Minority_Check
![]()
1-0, HJS