- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Alfred Mok
-
- 128 messages
- 191 votes
Een beetje discussie maakt het levendiger. Het is ook altijd leuk om te weten waar iemand zijn avatar vandaan komt.
Dat is waar.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
4-7
Een beetje discussie maakt het levendiger.
?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
2-4
Dus je doet toch mee aan de user top 10 KO
?
Toch maar niet. 
Een avatar beoordelen is ok. Zoiets als beste/slechtste film uit de top 10 van je voorganger is ook leuk.
Maar als we iemands persoonlijke filmsmaak gaan beoordelen en bekritiseren, dan haak ik liever af. Dat kan uitmonden in een hevige en onvriendelijke discussie.
Ik wens jullie er wel veel plezier mee.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dat is des te leuker voor de mensen die niet mee zullen stemmen, doch met veel plezier mee zullen lezen.
3-5
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-4
Toch maar niet. 
Een avatar beoordelen is ok. Zoiets als beste/slechtste film uit de top 10 van je voorganger is ook leuk.
Maar als we iemands persoonlijke filmsmaak gaan beoordelen en bekritiseren, dan haak ik liever af. Dat kan uitmonden in een hevige en onvriendelijke discussie.
Ik wens jullie er wel veel plezier mee.
Waarom ben je bang dat het onvriendelijk wordt? Het zal best voorkomen dat mensen je top 10 niet aansprekend vinden en zich ongenuanceerd uitdrukken. Maar dat is toch niet erg. Dan leg je gewoon uit waarom jij het wel mooie films vindt. Of je laat het voor wat het is. (Maar met Vuurvliegjes op 6 en het saaie Ikuro op 8 zou ik me misschien ook terugtrekken
)
Bovendien zal dat allemaal wel meevallen....
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat is des te leuker voor de mensen die niet mee zullen stemmen, doch met veel plezier mee zullen lezen.
3-5
Hij gaat waarschijnlijk wel mee stemmen, maar wil enkel zijn top 10 niet ter keuring voorleggen....
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ken geen angst.
Het maakt mij dan ook weinig uit als mensen mijn top 10 slecht vinden. Het is altijd leuk als mensen het een goede top 10 vinden, en misschien zelfs filmtips tegenkomen.
De winnaar zal ook iemand zijn met de films in zijn top 10 wat de massa vindt.
Ofwel zal het iemand zijn met totaal onbekende films in zijn top 10, en dan zegt men dat het een originele top 10 is.
Ik zal het waarschijnlijk wel (op afstand) volgen.
Hij gaat waarschijnlijk wel mee stemmen, maar wil enkel zijn top 10 niet ter keuring voorleggen....
Nee hoor, dat is oneerlijk.