- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Minority_Check
-
- 877 messages
- 3301 votes
ik kreeg ineens een berichtje dat mijn naam ineens hier tussen staat :0
maar wanneer gaat het beginnen ??
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mijn profielfoto is een foto van mijn eigen oog. Werd er daar niet iets over gezegd de afgelopen periode? Dat dat niet kon?
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Dat weet ik niet soom. De laatste keer dat deze KO was, had ik volgens mij nog niet eens een account op deze site. Maar als je niet mee wilt doen, kan je je altijd uitschrijven natuurlijk.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ik heb nog nog geen idee wanneer deze KO van start kan gaan Minority_Check. Misschien heeft iemand suggesties?
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Trouwens wel fijn dat er zo enthousiast gereageerd wordt! 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Degene die het organiseert bepaald alles. Alsmen niet mee wilt doen aub aangeven.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Oké, duidelijk stfuympos. Dan wacht ik sowieso nog even, en geef ik mensen even de tijd om hun beslissing te maken. Het hoeft natuurlijk niet als een sneltrein, maar ik laat het niet te lang duren want dan bloed het topic langzaam weer dood. Ik kan niet precies zeggen hoelang ik nog wacht, dat ligt er ook even aan hoe snel mensen zich in of uit schrijven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuk, deze KO is op Gamesmeter ook altijd een succes.
Maar ik heb wel liever de gebruikersnamen erbij. Gewoon uit interesse. Om er eventueel nog eens op te klikken als ik het een mooie vind. Neem aan dat de meesten niet zo flauw zijn om te stemmen op de personen die ze mogen ipv de avatar.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ik heb een voorstel: bij aardig veel gebruikers is het zo dat als je op de profielpagina bent je geen avatar kunt zien. Dit komt uiteraard omdat de vier Meter sites een poosje terug vernieuwd zijn. Zou iedereen die het originele plaatje van hun avatar nog ergens in een (vindbaar) bestand heeft staan, zijn of haar avatar even overnieuw willen instellen? Want als de KO aan de gang is en je bent zelf aan de beurt zul je zien dat je plaatje veel kleiner is dan mensen waarbij je de avatar wel gewoon op de profielpagina kunt zien. Op een grotere weergave van je avatar in de KO is het makkelijker voor mensen om je avatar goed te kunnen zien. Alleen doen als je dat wilt hoor, je bent natuurlijk niks verplicht.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Leuk, deze KO is op Gamesmeter ook altijd een succes.
Maar ik heb wel liever de gebruikersnamen erbij. Gewoon uit interesse. Om er eventueel nog eens op te klikken als ik het een mooie vind. Neem aan dat de meesten niet zo flauw zijn om te stemmen op de personen die ze mogen ipv de avatar.
Ook daar kan ik me in vinden. Ik vind de Avatar KO op GM ook superleuk en het is wel fijn dat de namen er gewoon boven staan. Ik zal nog even zien wat ik hiermee doe. 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Ik ben er wel voor in opzich, al kan ik niet beloven alles mee te gaan stemmen. Zoiets als dit is denk ik alleen leuk als er een flink aantal personen meestemt en er een beetje tempo inzit.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Klopt tbouwh. Een goed tempo en een aantal stemmers zijn belangrijk, anders wordt het saai en gaat het veel te lang duren. Ik wil wel even mededelen dat wanneer de KO dan uiteindelijk van start is gegaan jullie zelf ook gewoon battles mogen plaatsen. Ik zal niet altijd in de mogelijkheid zijn, want op school heb ik alleen mijn mobiel en daarmee kan ik geen afbeeldingen plaatsen. Tuurlijk plaats ik zelf zo vaak mogelijk de matches!
bjerik76
-
- 2356 messages
- 1804 votes
ik zie mn nick staan op nr 199, maar begrijp ook niet echt hoe/wat het is en inhoud....
Maar ben zelf ook blij met mn avatartje.
( zangeresje bjork, de beste )
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4691 votes
Klopt tbouwh. Een goed tempo en een aantal stemmers zijn belangrijk, anders wordt het saai en gaat het veel te lang duren. Ik wil wel even mededelen dat wanneer de KO dan uiteindelijk van start is gegaan jullie zelf ook gewoon battles mogen plaatsen. Ik zal niet altijd in de mogelijkheid zijn, want op school heb ik alleen mijn mobiel en daarmee kan ik geen afbeeldingen plaatsen. Tuurlijk plaats ik zelf zo vaak mogelijk de matches!
Op basis van wat is de lijst samengesteld? Ik sta er - als tweevoudig verliezend finalist - niet bij. Dat kan dus niet kloppen... 
Bij zo een KO verwacht ik in ieder geval meer tempo dan bij de anderen die nu lopen... Iedereen kan stemmen zonder iets 'gezien' te moeten hebben.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Sorry dat ik je niet heb toegevoegd Finisterra! Er zijn ook zoveel gebruikers op deze site, daardoor raakte de lijst snel vol. Als iemand zich van deze KO uitschrijft denk ik eraan jou als eerst toe te voegen mits je dat wilt. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dat dit topic bestaat 
6 jaar terug blijkbaar tot ronde 4 gekomen met dezelfde avatar, kom ik nu nog eens achter 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4691 votes
Sorry dat ik je niet heb toegevoegd Finisterra! Er zijn ook zoveel gebruikers op deze site, daardoor raakte de lijst snel vol. Als iemand zich van deze KO uitschrijft denk ik eraan jou als eerst toe te voegen mits je dat wilt.
Je kan ook gewoon tot 512 avatars komen. Doorgaans vliegen deze KO's wel voorbij.
Je hebt waarschijnlijk vaker meegedaan, otherfool. Denk dat de laatste keer in 2012 was. Dit topic is in ieder geval niet het meest recente.
Edit: Ik zie nu dat het er telkens 'maar' 256 waren. In mijn herinneringen waren het er veel meer.. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik doe volgens mij al zeven jaar met dezelfde avatar mee. 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Na het lijstje te hebben bekeken blijkt Nr.129 El Loco niet meer actief op de site. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
86. Soom. Gediskwalificeerd. Op grond van het feit dat ik mijn eigen gezicht (nou ja, een onderdeel ervan, dan) gebruik als profielfoto. Ik heb op zoekwoord gediskwalificeerd gezocht en kwam op een berichtje van 2009 uit, waar deze regel wordt gehanteerd.
Dus ik schrijf me uit. 
86 wordt dan Finisterra
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
86. Soom. Gediskwalificeerd. Op grond van het feit dat ik mijn eigen gezicht (nou ja, een onderdeel ervan, dan) gebruik als profielfoto. Ik heb op zoekwoord gediskwalificeerd gezocht en kwam op een berichtje van 2009 uit, waar deze regel wordt gehanteerd.
Dus ik schrijf me uit. 
86 wordt dan Finisterra
Je kan gewoon mee doen hoor, zolang je maar een avatar hebt. Wat je erop hebt staan boeit niks. Snap ook niet hoe je hier bij komt. Al neem je een foto van je kleine teen.