• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

The Oceanic Six wrote:

Je kan gewoon mee doen hoor, zolang je maar een avatar hebt. Wat je erop hebt staan boeit niks. Snap ook niet hoe je hier bij komt. Al neem je een foto van je kleine teen.

Hahaha, nou ik herinnerde me dat dat zeg maar als stelregel genomen werd, zo'n 6 jaar geleden . Geen foto van je eigen gezicht..

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

MovieMind wrote:

(quote)

Na het lijstje te hebben bekeken blijkt Nr.129 El Loco niet meer actief op de site.

Aha, bedankt voor het informeren. Omdat Finisterra nu al genomineerd is, nomineer ik bij deze Dick2008 op nr. 129.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ah is het weer zover. Er komt in elk geval een andere winnaar dan vorige keer - heeft Finisterra weer meer kans

Ik ben dit overigens niet zelf op mijn avatar en het is ook niet soom!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

soom wrote:

(quote)
Hahaha, nou ik herinnerde me dat dat zeg maar als stelregel genomen werd, zo'n 6 jaar geleden . Geen foto van je eigen gezicht..

Geen idee. En je hebt het over 6 jaar terug he.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Je kan gewoon mee doen hoor, zolang je maar een avatar hebt. Wat je erop hebt staan boeit niks. Snap ook niet hoe je hier bij komt. Al neem je een foto van je kleine teen.

Mee eens, als je een avatar hebt mag je meedoen.

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

ik vind het wat vaag.maar misschien word het duidelijker.

i'm in.

why not.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik sta er al bij, mooi! Wanneer begint dit?

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Nog niet helemaal zeker, maar misschien begint het morgen rond 15:30/16:00 al.

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

JohnWilliams, bedankt voor jouw tip om hieraan mee te doen. galaxydriver32, kan ik mij nog inschrijven?

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Tuurlijk kan dat Car-freak. Aangezien nr. 36 _manga_ voor het laatst online is geweest in 2011, neem jij zijn plek in. Gefeliciteerd trouwens dat je bij de Avatar KO van GM in de finale staat!

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

ik sta er ook bij. Dan doe ik dus ook mee. Hup oudjes

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

galaxydriver32 wrote:

Gefeliciteerd trouwens dat je bij de Avatar KO van GM in de finale staat!

Wauw, how do you know?

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Haha, ik ben creepy_one op GM Car-freak

avdj

• 225 messages
  • 1303 votes

Ik ben zomaar genomineerd dus ik ben zeker voor.

Maar serieus: er zitten best wat fraaie avatars tussen, een leuk initiatief.

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

Aha, nou begrijp ik het creepy_one!

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Op basis van wat is de lijst samengesteld als ik vragen mag? ''Vroeger (2 jaar geleden)'' ging dat volgens mij op basis van de 'meeste stemmen' of 'meeste berichten' lijst, aangevuld met andere actieve gebruikers die graag mee wilde doen. Daardoor kwam er ook vaart in het spel omdat de actieve mensen betrokken werden bij het spel:)

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik vind niet dat we regels hoeven te hanteren die 6 jaar geleden zijn ingesteld. Regels kunnen van afgeweken worden toch, zeker als het al zo lang geleden is. Wat mij betreft kan Soom gewoon mee doen, tenzij hij/zij daar zelf problemen mee heeft natuurlijk. Misschien wel handig om nog even wat regels neer te zetten, dan weten mensen waar ze aan moeten voldoen. Bij een uitschrijving kun je dan iemand neerzetten die wel graag mee wil doen en aan alle regels voldoet, als er überhaupt regels komen nav een profielplaatjes, wat mij betreft is een foto gewoon een foto.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4691 votes

MatthijsGr00t wrote:

Op basis van wat is de lijst samengesteld als ik vragen mag? ''Vroeger (2 jaar geleden)'' ging dat volgens mij op basis van de 'meeste stemmen' of 'meeste berichten' lijst, aangevuld met andere actieve gebruikers die graag mee wilde doen. Daardoor kwam er ook vaart in het spel omdat de actieve mensen betrokken werden bij het spel:)

Die lijst is er nu niet meer dus kunnen we niet meer gebruiken (het was de meeste berichten lijst; om zo al zeker de frequente berichtenposters erbij te hebben). Normaal wordt bij een KO het nomineren overgelaten aan de deelnemers (bv. max. 10 nominaties per deelnemer), als er geen gebruik wordt gemaakt van een vooraf bestaande lijst. Dat is ook nu nog mogelijk. Ik zie nog wel wat mooie avatars die er niet bij staan.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Mij mag je ook gerust terug in de lijst zetten. Het is een andere avatar dan toen, dus ben wel benieuwd.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Finisterra wrote:

(quote)

Die lijst is er nu niet meer dus kunnen we niet meer gebruiken (het was de meeste berichten lijst; om zo al zeker de frequente berichtenposters erbij te hebben). Normaal wordt bij een KO het nomineren overgelaten aan de deelnemers (bv. max. 10 nominaties per deelnemer), als er geen gebruik wordt gemaakt van een vooraf bestaande lijst. Dat is ook nu nog mogelijk. Ik zie nog wel wat mooie avatars die er niet bij staan.

Het was mij nog niet opgevallen dat die lijst niet meer bestaat. Dat was naar mijn mening altijd een goed uitgangspunt. Misschien kan de huidige lijst worden aangevuld met nominaties van deelnemers zodat er wel een mooi deelnemersveld ontstaat met hopelijk dan de mooiste avatars van deze site.

Ik wil opzich ook wel meedoen. Ik verwacht niet ver te komen maar toch altijd wel leuk om er tussen te staan.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Pffrt, ook enkel omdat Reinbo er niet meer is!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

MatthijsGr00t: ik heb de lijst eigenlijk nergens op gebaseerd. Ik heb misschien iets van 10 gebruikers uit de lijst van de meeste stemmen gehaald. Ik kan vanmiddag wel bezig met het vervangen van gebruikers die niet veel berichten plaatsen voor mensen die dat wel doen.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ah, bedankt voor de lijst Observator!

After Dark

• 21 messages
  • 0 votes

Ah, ik zie nu pas dat ik er tussen sta. Game on!

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Je moet maar even kijken, maar misschien is het ook een idee om de lijn van Finisterra te volgen. Dat je iedereen de kans geeft om maximaal 10 deelnemers te nomineren? In ieder geval een goed initiatief!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Dankje! En eigenlijk is Finisterra's idee nog beter, want intussen ken ik hier natuurlijk wel een aantal gebruikers, maar ik kan niet iedereen opnoemen. Het is meer de vraag of ik iedereen tegen kom bij het nomineren. Anderen kennen weer meer, dus maximaal tien personen per persoon nomineren kan ook. Alleen voordat je dat doet, kijk eerst even wie zich al ingeschreven heeft en schrijf ze even ergens op ofzo en tel even hoeveel het er zijn. Het zou namelijk wel lullig zijn als sommigen van die mensen dan niet worden genomineerd.

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

Onderhond schreef :

Pffrt, ook enkel omdat Reinbo er niet meer is!

Hoe komt het dat Reinbo niet meer aanwezig is ? Weet iemand er iets van ?

Vond toch zijn recensies en eigenzinnige manier wel leuk om te volgen. Jammer.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Noodless wrote:

Hoe komt het dat Reinbo niet meer aanwezig is ? Weet iemand er iets van ?

Vond toch zijn recensies en eigenzinnige manier wel leuk om te volgen. Jammer.

Beste MM-ers,

De reden van mijn plotselinge uitschrijven is dat de discussies op MM mij te veel tijd, energie en vooral focus kosten. Heb het afgelopen jaar vaker op het punt gestaan deze rigoureuze stap te zetten, maar nu was het moment klaarblijkelijk daar. (Al speelde het feit dat ik Onderhond had afgelost als top-poster waarschijnlijk wel een rol. )

Wil me de komende tijd meer op mijn werk focussen en ontdekken hoe het leven zonder Moviemeter is. Tot zo ver bevalt dat overigens prima.

Het heeft dus niets te maken met de discussie in de 'Manier van communiceren op MM' -topic en al helemaal niet met de kritiek op mij. Wel hoop ik dat jullie de discussie met elkaar blijven aangaan en zo tot nieuwe inzichten komen.

Ik wens jullie in ieder geval allemaal veel kijk- en discussieplezier. Het filmlandschap herbergt veel moois, dus draai af en toe eens een vreemde steen om. Laat je verwonderen en geniet.

Groet Reinbo

De Site >> Gebruikers >> Afscheid

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

en dan sta ik daar met m'n 431 berichten

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.