- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vermeld even de pagina van het overzicht erbij. Da's pagina 235. Daar vind je ook directe linkjes naar alle users.
1-4
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ja, maar er zijn nu al niet meer stemmers voor deze battle, zo kunnen we nog een uur wachten.
Battles hoeven geen minuut te duren, na 10 minuten wordt er al "waar zijn de stemmers?" geroepen.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Vermeld even de pagina van het overzicht erbij. Da's pagina 235. Daar vind je ook directe linkjes naar alle users.
1-4
Naam van jouw winnaar achter de nummers zetten 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
1-6 Jawa
Oke Animosh, ik heb me vergist. Maar dit is ook weer irritant. Nou is er al afgesproken dat het morgen verder gaat, maar dan wordt de volgende battle alsnog gepost.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
1-4
Aangepast overzicht op pagina 263 nu (Jordy werd vervangen)
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Vermeld even de pagina van het overzicht erbij. Da's pagina 235.
No offence, maar dat kun je toch ook gewoon onthouden? Om het er nou iedere keer bij te zetten...
Hebben jullie bijbanen als revolutionaire Marxisten of zo? Al die pogingen tot hervormingen... 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Battle 47:
Halcyon
![]()
vs
Phoenix
![]()
1-0, Halcyon - maar die van Phoenix is ook leuk
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Battles hoeven geen minuut te duren, na 10 minuten wordt er al "waar zijn de stemmers?" geroepen.
Prima, dan doe je het zoals jij dat wilt. Mensen waren het prima eens met mijn voorstel en er zit wel degelijk logica in. Maar goed, dan zal ik wellicht de enige zijn die die logica ziet.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Als de anderen die veel hebben gestemd vandaag morgen boos gaan zijn sturen we die wel naar jou hé Animosh
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Ach kom, het is een spelletje..
5-0 halcyon
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
No offence, maar dat kun je toch ook gewoon onthouden? Om het er nou iedere keer bij te zetten...
Prima, dan doe je het zoals jij dat wilt. Mensen waren het prima eens met mijn voorstel en er zit wel degelijk logica in. Maar goed, dan zal ik wellicht de enige zijn die die logica ziet.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Inderdaad alexspyforever, mensen die dit nu missen omdat we al een AFSPRAAK hadden gemaakt zullen er niet vrede mee hebben. Ik zeg stop nu, ik laat me in dit geval even niet van m'n troon af stoten (ik klink even overdreven). Het lijkt wel alsof iedereen is vergeten dat ik de organisator ben. Als je zo graag je eigen plannen wilt trekken, maak je je eigen KO. Ik ben niet boos op wie dan ook, alleen lichtelijk geïrriteerd.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Als de anderen die veel hebben gestemd vandaag morgen boos gaan zijn sturen we die wel naar jou hé Animosh
Fair enough.
Iemand zou eigenlijk een collage van dit topic moeten maken voor het Memorabele Quotes-topic. 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4696 votes
Jongens toch... Wat gaan we nu plots alle regels aanpassen van de KO's? Al sinds 2005 worden er voortdurend KO's georganiseerd op MM. De avatar-KO heeft al 5x zonder al te veel problemen plaats gevonden (al was het dwangmatige F5'en en de bijhorende chaos met de punten vaste prik!). Er is een oplopend aantal stemmen nodig om te winnen naarmate de rondes vorderen (vaak met 2 verschil) en de KO's lopen gewoon door en als een battle te lang dreigt door te lopen, geldt de 24-uren regel (al zal die in deze KO zeker niet nodig zijn).
Als je zelf wat anders wilt gaan doen in plaats van dwangmatig te F5'en voor de volgende battle, dan doe je dat toch gewoon. Prioriteiten stellen. Morgen om 10u zijn er 10 anderen die net op dat moment niet kunnen gaan stemmen, bijvoorbeeld omdat ze aan het werk zijn. En die zijn misschien nu net wel online. So be it.
Zolang als iemand de volgende battle post, loopt het toch gewoon lekker door. En er zullen vast geen 20 battle's zijn verlopen als je morgen om 10u weer van plan bent in te loggen...
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Nee chevy, omdat mensen die het graag volgen er genoeg van krijgen voor nu. Daarom hebben we de afspraak gemaakt. Niet omdat het niet snel genoeg gaat, want snel genoeg gaan doet het wel.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Heb ik eigenlijk al gezegd dat ik boos ben dat ik 99% van alle battles vandaag gemist heb, omdat ik moest werken? Houdt er dan niemand rekening met wat IK wil? 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Nee chevy, maar daar waren gisteren ook alweer afspraken voor gemaakt. Daar kan ik niks aan doen. Ga maar lekker door, zien we wel wat er morgen gebeurt.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4696 votes
Nee chevy, omdat mensen die het graag volgen er genoeg van krijgen voor nu. Daarom hebben we de afspraak gemaakt. Niet omdat het niet snel genoeg gaat, want snel genoeg gaan doet het wel.
Als je er genoeg van hebt, doe je toch gewoon even niet mee. Niemand is verplicht om mee te stemmen, toch? Kijk een film of een serie. Ik heb net ook een reeks battle's gemist toen ik een film keek. Geen probleem toch? Anders wordt het een KO van een select groepje die telkens net op hetzelfde moment 'zin hebben' om te stemmen. En daarna weer even niet... Tof!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Overigens is deze battle met 7-0 al afgelopen, maar waar staat het overzicht nou? Waarom heeft Animosh nou niet even gezegd waar het overzicht ook alweer stond toen hij de battle plaatste. Jongens, wat verwarrend dit. Ik ga even wat anders doen, hoor, ik snap er niets meer van.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Inderdaad alexspyforever, mensen die dit nu missen omdat we al een AFSPRAAK hadden gemaakt zullen er niet vrede mee hebben.
Oh dear, stel je voor dat je niet op alles kunt stemmen ... we zijn toch geen kleuterklas?
En jij lijkt te vergeten dat jouw voorstel tegen alle tradities op dit forum indruist. Het is nog nooit eerder gedaan, en er is geen enkele reden om het nu wel te doen.